quote:Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
Op woensdag 21 januari 2004 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
je vroeg om HULP
iedereen geeft je hulp en nu ga jij het zielige onschuldige mannetje zitten spelen? tss
quote:Ze probeert je, waarschijnlijk tevergeefs, bewust van iets te maken.
Op woensdag 21 januari 2004 20:25 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
Omdat ik iets wat me dwars zit van me af typ?
quote:Dat jij het ziet als bangmaken is erg jammer.
Op woensdag 21 januari 2004 20:20 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Weet je wat yvone? dat boeit me niks
... jezus mens ga eens wat nuttigs doen ipv mij proberen bang te maken
Maar goed, dit zul je je waarschijnlijk nog wel gaan beseffen....later als je wat ouder bent...
Laten we nu gewoon hopen dat je geluk hebt en jouw kinderlijke naïeviteit je niet noodlottig wordt. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 20:33]
quote:nee hoor
Op woensdag 21 januari 2004 20:30 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
wel het feit dat je koppig blijft volhouden dat je het niet bij de politie wil melden
quote:face it: je bent een crimineel als je niet naar de politie gaat om 't te melden.
Op woensdag 21 januari 2004 20:30 schreef JohnDoes het volgende:Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
quote:Burgerplicht enzo.
Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
quote:Als een persoon zich, zoals blijkt uit jouw reacties, niet bewust is van eventuele juridische gevolgen, is het volgens mij goede hulp, wanneer anderen de persoon op deze eventuele gevolgen wijzen.
Probleem is waarschijnlijk dat jij jezelf (misschien terecht, daar kan ik niet over oordelen aangezien ik de exacte situatie niet kent) ziet als slachtoffer van de omstandigheden, waardoor je denkt dat jou geen blaam zal treffen wanneer het uit de hand loopt.
De gedachte zeg maar, dat je slachtoffer bent en dus geen crimineel. Terwijl je (helaas) van slachtoffer toch echt vrij makkelijk medeplichtige kan worden.
Wanneer iemand die gepest is op school, een vriend vertelt dat hij van plan is zijn pester te vermoorden, is deze vriend heel simpel, gewoon medeplichtig en dus strafbaar. Natuurlijk is het in de praktijk moeilijk hierachter te komen, ware het niet dat jij verhaal hebt gedaan op een openbaar forum.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:11 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Als een persoon zich, zoals blijkt uit jouw reacties, niet bewust is van eventuele juridische gevolgen, is het volgens mij goede hulp, wanneer anderen de persoon op deze eventuele gevolgen wijzen.
Probleem is waarschijnlijk dat jij jezelf (misschien terecht, daar kan ik niet over oordelen aangezien ik de exacte situatie niet kent) ziet als slachtoffer van de omstandigheden, waardoor je denkt dat jou geen blaam zal treffen wanneer het uit de hand loopt.
De gedachte zeg maar, dat je slachtoffer bent en dus geen crimineel. Terwijl je (helaas) van slachtoffer toch echt vrij makkelijk medeplichtige kan worden.
Wanneer iemand die gepest is op school, een vriend vertelt dat hij van plan is zijn pester te vermoorden, is deze vriend heel simpel, gewoon medeplichtig en dus strafbaar. Natuurlijk is het in de praktijk moeilijk hierachter te komen, ware het niet dat jij verhaal hebt gedaan op een openbaar forum.
quote:Kom op zeg hee. We hebben het over sieg heil mannekes hier. Hoe ernstiger en pijnlijker, hoe beter. En dat meen ik 100% serieus.
Op woensdag 21 januari 2004 20:33 schreef Vision het volgende:[..]
face it: je bent een crimineel als je niet naar de politie gaat om 't te melden.
Voor de wet betekent dat allemaal weinig, maar of je in de spiegel kan kijken is een stuk interessanter.
[Dit bericht is gewijzigd door Pappie_Culo op 21-01-2004 21:57]
quote:Het kwaad is al geschied, het zal je niets helpen
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef JohnDoes het volgende:
Doe maar een slotje dan, dan zakt het tenminste wat af
quote:Neuh, we schoppen het zelfs even omhoog
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef JohnDoes het volgende:
Doe maar een slotje dan, dan zakt het tenminste wat af
quote:Maar topickicken is toch not-done?
Op woensdag 21 januari 2004 22:47 schreef yvonne het volgende:[..]
Neuh, we schoppen het zelfs even omhoog
quote:nu wel
Op woensdag 21 januari 2004 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Maar topickicken is toch not-done?
quote:staat er nog geen bericht op de frontpage dan
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
De TS is waarschijnlijk al door een stelletje geflipte nazi's aan een boom opgeknoopt. Zielig voor die boom trouwens
quote:M voor Mussolini?
Op donderdag 22 januari 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand ''M'' al gebeld? :PVoor TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |