quote:Soort ITIL voor ons normale mensen...
Op donderdag 22 januari 2004 11:20 schreef Lucille het volgende:
*knuppel in het hoenderhok gooit*Wie kan mij 1 goede reden geven waarom DIG de moeite waard is?
quote:Ja
Op donderdag 22 januari 2004 13:02 schreef Royz het volgende:
Hey HK-erswie kent mij nog meer?
Hoi tweakertjes
quote:Dan stel je de vraag toch hier
Op donderdag 22 januari 2004 11:14 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Tis echt geweldig. Je vraagt op tweakers.net of iemand een oplossing heeft voor een vern**kte BIOS, je krijgt een stelletje antwoorden dat je waarschijnlijk een nieuwe nodig hebt, iemand vraagt je adres, en stuurt de BIOS chip gewoon even op. Free of charge!!!Probleem opgelost! Tweakers bedankt!
Om welk topic gaat het precies, linkje
quote:Dan moet je het wel erg bont maken hoor
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
..
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
quote:ach et is ff wennen
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tweakers
Ik heb nog een account voor GoT, maar ik het gebruik het nooit meer. Alleen het nieuws op de Tweakers FP is wel handig
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
quote:Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Op donderdag 22 januari 2004 13:14 schreef Leutje het volgende:[..]
Dan moet je het wel erg bont maken hoor
quote:Je maakt me bang man
Op donderdag 22 januari 2004 13:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
quote:Hallo Stoffel, bekend aan icoon en nick!
Op donderdag 22 januari 2004 13:08 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Is dit nu het nieuwe herken jij je voorganger topic?Hoi tweakertjes
[Dit bericht is gewijzigd door Royz op 22-01-2004 13:24]
quote:Jij bent stoer
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
quote:En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand
Op donderdag 22 januari 2004 13:22 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Dat duurt geen 5 minuten of iemand gaat al over de policy lopen blaten. En als je daar dan critisch commentaar op DURFT te geven, krijg je een waarschuwing in je mailbox.
Zeg niet dat het niet zo is, want het is mij gebeurt.
quote:We kunnen natuurlijk ook ff de GoT Knokploeg inschakelen
quote:
wacht maar straks in de fietsenstalling!
quote:Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
Op donderdag 22 januari 2004 13:24 schreef Leutje het volgende:[..]
En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand
Maar natuurlijk moet je daar keihard tegenin en vind je het raar dat je gebanned word
quote:Je bemoeit je toch ook niet met het management van V&D?
Op donderdag 22 januari 2004 13:31 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
quote:
[edit][/edit]
kut fok-ubb :/
[Dit bericht is gewijzigd door anandus op 22-01-2004 13:38]
quote:Het staat in de FAQ hoor
Op donderdag 22 januari 2004 13:31 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
quote:Mooie tijd uitgekozen om je post te editten!
Op donderdag 22 januari 2004 13:36 schreef anandus het volgende:[..]
[edit][/edit]
/edit net editte je om 13.37!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |