Het weer was bij ons 2 weken 30 graden, dus dat is allemaal nogal subjectief en afhankelijk van de periode waarin je gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef sjimz het volgende:
Ik ben er vorig jaar geweest.. De hotels waren nog in aanbouw..Het weer was ronduit slecht..Het centrum viel tegen..Toch heb ik het goed naar mijn zin gehad daar
Dat is waar.. maar in Augustus verwacht je geen dagen regen he en dat je hotel onderloopt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Michellus het volgende:
[..]
Het weer was bij ons 2 weken 30 graden, dus dat is allemaal nogal subjectief en afhankelijk van de periode waarin je gaat
Wat doen die dan dat je er op voor moet passen? Zijn ze zo agressief dan? Het is toch gewoon een kwestie van wel of niet willen (betalen)?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Wibi.nl het volgende:
Voor de jongeren onder ons: toplocatie met goede discotheken en goedkope drank. Pas alleen op de hoertjes diep in de nacht.
Ik kan de namen van die discotheken en barretjes niet echt meer herinneren. Mania was groot, volgens mij met hier en daar wat lokale maffia, maar daar heb je geen last van. XL Disco vond ik ook wel lachen. Al met al leuke en mooie nieuwe tenten. Ik heb op Turkije na veel plekken gezien in Zuid-Europa en vond Bulgarije één van de toppers!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef BramK het volgende:
Wat zijn de betere disco's/bars ? Lazur, Mania, Orange, Soho,Iceberg,....?
Voornamelijk zijn het mensen van Scandinavie, Duitsland en de buurlanden (Rusland, Joegoslavie) zeker die er zijn ?
haha nou veel plezier daar...denk dat wij wel goed zitten dan down and dirty in Sunny beachquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
over 2 wekies naar Golden Sands, volgens een Bulgaarse vriend de upperclass versie van Sunney Beach...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |