quote:Vind ik heel dapper van je. Maar als je al moeite had een vriend van je op andere gedachten te brengen betwijfel ik of het je zal lukken bij je vijanden. Zoek liever iemand die goed kan bemiddelen. Het liefst een popi-jopie die goed kan lullen en overal mensen kent (nazi's, normale autochtonen, rel-allochtonen, normale allochtonen).
Op woensdag 21 januari 2004 19:10 schreef JohnDoes het volgende:
ik ga morgen zelf wel naar die lui toen, er moet toch mee te praten zijn
quote:ik heb al genoeg met hem gepraat maar ik kan hem niet van zijn plannen afhelpen. Hij is ziek van die gasten omdat het niet ophoud en omdat de politie niks doet.
Op woensdag 21 januari 2004 19:16 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Vind ik heel dapper van je. Maar als je al moeite had een vriend van je op andere gedachten te brengen betwijfel ik of het je zal lukken bij je vijanden. Zoek liever iemand die goed kan bemiddelen. Het liefst een popi-jopie die goed kan lullen en overal mensen kent (nazi's, normale autochtonen, rel-allochtonen, normale allochtonen).
quote:eens
Op woensdag 21 januari 2004 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goh, vermakelijk topic wel.
quote:Overruled
Op woensdag 21 januari 2004 19:31 schreef Aurelium het volgende:
Bij deze ban ik yvonne voor een week:Misdrijf: Baggeren, flamen, topic verpesten.
quote:wees es sportief
Op woensdag 21 januari 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Overruled
quote:hoezo?? ik nu gebanned
Op woensdag 21 januari 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Overruled
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 21-01-2004 19:42]
quote:Je zegt dat meer mensen last hebben van deze probleemgroep. Zeker in zo'n geval zou je ook kunnen proberen de media hun aandacht op het probleem te laten vestigen. Zeker in zo'n geval zou ik er overigens wel voor zorgen dat jou kant totaal geen blaam treft.
Op woensdag 21 januari 2004 19:19 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ik heb al genoeg met hem gepraat maar ik kan hem niet van zijn plannen afhelpen. Hij is ziek van die gasten omdat het niet ophoud en omdat de politie niks doet.
Door zelf de neo-nazi's in elkaar te gaan stampen verpesten jullie (of die vriend van jou) deze, maar ook heleboel andere opties voor jullie zelf. Daar komt bij dat het waarschijnlijk alleen maar zal leiden tot vergelding. Er zijn maar een paar situaties waarin 'inelkaar slaan' enigszins kans op positief effect kan hebben. Bijvoorbeeld bij een pester op school, of wanneer het gaat om zelfverdediging bijvoorbeeld tegen een groepje dat niet structureel bezig is met problemen zoeken, maar door groepsdruk incidenteel iemand lastig valt.
In het geval van deze neo-nazi jongeren, die misschien zelfs contacten hebben met neo-nazi's in andere delen van het land (Rotterdam?) zal 'inelkaar slaan' hoogstwaarschijnlijk alleen maar averechts werken.
Met andere woorden, enerzijds verbeter je de situatie hiermee waarschijnlijk totaal niet, terwijl je anderzijds alleen maar eventuele kansen om tot een oplossing te komen, verkleint.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 19:43]
Ik hoop maar dat het allemaal wel mee gaat vallen enzo...
quote:Leg hem uit wat ik jou hier uitleg. Kleine moeite lijkt me niet? Mocht zoiets je echt dwarszitten.
Op woensdag 21 januari 2004 19:46 schreef JohnDoes het volgende:
Ja tuurlijk heb je wel gelijk, maar ik kan nu voor mijn gevoel ook niks meer doen. Ik ga echt niet men kameraad aangevenIk hoop maar dat het allemaal wel mee gaat vallen enzo...
Was je nou nog van plan om mee te gaan trouwens?
quote:Vergeet je camera niet
Op woensdag 21 januari 2004 19:51 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ga wel mee, ik voel me er nu ook verantwoordelijk voor. Als ik mee ga kan ik het nog beinvloeden.
[Dit bericht is gewijzigd door FouteMensenStaff op 21-01-2004 20:00]
quote:Waarmee jezelf beschermen deel 2
Op woensdag 21 januari 2004 19:10 schreef JohnDoes het volgende:
ik ga morgen zelf wel naar die lui toen, er moet toch mee te praten zijn
quote:Het ging over een kameraad van mij en ik typte niet over mijzelf in de derde persoon met een andere naam als je dat soms denkt
Op woensdag 21 januari 2004 19:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Die gasten hebben jou en je vriend toch geslagen? En je broertje bedreigd? Ik had het wel geweten als ik jou was. Als ik in de krant las dat die "leider" of meerdere van die Nazi's doodgeslagen zijn zou ik alleen maar hard lachen.Dit is vast niet het enige wat ze op hun geweten hebben.. Maar zoals meestal zal er wel weer veel geluld en geblufd worden en weinig geslagen
Waarom moesten ze jou eigenlijk hebben?
quote:'t had gekunt
Op woensdag 21 januari 2004 20:06 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Het ging over een kameraad van mij en ik typte niet over mijzelf in de derde persoon met een andere naam als je dat soms denkt
quote:Nu ben je dus voor de volle 100% medeplichtig
Op woensdag 21 januari 2004 19:51 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ga wel mee, ik voel me er nu ook verantwoordelijk voor. Als ik mee ga kan ik het nog beinvloeden.
quote:Weet je wat yvone? dat boeit me niks
Op woensdag 21 januari 2004 20:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Nu ben je dus voor de volle 100% medeplichtig
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 20:20 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Weet je wat yvone? dat boeit me niks
... jezus mens ga eens wat nuttigs doen ipv mij proberen bang te maken
quote:Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
Op woensdag 21 januari 2004 20:22 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ze is anders een stuk nuttiger bezig dan jij
Omdat ik iets wat me dwars zit van me af typ?
quote:Als het je ZO verdomde dwars zou zitten zou je het wel ergens gaan melden, en dan bedoel ik niet een site met meer dan 1 miljoen views PER DAG.
Op woensdag 21 januari 2004 20:25 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
quote:je vroeg om HULP
Op woensdag 21 januari 2004 20:25 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
quote:bij de politie
Op woensdag 21 januari 2004 20:29 schreef JohnDoes het volgende:
Waar dan? op een site met 1 view per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |