quote:Niet zo fout als een getunede multivlaai
Op donderdag 22 januari 2004 14:44 schreef jozef444 het volgende:[..]
mehehe erg fout een sharan tunen
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 22-01-2004 14:48]
quote:Je moet toch wat als je 3 rotblagen bij de deur hebt en een vrouw die alweer op knappen staat.
Op donderdag 22 januari 2004 14:44 schreef jozef444 het volgende:[..]
mehehe erg fout een sharan tunen
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:00 schreef slashme het volgende:[..]
Je moet toch wat als je 3 rotblagen bij de deur hebt en een vrouw die alweer op knappen staat.
quote:Een cosworth sierra is ongeveer 7-11 jaar oud (als je die bedoelt met je ouder dan 15 jaar opmerking
Op donderdag 22 januari 2004 14:36 schreef pand3mon het volgende:[..]
hmz... imo kan een cosworth niet echt fout zijn hehe
en volgens mij is het ook een beetje onmogelijk om auto's die ouder dan 15 jaar ofzo fout te noemen... toen waren het de nieuwste modellen.
over 20 jaar is jou vette nissan skyline ook fout dan.
maar okey... ontopic..
quote:Damn vier kinderen?
Op donderdag 22 januari 2004 15:01 schreef Xtreem het volgende:[..]
Dan koop je toch een SUV! die kan tenminste ook het voetbalveld overrijden!
Blijkt wel één van de 50 voor producties te zijn
in rally trim
Maar zeg nou zelf, deze in het okergeel met matzwarte striping met uitgesneden "TR7" logos, en een sky dakje... en dan met je witte pak met veel te grote revers uitstappen.... mij lijkt het meesterlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Soulshaker op 22-01-2004 15:23]
quote:jij Fok!t dan wel heel veel of niet
Op donderdag 22 januari 2004 15:00 schreef slashme het volgende:[..]
Je moet toch wat als je 3 rotblagen bij de deur hebt en een vrouw die alweer op knappen staat.
quote:Ik mag geen voorbehoudsmiddelen gebruiken van de pastoor en ik kan niet zo goed rekenen.
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef darkwing het volgende:[..]
jij Fok!t dan wel heel veel of niet
![]()
quote:Fout indeed
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef Soulshaker het volgende:
de Triumph TR7.... zo lelijk dat ze leuk zijn... ik heb een restauratieproject gekregen van iemandBlijkt wel één van de 50 voor producties te zijn
in rally trim
[afbeelding][afbeelding]
Maar zeg nou zelf, deze in het okergeel met matzwarte striping met uitgesneden "TR7" logos, en een sky dakje... en dan met je witte pak met veel te grote revers uitstappen.... mij lijkt het meesterlijk
quote:IDD behoorlijk stoer
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef Soulshaker het volgende:
de Triumph TR7.... zo lelijk dat ze leuk zijn... ik heb een restauratieproject gekregen van iemandBlijkt wel één van de 50 voor producties te zijn
in rally trim
[url=http://www.triumphtr7.com/images/trnatday2002/rally1.jpg][/url][afbeelding]
tis een speciale editie... maar hij is ultiem fout... als ik mijn TR7 ooit ga restaureren zou hij deze kleurstelling best wel eens kunnen krijgen
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:44 schreef Soulshaker het volgende:
JAAAH ik heb de juiste gevonden eindelijk!tis een speciale editie... maar hij is ultiem fout... als ik mijn TR7 ooit ga restaureren zou hij deze kleurstelling best wel eens kunnen krijgen
gefeliciteerd je hebt het topic gekilled
quote:Ja idd, dat is de amerikaanse versie (koplampen), ook een beetje vreemde wielen. Die hieronder ziet er wel cool uit.
Op donderdag 22 januari 2004 15:05 schreef dr.dray het volgende:
Ik vind dus echt een zwaar mooie auto, maar eigenlijk is hij superlelijk.
quote:Ach geeft niets, ik vind de nieuwe Mazda MPV van mijn ouders ook super!!!! Heerlijk hoog zitten, alles kunnen zien. Wat wil je nog meer? Zo nu en dan in de Mazda 323f van mijn broer rijden, lekker liggen ;-)
Op donderdag 22 januari 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:Ken er ook nix aan doen dat ik als 19 jarige ene mpv mooi vind
![]()
quote:Crown
Op vrijdag 23 januari 2004 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toyota Crown Coupe 2.8 6 Cyl. aut.
Geweldige bak, alleen veel mensen vinden de crown coupe "fout"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En @ GoodLuck, wat voor bak is dat joh?
|
Forum Opties | |