daar hoef je nu niet meer op te hopenquote:Op zondag 14 maart 2004 06:20 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Telkens hoop ik weer op bv. Ralph Inbar die uit de coulissen komt springen om hem en ons uit het lijden verlossen.....
OOW LEUK, net als Frans Bauerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hij is op dit moment op z'n schooltje waar ik nu aan het werk ben. Heb hem net gezienGoeie gozer! Echt spontaan en vriendelijk staat nu met iedereen een praatje te maken en hij blijft ook gewoon normaal/nuchter
Ik denk ook dat hij hem zaterdag gaat doen, met 'Heb je even voor mij', aangezien het thema waarschijnlijk Pepsi Chart isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:55 schreef Magics het volgende:
[..]
OOW LEUK, net als Frans Bauer![]()
Thema pepsi chart? Bron?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij hem zaterdag gaat doen, met 'Heb je even voor mij', aangezien het thema waarschijnlijk Pepsi Chart is![]()
. Zal hij wel weer doorgaan
.
charmed_angel kwam er mee op de proppen, weet niet waar zij het vandaan had...klinkt niet heel erg onlogisch...in het topic over de finalethema's staan al wat ideeën per finalist.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:00 schreef Magics het volgende:
[..]
Thema pepsi chart? Bron?
Doe trouwens maar in het algemene topic, dit topic mag niet volraken
waarom niet gewoon top 40 maar pepsicharts...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
charmed_angel kwam er mee op de proppen, weet niet waar zij het vandaan had...klinkt niet heel erg onlogisch...in het topic over de finalethema's staan al wat ideeën per finalist.
Hij zong helemaal niet goed bij I've got the music. Bekijk dat optreden nog maar eens en haal dan wel die bloemkolen uit je orenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:52 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Erichij zong erg goed bij I've got the music.
Ik bedoel op de single.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:45 schreef Magics het volgende:
[..]
Hij zong helemaal niet goed bij I've got the music. Bekijk dat optreden nog maar eens en haal dan wel die bloemkolen uit je oren![]()
Idd.. Eric is ok. Hij kan niet zingen, en hij is ook niet overweldigend knap, maar dat maakt hem juist zo leuk! Ik heb steeds het gevoel dat ik naar die reclame van prince koeken zit te kijken (met dat jochie dat optreedt voor z'n oma en maar niet ophoudt) als Eric bezig is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:33 schreef Christine het volgende:
Eric is zo leuk omdat het echt een anti-held is
Als je nog vaker zo'n dingen post daal je echt in aanzien, Christine.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:52 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Erichij zong erg goed bij I've got the music.
Ja op de single ! Hallo, daar hebben Eric van Tijn en HenkJan een heel weekend aan lopen schaven, trimmen, opleuken en verdraaien net zolang totdat het goed klonk. Je kunt immers moeilijk een plaat verkopen waarin vals gezongen wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel op de single.
nee alice klinkt geweldigquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja op de single ! Hallo, daar hebben Eric van Tijn en HenkJan een heel weekend aan lopen schaven, trimmen, opleuken en verdraaien net zolang totdat het goed klonk. Je kunt immers moeilijk een plaat verkopen waarin vals gezongen wordt.
Maar zonder studio-bewerking klinkt het echt voor geen meter bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |