Ben ik echt een aso? Ik wilde hem heus niet de hele rit open laten staan.
maar als je je raampje open zet waait alles achterin die trein. 90% merk je helemaal nix van. Dus kan me wel voorstellen dat er iemand met het verzoek komt om het raam te sluiten.
Kzou zeggen ga voor de gulden middenweg.
quote:Ik merkte het zelf ook hoor, heerlijk die frisse lucht.
Op woensdag 21 januari 2004 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Als je in de trein een raampje openzet voel je er zelf vrijwel niks van..
Maar wel de mensen een paar rijen verder..
quote:Die dingen staan uit in de winter.
Boven je zitten ventilatoren, van die ronde dingen die je op jezelf kan richten, je-weet-wel :
ven·ti·la·tor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 apparaat dat een ruimte verfrist door het verwekken van een luchtstroom => fan, luchtaanjager
"goh, ik vind het niet zo leuk dat je dat zo bot zegt... ik zou graag het raampje dicht willen want ik heb een deze en deze aandoening... zie de vlekken in me nek... blablabla"
misschien een tip: bij mensen die er niet hip of relaxed uitzien, en waarschijnlijk dus van die zeikerds, dien je wel bij je standpunt te blijven maar het iets smoother te zeggen...
Een vraag kan altijd (voor jou) verkeerd beantwoord worden, daar moet je rekening mee houden.
quote:Ja, het raampje kon dan ook snel weer dicht.
Op woensdag 21 januari 2004 22:49 schreef Koolraap het volgende:
Ja, heb je enig idee hoe koud het vandaag was?
Dat raampje zou voor mevrouw ook wel een goede optie zijn geweest, kon ze een beetje afkoelen.
quote:Die opmerking kwam er ook nog bij, ik moest er erg om lachen.
Op woensdag 21 januari 2004 22:51 schreef NoXxa het volgende:
Mja de jeugd van tegenwoordig.
quote:Ik wist het.
Op woensdag 21 januari 2004 22:56 schreef Steijn het volgende:[..]
Die opmerking kwam er ook nog bij, ik moest er erg om lachen.
De ouwe lullen van dagen worden voorspelbaarder met de dag. Had ze ook nog een aardappel in de keel of bleef de schade beperkt?
quote:Ja ik vind jou ook vervelend. Kun je nu weg gaan.
Op woensdag 21 januari 2004 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind het asociaal ja!
Die vrouw heeft wel gelijk.. Jij vangt waarschijnlijk maar een heel erg klein deel op van de frisse (KOUDE) lucht. De rest van de lucht gaat over je heen.
Je had em gewoon dicht moeten doen, die vrouw vraagt het gewoon, kan je het best doen. Ze geeft gewoon aan er last van te hebben.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:59 schreef NoXxa het volgende:[..]
Ja ik vind jou ook vervelend. Kun je nu weg gaan.
quote:Ja, je bent een aso. Want als je goed had gekeken, had je gezien dat die mevrouw twee cavia's bij zich had en, zoals jij waarschijnlijk niet weet, die beestjes kunnen absoluut niet tegen tocht! Dan gaan ze dood.
Op woensdag 21 januari 2004 22:46 schreef Steijn het volgende:
Ik zat vandaag in de trein, ik had hard gefietst om hem te halen dus ik had het erg warm. Dus ik draai een raampje op een kiertje open zodat mij wat frisse lucht tegemoet kon komen.Komt er een mevrouw naar me toe en die vraagt of het raam dicht mag. Ik zeg 'Nee, want ik heb het warm'. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor aso en ging ze de conducteur er bij halen.
Niet dat ze er een kon vinden maar goed.
Ben ik echt een aso? Ik wilde hem heus niet de hele rit open laten staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokay op 21-01-2004 23:04]
quote:Deze mevrouw zag er uit als een jaar of veertig. En ze had geen aardappel in de keel.
Op woensdag 21 januari 2004 22:58 schreef NoXxa het volgende:
De ouwe lullen van dagen worden voorspelbaarder met de dag. Had ze ook nog een aardappel in de keel of bleef de schade beperkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |