hebben jullie vaak iemand echt een flinke beuq voor zn hoofd gegeven?
Ik zat het me dus aftevragen....ik weet niet...het is bij mij absoluut tegen mn pricipes...dus zal ik het ook niet snel doen.....maar ja dat is mijn mening.
maar ja vroeg me dus af hoe dat bij jullie zat
quote:Ja, oma's zijn inderdaad irritant.
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou het doen als iemand het raampje van de trein open zou zetten, terwijl er een oma met lemmings kou zat te lijden.
serieus
quote:neu, jij sprayed ze onder zodat ze bij voorbaat al niks meer doen
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 1 x iemand in zn giechel geslapt
verder nooit, ik ben helemaal niet gewelddadig
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:00 schreef stinkie het volgende:[..]
neu, jij sprayed ze onder zodat ze bij voorbaat al niks meer doen
[Dit bericht is gewijzigd door Mouw op 22-01-2004 00:08]
quote:Daar is meer lef en (vooral) zelfbeheersing voor nodig
Op donderdag 22 januari 2004 00:01 schreef Si_Perdu het volgende:
Vechten is dom..
* Si_Perdu loopt altijd gewoon weg...
quote:Iemand specifiek op het oog?
Op donderdag 22 januari 2004 00:04 schreef schatje het volgende:
Nee, maar ik ben er wel klaar voor.
Door die beheersing ook in het uitgaansleven de laatste jaren geen enkel probleem meer gehad, ik loop nu meestal liever een blokje om dan dat ik de confrontatie aan ga. Ook heb ik ondertussen een lichaamsbouw ontwikkeld waardoor mensen het één op één al niet al te snel aandurven.
quote:Camouflage helpt.
Op donderdag 22 januari 2004 00:04 schreef 2x4 het volgende:
Ik sla niet, ik heb mijn Chi krachten
Ik heb zo'n uitbeeldings cursus gedaan, dus ik beeld altijd een boom uit en hoop dat ze er in trappen
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 22-01-2004 00:10]
Ben wel een keer in elkaar geslagen (soort van, uitgelopen stoeipartij). Volgende dag bont en blauw naar school, was ook niet echt cool :p
ja, op de middelbare school iemand op zijn bek geslagen.
Nog nooit met het uitgaan trouwens, hoewel ik er een aantal keer erg dichtbij dat.
Heb wel een keer van een vrouwtje een kras in mijn gezicht gehad, toen ik tussen een vechtende kennis en haar in sprong (tip: NOOIT tussen 2 vechtende vrouwen gaan staan)
Dat had ik wel een aantal keren moeten horen op mijn werk
Maar ja dat zijn dan wel tegenstanders die ervoor kiezen om krachten te meten zeg maar.
Maar ongetrainde mensen pakken zal ik nooit doen, is geen uitdaging laf etc.
Wel heb ik een paar keer mensen geholpen die door meerdere mensen gepakt werden daar heb ik nl een bloedhekel aan
quote:Ik heb weleens iemand in zijn gezicht getrapt hoor, Stranger!
Op donderdag 22 januari 2004 00:22 schreef Stranger het volgende:
Yeah, het nerdenimago wordt wederom versterkt.
Maar dan wel tijdens het sparren.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:56 schreef Tijn het volgende:
Niet bewust in elk geval
quote:Oe, zin in potje lekkere SM?
Op donderdag 22 januari 2004 00:04 schreef schatje het volgende:
Nee, maar ik ben er wel klaar voor.
quote:yup .. lol vaak zat zo ja ...
Op donderdag 22 januari 2004 01:38 schreef static het volgende:
Regelmatig.Maar dan wel tijdens het sparren.
ook met vrienden als we allemaal zat zijn ... boksen met elkaar, iedereen de volgende dag bont en blauw.
ook wel eens 's avonds ruzie gehad enzo ... toch handig als je dan wat techniek hebt
quote:Me 2! Ben dan toch altijd bang dat ik diegene pijn zou doen, terwijl ik dat aan de andere kant juist wil
Op woensdag 21 januari 2004 23:59 schreef Linz het volgende:
heb wel eens iemand vol op z'n bek willen slaan met m'n vuist, maar ik durfde niet, beetje bang dat ik letsel zou aanrichten...ontbrak aan killer-instinct
Ik heb 1x gevochten, op straat, heel erg. Meisje was me aan 't opwachten in de stad, en ja, toen ze me sloeg kon ik natuurlijk niet hard wegrennen ofzo, dan was ik nooit meer van haar afgeweest.
O, en ik heb een keertje op school gevochten in de 2e met een jongen. Hij smeerde die oranje dorito chips op mijn nieuwe trui en toen ging ik over de rooie ...
Verder schijn ik te slaan in mijn slaap, vooral als iemand mij probeert wakker te maken.
Maar verder, precies zoals helemaal hierboven staat, mijn 1e alinea .
quote:Nooit problemen mee dat ik iemand fysiek pijn zal doen. Lig ik echt niet wakker van, tenzij ik iemands leven ermee zou verwoesten doordat er bijv. sprake was van blijvend letsel.
Op donderdag 22 januari 2004 03:46 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Me 2! Ben dan toch altijd bang dat ik diegene pijn zou doen, terwijl ik dat aan de andere kant juist wil
. En bang dat de ander straks sterker blijkt te zijn
.
Iemand geestelijk pijn doen vind ik daarentegen een stuk erger. Ik hou ook totaal niet van ruzie en probeer dit ook echt koste wat het kost te voorkomen, desnoods door m'n excuses aan te bieden, zelfs als ik overduidelijk niet fout zit en kans heb makkelijk van de ander te winnen.
Vriendschappelijk een potje vechten met goede vrienden waarvan ik weet hoe ze reageren, vind ik echter geen probleem.
Vandaar dat ik ook liever vecht in de sportschool. Daar weet je tenmiste dat je de mensen na afloop een hand kan geven, hoeveel pijn zij ook hebben of hoeveel pijn jij ook hebt. Je weet dat het niet vijandig bedoeld is, maar puur als wedstrijd.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 22-01-2004 04:08]
1.
was 10 ofzo. ik wou weten wat er zou gebeuren.
sloeg iemand zomaar voor niks op zn gezicht.
op mn allerhardst maar het maakte niet veel indruk
hij stond me alleen verbaasd aan te kijken.
2. iemand zat me eindeloos te jennen in de brugklas.
krijgt ie een knal. liep hij een week met een blauw oog rond
dag later krijg ik een knal van zn broer. gevolg: zelfde verhaal
dat was meteen ook de enige knal vol op mn bek die ik heb ontvangen.
Overigens, ik reken de 12 jaar karate niet mee he
Maar heb zelf wel een keer een vuist/arm in me gezicht gehad...was niet prettig...(klote maro )
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 22-01-2004 11:59]
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom ik net het postkantoor uit om mijn OV op te halen, staan er 2 Turken aan mn motorfiets te knutselen.Ik keek naar mijn handen en zag daar handschoenen aanzitten met carbon knokkels.. ik bedacht me dus niet en haalde vol uit op hun gezichtjes
En rennen dat ze deden.. iedereen kijken
Oprotten zeg.. wat denken ze wel niet
Verder probeer ik het te bepraten. Helpt dat niet dan loop ik weg. En als dat ook niet helpt dan ren ik weg.
nog wel paar keer iemand in ze muil gepompt maar dat was op kickboxen (hard sparren is soms wel lekker)
en met uitgaan maar das zelfverdediging
als iemand me een reden geeft om te slaan, zie ik niet in waarom ik rekening moet gaan houden met het welzijn van die persoon
Don't touch my car!
quote:Similar.
Op donderdag 22 januari 2004 12:58 schreef GizartFRL het volgende:
Heb een keer iemand neergeslagen.
Waarschuwen was niet genoeg voor hem.Don't touch my car!
Hoop gezeik mee gehad.
Veel klappen gevangen ook in me hele leven.
Keertje door 2 man in elkaar gestampt in centre parcs, omdat ik naar z'n vriendin keek.
Payback gedaan
Ja goed.. 't lucht allemaal wel op.
't Kwam harder aan dan de bedoeling was...
quote:Dat is geen normaal vechten maar dat is zinloos geweld, dat er nog zulke Neandertalers bestaan, Wat zielig zeg dat niemand hielp.
Op donderdag 22 januari 2004 09:46 schreef Patrick-24 het volgende:
IK HAAT GEWELD.
Ik ben zelf ook eens op straat in elkaar geslagen met mijn vriend, omdat wij HOMO zijn.
Er valt van de buitenkant totaal niet te zien aan ons en we etalleerde ook niet. We kwamen terug van boodschappen doen en wilde lekker gaan koken. Op straat kwam er een zwarte auto voorbij die achter on op de hoek stopte. Die gozer riep HE HOMO'S! En kwam op ons aflopen en begon te duwen en te slaan. Al onze boodschappen over straat! Het was zo ontzettend lullig. NIEMAND greep in, behalve een taxi die de boel blokkeerde. We zijn er helemaal kapot van geweest, en hebben aangifte gedaan bij politie en ik herinnerde mij het kenteken van de auto deels. De politie heeft die mannen opgepakt en ze zijn veroordeeld. Het waren bekenden. De rechter heeft ons gezegd dit soort vergrijpen HEEL zwaar op te nemen!
mijn vriend heeft nooit gevochten, alleen hij is wel eens voor iemand opgekomen, 2 jongens waren aan het knokken, een van de jongens viel tegen een hek aan en lag bewusteloos op de grond, die gozer bleef slaan, toen zijn we er wel tussengesprongen.
quote:.
Op donderdag 22 januari 2004 13:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ooit eens mijn toenmalige vriendje een klap in z'n gezicht gegeven omdat 'ie het klaarspeelde de hele tijd dat vreselijke zomerse liedje van Geogina Verbaan zat te zingen, op zo'n 5 centimeter afstand van mijn gezicht. "Hou op!" hielp niet.'t Kwam harder aan dan de bedoeling was...
een gast die mij zonder aanleiding in mijn rug trapte een paar tikken gegeven... die stond ook de eerste 15 min niet meer op....
en een ander omdat die mij vol in het gezicht sloeg nadat ik hem netjes had gevraagd of die even niet zo vervelend wou doen.... die heb ik toen bij zijn kraag gepakt en meerdere malen kennis laten maken met een muurtje.....vond hij ook niet echt heel prettig.... neusje stond beetje scheef
verder eigenlijk alleen uit noodweer.....
Maar alleen als ik met vrienden ben en flink zat ben, anders nooit hoor
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ooit eens mijn toenmalige vriendje een klap in z'n gezicht gegeven omdat 'ie het klaarspeelde de hele tijd dat vreselijke zomerse liedje van Geogina Verbaan zat te zingen, op zo'n 5 centimeter afstand van mijn gezicht. "Hou op!" hielp niet.'t Kwam harder aan dan de bedoeling was...
quote:was dat toevallig een een trein richting Amsterdam ?
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou het doen als iemand het raampje van de trein open zou zetten, terwijl er een oma met lemmings kou zat te lijden.
Sindsdien heb ik nooit meer serieus geslagen.
laatste keer was dit weekend..
ik liep over het plein hier vlakbij en ik werd nageroepen door een turk of marokkaan of weet ik wat t was, toch allemaal t zelfde
maarja dus ik liep terug en vroeg aan hem wat z'n probleem was (normaal zou ik doorlopen, maar deze keer had ik een slechte bui)
dus hij vroeg of ik ruzie aan t zoeken was en gaf me een duw
toen heb ik 'm in zn maag geslagen en een paar keer met zn kop tegen een muur geslagen daarna ff nagetrapt
toen op mn gemak verder gelopen
quote:En nu maak je het
Op donderdag 22 januari 2004 18:44 schreef Je_moedah het volgende:
Ikke 1 keer een beetje....
3 jongens wilden de lampjes van mijn fiets jatten. Jaar of 13/14. Hondsbrutaal. Ik zag het toevallig en loop op ze af. Leider probeert mij te slaan maar ik ontwijk en tik hem hard in zijn maag. Toen liepen de losers weg
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja ik sla alle kutten in elkaar
Sla dan... recht op z'n smoel!
ik haat dat soort mensen trouwens, die zomaar weglopen oid, als er een bekende/vriend geslagen word.
quote:2e klas middelbare school heb ik wel eens bij iemand er goed op los getikt. Voor de rest ooit wel eens een opstootje gehad, maar nooit echt er op lossen raggen.
Op woensdag 21 januari 2004 23:55 schreef Maart85 het volgende:
Heb ik dus nog noooit gedaan....hebben jullie vaak iemand echt een flinke beuq voor zn hoofd gegeven?
Ik zat het me dus aftevragen....ik weet niet...het is bij mij absoluut tegen mn pricipes...dus zal ik het ook niet snel doen.....maar ja dat is mijn mening.
maar ja vroeg me dus af hoe dat bij jullie zat
quote:Hjaaah, nou ja. Hij was er toen best boos om. Maar ja, ik hou nou eenmaal niet van Georgina Verbaan.
Op donderdag 22 januari 2004 17:36 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:hahaha
Op donderdag 22 januari 2004 17:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja ik sla alle kutten in elkaar
quote:Godver? Waar is ie nou, en wat doet die boom opeens hier???
Op donderdag 22 januari 2004 00:08 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Camouflage helpt.
Ik heb zo'n uitbeeldings cursus gedaan, dus ik beeld altijd een boom uit en hoop dat ze er in trappen
dit middel lijkt me overigens F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H te werken!!!
quote:Dat zeggen ze allemaal
Op donderdag 22 januari 2004 18:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jawel.Puur uit zelfverdediging.
quote:whahaha, nu kan ze haar eigen uitleven hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 19:00 schreef DemonRage het volgende:[..]
Sla dan... recht op z'n smoel!
Afgelopen jaar al 1x iemand opgetilt en in de sloot gegooid (hij 16 ik 23 )
(was behoorlijk koud die dag)
en een keer iemand in het kanaal geflikkerd (zo die was kwaad hahaha)
en met kerst 2 jochies van 12 verrot geschopt .... en daarna moest ik erg hard rennen (wat ik zeer goed kan)
(lol ik word geweldadig laatste tijd - en op alles was ik zeer trots - en op alles op eentje na had ik er in eerste instantie niks mee te maken)
quote:Ik heb hetzelfde hoor.
Op woensdag 21 januari 2004 23:59 schreef Linz het volgende:
heb wel eens iemand vol op z'n bek willen slaan met m'n vuist, maar ik durfde niet, beetje bang dat ik letsel zou aanrichten.
Ik ben als ik iemand wil neerslaan (moet er wel heel veel gebeuren hoor) gewoon bang dat ik die persoon ernstige en/of blijvende letsel toebrengt. Levert mij misschien een aangifte op plus dat ik mogelijk de rest van mijn leven schadevergoeding moet betalen.
Heb een week lang met een gekneusde hand rondgelopen...
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Alter_Ego het volgende:
Was pissed op een vriend, hem op de grond gegooit en vol met me knieen op zijn buik gesprongenecht erg :/
daar ben je dan een meisje voor ofzo
quote:Gelukkig heb jij direct de politie gebeld.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:15 schreef _SunShine_ het volgende:
Gisteravond gebeurde het recht voor me neus... Wilde naar het slachtoffer toelopen, totdat een vriend me pakte en in de auto sleurde... Heb toen ff een flink potje lopen janken... kan daar niet zo goed tegen...daar ben je dan een meisje voor ofzo
Ik weet niet wat het is, maar er komen nooit mensen op mij af die me een reden geven om te slaan en op de een of andere manier zien mensen ook nooit een reden om mij te slaan.
....maar soms he.....soms zou ik zo graag al mn opgekropte woede op iemand uitlaten. Ik hoop soms heel heftig dat iemand me een reden geeft om hem het ziekenhuis in te trappen.
Iemand die mn vriendin aanraakt of iemand die me besteelt of wat dan ook.
Van alle woede die ik de afgelopen jaren heb opgespaard, doordat ik af en toe niet impulsief genoeg ben geweest, zodat ik te laat ben om het alsnog te uiten....van al die woede wil gewoon een keer een persoon kijhard de dupe laten worden.
Helaas is er nooit zo'n klootzak die mij de kans geeft.
quote:stoer verhaal hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 15:43 schreef Guidosaurus het volgende:
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
quote:Ja, zelfs mijn zusje van 4 kan een dronkenman kapotslaan. Lafaard.
Heb wel eens mensen behoorlijk naar de tering geslagen. Maar dit zijn figuren die er zeker om vroegen en het zeker verdienen. Vanacht dronken gast liep achter 3 vrienden van mij aan. Hij zat hun een beetje uit te schelden enzo en irritant te doen. Toen zei een van m'n vrienden als je nou niet oprot ben je kapot waarop die kerel hem probeerde te slaan. Die kerel is niet heel thuis gekomen
quote:ja goed he
Op zaterdag 24 januari 2004 15:19 schreef Sphere het volgende:[..]
Gelukkig heb jij direct de politie gebeld.
Die keuze is makkelijk voor mij
quote:stoer, mag ik je aanraken? Dan negeer je hem toch gewoon. Of je geeft 1 klap en je bent weg. Beetje jammer.
Zo'n gastje was me de hele tijd aan het irriteren, hele pauze door, sloeg hem toen tegen de schutting aan, kwam neer op 2 gekneuzde ribben voor hem.
Maar toen ik dat gedaan had moest ik wel huilen, was toen nog maar 10 ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |