Het is inderdaad soms niet erg goed. Bij de intro hebben ze het ook al over te korte soundcheck, waardoor ze elkaar niet konden horen, en dat is inderdaad wel goed te merken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:04 schreef kwintenstraler het volgende:
't is inderdaad een leuke aanvulling, met name als het wat live-beelden zijn. En die extra DVD-s draai ik meestal toch maar 1 of 2 keer. Maar toen ik naar deze aan het kijken/luisteren was, had ik op een gegeven moment wel zoiets van![]()
![]()
Ach ja, de bonuseditie kostte bij Nlstore ook maar 16 euro ofzo.quote:
Maar normaliter draai ik toch ook alleen de CD. Maar als iemand de CD nog niet gekocht had, en zou moeten kiezen tussen alleen CD en de bonusuitvoering, en ook een beetje op de het geld zou moeten letten, dan zou ik zeggen : doe maar de gewone uitvoering![]()
Valt mee, 5 dagen na de laatste post.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Dikke vette kick.
Zeker een erg goede cd. Net als de andere trouwens. Ze hebben ze bij Nlstore allemaal inmiddels.quote:Summoner, bedankt voor de tip in het Therion topic. Meesterlijke muziek dat Haggard (heb Eppur Si Muove gekocht). Krachtige bende!
Was even bij Boudisque vandaag. Daar hadden ze de nieuwe dus (met dvd, maar dat zal redelijk normaal zijn gezien de prijs), en die uit 2000 (ken de namen nog niet uit m'n hoofd).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Valt mee, 5 dagen na de laatste post.
[..]
Zeker een erg goede cd. Net als de andere trouwens. Ze hebben ze bij Nlstore allemaal inmiddels.
Ja exactly. Klonk inderdaad ook lekker, maar ik moest een keuze maken, en ik vond de nieuwe toch net wat beter klinken. Wat pompeuzer (or whatever). Dit is samen met Lemuria/Sirius B van Therion toch wel 1 van mijn betere aankopen geweest de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Awaking the centuries. Een erg goede cd.
Dat ken ik niet, maar het derde nummer, dat riedeltje wat je de hele tijd hoort, komt me al sinds de eerste keer bekend voor. Ik heb alleen werkelijk geen idee waarvan. Zeer frustrerend.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:44 schreef kwintenstraler het volgende:
Beetje offtopic, maar dat eerste stuk van het eerste nummer van Eppur si muove doet me steeds aan Einstürzende Neubauten denken (Trinklied)
Ik vind, nog steeds, vooral Origin of a crystal soul erg tof. En Eppur si Muove van de gelijknamige cd. En Awaking the Centuries, van de gelijknamige cd. Eigenlijk is het allemaal tof, maar die 2 zijn van de cd's mijn favoriete nummers.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:09 schreef Onderbroek het volgende:
Vooral die piano in het nummer Awaking the Centuries is eeeerg mooi
Ik ga ze live zien. Als het meezit. 14 Oktober staan ze in de Kade in Zaandam. Nu nog iemand vinden die met me mee gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil ze live zien!
Het leven is maar zwaar zonder vrienden met goede smaak. De mensen die eventueel mee zouden willen, gaan naar Alexisonfire. Niemand wil met me mee. Ellendig tuig is het.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu nog iemand vinden die met me mee gaat.
quote:Dear Fans, Friends & Haggard-Maniacs,
welcome back on the Haggard Website. Some time has past, since I put it down. And many things happened since this time: I made a few reshuffles, and was also working on the new material. Further a "plan of action" for the upcoming recordings of the new CD has been made with our record company and with our promoter. The recordings should start at beginning of 2006
Hoe was het?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:47 schreef Muziekjunkie het volgende:
Haggard! Een geweldige band, en veel te onbekend. Stonden bovenaan mijn "to see"-lijstje, en was dan ook erg blij dat ze kwamen. (En dat op 10 km van mijn huis).
Ik ga morgen heen, en dwing ook wat ander volk om mee te gaan. Hopenlijk zijn er wel wat meer mensen, het zou lullig zijn als de zaal half vol is. Maar ik sta toch wel vooraan
Dat is wel te hopen. Maar na de release van de nieuwe cd zullen ze wel weer wat touren, hopelijk dan ook weer in Nederland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef Muziekjunkie het volgende:
ze komen volgend jaar vast nog wel een keertje langs.
Aldus de site, onder Termine - Tourdaten. Duidelijk wel.quote:11.02. - (NL) t.b.a
quote:09.02. - (BE) VOSSELAAR - Biebob
Ah cool. Ik kwam laatst de cd weer tegen in m'n collectie. Klonk nog steeds goed gelukkigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aldus de site, onder Termine - Tourdaten. Duidelijk wel.
En geen idee waar het licht, maar voor de mensen in het zuiden (en Belgen) op het forum:
[..]
Het was cool geweest;quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ah cool. Ik kwam laatst de cd weer tegen in m'n collectie. Klonk nog steeds goed gelukkig![]()
Lijkt me leuk om een keer live te zien, hoewel dat net als Therion ietwat tegen kan vallen qua capaciteit op het podium.... Ah well.
We wachten maar weer eens af.quote:IMPORTANT! TALES OF ITHIRIA-Tour HAS BEEN MOVED TO SEPTEMBER!!
Due to the fact that the CD-Release has been delayed, the HAGGARD "Tales Of Ithiria"-
Tour has been moved to September 2007. Only the following concerts will take place as
planned:
Het was ook allemaal te mooi om waar te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het was cool geweest;
[..]
We wachten maar weer eens af.
Ik zet, na The glass prison, And thou shalt trust... the seer maar weer eens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |