quote:Vorig jaar een week naar Sofia geweest. Kan me wel aardig aansluiten met wat hier verder in het topic vermeld wordt, hoewel Sofia er volgens mij wel iets beter uitziet dan de rest van het land.
Op maandag 26 januari 2004 14:08 schreef Ella het volgende:
Ik geef em ff weer een schopje omhoog want ik hoop dat er toch meer mensen zijn met Bulgarije ervaringen!!!
quote:stadje
Op maandag 26 januari 2004 15:51 schreef travelman het volgende:Varna is ook een leuk stadje
Hoewel ik moet zeggen dat Varna je niet het gevoel van een hele grote stad geeft... is wel apart eigenlijk
quote:Ik had het qua stad ook al na een dag of 3 gezien idd. Ik was er alleen om andere redenen.
Op maandag 26 januari 2004 15:51 schreef travelman het volgende:
Ik ben 3 dagen in Sofia geweest, het is een leuke stad, maar langer hoef je er niet te blijven.
Ja dit zou ik graag ook wel willen weten. Volgende zomer misschien richting Bulgarije..quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn er nog mensen deze zomer naar Bulgarije geweest?
Hoe prijzig is Varna bv qua eten/drinken/uitgaan vergeleken Spanje en Nederland?![]()
Ik wil nog wel even weg eigenlijk en heb geen zin in de landen die ik al wat beter ken en Bulgarije ken ik amper dus dat leek me wel aardig
Lopen daar veel hoeren rond (opdringerig) of ook veel Bulgaarse toeristen? wat zou de gemiddelde leeftijd van toeristen daar zijn?
Heb niet zo'n zin om tussen de oude Duitse mannetjes en piepjonge hoertjes te zitten
Zat jij in Varna zelf of zat jij ook op Goudstrand. Wat was je hotel? Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die Sofia hebben gecombineerd met een aantal dagen strand?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:30 schreef travelman het volgende:
De toeristen zitten in Varna vnl. aan het 'Goudstrand', iets ten noorden van de stad. De stad zelf viel me mee en het is er ook erg goedkoop!! 's Avonds kun je er ook relaxed uitgaan aan de strandboulevard (barretjes, disco's). Iets buiten het centrum zelfs een erg mooie loungebar gevonden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |