Ik weet niet wat het is, maar er komen nooit mensen op mij af die me een reden geven om te slaan en op de een of andere manier zien mensen ook nooit een reden om mij te slaan.
....maar soms he.....soms zou ik zo graag al mn opgekropte woede op iemand uitlaten. Ik hoop soms heel heftig dat iemand me een reden geeft om hem het ziekenhuis in te trappen.
Iemand die mn vriendin aanraakt of iemand die me besteelt of wat dan ook.
Van alle woede die ik de afgelopen jaren heb opgespaard, doordat ik af en toe niet impulsief genoeg ben geweest, zodat ik te laat ben om het alsnog te uiten....van al die woede wil gewoon een keer een persoon kijhard de dupe laten worden.
Helaas is er nooit zo'n klootzak die mij de kans geeft.
quote:stoer verhaal hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 15:43 schreef Guidosaurus het volgende:
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
quote:Ja, zelfs mijn zusje van 4 kan een dronkenman kapotslaan. Lafaard.
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
quote:ja goed he
Op zaterdag 24 januari 2004 15:19 schreef Sphere het volgende:[..]
Gelukkig heb jij direct de politie gebeld.
Die keuze is makkelijk voor mij
quote:stoer, mag ik je aanraken? Dan negeer je hem toch gewoon. Of je geeft 1 klap en je bent weg. Beetje jammer.
Zo'n gastje was me de hele tijd aan het irriteren, hele pauze door, sloeg hem toen tegen de schutting aan, kwam neer op 2 gekneuzde ribben voor hem.
Maar toen ik dat gedaan had moest ik wel huilen, was toen nog maar 10 ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |