abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16461751
Heatwave, ik was niet weg.... maar ik kan niet alle vragen beantwoorden op zon topic....

Ik weet dus wat er gaat gebeuren en wanneer.....

Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad. Of ik kan niks doen en me achteraf kut voelen als er iets ergs is gebeurd

Optiefen!
pi_16461773
simpele zielen als je kameraden naar de politie gaan als verraad zien...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16461779
quote:
maar dat zien mijn kameraden als veraad
tijd voor nieuwe vrienden ..
Religion : Mankind's worst invention !
pi_16461780
lekker naaien die hap zou ik zeggen als het niet door de beugel kan
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16461806
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:26 schreef martijntie het volgende:
lekker naaien die hap zou ik zeggen als het niet door de beugel kan
goeie vriend ben jij....
pi_16461812
Maar aan de andere kant, ik heb dankzij die lui wel een fatsig lelijk litteken op mijn gezicht...
Optiefen!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:28:21 #7
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_16461814
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:25 schreef JohnDoes het volgende:
Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad.
...en het feit dat je weet dat er een misdaad gepleegd gaat worden en dit niet meldt is natuurlijk ook nog strafbaar...
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
pi_16461821
quote:
Heatwave, ik was niet weg.... maar ik kan niet alle vragen beantwoorden op zon topic....

Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad. Of ik kan niks doen en me achteraf kut voelen als er iets ergs is gebeurd

Link naar andere topics zodat wij ook weten waar de neuk dit over gaat zou handig zijn
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16461828
Je gaat je nog kutter voelen als je mee gaat.

Als jij uitgebreid met die vriend van je hebt gesproken om hem te overtuigen er vanaf te zien heb je genoeg gedaan en totaal GEEN reden om schuldgevoelens te krijgen. Hij doet het zelf en jij hebt gedaan wat je kon.

Sterker nog, als je mee gaat, voelt hij zich bewust of onbewust alleen maar meer gesteund.

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 16:29]

Krekker is de bom!
pi_16461829
VERKEERDE VRIENDEN!
pi_16461840
quote:

Als ik jouw was zou ik toch naar de politie gaan.
Wat wil je dan? Dat het fout gaat, en dat jij er niets aan hebt gedaan.
Zulke vrienden zijn je vrienden niet.
pi_16461850
schop onder je reet en naar de politie
hoe oud ben je dan
slaat echt nergens op zet die hersens van je nou eens aan man

als het doorgaat, nou sorry, maar dan hoop ik dat je op je giecheltje getimmerd wordt, misschien ga je dan logisch nadenken?

gewoon hup naar de politie aangifte doen van mishandeling/bedreiging enz. en doorgeven waar/wanneer de vermeende vechtpartij is.

je hoeft niet tegen je vrienden te zeggen dat je naar de politie bent geweest..

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16461861
quote:

Dan moet je M bellen. Ik ben het nummer even kwijt, maar dat kun je bellen als je anoniem iets aan wilt geven.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_16461870
Ja lekker verklikkertje spelen en naar de wouten gaan ...krijg je alleen maar meer gezeik mee ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16461920
Wat je ook doet, blijf thuis en ga niet mee met je "vrienden".

Vrienden die ervoor zorgen dat je (telkens) in ongevraagde situaties komt zijn je vrienden niet.

pi_16461922
Niet megaan en zeker niet foto's maken....
Geen politie bellen

Waar gaat dit gebeuren???

mmmmja
pi_16461936
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:28 schreef JohnDoes het volgende:
Maar aan de andere kant, ik heb dankzij die lui wel een fatsig lelijk litteken op mijn gezicht...
Des te meer reden om nu naar de politie te gaan: gewoon aangifte doen van ernstige mishandeling en die lui hebben er een groot probleem bij!
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_16461944
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
schop onder je reet en naar de politie
hoe oud ben je dan
slaat echt nergens op zet die hersens van je nou eens aan man

als het doorgaat, nou sorry, maar dan hoop ik dat je op je giecheltje getimmerd wordt, misschien ga je dan logisch nadenken?

gewoon hup naar de politie aangifte doen van mishandeling/bedreiging enz. en doorgeven waar/wanneer de vermeende vechtpartij is.

je hoeft niet tegen je vrienden te zeggen dat je naar de politie bent geweest..

Waar ik me hersens heb zitten? ik vind verraad het ergste war er is!. Als ik naar de politie ga dan kan Richard zijn potentiele baan bij de politie wel vergeten.

Heb jij wel vrienden ?

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 21-01-2004 16:34]

Optiefen!
pi_16461967
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:32 schreef JohnDoes het volgende:

[..]

Waar ik me hersens heb zitten? ik vind veraad het ergste war er is!. Als ik naar de politie ga dan kan Richard zijn potentiele baan bij de politie wel vergeten.

Heb jij wel vrienden ?

whoehaa op zulke mensen in het blauw zitten we te wachten!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:33:53 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461973
je postte zelf dat je weg zou gaan en evt fotos zou nemen ?

Maar goed, hou het NETJES hier mensen!!!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:34:16 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461982
het ging dus hierom..

Probleem met Nazi groep

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16462034
Oh nee w8 nu heb ik het hele verhaal gelezen...
Tjah, gewoon doen alsof je van niets weet, alleen dat een paar gasten boos op hem waren...
En de kans dat het uit de hand loopt is wel heel klein...
pi_16462035
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:28 schreef biertank het volgende:

[..]

goeie vriend ben jij....

ja he
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16462078
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

whoehaa op zulke mensen in het blauw zitten we te wachten!

idd... eigen schuld zou ik zeggen.. hij zet jou nu in een positie die jij niet wilt.. en hij doet dingen die hij niet mag.. jammer voor zijn baan dan.. zo iemand hoeft niemand bij de politie!!
pi_16462100
sorry hoor maar wat zitten jullie nou met ga naar de politie enz?

Ik ken iemand die laatst geslagen is:

Ik stond met een groepje buiten komt een oude gast (30) ofzo naar buiten komt in het MIDDEN van mijn groepje staan en geeft 1 gast een ros, meteen de hele groep over hem heen, hij heeft 3 klappen (ofzo) gehad en een trap toen lag ie zijn wij genokt (anders zijn wij schuldig aan poging tot doodslag) Wij aangift doen, WAT DENK JE??? DIE GAST LOOPT NOG VRIJ BUITEN ROND HELEMAAL NIKS AAN DE HAND, fok de police ik los het voortaan zelf voor eens en voor altijd op.

waarom?? die gast verteld dood leuk aan de jutte omdat ie zich bedreigt voelde..
en hij heeft ook nog geprobeerd te vertellen dat we hem dik in elkaar getrapt hebben toen ie lag (heeft mijn vriend hem klem gelult door te vragen waar zijn blauwe plekken zijn, in het jutte bureau) bij mijn vriend zag je een dik ei op zijn gezicht was duidelijk zichtbaar dat ie klappen had gehad.

ps. ik zat schuin achter hem in de auto en met dat ei op zijn kop leek het net of ie een BIG smile had, zag er wel lache uit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')