quote:Hazzez
Op woensdag 21 januari 2004 22:11 schreef hanskazan het volgende:
wat lul je nou jongen..als je ze niet gezien hebt niet reageren dan..
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:12 schreef _MaximuS_ het volgende:
heb je ze niet zelf in de lucht gegoocheld?
quote:vast wel !!!!
Op woensdag 21 januari 2004 22:11 schreef Commisaris het volgende:
Of heeft dit niets te maken met Raar groen licht?
quote:wil ik niet weten dank u
Op woensdag 21 januari 2004 22:13 schreef hanskazan het volgende:
je bent niet grappig als je dat wil weten..ik weet nou dat die laserlichten uit den bosch komen maar waar precies vandaan weet ik niet..als iemand het weet post het dan ff
quote:Inderdaad ik heb ze ook gezien vanavond volgens mij kwam het van de brabanthallen vandaan, maar ik weet het niet zeker.
Op woensdag 21 januari 2004 22:09 schreef hanskazan het volgende:
wie heeft de groene laserlichten in de lucht ook gezien en wie weet waar ze vandaan kwamen?ik weet iig dat ze uit den bosch kwamen.
quote:betwijfel het ten zeerste dat het dat is
Op woensdag 21 januari 2004 22:17 schreef frantic het volgende:
Dat is een lasernetwerkverbinding gok ik! (weet ff niet hoe die krengen precies heten).
Toen bij de UT het rekencentrum (computer centrale) was afgefikt hebben ze als noodoplossing ook een laserverbinding gelegd met surfnet.
Die nasleep is te verklaren doordat de laser heel kort data verstuurd en dus maar heel even zichbaar is.
quote:Tenzij ze recht de lucht in "schieten" of op een ander obstakel schijnen is het dat denk ik toch echt!
Op woensdag 21 januari 2004 22:18 schreef martijntie het volgende:[..]
betwijfel het ten zeerste dat het dat is
quote:Nee dit is het zeker niet aangezien het een show lazer was voor discotheken enzo.
Op woensdag 21 januari 2004 22:17 schreef frantic het volgende:
Dat is een lasernetwerkverbinding gok ik! (weet ff niet hoe die krengen precies heten).
Toen bij de UT het rekencentrum (computer centrale) was afgefikt hebben ze als noodoplossing ook een laserverbinding gelegd met surfnet.
Die nasleep is te verklaren doordat de laser heel kort data verstuurd en dus maar heel even zichbaar is.
Maar aanstaand weekend is er een western paarden spektakel in de brabanthallen en waarschijnlijk waren ze nu de lazer aan het testen.
quote:*Frantic heeft niks gezegd *
Op woensdag 21 januari 2004 22:20 schreef stardust het volgende:[..]
Nee dit is het zeker niet aangezien het een show lazer was voor discotheken enzo.
Maar aanstaand weekend is er een western paarden spektakel in de brabanthallen en waarschijnlijk waren ze nu de lazer aan het testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |