abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16545656
Ik heb werkelijk zo'n hekel aan geweld en zal nooit iemand slaan of een ruzie uitlokken. Is me veel te negatief. Ik heb vroeger wel s iemand een paar klappen verkocht, omdat ik uitgelokt werd.

Ik weet niet wat het is, maar er komen nooit mensen op mij af die me een reden geven om te slaan en op de een of andere manier zien mensen ook nooit een reden om mij te slaan.

....maar soms he.....soms zou ik zo graag al mn opgekropte woede op iemand uitlaten. Ik hoop soms heel heftig dat iemand me een reden geeft om hem het ziekenhuis in te trappen.
Iemand die mn vriendin aanraakt of iemand die me besteelt of wat dan ook.

Van alle woede die ik de afgelopen jaren heb opgespaard, doordat ik af en toe niet impulsief genoeg ben geweest, zodat ik te laat ben om het alsnog te uiten....van al die woede wil gewoon een keer een persoon kijhard de dupe laten worden.

Helaas is er nooit zo'n klootzak die mij de kans geeft.

zaterdag 24 januari 2004 @ 15:43:27 #102
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_16545729
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_16545767
neuh nooit...
Jupiler is goed
  zaterdag 24 januari 2004 @ 15:48:42 #104
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_16545842
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:43 schreef Guidosaurus het volgende:
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
stoer verhaal hoor
pi_16545871
quote:
Ja, zelfs mijn zusje van 4 kan een dronkenman kapotslaan. Lafaard.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:24:53 #106
66999 _SunShine_
Recht zo die gaat! // In Love
pi_16548143
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:19 schreef Sphere het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij direct de politie gebeld.

ja goed he
Everyday you`re here I`m gonna let you know
That every moment we share together, is even better than the moment before.
If every day was as good as today was, then I can't wait till tomorrow comes!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:14:31 #107
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_16549284
Noop, niet egt mijn ding
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:28:08 #108
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_16551000
Al een aantal keer iemand goed voor zn bek gebeukt ja. Soms kan je niet veel anders.... het is slaan, óf geslagen worden...

Die keuze is makkelijk voor mij

Ex nihilo nihil fit
pi_16551031
ik heb 1x in mn leven iemand een paar klappen goed op zn kanus gegeven. verder niet. hij begon met slaan. en verder ben ik niet agressief en niet echt behoefte aan vechten
wie zaait zal oogsten.....
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:30:00 #110
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_16551059
Afgelopen donderdag had ik wel ff de neiging om een kereltje te meppen... was een beetje opdringerig tegen me vriendinnetje
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_16551071
quote:
stoer, mag ik je aanraken? Dan negeer je hem toch gewoon. Of je geeft 1 klap en je bent weg. Beetje jammer.
pi_16551185
Ik heb nooit iemand op ze bek geslagen. Wel zelf een keer een klap voor me bek gehad, degene rende daarna gelijk weg naar de juf om te schuilen (was nog op de basisschool). Na schooltijd die gast met een paar opgewacht, hem vervolgens op de grond gegooit en schoppen maar Oeh wat was dat gemeen
X
X
X
pi_16551682
Nou nee, misschien 1 keertje op de basisschool, als dat telt

Zo'n gastje was me de hele tijd aan het irriteren, hele pauze door, sloeg hem toen tegen de schutting aan, kwam neer op 2 gekneuzde ribben voor hem.

Maar toen ik dat gedaan had moest ik wel huilen, was toen nog maar 10 ofzo

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')