abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:21:44 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16511766
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:18 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik heb er nog even over nagedacht en wacht toch nog een paar dagen met de volgende test. Natuurlijk wil ik jullie ook niet al te lang in spanning laten zitten, maar het lijkt me toch het verstandigst. Ik heb potverdorie nog twee van die huismerktesten liggen hier en die wil ik eerst opmaken.

Slaapvriendje vind dat ik te vroeg getest heb (nu al na 1 ochtend overtijd?) en houdt zich behoorlijk in qua enthousiasme. Hij is wat dat betreft iets voorzichtiger daarin. Zal wel een beetje maneigen zijn denk ik.

Dat had ik ook al zitten bedenken.
Als je nu over een half uur weer test met hetzelfde resultaat geloof je het toch nog steeds niet.
Ik zou gewoon een dag of 2 wachten en dan nog een keertje testen.

Maar ik zou wel nog een andere test in huis halen en niet alleen maar testen uit dezelfde serie nemen. Er zou zomaar iets mis mee kunnen zijn.

Heb je al nog een keer gekeken naar de test van vanmorgen? Toch niet stiekem een heel vaag streepje erop getoverd? Ik weet wel dat dat niet helemaal betrouwbaar is, maar het idee zou wel leuk zijn. Toch?

† In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 11:24:03 #102
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16511819
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:16 schreef livelink het volgende:
Slaapmeisje, jij wordt normaal toch op de klok ongesteld? Wel een goed teken dat je het zelf niet gelooft.
Gelukkig dat er tegenwoordig CB digitale testen zijn. Nog langer wachten is medisch niet verantwoord hier, dan zouden er gegarandeerd F5 en duim-slachtoffers vallen
De laatste paar maanden ben ik inderdaad precies op dag 32 ongesteld (in de avond). Vorige maand werd ik het zeeeer vroeg in de ochtend (06.00 uur) op dag 33. Daar zit ik nu dus overheen, maar ik ben bang dat ik toch elk moment ongesteld kan worden. Mijn enthousiasme van vanmorgen begint toch langzaam af te nemen eigenlijk. Komt ook omdat ik net even heb gecheckt en mijn baarmoedermond is inderdaad weer omhoog aan het gaan. Voor mij dus een teken dat ik ongesteld ga worden. Denk ik.... ik weet het eigenlijk niet zeker omdat ik ook geen krampen heb die er doorgaans bij horen. *zucht*
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:25:33 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16511857
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:24 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

De laatste paar maanden ben ik inderdaad precies op dag 32 ongesteld (in de avond). Vorige maand werd ik het zeeeer vroeg in de ochtend (06.00 uur) op dag 33. Daar zit ik nu dus overheen, maar ik ben bang dat ik toch elk moment ongesteld kan worden. Mijn enthousiasme van vanmorgen begint toch langzaam af te nemen eigenlijk. Komt ook omdat ik net even heb gecheckt en mijn baarmoedermond is inderdaad weer omhoog aan het gaan. Voor mij dus een teken dat ik ongesteld ga worden. Denk ik.... ik weet het eigenlijk niet zeker omdat ik ook geen krampen heb die er doorgaans bij horen. *zucht*

Kan je dat voelen dan? Nooit geweten.
Maar ja, geen krampjes is geen krampjes en geen bloed is geen bloed.
Ik duim door en verzet de afspraak voor de manicure toch nog maar even.
pi_16511873
quote:

[..]

Ik heb er nog even over nagedacht en wacht toch nog een paar dagen met de volgende test. Natuurlijk wil ik jullie ook niet al te lang in spanning laten zitten, maar het lijkt me toch het verstandigst. Ik heb potverdorie nog twee van die huismerktesten liggen hier en die wil ik eerst opmaken.

Slaapvriendje vind dat ik te vroeg getest heb (nu al na 1 ochtend overtijd?) en houdt zich behoorlijk in qua enthousiasme. Hij is wat dat betreft iets voorzichtiger daarin. Zal wel een beetje maneigen zijn denk ik.

Oei, wat spannend maak je het zeg!
Maar ik snap het wel. Het is nog vroeg en als je nog 2 testen hebt liggen is het misschien een beetje overdreven om alvast een nieuwe te kopen...
En die heb je ook helemaal niet nodig, over een paar dagen knalt er gewoon een blauwe streep van test 2 af!
En dan heb je nog test 3 voor een paar dagen later als je het weer even zeker wil weten

O, ja dat van die nuchterheid? Dat is inderdaad maneigen
Ik heb er ook zo eentje rondlopen.
Al is ie wel lief hoor

† In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 11:26:00 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16511874
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je al nog een keer gekeken naar de test van vanmorgen? Toch niet stiekem een heel vaag streepje erop getoverd? Ik weet wel dat dat niet helemaal betrouwbaar is, maar het idee zou wel leuk zijn. Toch?

Net nog even de test uit de prullenbak gevist, maar het hokje is zo wit als het maar kan zijn Zelfs geen schaduw van een streepje te zien.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:28:14 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16511923
quote:

[..]

Hartstikke goed meid
en ik blijf gewoon hopen
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:34:45 #107
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16512090
Ik kan het me wel voorstellen hoor Slaapmeisje, maar hou je zelf de spanning dan nog wel vol? Niet om je er vanaf te praten, maar die huismerktesten gaan echt wel op. Tot nog toe gooit bijna iedereen er nog wel een keer een extra test tegenaan na het eerste tweede streepje. dus voor de zekerheid toch nog maar even een CB-test kopen, dan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 11:39:52 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16512268
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:34 schreef livelink het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor Slaapmeisje, maar hou je zelf de spanning dan nog wel vol? Niet om je er vanaf te praten, maar die huismerktesten gaan echt wel op. Tot nog toe gooit bijna iedereen er nog wel een keer een extra test tegenaan na het eerste tweede streepje. dus voor de zekerheid toch nog maar even een CB-test kopen, dan?
Weet je wat het is, zolang ik niet ongi ben is er nog hoop en mocht ik zwanger zijn dan ben ik dat over een paar dagen ook nog (als alles goed zit natuurlijk). Als ik die CB test zou kopen en die slaat ook negatief uit, dan is waarschijnlijk mijn hoop ook weg. Nu wil ik dus nog even genieten van het mezelf zwanger voelen. Hmz, beetje vaag verhaal geloof ik. Je snapt vast wel wat ik bedoel
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2004 @ 11:41:59 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16512350
Hou het maar ff spannend hoor, ik jompel hier gewoon nog een paar dagen mee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16512503
Hey Slaapmeis, ik hoop op goed nieuws voor je!!

verhaal is begrijpelijk hoor!!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:49:31 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16512580
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:39 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Weet je wat het is, zolang ik niet ongi ben is er nog hoop en mocht ik zwanger zijn dan ben ik dat over een paar dagen ook nog (als alles goed zit natuurlijk). Als ik die CB test zou kopen en die slaat ook negatief uit, dan is waarschijnlijk mijn hoop ook weg. Nu wil ik dus nog even genieten van het mezelf zwanger voelen. Hmz, beetje vaag verhaal geloof ik. Je snapt vast wel wat ik bedoel

Ja, ik snap het wel. En je hebt groot gelijk. Geniet maar gewoon van elke minuut dat je niet ongesteld bent. En als het een beetje meezit, ben je het eerstkomende jaar of langer niet ongesteld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:29:05 #112
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_16513674
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:14 schreef piglet het volgende:
Hihi zusje, je lurkt wel fanatiek de laatste tijd!
Weet je zeker dat je zelf nog niet aan kids wil beginnen?

, busted.

Nee hoor, ik lurk al eeuwen mee maar sinds kort post ik hier en daar ook wat (durfde ik voorheen niet).
Qua babietjes ga ik eerst uitgebreid met mijn nichtje oefenen.

spoiler:

*niet-voor-vriendjes-ogen-bestemde-tekst* Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn voor mn nichtje als ze niet al te lang op een klein neefje hoeft te wachten om mee te spelen.
Fok!bejaarde
pi_16514429
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:29 schreef Anosmie het volgende:spoiler:
*niet-voor-vriendjes-ogen-bestemde-tekst* Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn voor mn nichtje als ze niet al te lang op een klein neefje hoeft te wachten om mee te spelen.

spoiler:
Zou wel heel cool zijn! Maar dan wil ik het wel als 1 van de eersten weten. Kan ik je mooi opgeven bij Moeders voor Moeders en krijg ik het bestekje dat past bij het serviesje dat ik straks krijg.
pi_16514500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:57 schreef piglet het volgende:

[..]

spoiler:

Zou wel heel cool zijn! Maar dan wil ik het wel als 1 van de eersten weten. Kan ik je mooi opgeven bij Moeders voor Moeders en krijg ik het bestekje dat past bij het serviesje dat ik straks krijg.

[offtopic]
euhm wat zijn die spoilers? ik zie normaal dan alleen een gele balk en ik zie nu ineens de tekst staan.. [/offtopic]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_16514583
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:59 schreef nectarientje het volgende:
[offtopic]
euhm wat zijn die spoilers? ik zie normaal dan alleen een gele balk en ik zie nu ineens de tekst staan.. [/offtopic]
Volgens mij is het gewoon zodat je niet meteen kan zien wat er staat. Je moet dan op 'quote dit bericht in een reactie' klikken om het te kunnen lezen...
Maar ik gebruik m ook pas vandaag voor t eerst
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:05:19 #116
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16514659
Even met je muis ingedrukt over het gele blok gaan doet het ook goed hoor
pi_16514666
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:02 schreef piglet het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon zodat je niet meteen kan zien wat er staat. Je moet dan op 'quote dit bericht in een reactie' klikken om het te kunnen lezen...
Maar ik gebruik m ook pas vandaag voor t eerst

of met je muis klikken en markeren
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16515145
Zo slim was ik nog niet geweest
Bedankt voor de tip

En nu gaan we het weer hebben over 2e streepjes en zo!
Zijn er nog anderen die testen vandaag of morgen?
Slaapmeisje, nog steeds geen RD's?

pi_16515722
Hoi,meiden.

Helaas........ongi is vanmorgen begonnen,dus hoef volgende week ook niet meer te testen.
Nu heb ik ff jullie hulp nodig.Vorige keer 31 december ongi en nu van daag,wanneer is nou mijn eisprong,want ik ging er vanuit dat ik woe. ongi zou worden en dan zou volgens babybrabbel de 28 mijn eisprong zijn,dus moeten we vanaf zondag aan de gang?
lekker,met de red devils!.
Of omdat ik nu 2 dagen later ongi ben geworden,moet ik dan van de 30e uitgaan???? HELP.
Reken ff voor me mee en dan lees ik het vanmiddag wel,ga nu ff een tukkie doen,oor zeurt.
Groetjes,Edith.

Oh ja Slaapmeisje,ik hoop dat ongi bij jou wel wegblijft,we duimen mee!!!.

pi_16515907
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef minoes1967 het volgende:
Helaas........ongi is vanmorgen begonnen,dus hoef volgende week ook niet meer te testen.
Jammer zeg! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Op naar de volgende klusronde. Ik weet zelf helaas niet over eisprongen ed, misschien kan iemand anders je daarmee helpen?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16516021
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:22 schreef piglet het volgende:

En nu gaan we het weer hebben over 2e streepjes en zo!
Zijn er nog anderen die testen vandaag of morgen?
Slaapmeisje, nog steeds geen RD's?

Ik wacht tot na het weekend, als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik testen denk ik omdat ik afgelopen maand niet ongesteld ben geweest.

Heb ff gerekend op babybrabbel en daaruit blijkt dat ik 36 % kans heb op zwangerschap. Zeg nou zelf, das niet veel!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:55:50 #122
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16516039
Slaapmeisje, wat houd je iedereen in spanning!
ik geef je groot gelijk om nog even een paar dagen af te wachten voordat je weer gaat testen, dat hormoon moet zich eerst goed over het lichaam verspreiden wil het zich laten zien in een testje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16516713
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,meiden.

Nu heb ik ff jullie hulp nodig.Vorige keer 31 december ongi en nu van daag,wanneer is nou mijn eisprong,want ik ging er vanuit dat ik woe. ongi zou worden en dan zou volgens babybrabbel de 28 mijn eisprong zijn,dus moeten we vanaf zondag aan de gang?
lekker,met de red devils!.
Of omdat ik nu 2 dagen later ongi ben geworden,moet ik dan van de 30e uitgaan???? HELP.
Reken ff voor me mee en dan lees ik het vanmiddag wel,ga nu ff een tukkie doen,oor zeurt.
Groetjes,Edith.
Jammer Edith
Op babybrabbel.org staat dat je een gemiddelde cyclus hebt van 23 dagen en dat je vruchtbaarste dag dan de 31ste is. Denk je dat je dan nog ongi zult zijn?
Zou wel vervelend zijn, al schijnt het idd zo te kunnen zijn dat je alleen maar vruchtbaar bent tijdens je menstruatie (bij een korte cyclus dus).

Maar let wel op: deze berekening gaat uit van 1 cyclus. Dat is natuurlijk niet heel erg betrouwbaar. Als je meerdere data hebt kun je meer zeggen over een gemiddelde.
En anders moet je gewoon maar om de dag vrijen tot je weer ongi wordt (of niet natuurlijk, want dat is de bedoeling!)

pi_16517146
Slaapmeisje ik begrijp je helemaal hoor. Hoop kan soms lekkerder zijn dan de uitslag he. Pas als die hoop overslaat in onzekerheid en je rot voelen zou ik weer gaan testen. Geniet maar even van het niet ongi zijn

En ik duim natuurlijk hartstikke verder voor je

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16518512
*teent mee*

Kom op eitjes!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')