Wachten op een 2de streepje deel 13 is nog helemaal niet vol joh!
quote:Goeiemorgen,
Op donderdag 22 januari 2004 11:27 schreef Little-Angel het volgende:
Doe ik de kick-off wel.Stiekumerd van harte met je positieve test!
Nou jij slaapmeisje!
Ff voor de duidelijkheid ik ben niet zwanger! Was foutje van Little Angel
Hier voor de rest nog steeds geen RD. Ook geen pms kwalen meer....
Slaapmeisje, klote dat je test negatief was!!!!
quote:misschien met je nog maar een keertje testen?
Op maandag 26 januari 2004 09:28 schreef Stiekemurd het volgende:[..]
Goeiemorgen,
Ff voor de duidelijkheid ik ben niet zwanger! Was foutje van Little Angel
Hier voor de rest nog steeds geen RD. Ook geen pms kwalen meer....
Slaapmeisje,klote dat je test negatief was!!!!
Slaapmeisje.....super niet leuk zeg!
Donders.....thuis heb ik ivm de verhuizing nog geen internet dus ik las het vanmorgen pas!
Ik zelf ben nog steeds niet ongesteld, dus ik wacht nog steeds rustig af eigenlijk!
Durf nog niet te testen.......
quote:Ik zat me net af te vragen hoe het met jou was!!!
Op maandag 26 januari 2004 09:48 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen!Slaapmeisje.....super niet leuk zeg!
Donders.....thuis heb ik ivm de verhuizing nog geen internet dus ik las het vanmorgen pas!Ik zelf ben nog steeds niet ongesteld, dus ik wacht nog steeds rustig af eigenlijk!
Durf nog niet te testen.......
* LadyS moet helaas zo weg, maar dan lees ik het vanmiddag/vanavond wel als ik thuis kom
De vorige keer viel het zo tegen dat hij negatief was.....
Moeten allemaal nog ff geduld hebben dus!
brrrr...spannend hoor!!
Tot morgen allemaal!
Okay ik heb nu een probleem met mezelf..
heb vol goed emoed de digitale zw test gedaan van cb, en negatief, maaarrrrrrrr als ik het stripje eruit haal en hem tegen het licht in hou (misschien stom) zie ik heeel vaag wel een tweede streepje iemand ervaring mee????????
quote:Jaaaa!!!
Op maandag 26 januari 2004 17:44 schreef Renegate het volgende:
AARRGGHHHOkay ik heb nu een probleem met mezelf..
heb vol goed emoed de digitale zw test gedaan van cb, en negatief, maaarrrrrrrr als ik het stripje eruit haal en hem tegen het licht in hou (misschien stom) zie ik heeel vaag wel een tweede streepje iemand ervaring mee????????
Maar misschien dat het lijntje er altijd staat na testen dus ik ga als ik strakkies weer pie pie moet doen weer testen of zow.. staat ie er niet gebruik ik de laatste over een dag of 4
Was een nieuwe FAQ dat je verplicht voor 9 uur moet melden
En renegate ook
dus we wachten af.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Zie je die 2e streep zelf nog wel dan?
Op maandag 26 januari 2004 19:17 schreef Renegate het volgende:
een vriendin van mij ziet bij de eerste een streep en bij de tweede niet... ohw ik heb het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8)7!!!!!!
een vriendin van mij zag hem na lang kijken ook zonder hem tegen de lamp te houden..
Maar dit is an die digitale test he.. heb begrepen dat als je er twee streepjes op heb staan ook al zegt dat stomme ding negatief dat je gewoon zw bent.. maar kan het niet zijn dat ik gewooon zo goed gekeken heb en het streepje zie dat er nogmaal hoort te staan??
nu is DE vraag toen jij dat tweede streepje zag? en later niet meer?? was je toen zwanger?
En nu dit!!! maar als ik eerlijk ben denk ik van niet.. denk ik :S pfff kan geen dagen wachten hoor denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |