quote:Dit kan inderdaad zo zijn. Beiden willen hoofdsponsor worden, maar B&H weet nog niet hoeveel geld ze mee willen brengen. Dat is afhankelijk van een aantal nog te bepalen factoren. Zolang Eddie niet weet of Trust of B&H meer geld biedt voor het hoofdsponsorschap, kan hij geen zaken doen zonder B&H te demotiveren. Zolang Trust vast blijft houden aan het hoofdsponsorschap, that is.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Als de Sponsoring tussen Trust en B&H langs elkaar zouden kunnen lopen dan zou dit ideaal zijn en zie ik niet waarom het zo lang moet duren.
Ik denk eerder dat het probleem voor eJ is dat hij of Trust of B&H moet kiezen. en waar heeft hij dan het beste resultaat mee?
Als Trust 10 miljoen biedt kan Eddie ze niet simpelweg weigeren als hij van B&H nog geen tegenbod heeft namelijk. Maar als Eddie meer dan 10 miljoen van B&H verwacht, maar al definitief Trust als hoofdsponsor neemt, loopt 'ie miljoenen mis.
quote:Al eens een duitser gezien de iets mee brengt?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef vosss het volgende:[..]
wat brengt heidfeld eik mee?
quote:Ehhh... vraagje... Engelse tijd of Nederlandse tijd
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef vosss het volgende:[..]
-knip-
Kutzooi, nog 3 uur
quote:Het gaat om de naamgeving, bij hoofdsponsorschap:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:02 schreef vosss het volgende:[..]
Kan hij ze niet beiden nemen? B&H een grote sticker op de linkerkant, en Trust een grote op de rechterkant
Of bv 1 auto met de meeste stickers voor B&H en 1 met de meeste voor Trust?Ik noem maar iets hoor
Trust Jordan Ford
B&H Jordan Ford
(West McLaren e.d.)
quote:Windschermen, schop, BBQ, bradwurst, bier.....kortom, ja dus
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Al eens een duitser gezien de iets mee brengt?
quote:Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Denk jij dat ze daar hetzelfde voor betalen of zou het ECHT een harde zakenwereld zijn?
quote:LOLLL!!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef vosss het volgende:[..]
Windschermen, schop, BBQ, bradwurst, bier.....kortom, ja dus
Bommen was je vergeten
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef twi het volgende:[..]
Het gaat om de naamgeving, bij hoofdsponsorschap:
Trust Jordan Ford
B&H Jordan Ford(West McLaren e.d.)
quote:hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef Spooky4u het volgende:
Allemaal de schuld van Paultje Stoddart, die heeft Perridon teveel verwent voor weinig geld.
quote:Het is nu of nooit....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of Jos uberhaupt nog wel een stoeltje pakt dit seizoen.
quote:Buzzin' Hornets is veel minder waard dan Benson & Hedges. Daar betalen ze ECHT niet hetzelfde voor. Evenmin als Marlboro hetzelfde zal betalen als ze Marlboro F1 op de auto zetten. Als dat uberhaupt al mag van de EU.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Marlboro zie ik straks bijvoorbeeld bij Ferrari MarlboroF1 gebruiken. (kledingmerk)
quote:DUS Trust betaalt waarschijnlijk meer. Lijkt me...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Marlboro zie ik straks bijvoorbeeld bij Ferrari MarlboroF1 gebruiken. (kledingmerk)
quote:Dat is iig al zeker ja
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Het is nu of nooit....
quote:Voor het geld wat Trust bij Minardi naar binnen heeft gebracht hebben ze erg veel gekeken ivt andere teams. Op een Williams hadf hij 2cm gekregen, nu 2 sidepots. en wie weet wat hij nog voor zakenrelaties e.d. kreeg.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
quote:Oneens en eens. Trust heeft bij de F1 fans heeeeeel erg veel exposure, ook met deze perikelen over Jordan. Ze zijn direct erg bekend bij miljoenen mensen. Niet dat die gelijk producten kopen. Ik zeg met opzet miljoenen en niet honderden miljoenen (=gehele publiek), omdat de exposure tijdens GP-weekends minimaal is gebleven.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
quote:Das een goeie! Op F1racing.net wordt gezegd om 5pm, dat is dus engelse tijd, dus 4uur Ned tijd! Maar verwacht eerder 5uur nederlandse tijd....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Ehhh... vraagje... Engelse tijd of Nederlandse tijd
quote:Ik vrees nooit.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Het is nu of nooit....
quote:Nee, het bedrijg bepaalt ze4lf wat ze willen betalen. Als B&H 100 miljoen wil betalen zonder op de auto te staan, dan bepalen ze dat toch zelf, en maakt het nog niet uit of ze het team sponsoren.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:11 schreef Googolplexian het volgende:[..]
DUS Trust betaalt waarschijnlijk meer. Lijkt me...
quote:Dus Eddie moet voor 16.00 uur zijn lokale tijd beslissen? Of zitten we hier zowiezo een uurtje langer te wachten?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:13 schreef Hansjoh het volgende:[..]
Das een goeie! Op F1racing.net wordt gezegd om 5pm, dat is dus engelse tijd, dus 4uur Ned tijd! Maar verwacht eerder 5uur nederlandse tijd....
quote:ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:12 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Voor het geld wat Trust bij Minardi naar binnen heeft gebracht hebben ze erg veel gekeken ivt andere teams. Op een Williams hadf hij 2cm gekregen, nu 2 sidepots. en wie weet wat hij nog voor zakenrelaties e.d. kreeg.
quote:lolz... zekerheid heb je dan wel, ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef Spooky4u het volgende:
ik wacht gewoon tot 7 maart
kan je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |