abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16473853
Ik zat vandaag in de trein, ik had hard gefietst om hem te halen dus ik had het erg warm. Dus ik draai een raampje op een kiertje open zodat mij wat frisse lucht tegemoet kon komen. Komt er een mevrouw naar me toe en die vraagt of het raam dicht mag. Ik zeg 'Nee, want ik heb het warm'. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor aso en ging ze de conducteur er bij halen. Niet dat ze er een kon vinden maar goed.

Ben ik echt een aso? Ik wilde hem heus niet de hele rit open laten staan.

woensdag 21 januari 2004 @ 22:48:24 #2
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16473896
nee
-Shrink-
pi_16473907
Ga maar snel in een hoekje zitten en je schamen!
pi_16473921
ja
pi_16473922
als zij er last van heeft gaat ze maar ergens anders zitten...
die raampjes zitten er niet voor niets
" euh, voortaan heet jij henk, kom zo naar je toe en dan ga ik je doodmaken, ja?"
pi_16473928
Nah, jullie hebben allebei even veel recht, en je hoeft je ook weer niet op te offeren...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16473933
Als je in de trein een raampje openzet voel je er zelf vrijwel niks van..
Maar wel de mensen een paar rijen verder..
Boven je zitten ventilatoren, van die ronde dingen die je op jezelf kan richten, je-weet-wel :
ven·ti·la·tor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 apparaat dat een ruimte verfrist door het verwekken van een luchtstroom => fan, luchtaanjager
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 21 januari 2004 @ 22:49:40 #8
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16473935
Ja, heb je enig idee hoe koud het vandaag was?
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16473974
Nee, die vrouw is een aso, zij kan niet zomaar van jou eisen dat jij het raampje dicht moet doen, ze zitten er niet voor niks!
pi_16473976
Mja de jeugd van tegenwoordig .

maar als je je raampje open zet waait alles achterin die trein. 90% merk je helemaal nix van. Dus kan me wel voorstellen dat er iemand met het verzoek komt om het raam te sluiten.

Kzou zeggen ga voor de gulden middenweg.

pi_16473977
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Als je in de trein een raampje openzet voel je er zelf vrijwel niks van..
Maar wel de mensen een paar rijen verder..
Ik merkte het zelf ook hoor, heerlijk die frisse lucht.
quote:
Boven je zitten ventilatoren, van die ronde dingen die je op jezelf kan richten, je-weet-wel :
ven·ti·la·tor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 apparaat dat een ruimte verfrist door het verwekken van een luchtstroom => fan, luchtaanjager
Die dingen staan uit in de winter.
  woensdag 21 januari 2004 @ 22:51:36 #12
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_16473984
nee, je bent geen aso...
die mevrouw is een aso, die grijpt meteen naar hevige middelen: conducteur...
en dat zonder eerst zoiets te zeggen van:

"goh, ik vind het niet zo leuk dat je dat zo bot zegt... ik zou graag het raampje dicht willen want ik heb een deze en deze aandoening... zie de vlekken in me nek... blablabla"

misschien een tip: bij mensen die er niet hip of relaxed uitzien, en waarschijnlijk dus van die zeikerds, dien je wel bij je standpunt te blijven maar het iets smoother te zeggen...

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_16473999
hadden ze er maar geen raam moeten maken wat open kan,. zou de'r trouwens hebben neergeschoten ook,.. kutnederlanders ook altijd.
  woensdag 21 januari 2004 @ 22:52:55 #14
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_16474024
Het is pas asociaal als je iets vraagt aan iemand en dan verwacht dat het ook gebeurd. Dan moet je het niet vragen maar eisen.

Een vraag kan altijd (voor jou) verkeerd beantwoord worden, daar moet je rekening mee houden.

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 21 januari 2004 @ 22:53:02 #15
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_16474030
nee, jij bent geen aso. dat mens is vooral een zeur
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_16474082
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:49 schreef Koolraap het volgende:
Ja, heb je enig idee hoe koud het vandaag was?
Ja, het raampje kon dan ook snel weer dicht.

Dat raampje zou voor mevrouw ook wel een goede optie zijn geweest, kon ze een beetje afkoelen.

pi_16474156
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:51 schreef NoXxa het volgende:
Mja de jeugd van tegenwoordig .
Die opmerking kwam er ook nog bij, ik moest er erg om lachen.
pi_16474164
Ik vind het asociaal ja!
Die vrouw heeft wel gelijk.. Jij vangt waarschijnlijk maar een heel erg klein deel op van de frisse (KOUDE) lucht. De rest van de lucht gaat over je heen.
Je had em gewoon dicht moeten doen, die vrouw vraagt het gewoon, kan je het best doen. Ze geeft gewoon aan er last van te hebben.
pi_16474203
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:56 schreef Steijn het volgende:

[..]

Die opmerking kwam er ook nog bij, ik moest er erg om lachen.

Ik wist het.

De ouwe lullen van dagen worden voorspelbaarder met de dag. Had ze ook nog een aardappel in de keel of bleef de schade beperkt?

pi_16474253
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind het asociaal ja!
Die vrouw heeft wel gelijk.. Jij vangt waarschijnlijk maar een heel erg klein deel op van de frisse (KOUDE) lucht. De rest van de lucht gaat over je heen.
Je had em gewoon dicht moeten doen, die vrouw vraagt het gewoon, kan je het best doen. Ze geeft gewoon aan er last van te hebben.
Ja ik vind jou ook vervelend. Kun je nu weg gaan.
pi_16474290
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:59 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Ja ik vind jou ook vervelend. Kun je nu weg gaan.

Tief zelf op met je nutteloze geblaat
pi_16474369
Nee, vind dat je totaal in je recht staat.
De vrouw had vriendelijker kunnen blijven en kunnen praten om tot een oplossing te komen voor dit zeer ernstige probleem.
  woensdag 21 januari 2004 @ 23:03:20 #23
71048 Tokay
makes your day!
pi_16474379
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:46 schreef Steijn het volgende:
Ik zat vandaag in de trein, ik had hard gefietst om hem te halen dus ik had het erg warm. Dus ik draai een raampje op een kiertje open zodat mij wat frisse lucht tegemoet kon komen. Komt er een mevrouw naar me toe en die vraagt of het raam dicht mag. Ik zeg 'Nee, want ik heb het warm'. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor aso en ging ze de conducteur er bij halen. Niet dat ze er een kon vinden maar goed.

Ben ik echt een aso? Ik wilde hem heus niet de hele rit open laten staan.

Ja, je bent een aso. Want als je goed had gekeken, had je gezien dat die mevrouw twee cavia's bij zich had en, zoals jij waarschijnlijk niet weet, die beestjes kunnen absoluut niet tegen tocht! Dan gaan ze dood.

[Dit bericht is gewijzigd door Tokay op 21-01-2004 23:04]

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_16474401
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:58 schreef NoXxa het volgende:
De ouwe lullen van dagen worden voorspelbaarder met de dag. Had ze ook nog een aardappel in de keel of bleef de schade beperkt?
Deze mevrouw zag er uit als een jaar of veertig. En ze had geen aardappel in de keel.
  woensdag 21 januari 2004 @ 23:05:02 #25
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_16474439
Nee, zij is een kutwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')