quote:Ik heb een aantal details expres verzonnen
Op woensdag 21 januari 2004 17:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Je bent alleen zo slim geweest allerlei details hier neer te zetten, op een site met meer dan een miljoen views per dag
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 21-01-2004 17:30]
quote:Nee
Op woensdag 21 januari 2004 17:29 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Kan je mijn topics niet verwijdeder?
quote:Ze kunnen het verboden maken voor iedereen, zoals met die leraarmoord gebeurd is...
Op woensdag 21 januari 2004 17:29 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Kan je mijn topics niet verwijdeder?
quote:eerst stoer doen, ga nou maar gewoon dr heen, is toch vet ?
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
quote:Kansloos , ze hebben hier all voldoende bewijs voor het feit dat jij er van (het nog te plegen misdrijf) af wist door al die post's van jouw hier.
Op woensdag 21 januari 2004 17:23 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dan zeg ik toch fijn dat ik dit hele verhaal verzonnen heb.
hoe je het ook went of keert........ ur Fucked ..............Als er wat gebeurd
quote:Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Op woensdag 21 januari 2004 16:25 schreef JohnDoes het volgende:
Heatwave, ik was niet weg.... maar ik kan niet alle vragen beantwoorden op zon topic....Ik weet dus wat er gaat gebeuren en wanneer.....
Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad. Of ik kan niks doen en me achteraf kut voelen als er iets ergs is gebeurd
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.
Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
quote:Neuk jou
Op woensdag 21 januari 2004 17:30 schreef gigatech het volgende:[..]
Kansloos , ze hebben hier all voldoende bewijs voor het feit dat jij er van (het nog te plegen misdrijf) af wist door al die post's van jouw hier.
hoe je het ook went of keert........ ur Fucked ..............Als er wat gebeurd
quote:ohja, meneer neemt het op voor de nazis
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef raphidae het volgende:[..]
Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.
Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
quote:Ja, want die zijn dadelijk het slachtoffer van een geweldsmisdrijf. En of ze dat al dan niet verdiend hebben is niet aan jou of mij om te bepalen. Daar heb je rechters voor in een rechtsstaat.
Op woensdag 21 januari 2004 17:33 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ohja, meneer neemt het op voor de nazis
quote:Als je op straat Nu ook eens Zo'n grote bek gaf tegen die gasten die je klappen hebben gegeven was je misschien nu niet in de problemen gekomen , Appeltje
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Neuk jou
Dat gedoe van dat busje en die maskers was verzonnen
quote:Wat ben jij voor een neppe gast, de politie doet niks aan die lui....ze lopen lekker rond iedereen te terroriseren
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef raphidae het volgende:[..]
Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
quote:Dat ben ik ook geweest, pas als er zichbaar zwaar letsel is doen ze er wat aan. De nederlandse rechtstaat werkt niet en jij bent naief
Op woensdag 21 januari 2004 17:37 schreef raphidae het volgende:[..]
Ja, want die zijn dadelijk het slachtoffer van een geweldsmisdrijf. En of ze dat al dan niet verdiend hebben is niet aan jou of mij om te bepalen. Daar heb je rechters voor in een rechtsstaat.
quote:Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
Op woensdag 21 januari 2004 17:40 schreef dawg het volgende:
Er is toch zo'n anonieme kliklijn? Dan bel je die.
quote:
Geplaatst door raphidae op woensdag 21 januari 2004 17:32:Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
Ts, laat je niet bang maken door dit soort taal.....ik kan ook makkelijk zeggen dat ik je verlinkt heb bij de politie...snapt u.
Verder zeg jezelf dat je je camera mee wilt nemen voor fotoos terwijl je buiten beschouwing wilt blijven...ik proef hier overduidelijk sensatiezucht en begin te twijfelen aan de waarheid van je verhaal als ik dit zo lees.
Gezien je verhaal kon dit zich wel eens in Veendam of Stadskanaal afspelen
quote:Tsja is ook een mogelijkheid heb je je in iedergeval ingedekt , das dan de beste oplossing als je geen kloten heb om naar de politie te gaan.
Op woensdag 21 januari 2004 17:40 schreef dawg het volgende:
Er is toch zo'n anonieme kliklijn? Dan bel je die.
quote:hoezo
Op woensdag 21 januari 2004 17:43 schreef cyberbull het volgende:[..]
Ts, laat je niet bang maken door dit soort taal.....ik kan ook makkelijk zeggen dat ik je verlinkt heb bij de politie...snapt u.
Verder zeg jezelf dat je je camera mee wilt nemen voor fotoos terwijl je buiten beschouwing wilt blijven...ik proef hier overduidelijk sensatiezucht en begin te twijfelen aan de waarheid van je verhaal als ik dit zo lees.
Gezien je verhaal kon dit zich wel eens in Veendam of Stadskanaal afspelen
quote:nee maar ze hebben wel een melding gekregen over dat misdrijf dan , kan je daarnaar verwijzen.
Op woensdag 21 januari 2004 17:42 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
quote:Natuurlijk, jij weet het beter
Op woensdag 21 januari 2004 17:41 schreef JohnDoes het volgende:
De nederlandse rechtstaat werkt niet en jij bent naief
quote:Ze zullen het bericht wel onthouden, en als je de tijd en zo onthoudt zullen ze het wel erkennen.
Op woensdag 21 januari 2004 17:42 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
Met name veendam heeft een grote groep nazi's waar ook veel rotterdammers komen vandaar mijn gok op een van die 2 plaatsen die dicht bij elkaar liggen
een kameraad van me heeft een kameraad die zich ook nazi noemt vandaar die wetenschap. die jongen is in omgang normaal maar als het om buitenlanders gaat kan ik hem wel schieten
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 21-01-2004 17:47]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |