quote:Het gaat inderdaad helemaal de verkeerde kant op met jou.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Aantal posts op forum 1345
Gem. aantal posts/dag 5
code:Aantal posts op forum 8692
Gem. aantal posts/dag 20
quote:werd je daarna ook helemaal *wwwwwaaaaaauwwwwieeeee*?
Op zondag 25 januari 2004 11:41 schreef SuUz2ko het volgende:
En ik hahaaat blauwe snoepjes! Een gast had me een snoepje gegeven. Maar mn tong was door dat snoepje helemaal blauw! Damn...
Dan was dat dus drugs
quote:Nee, dat kan niet... echt niet....
Op zondag 25 januari 2004 11:43 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
werd je daarna ook helemaal *wwwwwaaaaaauwwwwieeeee*?
Dan was dat dus drugs
Damn..
quote:Grapjas!
Op zondag 25 januari 2004 11:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zulke snoepjes maar dan in het blauw toevallig?
quote:Je zal niet de eerste zijn die gratis drugs verstrekt krijgt om vervolgens verslaafd te geraken aan blauwe snoepjes.
Op zondag 25 januari 2004 11:46 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Grapjas!
quote:Al lang af
Op zondag 25 januari 2004 11:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik was trouwens officieel met geschiedenis bezig.
quote:dus..
Op zondag 25 januari 2004 11:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik was trouwens officieel met geschiedenis bezig.
best leuk boek so far
quote:Succes!
Op zondag 25 januari 2004 14:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Begonnen in mijn nederlandse boek, 5 punten, 650 bladzijdes, van Voskuilbest leuk boek so far
quote:geen snoepjes van vreemdelingen aannemen suuzje
Op zondag 25 januari 2004 11:41 schreef SuUz2ko het volgende:
En ik hahaaat blauwe snoepjes! Een gast had me een snoepje gegeven. Maar mn tong was door dat snoepje helemaal blauw! Damn...
scheikunde is echt té onzinnig, al die namen / formules / verhoudingen opzoeken enzow, loopt 50000 keer die bladzijde om te slaan en dan kan je het ook nog uit je kop gaan leren
kunnen ze niks nuttigers bedenken, scheikunde lijkt me best leuk maar als we zo door gaan met al die onzin
[Dit bericht is gewijzigd door errrrr op 25-01-2004 15:42]
nu stofzuigen en daarna nog fijn nederlands en engels ...
voor ANW moeten rick en ik dinsdag een wetenschapsartikel bespreken ... wij leuk over Mars, wordt wel 15-20 minuten, mag wel dachten wij (moest tien) ... vanochtend kom ik Lutz dus tegen op de cross, nou moet echt niet veel langer kunnen we dus dingen gaan schrappen en dat is fucking zonde
nouja moet maar, maandag weer een studieuur verspillen
verder moest ik van hem een cdr'etje meenemen, zodat hij voor mij zo'n sterrenprogje kon branden, kon je digitaal naar de sterren kijken enzow
zal is vragen of wij ook van die waarnemingen moeten doen
Lutz is wel cool hoor
nu dus stofzuigen
quote:Idd, een paar formules uit je hoofd weten is wel handig, maar dit?
Op zondag 25 januari 2004 15:24 schreef errrrr het volgende:
maar nu ga ik scheikunde doen anders komt dat er niet meer van ...scheikunde is echt té onzinnig, al die namen / formules / verhoudingen opzoeken enzow, loopt 50000 keer die bladzijde om te slaan
en dan kan je het ook nog uit je kop gaan leren
kunnen ze niks nuttigers bedenken, scheikunde lijkt me best leuk maar als we zo door gaan met al die onzin
quote:het was niet echt een onbekende voor me ofzo! maar ik voelde me gewoon aardig voor lul staan. met zo'n blauwe tong!
Op zondag 25 januari 2004 15:23 schreef errrrr het volgende:[..]
geen snoepjes van vreemdelingen aannemen suuzje
quote:heb ik net gedaan! mijn kamer is weer aan kant
Op zondag 25 januari 2004 16:01 schreef errrrr het volgende:
nu dus stofzuigen
mwah ik ga nu echt aan mijn huiswerk! Holah!
quote:vrijdagmiddag -> geen zin...
Op zondag 25 januari 2004 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Óf je maakt vrijdagmiddag na school even al je huiswerk zodat je zondag na het uitgaan lekker kunt ontspannen
quote:Normaliter ik ook niet, maar je moet even verder denken dan 5 minuten
Op zondag 25 januari 2004 16:28 schreef errrrr het volgende:[..]
vrijdagmiddag -> geen zin...
maar nu bijna klaar dus ...
quote:roerend mee eens! *zucht* maar ik heb niet zoveel, gelukkig maar...
Op zondag 25 januari 2004 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Óf je maakt vrijdagmiddag na school even al je huiswerk zodat je zondag na het uitgaan lekker kunt ontspannen
quote:Dat proggie hebben wij ook gezien, echt heel oud, en is ook nog eens redelijk buggy / lelijk. Heb trouwens de linux versie ervan
Op zondag 25 januari 2004 16:01 schreef errrrr het volgende:
scheikunde is irritant maar valt best mee, maar 45 min bezig geweest, staan 180 min voornu stofzuigen en daarna nog fijn nederlands en engels ...
voor ANW moeten rick en ik dinsdag een wetenschapsartikel bespreken ... wij leuk over Mars, wordt wel 15-20 minuten, mag wel dachten wij (moest tien) ... vanochtend kom ik Lutz dus tegen op de cross, nou moet echt niet veel langer
kunnen we dus dingen gaan schrappen en dat is fucking zonde
nouja moet maar, maandag weer een studieuur verspillen
verder moest ik van hem een cdr'etje meenemen, zodat hij voor mij zo'n sterrenprogje kon branden, kon je digitaal naar de sterren kijken enzow
zal is vragen of wij ook van die waarnemingen moeten doenLutz is wel cool hoor
nu dus stofzuigen
En ik ben nu bezig met het maken van mijn hovercraft van hout, een triplex achtig iets wordt het. Weer net zo groot, maar nu met dubbele bodem etc. Ik heb dan nu een fietsband voor de skirt, maar die is niet lang genoeg, dus ik ga er nog 1 kopen en dan aan elkaar lijmen (kijk wel eerst even als een mountain-bike niet toevallig 'te betalen' is).
Een Mountain-bike-binnenband zou ook wel lang genoeg zal ook wel lang genoeg zijn
Ik mag hem namelijk misschien gebruiken voor mijn Natuurkunde PO (komt pas volgend jaar ofzo), maar dat moet ik nog eens een keer vragen aan Alfred, ik had het er maar heel even snel over gehad met hem zegmaar zou wel beter zijn.
En dan radiografisch bestuurbaar, gebruik makende van elektronische-snelheids-relais dingen ofzo (zei m'n broer ). Broers zijn wel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |