abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:03:32 #51
34793 neo567
You know who
pi_16485212
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:20 schreef Lucille het volgende:
*knuppel in het hoenderhok gooit*

Wie kan mij 1 goede reden geven waarom DIG de moeite waard is?

Soort ITIL voor ons normale mensen...
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:05:21 #52
79297 Tarin
Dit is leuker dan kickboksen!
pi_16485244

Tweakers zijn idd tof

[ Ik loop op de accu van m'n iPod :) | ik | Specs ]
pi_16485252
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:02 schreef Royz het volgende:
Hey HK-ers wie kent mij nog meer?
Ja
pi_16485268
* Leutje groet mede HK'ers
Got is gewoon niet te vergelijken met Dig (niet dat het 1 slechter is als het ander)
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:08:06 #55
82172 _-SToFFeL-_
Engineering the impossible
pi_16485311
Is dit nu het nieuwe herken jij je voorganger topic?

Hoi tweakertjes

[i]I know more than you think I know, more than you want me to know, more than you can handle... [br]How long do you think you can keep this up? [br][b]Who do YOU think is in control..?[/b][/i]
pi_16485381
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:14 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Tis echt geweldig. Je vraagt op tweakers.net of iemand een oplossing heeft voor een vern**kte BIOS, je krijgt een stelletje antwoorden dat je waarschijnlijk een nieuwe nodig hebt, iemand vraagt je adres, en stuurt de BIOS chip gewoon even op. Free of charge!!!

Probleem opgelost! Tweakers bedankt!

Dan stel je de vraag toch hier

Om welk topic gaat het precies, linkje

donderdag 22 januari 2004 @ 13:12:26 #57
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16485401
Tweakers
Ik heb nog een account voor GoT, maar ik het gebruik het nooit meer. Alleen het nieuws op de Tweakers FP is wel handig
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk ) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_16485453
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
..
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk ) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
Dan moet je het wel erg bont maken hoor
pi_16485487
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tweakers
Ik heb nog een account voor GoT, maar ik het gebruik het nooit meer. Alleen het nieuws op de Tweakers FP is wel handig
ach et is ff wennen
Real power can't be given.... it must be taken.
pi_16485501
edit.

Laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door RS_003 op 22-01-2004 14:03]

pi_16485536
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten ) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:22:04 #62
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16485641
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:14 schreef Leutje het volgende:

[..]

Dan moet je het wel erg bont maken hoor

Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Dat duurt geen 5 minuten of iemand gaat al over de policy lopen blaten. En als je daar dan critisch commentaar op DURFT te geven, krijg je een waarschuwing in je mailbox.
Zeg niet dat het niet zo is, want het is mij gebeurt.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_16485654
Nu krijgen we het hoor!

* Boy_Snakeye duikt al weg

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_16485670
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten ) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
Je maakt me bang man
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:08 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Is dit nu het nieuwe herken jij je voorganger topic?

Hoi tweakertjes

Hallo Stoffel, bekend aan icoon en nick!

[Dit bericht is gewijzigd door Royz op 22-01-2004 13:24]

I'm the biggest the best better than the rest
pi_16485677
quote:
Jij bent stoer
Kom zeg.. Dat is het zelfde als zeggen dat alle buitenlanders crimineel zijn.
pi_16485726
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:22 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Dat duurt geen 5 minuten of iemand gaat al over de policy lopen blaten. En als je daar dan critisch commentaar op DURFT te geven, krijg je een waarschuwing in je mailbox.
Zeg niet dat het niet zo is, want het is mij gebeurt.

En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand Maar natuurlijk moet je daar keihard tegenin en vind je het raar dat je gebanned word
pi_16485814
quote:
We kunnen natuurlijk ook ff de GoT Knokploeg inschakelen
pi_16485822
op GoT zou je nu een OW hebben je moet je post editten ( nouja, gelukkig zijn ze zo streng niet )
pi_16485846
quote:

wacht maar straks in de fietsenstalling!

donderdag 22 januari 2004 @ 13:31:23 #70
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16485894
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:24 schreef Leutje het volgende:

[..]

En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand Maar natuurlijk moet je daar keihard tegenin en vind je het raar dat je gebanned word

Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_16485994
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:31 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi

Je bemoeit je toch ook niet met het management van V&D?
pi_16486034
quote:

[edit][/edit]
kut fok-ubb :/

[Dit bericht is gewijzigd door anandus op 22-01-2004 13:38]

donderdag 22 januari 2004 @ 13:37:01 #73
18158 Mr.CeeJay
music is the answer
pi_16486039
Welkom in de nieuwe HK
Goedaardig konijntje zoekt lief konijntje om mee door het bos te wippen
pi_16486043
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:31 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Het staat in de FAQ hoor
en waarom maak jij je zo kwaad over het feit dat forum gebruikers hierop gewezen worden? laat toch lekker lopen
pi_16486077
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:36 schreef anandus het volgende:

[..]

[afbeelding]

[edit][/edit]

Mooie tijd uitgekozen om je post te editten!

/edit net editte je om 13.37!

I'm the biggest the best better than the rest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')