wij hebben sinds kort een watercooler op ons werk
2 weken gratis op proef ;-)
hij koelt water
maar hij verhit ook water
en dat is handig voor thee of soep
er zat ook een megapak kip cupasoup bij ;-)))
hebben jullie een watercooler op je werk?
wist je dat je bij die cooler een hele lading air miles krijgt?
dat is wel weer relaxed na 2 maanden zeg je gewoon bah bevalt me niet en stuur je m weer terug
quote:shit ik dacht dat die mods deze waardeloze kloon nietm eer zouden gebruiken
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef baukel het volgende:
hebben jullie een watercooler op je werk? Wij hebben sinds kort een watercooler op ons werk. we hebben hem 2 weken gratis op proef
hij koelt water maar verhit het ook. Dat is leuk voor water, thee of soep
er zat ook een megapak kip cupasoup bij
heh bah
[Dit bericht is gewijzigd door BaggerUser op 21-01-2004 16:03]
quote:Maar dan is Baukel wel anderhalve maand over tijd met zijn watercooler terugbreng actie, Missy!
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
neewist je dat je bij die cooler een hele lading air miles krijgt?
dat is wel weer relaxed na 2 maanden zeg je gewoon bah bevalt me niet en stuur je m weer terug
Wij hebben meerdere watercoolers staan, op elke verdieping een paar. En heel veel verschillende soorten cupasoepies.
Ik en mijn collega's zijn daarmee zeer in onze sas, zul je begrijpen.
Als je namelijk het water kookt en dan heel lang buiten laat staan heb je lekker koud water.
Vooral in de winter werkt hij erg goed, alleen in de zomer doet hij het vaak niet zo goed.
;-)))
We hebben trouwens vorige week een van onze watercoolers aan de buren "verkocht", nu wil hij toch liever kraanwater...quote:Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kLowJow het volgende:
Ja, maar die coolen alleen
Voor verhitten moeten we bij de koffiemachines zijn.
Wij hebben er 8quote:Op woensdag 21 januari 2004 16:45 schreef avw1982 het volgende:
Ja hier staat er ook 1. Hij heeft 2 kraantjes, 1 voor gekoeld water, en 1 voor water op kamertemperatuur.
Hier ook. Al lijkt stilstaand water in zo'n cooler eigenlijk minder gezond dan gewoon uit de kraan...quote:Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kLowJow het volgende:
Ja, maar die coolen alleen
Voor verhitten moeten we bij de koffiemachines zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |