abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16466774
------------------------------------------------------------------------------------
Edit: Contest is gecancelled, u kunt niet meer meedoen
------------------------------------------------------------------------------------

Wat?

Ik ben een gigantische photoshop-niemand, en daarnaast heb ik momenteel geen tijd om me erin te verdiepen. Toch heb ik een logo nodig, voor de website (forum) van m'n broertje die met een vriend op stage naar de USA (Californië) gaat.

Hoe?

De bedoeling is dat JIJ een logo voor MIJ gaat maken Ik heb een aantal plaatjes die er in principe (in ieder geval de foto) in moeten komen, maar uiteraard is er alle ruimte voor verdere creativiteit.

Waar?

De logo komt op 2 plekken te staan. Op de titelpagina van de site, en vervolgens op het forum, linksboven in de hoek.
De URL van de site is http://travel.to/roelandjoost
Neem gerust een kijkje!

Details!

• Uiteraard moet het logo er nog fatsoenlijk uit zien als het geresized wordt naar 126 pixels hoog. De breedte is niet zo heel belangrijk, zolang het maar niet breder is dan de oranje balken waarin de subfora staan weergegeven.
  • Het logo dient in JPG-formaat te worden aangeleverd.
  • Het logo moet uiteraard leuk staan in de website, dus als achtergrond zou het de balk moeten hebben die hieronder als gifje staat (zie ook het originele "CS1 ORANGE"-logo.)
  • Voor de titelpagina is het prettig als er ook een iets grotere versie beschikbaar is, zonder de balk op de achtergond.
  • Voorbeeld:

Ik had zelf iets in gedachten van de 2 uitgeknipte koppen, met de wereldkaart op de achtergrond, met een stippellijn van Nederland naar Californië. Maar laat je vooral niet indoctrineren door mijn ideeen.

DVD?

Degene met het mooiste logo, wat ik dus uiteindelijk zal gaan gebruiken, krijgt de schitterende DVD "Sliding Doors" met lekkertje Gweneth Paltrow toegestuurd. Ik doe deze DVD dus niet weg omdat het een kutfilm is, maar omdat ik 'm zelf dubbel heb.

Kleine lettertjes:

Ik behoud me het recht voor om geen winnaar uit te roepen als er echt alleen bagger gepost wordt. Maar wees gerust, als er enigszins mooie logo's bijzitten zal dat niet gaan gebeuren!
    Verder wilde ik ongeveer de actie laten lopen tot dit weekend (minimaal vrijdagavond). Ik behoud me het recht voor om de strijd langer te laten voortduren.
    Ohja, en je kunt geen cash krijgen ipv de DVD.

Last but not least: De pics!

Deze foto moet dus definitely gebruikt gaan worden! (Foto is verkleind! Klik erop voor het originele formaat!!)

Zo ziet het logo er nu uit. Let op de oranje balk op de achtergrond!

De oranje balk in gif-formaat.

Een wereldkaartje wat je eventueel kunt gebruiken!

Nog een wereldkaartje wat je eventueel kunt gebruiken!

Dat was het dan!

Veel succes! Maak er wat moois van!

Vragen of onduidelijkheden? Post het hieronder! (Tussentijdse) resultaten kunnen hier ook gepost worden!

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 22-01-2004 13:13]

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16469319
    OK. Topic stond eerst in DIG en is daar dicht gegaan omdat er een spam tintje aanzat. Na overleg met TS en mijn fijne mod collega's, hebben we besloten alle offtopic commentaar te deleten en het topic in GC een 2de kans te geven.

Het is dus geen spam, de TS verdient er niets aan, het gaat hem er alleen om een leuk logo te hebben voor een site over de reis ervaringen van zijn broertje.

Offtopic commentaar zal dan ook gewoon verwijderd worden vanaf nu.

Game on!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_16469460
    Post even als je mee gaat doen, ajb!
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16469713
    Ik wil wel meedoen....hoe groot moet het logo zijn...
    Standaard 480x60 webbanner formaat?
    Jij zegt het maar. Ik hoef er geen vergoeding voor, ik vind het alleen maar een mooie test voor mezelf om mijn skills wat bij te werken
    Als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten
    pi_16470324
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2004 20:40 schreef Je_moedah het volgende:
    Ik wil wel meedoen....hoe groot moet het logo zijn...
    Standaard 480x60 webbanner formaat?
    Jij zegt het maar. Ik hoef er geen vergoeding voor, ik vind het alleen maar een mooie test voor mezelf om mijn skills wat bij te werken
    Koel het formaat staat in de openingspost! Het logo moet 126 pixels hoog zijn, de breedt maakt niet uit En als ik jouw logo ga gebruiken, krijg je natuurlijk wel de DVD, beloofd is beloofd

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 21-01-2004 20:57]

donderdag 22 januari 2004 @ 00:52:11 #6
    31817 Bananenbuiger
    Wat recht is kan krommer...
    pi_16477455
    Ik heb ff wat geprobeerd....het staat in je mailbox
    Ik weet niet hoe die imagetags werken
    Alwayz expect the unexpected
    pi_16478414
    Thanx ik ben wegens gebrek aan response ook zelf maar beginnen te knutselen. Dit is mijn resultaat tot dusverre:

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 22-01-2004 12:59]

pi_16481794
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 02:02 schreef American_Nightmare het volgende:
    Thanx ik ben wegens gebrek aan response ook zelf maar beginnen te knutselen. Dit is mijn resultaat tot dusverre:

[afbeelding]

Geinig

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
    pi_16482099
    Ik heb besloten om m'n eigen logo te gaan gebruiken. Bananenburger ieg bedankt voor de moeite.
    pi_16482135
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 10:48 schreef American_Nightmare het volgende:
    Ik heb besloten om m'n eigen logo te gaan gebruiken. Bananenburger ieg bedankt voor de moeite.
    Whahahaha,....veel plezier met je dvd's
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
    pi_16482809
    lol
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
      donderdag 22 januari 2004 @ 12:03:17 #12
    31817 Bananenbuiger
    Wat recht is kan krommer...
    pi_16483892
    haha
    Alwayz expect the unexpected
    pi_16483959
    Lol, maak je zo'n onwijze openingspost om één dag later je eigen logo te gebruiken .
    pi_16485076
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 12:05 schreef Henkmanz het volgende:
    Lol, maak je zo'n onwijze openingspost om één dag later je eigen logo te gebruiken .
    Mjah het ging me toch beter af dan ik gedacht had. Ik heb met Paint Shop Pro wel iets leuks kunnen fabriceren.
    pi_16490279
    Dicht dus
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')