quote:doen!!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:27 schreef Merisse het volgende:En nu, twee dagen verder, nog niet ongesteld! Ik was van plan om na wat ik hier gelezen heb maar de Clear Blue Digital te gaan kopen en morgen vroeg met ochtendurine te testen. Wat denken jullie ervan?
quote:Sterker nog, ik zou het vanmiddag al doen! Klinkt mij namelijk erg zwanger in de oren. Een vaag streepje is echt een streepje en dat verschijnt er niet zomaar!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:36 schreef just me het volgende:[..]
doen!!
P.S. een vriendin van mij was ook 39 toen ze trouwde en was toen al 4 maanden zwanger van haar eerste kindje. Het kan dus zeker wel! Go for it!!!!
quote:Dank je Karin! We waren net even boodschapjes doen en toen sloeg de twijfel ineens toe. Ik wist bijna zeker dat als we thuis waren dat dan de rode duivels een bezoekje zouden brengen, maar na angstig het toiletpapiertje te hebben geinspecteerd, was het weer niet het geval. Ik zit nu echt helemaal te shaken en ga me zo maar even op wat huishoudelijk werk storten (terwijl ik normaal gesproken geen huisvrouwelijk type ben). Hopelijk kan ik mijn gedachten even verzetten want het is wel erg spannend zo
Op zaterdag 24 januari 2004 13:47 schreef Karin het volgende:
Slaapmeisje jij houdt het ook vreselijk spannend! Duim hier nog steeds hard voor je mee.
quote:Hoi Xanthe, jeetje er is dus toch nog kans op een tweede streep voor mij als ik dat zo lees. Eigenlijk had ik zoiets van dat er totaal geen zwak lijntje zichtbaar was, dat ik dan gewoon echt niet zwanger ben (twijfel twijfel twijfel). Er zou toch op zijn minst een vaag lijntje moeten staan dan? Blijkbaar niet als ik jouw verhaal zo lees en dat zelfs de CB digital nog negatief was verbaast me behoorlijk. Zou een test morgenochtend dan ook nog te vroeg zijn?
Op vrijdag 23 januari 2004 18:57 schreef Xanthe het volgende:
slaapmeisje hoeveel dagen ben je nou overtijd?
Ik was 3 dagen overtijd en toen waren de tests hier nog negatief , zowel de Romed test als de CB digitaal.
Dag 4 een heel licht streepje en dag 5 een vette plus op de CB.
Kijk maar;
http://www.xs4all.nl/~peetj01/Taz/zwanger.htmlAls ik het goed begrepen heb zat je nu op 1 dag overtijd? Dan zou ik er zeker 2 dagen tussen laten.
Of je moet zoveel geld en ongeduld als ik hebben en elke dag gaan testen(dat geld...ik had online een boel testen gekocht bij www.babybrabbel.org al was de romed test erg snel met een vaag streepje ik ben niet tevreden over deze testen) geduld had ik niet....
enne die Clearblue kan je 3x gebruiken toch......dusse ik heb destijds ook 's avonds gestest
succes
quote:Doen!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:27 schreef Merisse het volgende:En nu, twee dagen verder, nog niet ongesteld! Ik was van plan om na wat ik hier gelezen heb maar de Clear Blue Digital te gaan kopen en morgen vroeg met ochtendurine te testen. Wat denken jullie ervan?
quote:Dan ben je 3 dagen over tijd?
Op zaterdag 24 januari 2004 13:54 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Hoi Xanthe, jeetje er is dus toch nog kans op een tweede streep voor mij als ik dat zo lees. Eigenlijk had ik zoiets van dat er totaal geen zwak lijntje zichtbaar was, dat ik dan gewoon echt niet zwanger ben (twijfel twijfel twijfel). Er zou toch op zijn minst een vaag lijntje moeten staan dan? Blijkbaar niet als ik jouw verhaal zo lees en dat zelfs de CB digital nog negatief was verbaast me behoorlijk. Zou een test morgenochtend dan ook nog te vroeg zijn?
Spannend slaapmeisje dat zou wel erg leuk zijn hoor!
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:40 schreef easy-going het volgende:
eeeeeeeeeehhhh Merisse, één ding heb ik op dit forumonderdeel wel geleerd de laatste tijd.een streep is een streep
gisteren was mijn modem ineens 'overleden' en kon ik dus niet meer pjoeteren, maar nu heb ik een nieuwe en die moet het dus wel tot morgen uithouden
En Merisse, als ik het zo hoor ben je hardstikke zwanger. Koop effe gauw zo'n Clear Blue Digital en doe es testen. Dan kan je morgen ter controle nog een keer naar dat plusje kijken met ochtendurine.
Maar stiekem ben ik er wel een beetje van overtuigd dat je die zometeen ook wel te zien gaat krijgen.
Slaapmeisje!!!!!
![]()
Hoe laat ga je morgen testen? Niet dat ik weer te vroeg erachter zit ![]()
quote:zwanger
Op zaterdag 24 januari 2004 13:27 schreef Merisse het volgende:
Hoi allemaal,Ben nieuw hier en voor het eerst in mijn leven heb ik afgelopen donderdag gewacht op het tweede streepje....
Maar ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 39 en alweer bijna 4 jaar met mijn vriend J. samen. Omdat ik daarvoor gedurende 12 jaar geen serieuze relatie had had ik het idee ooit kinderen te zullen krijgen al lang en breed overboord gezet. Maar toen mijn relatie met J. toch serieus werd en we ruim twee jaar geleden zijn gaan samenwonen begon het toch wel te kriebelen. Maar ook twijfelden we of we niet te oud zijn. In ieder geval moest er eerst gestopt worden met roken onmiddelijk gevolgd bij mij door een depressie en bij J. door diabetes. Voor dat we daar een beetje mee klaar waren, waren we weer een jaar verder.
Toen hebben we de knoop toch maar doorgehakt en vorig jaar ben ik in maart gestopt met de pil met het idee van wie weet of het nog weggelegd is voor ons. We zien wel. Begin april zijn we toen naar Rome gegaan en ben ik op de Spaanse trappen ten huwelijk gevraagd.
Dat huwelijk gaat op 7 mei a.s. plaatsvinden. En ik zou het helemaal niet erg vinden een zwanger bruidje te zijn!
Steeds serieuzer aan het klussen geweest maar tot nu toe zonder resultaat. Mijn cyclus is regelmatig vanaf het moment dat ik met de pil stopte, altijd 26 of 28 dagen. Tot nu toe niet één keer overtijd geweest. Hoe bestaat het he. Dus die zenuwen en dat testen zijn voor mij nieuw.
Maar nu, mijn D-day was afgelopen woensdag (28 dagen) en tot nu toe nog steeds niks geen rode duivels! Ik heb een vreemd trekkend gevoel mijn onderbuik aan de zijkanten. Afgelopen donderdag heb ik dus voor het eerst van mijn leven een zwangerschaptest gedaan. Ik had er een van het DA huismerk. Daar moet in naast het ovalen venstertje in het vierkante venster een tweede roze streep verschijnen na drie minuten. Toen we na drie minuten keken zeiden we alletwee, nee, niet zwanger. Maar toen we nog eens goed keken was er toch heel vaag een roze streep te zien. En die streep werd steeds duidelijker tot ie na tien minuten overduidelijk was. Maar in de gebruiksaanwijzing staat dat het resultaat na tien minuten niet telt. Verdorie. Toen het tel.nummer gebeld dat op de verpakking staat a 0,45 per minuut waarna ik een bandje kreeg waarop de gebruiksaanwijzing stond
En nu, twee dagen verder, nog niet ongesteld! Ik was van plan om na wat ik hier gelezen heb maar de Clear Blue Digital te gaan kopen en morgen vroeg met ochtendurine te testen. Wat denken jullie ervan?
Bedankt voor al jullie reacties! Zojuist naar de stad geweest en de CB gescoord.... en ook een flesje massage olie voor zwangere buiken. Een heel klein flesje maar
Uiteraard verslijt J. me voor gek. Terecht.
Maar ik wacht denk ik toch maar met testen tot morgen. Ik weet niet waarom. Misschien omdat ik geen afscheid wil nemen van dit gevoel. Nu kan ik me nog even verbeelden dat ik zwanger ben. Heerlijk. Maar tegelijkertijd verschrikkelijk omdat je het niet zeker weet. Raar gevoel, dit vacuum tussen zwanger en niet zwanger.
Anyway, morgen meer zekerheid. Vanavond romantisch uit eten zonder wijntje...
quote:Testen!!!! Kom op iedereen zit al in spanning , volgens mij komt er gewoon een dikke plus!
Op zaterdag 24 januari 2004 18:17 schreef Merisse het volgende:
Spannend hoor Slaapmeisje. Ik heb ook het begin van deze draad gelezen en weet dat jij ook al lang bezig bent. Hopelijk zijn we alletwee zwanger.Bedankt voor al jullie reacties! Zojuist naar de stad geweest en de CB gescoord.... en ook een flesje massage olie voor zwangere buiken. Een heel klein flesje maar
Uiteraard verslijt J. me voor gek. Terecht.
Maar ik wacht denk ik toch maar met testen tot morgen. Ik weet niet waarom. Misschien omdat ik geen afscheid wil nemen van dit gevoel. Nu kan ik me nog even verbeelden dat ik zwanger ben. Heerlijk. Maar tegelijkertijd verschrikkelijk omdat je het niet zeker weet. Raar gevoel, dit vacuum tussen zwanger en niet zwanger.
quote:Ah toe nou..........als je nu test is dat avondje nog vééél romantischer
Op zaterdag 24 januari 2004 18:17 schreef Merisse het volgende:
.
Jullie van die 2e streepjes houden ons veels te veel in spanning.....jullie willen toch niet dat ik me kind verwaarloos he ![]()
nee Sven, mama komt niet met je spelen, ze moet even kijken of er al getest is
quote:En al die stress is ook niet goed voor de ongeboren babietjes van de lurkers
Op zaterdag 24 januari 2004 18:51 schreef easy-going het volgende:[..]
Jullie van die 2e streepjes houden ons veels te veel in spanning.....jullie willen toch niet dat ik me kind verwaarloos he
nee Sven, mama komt niet met je spelen, ze moet even kijken of er al getest is
Meiden, het is verdorie al half tien
schiet eens op met die test...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |