quote:Dat had ik ook al zitten bedenken.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:18 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Ik heb er nog even over nagedacht en wacht toch nog een paar dagen met de volgende test. Natuurlijk wil ik jullie ook niet al te lang in spanning laten zitten, maar het lijkt me toch het verstandigst. Ik heb potverdorie nog twee van die huismerktesten liggen hier en die wil ik eerst opmaken.
Slaapvriendje vind dat ik te vroeg getest heb (nu al na 1 ochtend overtijd?) en houdt zich behoorlijk in qua enthousiasme. Hij is wat dat betreft iets voorzichtiger daarin. Zal wel een beetje maneigen zijn denk ik.
Maar ik zou wel nog een andere test in huis halen en niet alleen maar testen uit dezelfde serie nemen. Er zou zomaar iets mis mee kunnen zijn.
Heb je al nog een keer gekeken naar de test van vanmorgen? Toch niet stiekem een heel vaag streepje erop getoverd? Ik weet wel dat dat niet helemaal betrouwbaar is, maar het idee zou wel leuk zijn. Toch?
quote:De laatste paar maanden ben ik inderdaad precies op dag 32 ongesteld (in de avond). Vorige maand werd ik het zeeeer vroeg in de ochtend (06.00 uur) op dag 33. Daar zit ik nu dus overheen, maar ik ben bang dat ik toch elk moment ongesteld kan worden. Mijn enthousiasme van vanmorgen begint toch langzaam af te nemen eigenlijk. Komt ook omdat ik net even heb gecheckt en mijn baarmoedermond is inderdaad weer omhoog aan het gaan. Voor mij dus een teken dat ik ongesteld ga worden. Denk ik.... ik weet het eigenlijk niet zeker omdat ik ook geen krampen heb die er doorgaans bij horen. *zucht*
Op vrijdag 23 januari 2004 10:16 schreef livelink het volgende:
Slaapmeisje, jij wordt normaal toch op de klok ongesteld? Wel een goed teken dat je het zelf niet gelooft.
Gelukkig dat er tegenwoordig CB digitale testen zijn. Nog langer wachten is medisch niet verantwoord hier, dan zouden er gegarandeerd F5 en duim-slachtoffers vallen
quote:Kan je dat voelen dan? Nooit geweten.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:24 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
De laatste paar maanden ben ik inderdaad precies op dag 32 ongesteld (in de avond). Vorige maand werd ik het zeeeer vroeg in de ochtend (06.00 uur) op dag 33. Daar zit ik nu dus overheen, maar ik ben bang dat ik toch elk moment ongesteld kan worden. Mijn enthousiasme van vanmorgen begint toch langzaam af te nemen eigenlijk. Komt ook omdat ik net even heb gecheckt en mijn baarmoedermond is inderdaad weer omhoog aan het gaan. Voor mij dus een teken dat ik ongesteld ga worden. Denk ik.... ik weet het eigenlijk niet zeker omdat ik ook geen krampen heb die er doorgaans bij horen. *zucht*
quote:Oei, wat spannend maak je het zeg!
Ik heb er nog even over nagedacht en wacht toch nog een paar dagen met de volgende test. Natuurlijk wil ik jullie ook niet al te lang in spanning laten zitten, maar het lijkt me toch het verstandigst. Ik heb potverdorie nog twee van die huismerktesten liggen hier en die wil ik eerst opmaken.
Slaapvriendje vind dat ik te vroeg getest heb (nu al na 1 ochtend overtijd?) en houdt zich behoorlijk in qua enthousiasme. Hij is wat dat betreft iets voorzichtiger daarin. Zal wel een beetje maneigen zijn denk ik.
O, ja dat van die nuchterheid? Dat is inderdaad maneigen ![]()
Ik heb er ook zo eentje rondlopen.
Al is ie wel lief hoor
quote:Net nog even de test uit de prullenbak gevist, maar het hokje is zo wit als het maar kan zijn
Op vrijdag 23 januari 2004 11:21 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Heb je al nog een keer gekeken naar de test van vanmorgen? Toch niet stiekem een heel vaag streepje erop getoverd? Ik weet wel dat dat niet helemaal betrouwbaar is, maar het idee zou wel leuk zijn. Toch?
quote:Hartstikke goed meid
quote:Weet je wat het is, zolang ik niet ongi ben is er nog hoop en mocht ik zwanger zijn dan ben ik dat over een paar dagen ook nog (als alles goed zit natuurlijk). Als ik die CB test zou kopen en die slaat ook negatief uit, dan is waarschijnlijk mijn hoop ook weg. Nu wil ik dus nog even genieten van het mezelf zwanger voelen. Hmz, beetje vaag verhaal geloof ik. Je snapt vast wel wat ik bedoel
Op vrijdag 23 januari 2004 11:34 schreef livelink het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor Slaapmeisje, maar hou je zelf de spanning dan nog wel vol? Niet om je er vanaf te praten, maar die huismerktesten gaan echt wel op. Tot nog toe gooit bijna iedereen er nog wel een keer een extra test tegenaan na het eerste tweede streepje. dus voor de zekerheid toch nog maar even een CB-test kopen, dan?
verhaal is begrijpelijk hoor!!
quote:Ja, ik snap het wel. En je hebt groot gelijk. Geniet maar gewoon van elke minuut dat je niet ongesteld bent. En als het een beetje meezit, ben je het eerstkomende jaar of langer niet ongesteld.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:39 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Weet je wat het is, zolang ik niet ongi ben is er nog hoop en mocht ik zwanger zijn dan ben ik dat over een paar dagen ook nog (als alles goed zit natuurlijk). Als ik die CB test zou kopen en die slaat ook negatief uit, dan is waarschijnlijk mijn hoop ook weg. Nu wil ik dus nog even genieten van het mezelf zwanger voelen. Hmz, beetje vaag verhaal geloof ik. Je snapt vast wel wat ik bedoel
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:14 schreef piglet het volgende:
Hihi zusje, je lurkt wel fanatiek de laatste tijd!
Weet je zeker dat je zelf nog niet aan kids wil beginnen?
Nee hoor, ik lurk al eeuwen mee maar sinds kort post ik hier en daar ook wat (durfde ik voorheen niet).
Qua babietjes ga ik eerst uitgebreid met mijn nichtje oefenen.
spoiler:
quote:spoiler:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:29 schreef Anosmie het volgende:spoiler:*niet-voor-vriendjes-ogen-bestemde-tekst* Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn voor mn nichtje als ze niet al te lang op een klein neefje hoeft te wachten om mee te spelen.
quote:[offtopic]
Op vrijdag 23 januari 2004 12:57 schreef piglet het volgende:[..]
spoiler:
Zou wel heel cool zijn! Maar dan wil ik het wel als 1 van de eersten weten. Kan ik je mooi opgeven bij Moeders voor Moeders en krijg ik het bestekje dat past bij het serviesje dat ik straks krijg.
quote:Volgens mij is het gewoon zodat je niet meteen kan zien wat er staat. Je moet dan op 'quote dit bericht in een reactie' klikken om het te kunnen lezen...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:59 schreef nectarientje het volgende:
[offtopic]
euhm wat zijn die spoilers? ik zie normaal dan alleen een gele balk en ik zie nu ineens de tekst staan.. [/offtopic]
quote:of met je muis klikken en markeren
Op vrijdag 23 januari 2004 13:02 schreef piglet het volgende:[..]
Volgens mij is het gewoon zodat je niet meteen kan zien wat er staat. Je moet dan op 'quote dit bericht in een reactie' klikken om het te kunnen lezen...
Maar ik gebruik m ook pas vandaag voor t eerst
En nu gaan we het weer hebben over 2e streepjes en zo!
Zijn er nog anderen die testen vandaag of morgen?
Slaapmeisje, nog steeds geen RD's?
Oh ja Slaapmeisje,ik hoop dat ongi bij jou wel wegblijft,we duimen mee!!!.
quote:Jammer zeg! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Op naar de volgende klusronde. Ik weet zelf helaas niet over eisprongen ed, misschien kan iemand anders je daarmee helpen?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef minoes1967 het volgende:
Helaas........ongi is vanmorgen begonnen,dus hoef volgende week ook niet meer te testen.
quote:Ik wacht tot na het weekend, als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik testen denk ik omdat ik afgelopen maand niet ongesteld ben geweest.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:22 schreef piglet het volgende:En nu gaan we het weer hebben over 2e streepjes en zo!
Zijn er nog anderen die testen vandaag of morgen?
Slaapmeisje, nog steeds geen RD's?
Heb ff gerekend op babybrabbel en daaruit blijkt dat ik 36 % kans heb op zwangerschap. Zeg nou zelf, das niet veel!
quote:Jammer Edith
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,meiden.
Helaas........ongi is vanmorgen begonnen,dus hoef volgende week ook niet meer te testen.
Nu heb ik ff jullie hulp nodig.Vorige keer 31 december ongi en nu van daag,wanneer is nou mijn eisprong,want ik ging er vanuit dat ik woe. ongi zou worden en dan zou volgens babybrabbel de 28 mijn eisprong zijn,dus moeten we vanaf zondag aan de gang?
lekker,met de red devils!.
Of omdat ik nu 2 dagen later ongi ben geworden,moet ik dan van de 30e uitgaan???? HELP.
Reken ff voor me mee en dan lees ik het vanmiddag wel,ga nu ff een tukkie doen,oor zeurt.
Groetjes,Edith.
Maar let wel op: deze berekening gaat uit van 1 cyclus. Dat is natuurlijk niet heel erg betrouwbaar. Als je meerdere data hebt kun je meer zeggen over een gemiddelde.
En anders moet je gewoon maar om de dag vrijen tot je weer ongi wordt (of niet natuurlijk, want dat is de bedoeling!)
![]()
En ik duim natuurlijk hartstikke verder voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |