Alsjeblieft zeg het was echt afgrijselijk. Zelfs als je het als cabaret ziet was het nog te slecht voor woorden. Ik kon er gewoon niet naar kijken.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:01 schreef R_ON het volgende:
Erik was vanavond echt![]()
Hij leefde zich helemaal in.
Ik hoor dit zo vaak, zelfs van de jury. Maar dat is onzin. Zijn zang is gewoon slecht. Te slecht om zanger te worden. Ga dan acteren, ofzo en laat het zingen aan anderen over.quote:zang is wat minder maar performance geweldig
Meike zuiver... haal die doppen eens uit je oren man (vrouw)quote:Op zondag 7 maart 2004 16:53 schreef Nokia3310 het volgende:
Zoals ik al eerder plaatste in het Meike topic:
Erik was echt veel slechter dan Meike... Zij zong zacht maar wel zuiver. Bovendien gaf ze een goede performance. Erik zat er constant naast en dat acteeractje van hem vond ik drie keer niks. Jongen, besef toch dat je NOOIT een Robbie Williams zult worden![]()
Meike zong écht zuiver. Niet heel krachtig ofzo, maar gewoon beter dan bijv. Eric.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meike zuiver... haal die doppen eens uit je oren man (vrouw)
Ondanks dat ik Meike een heel leuk schepseltje van Moeder Natuur vind en dat ze een briljant nummer uit had gezocht (wat is ze lief kleinquote:Op zondag 7 maart 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Meike zong écht zuiver. Niet heel krachtig ofzo, maar gewoon beter dan bijv. Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |