quote:En nu maak je het
Op donderdag 22 januari 2004 18:44 schreef Je_moedah het volgende:
Ikke 1 keer een beetje....
3 jongens wilden de lampjes van mijn fiets jatten. Jaar of 13/14. Hondsbrutaal. Ik zag het toevallig en loop op ze af. Leider probeert mij te slaan maar ik ontwijk en tik hem hard in zijn maag. Toen liepen de losers weg
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja ik sla alle kutten in elkaar
Sla dan... recht op z'n smoel!
ik haat dat soort mensen trouwens, die zomaar weglopen oid, als er een bekende/vriend geslagen word.
quote:2e klas middelbare school heb ik wel eens bij iemand er goed op los getikt. Voor de rest ooit wel eens een opstootje gehad, maar nooit echt er op lossen raggen.
Op woensdag 21 januari 2004 23:55 schreef Maart85 het volgende:
Heb ik dus nog noooit gedaan....hebben jullie vaak iemand echt een flinke beuq voor zn hoofd gegeven?
Ik zat het me dus aftevragen....ik weet niet...het is bij mij absoluut tegen mn pricipes...dus zal ik het ook niet snel doen.....maar ja dat is mijn mening.
maar ja vroeg me dus af hoe dat bij jullie zat
quote:Hjaaah, nou ja. Hij was er toen best boos om. Maar ja, ik hou nou eenmaal niet van Georgina Verbaan.
Op donderdag 22 januari 2004 17:36 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:hahaha
Op donderdag 22 januari 2004 17:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja ik sla alle kutten in elkaar
quote:Godver? Waar is ie nou, en wat doet die boom opeens hier???
Op donderdag 22 januari 2004 00:08 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Camouflage helpt.
Ik heb zo'n uitbeeldings cursus gedaan, dus ik beeld altijd een boom uit en hoop dat ze er in trappen
dit middel lijkt me overigens F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H te werken!!!
quote:Dat zeggen ze allemaal
Op donderdag 22 januari 2004 18:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jawel.Puur uit zelfverdediging.
quote:whahaha, nu kan ze haar eigen uitleven hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 19:00 schreef DemonRage het volgende:[..]
Sla dan... recht op z'n smoel!
Afgelopen jaar al 1x iemand opgetilt en in de sloot gegooid (hij 16 ik 23 )
(was behoorlijk koud die dag)
en een keer iemand in het kanaal geflikkerd (zo die was kwaad hahaha)
en met kerst 2 jochies van 12 verrot geschopt .... en daarna moest ik erg hard rennen (wat ik zeer goed kan)
(lol ik word geweldadig laatste tijd - en op alles was ik zeer trots - en op alles op eentje na had ik er in eerste instantie niks mee te maken)
quote:Ik heb hetzelfde hoor.
Op woensdag 21 januari 2004 23:59 schreef Linz het volgende:
heb wel eens iemand vol op z'n bek willen slaan met m'n vuist, maar ik durfde niet, beetje bang dat ik letsel zou aanrichten.
Ik ben als ik iemand wil neerslaan (moet er wel heel veel gebeuren hoor) gewoon bang dat ik die persoon ernstige en/of blijvende letsel toebrengt. Levert mij misschien een aangifte op plus dat ik mogelijk de rest van mijn leven schadevergoeding moet betalen.
Heb een week lang met een gekneusde hand rondgelopen...
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Alter_Ego het volgende:
Was pissed op een vriend, hem op de grond gegooit en vol met me knieen op zijn buik gesprongenecht erg :/
daar ben je dan een meisje voor ofzo
quote:Gelukkig heb jij direct de politie gebeld.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:15 schreef _SunShine_ het volgende:
Gisteravond gebeurde het recht voor me neus... Wilde naar het slachtoffer toelopen, totdat een vriend me pakte en in de auto sleurde... Heb toen ff een flink potje lopen janken... kan daar niet zo goed tegen...daar ben je dan een meisje voor ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |