Oja, ik ben te herkennen aan mijn rijzige gestalte, en het feit dat ik ergens netjes vooraan zit. Alleen ben ik volgende week niet.
En kozzmic is heel gemakkelijk te herkennen.
Maar ik vind het ontroerend mooi dat je zonder het college te volgen er toch meer woorden aan verspild hebt dan ik in 3 maanden.
Het is geen TU of zo!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, de UvA is natuurlijk GEEN campus.
quote:geintje, kwajongens...
Het is geen TU of zo!
quote:Nou, de volgende keer weet je me dus te herkennen en verwacht ik dat je even op mijn schouder tikt.
Op dinsdag 10 februari 2004 01:20 schreef sjun het volgende:
De man met de kalende kop, zwarte schoudertas, bruine jas en veel haast moet welhaast Kozzie geweest zijn. Hij leek 'wat' ouder dan de gemiddelde student die uit de deur kwam. Hij was echter de deur al uit voordat ik hem kon aanspreken.
quote:Ik
Op maandag 9 februari 2004 22:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ik weet niet of er (behalve Baboon dan) nog andere Fok!kers waren, volgens mij waren de meeste aanwezigen "incrowd-politicologen".
quote:Ja, maar dat telt niet want jij bent ook gewoon politicoloog.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:00 schreef Glacius het volgende:[..]
Ik
.
Wel goed dat je er was, natuurlijk.
quote:Ja, okay. Ik kwam trouwens binnen met Jaap, die ook in de PAC zit (geloof ik).
Op dinsdag 10 februari 2004 13:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, maar dat telt niet want jij bent ook gewoon politicoloog.
Wel goed dat je er was, natuurlijk.
quote:Helaas nog niet, maar ik ben zeker van plan om minstens één avond naar de randstad af te reizen. Ik zit alleen nog een beetje in dubio over welk onderwerp/spreker mij het interessants lijkt.
Op dinsdag 10 februari 2004 01:20 schreef sjun het volgende:...Zou Herostratos zijn overgekomen uit het verre Limburg? Wie het weet mag het zeggen...
Stalen mokhouders zullen iig in de gaten gehouden worden
quote:2 keer zelfs. Maar ik neem aan dat jij die eerstejaars bedoelt?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:07 schreef Glacius het volgende:[..]
Ja, okay. Ik kwam trouwens binnen met Jaap, die ook in de PAC zit (geloof ik).
quote:Ja
Op dinsdag 10 februari 2004 21:12 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
2 keer zelfs. Maar ik neem aan dat jij die eerstejaars bedoelt?
Moet nog best te doen zijn vanuit Utrecht gok ik.
quote:5 april werd genoemd al mogelijke dag om er een meeting omheen te organiseren, "campagne voeren en media" is natuurlijk ook wel een aansprekend thema.
Op donderdag 12 februari 2004 11:42 schreef HippieNL het volgende:
Zeg IR, welke dag raad je mij aan, als hippie zijnde, buiten uiteraardde partij voor de dieren
?
Moet nog best te doen zijn vanuit Utrecht gok ik.
Misschien vooraf een hapje eten en aansluitend een naborrel op die datum? We kunnen dan om een uur of 4 's middags afspreken, aangezien ik in Amsterdam werk is dat wat mij betreft wel te regelen (ook op een willekeurige andere datum).
ik was er ook...
2e was idd beetje suf maar wel interessant
heb ook een fokker gesproken bij het naar het station lopen...
quote:Ik kan helaas niet, volgende week ben ik er denk ik wel weer bij!
Ruimte voor nieuwe partijen in politiek spectrum, lokaal/nationaal
Sprekers: Martijn Lampert en dhr. van der Lelie (motivaction) & Huib Pellikaan16-2-2004
19:00 21:00 uur
OMHP F201chttp://www.studieverenigingmachiavelli.nl/new/default.asp?site=JP_roo&nav=JP
quote:We have a date.
Op donderdag 12 februari 2004 11:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
5 april werd genoemd al mogelijke dag om er een meeting omheen te organiseren, "campagne voeren en media" is natuurlijk ook wel een aansprekend thema.
Misschien vooraf een hapje eten en aansluitend een naborrel op die datum? We kunnen dan om een uur of 4 's middags afspreken, aangezien ik in Amsterdam werk is dat wat mij betreft wel te regelen (ook op een willekeurige andere datum).
quote:Democratie is niet voor angsthazen.
Op woensdag 21 januari 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
Richt eerst een Partij voor de Veiligheid op voordat mensen om 7 uur 's avonds over straat in Amsterdam lopen!!
V.
quote:Ik ben er al helemaal klaar voor en heb vanavond vrij
Op maandag 16 februari 2004 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan vanavond dus niet, maar toch veel plezier iedereen.
quote:Ik heb geen stalen koffiemok gespot.
Op maandag 16 februari 2004 16:45 schreef sjun het volgende:Ik ben er al helemaal klaar voor en heb vanavond vrij
Enfin, het was erg leuk!
quote:*check*
Op maandag 16 februari 2004 10:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
We have a date.
daarvoor ergens eten en drinken?
quote:Mooi, praat me bij!
Op maandag 16 februari 2004 22:41 schreef Claudia_x het volgende:Enfin, het was erg leuk!
Hoe veel mensen waren er?
Maar erg druk was het dus niet. Jammer, want het was wel interessant. Al lulde Pellikaan af en toe nogal uit zijn nek, vond ik.
Overigens word ik post-modern hedonist als ik later groot ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |