10 minuten later...
*tring tring*
Man aan telefoon:"Ja, met Raymond Vermeulen, de deal is rond hoor! Eddie heeft gehapt!"
quote:Perridon gaf die injectie na een drietal races toen Gazprom wegviel. Toen had Minardi al drie keer dramatisch gepresteert. De financien stonden blijkbaar minder gekoppeld aan prestaties dan jij denkt.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
Dordrecht'90?! shit man! AJAX opgelet
quote:Als de wensen van Trust haaks op die van B&H staan, en B&H daardoor een miljoen of vijf minder wil investeren, dan kunnen ze net zo goed voor iemand gaan die de helft van het geld van Verstappen heeft.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef Deefje het volgende:
Jongens, blijf nu allemaal rustig.Denk nu eens logische na: Verstappen is een goede coureur en dat heeft EJ ook al toegegeven. Hij hoeft geen salaris aan JV te betalen en krijgt er nog eens 10 miljoen bij! Lijkt me toch duidelijk dat EJ JA zegt, want zo'n aanbod krijgt hij dit seizoen echt niet meer!
quote:~
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef twi het volgende:[..]
Perridon gaf die injectie na een drietal races toen Gazprom wegviel. Toen had Minardi al drie keer dramatisch gepresteert. De financien stonden blijkbaar minder gekoppeld aan prestaties dan jij denkt.
Perridon gaf die injectie onder voorwaarde dat hij er iets aan de auto gedaan werd. Behalve het vervangen van een knalpijp is daar weinig aan gebeurd in de loop van het seizoen.
quote:Hoe kom je aan die wijsheid?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:22 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
~
Perridon gaf die injectie onder voorwaarde dat hij er iets aan de auto gedaan werd. Behalve het vervangen van een knalpijp is daar weinig aan gebeurd in de loop van het seizoen.
quote:Heb het hem zelf horen zeggen in die tijd bij RTL Grandprix op RTL5.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:22 schreef twi het volgende:[..]
Hoe kom je aan die wijsheid?
quote:die financiele injectie was nodig omdat anders die 2 rijdende reclamezuilen niet meer konden starten omdat er geen benzine meer betaald kon worden.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
quote:voor die paar ronden die ze mee reden had ze niet zoveel benzine nodig hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:29 schreef Spooky4u het volgende:[..]
die financiele injectie was nodig omdat anders die 2 rijdende reclamezuilen niet meer konden starten omdat er geen benzine meer betaald kon worden.
quote:Ik hoop het
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef Apehaar het volgende:
2,5 uur te gaan... Misschien wordt het wel eerder bekend gemaakt.
quote:Bij mij is het net andersom.....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik hoop het
Ik kan vanaf 16.30 niet meer op internet zitten, omdat ik dan moet gaan werken
quote:Meld je snel aan voor de SMS service
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik hoop het
Ik kan vanaf 16.30 niet meer op internet zitten, omdat ik dan moet gaan werken
quote:Die kans is ook groot!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef Hansjoh het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7maart en ook niet tot 17:00, maar goed....als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat het wel weer verzet zal worden en dat de uitspraken van perridon wel mee vallen. Heidfeld had het ook over zondag, denk dat het dan pas bekent gemaakt zal worden en niet eerder, hopelijk gaat perridon hier mee akoord en wacht nog ff voordat hij zich gelijk terugtrekt....
quote:Ik denk een hoop zelfmoorden van Verstappenforumleden
Op vrijdag 23 januari 2004 14:40 schreef Deefje het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk wat de afloop hiervan is? Jos vanaf 5 uur in het geel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |