*eensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:10 schreef Mango-a-gogo het volgende:
looks? ja.
zang? nee.
![]()
![]()
Vorig jaar is dit ook niet gebeurt! En zelfs de slechtzingende Jim is tweede geworden..........quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat in idols eigenlijk alleen mensen doormogen die goed kunnen zingen.
Meid, get over it!quote:Op maandag 1 maart 2004 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorig jaar is dit ook niet gebeurt! En zelfs de slechtzingende Jim is tweede geworden..........
Dus misschien dat Eric ook nog wel heel ver komt!
Hij studeert aan de HALO, onderdeel van de Haagse Hogeschool, waar ik werk. En waar overigens Meike Pabo studeert en waar dan overigens ook weer Bas Muijs dezelfde PABO doet/deed ...quote:Op maandag 1 maart 2004 15:10 schreef milagro het volgende:
hij is de gymleraar bij mijn zoon op school
Het is een complot.....quote:Op maandag 1 maart 2004 15:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hij studeert aan de HALO, onderdeel van de Haagse Hogeschool, waar ik werk. En waar overigens Meike Pabo studeert en waar dan overigens ook weer Bas Muijs dezelfde PABO doet/deed ...
wat een toevalligheden ...
Inderdaad !! Wat moeten we doen ....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is een complot.....![]()
eric was nog de beste na irma en boris in die aflevering...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat in idols eigenlijk alleen mensen doormogen die goed kunnen zingen. Als je 10 goedzingende finalisten hebt die qua zang gelijk aan elkaar zijn , ja dan moet je naar uiterlijk en uitstraling gaan kijken eerder niet vind ik. Als je echt persee wilt stemmen op wie de leukste persoon is dan doe je dat maar in Big Brother ofzo, dat is daar speciaal voor gemaakt, maar laat in een zangwedstrijd aub de goedzingenden doorgaan !
Eric had mijn insziens beter aan Big Brother of de Bus mee kunnen doen dus.
Eric was dus echt NIET de beste na Irma en Boris. Fardoe, Elisaar en zelfs Daniel waren nog beter. Al moet ik bekennen dat Daniel wel heeeeeeeel erg nietszeggend is, maar Fardoe of Elisaar waren beter op hun plaats geweest in de finale.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:19 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
eric was nog de beste na irma en boris in die aflevering...
of wou je martijn bij de laatste 10 hebben
Elisaar was niet slecht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:14 schreef Linz het volgende:
elisaar was de slechtste, man
daniel was idd beter en fardoe ook
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Elisaar was niet slecht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |