abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16481387
Nounou...

Daar ben ik dan weer,

Mijn stagebegeleider en ik waren als eerste vandaag. de stagiair was er nog niet dus ik meteen mijn verhaal gedaan. Hij vond het niet kunnen en gaf mij wel gelijk dat ik hem teruggepakt had. Toen de stagiair aankwam is hem wel even goed gezegd wat er hier WEL en wat NIET mag

Hij was uiteraard wel very kwaad op mij

Maar ik kon der wel om laggen
Moeten godverdomme van mijn spullen afblijven...!

...ZzzZzzZzz...[ohno]
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:11:30 #52
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_16481442
Klasse
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:14:55 #53
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16481512
Ik wens die jongen veel succes met de rest van z'n stage...
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:16:25 #54
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_16481539
Als je systeembeheer doet, weet je dat je kan beveiligen, misschien wel een goed idee, als die schijf van jou is... zeker 1e jaars
pi_16481545
goede actie
pi_16481585
als jij zijn eigen materiaal ook weggegooid hebt ben je zelf van het zelfde nivo als die gast... Dat je je opdrachten weggooid van zijn schijf oke, maar je moet niet zijn andere gegevens wissen, want dan doe je hetzelfde als hem...

vind het erg hypocriet van jou en je stagebegeleider om dat dan wel te tollereren. Wie weet zaten er belangrijke mails ofzo in... Wat hij ook doet (hij kopieert, maar veranderd niets aan jou data) geeft jou geen recht om zijn data WEL te wijzigen/vernietigen....

Maar hij had het wel even kunne vragen... MAar weggoien is meteen je bewijslast vernietigen. Want als hij het vies speelt is het zijn NEE tegen jou JA, want jij kan niet bewijzen dat hij die data heeft (die is nu weg) en als je hem iets wil maken zul JIJ moete bewijzen dat hij schuldig is en niet andersom~!

pi_16481612
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:16 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Als je systeembeheer doet, weet je dat je kan beveiligen, misschien wel een goed idee, als die schijf van jou is... zeker 1e jaars
Nou dat vind ik niet nodig...

Ik en mijn stagebegeleider gebruiken ook elkaars schijven. Voor setup's kopieren enzo...

Soms wel van de server maar vaak op eigen M-schijf...

En weet ik veel dat zo'n nieuwe n00b na 2 dagen de servers gaat doorzoeken

Kut ventje...

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16481654
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:18 schreef Gertsan het volgende:
als jij zijn eigen materiaal ook weggegooid hebt ben je zelf van het zelfde nivo als die gast... Dat je je opdrachten weggooid van zijn schijf oke, maar je moet niet zijn andere gegevens wissen, want dan doe je hetzelfde als hem...

vind het erg hypocriet van jou en je stagebegeleider om dat dan wel te tollereren. Wie weet zaten er belangrijke mails ofzo in... Wat hij ook doet (hij kopieert, maar veranderd niets aan jou data) geeft jou geen recht om zijn data WEL te wijzigen/vernietigen....

Maar hij had het wel even kunne vragen... MAar weggoien is meteen je bewijslast vernietigen. Want als hij het vies speelt is het zijn NEE tegen jou JA, want jij kan niet bewijzen dat hij die data heeft (die is nu weg) en als je hem iets wil maken zul JIJ moete bewijzen dat hij schuldig is en niet andersom~!

belangrijke mails die moet die maar in zijn hotmail mailbox laten staan ofso...en niet in zijn werk mail...

En veel kan het na 2 dagen STAGE niet zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door ZzzZzzZzz op 22-01-2004 10:28]

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16481886
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:22 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

belangrijke mails die moet die maar in zijn hotmail mailbox laten staan ofso...en niet in zijn werk mail...

En veel kan het na 2 dagen STAGE niet zijn...

Hehehehheheehee, meesterlijk wat je hebt gedaan, weer ff lekker gelachen deze ochtend na het lezen van dit topioc

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:46:36 #60
74737 NeoGenic1982
pi_16482061
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:19 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

Nou dat vind ik niet nodig...

Ik en mijn stagebegeleider gebruiken ook elkaars schijven. Voor setup's kopieren enzo...

Soms wel van de server maar vaak op eigen M-schijf...

En weet ik veel dat zo'n nieuwe n00b na 2 dagen de servers gaat doorzoeken

Kut ventje...

Toen jij begon met stage, en je alleen op de computer/netwerk zat, wat heb jij toen gedaan?
pi_16482130
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Toen jij begon met stage, en je alleen op de computer/netwerk zat, wat heb jij toen gedaan?

Sssssssssssssssst.

Maar ik heb geen bestanden GEOPEND EN GELEZEN EN GEKOPIEERD...

Wel beetje servers rondgelopen natuurlijk. Dat doet iedereen. Maar de (C) schenden

...ZzzZzzZzz...[ohno]
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:07:30 #62
74737 NeoGenic1982
pi_16482503
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:49 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

Sssssssssssssssst.

Maar ik heb geen bestanden GEOPEND EN GELEZEN EN GEKOPIEERD...

Wel beetje servers rondgelopen natuurlijk. Dat doet iedereen. Maar de (C) schenden

Je weet zelf dat als je in een bedrijf komt en je krijgt de kans om te kijken, dat je dan kijkt. Oke sommige mensen doen dan ook nog kopieren, niet iedereen. Maar als ICT'er moet je alles beveiligen wat maar mogelijk is, de gebruikers zo minimaal mogelijk rechten geven als nodig is. Je had die map makkelijk met een wachtwoord kunnen beveiligen en die aan je begeleider gegeven, en nog een andere map aanmaken, want ik kan me niet indenken dat je begeleider je stageverslag moet zien of andere dingen.
pi_16482626
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Je weet zelf dat als je in een bedrijf komt en je krijgt de kans om te kijken, dat je dan kijkt. Oke sommige mensen doen dan ook nog kopieren, niet iedereen. Maar als ICT'er moet je alles beveiligen wat maar mogelijk is, de gebruikers zo minimaal mogelijk rechten geven als nodig is. Je had die map makkelijk met een wachtwoord kunnen beveiligen en die aan je begeleider gegeven, en nog een andere map aanmaken, want ik kan me niet indenken dat je begeleider je stageverslag moet zien of andere dingen.

Mijn stagebegeleider moest ze beoordelen...
Ik heb ze eerst digitaal gemaild en toen het goed bevondenwas, geprint enzo...
Maar je gaat zowieso niet dingen kopieren ZONDER te vragen als het om zelfgemaakte bestanden gaat...mp3's van een SERVER OKE maar niet uit persoonlijke mappen...
Je gaat niet de userfolders van de server doornemen...

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16482800
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:42:26 #65
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_16493223
Goed opgelost zo. en ach dat hij boos is.... hij weet nu in ieder geval weer waar hij staat.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')