"you haven't even take the safety off"quote:Op donderdag 1 april 2004 19:12 schreef bugeye het volgende:
"I'm telling you, I am no rookie!"
"Liar, that scary looking in your eyes"
dat is toch niet geheimquote:Op donderdag 1 april 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
Als je bij de muur die je opgeblazen hebt om naar Pistol Peet (revolver ocelot) een c4-tje op de muur recht voor je plaatst, krijg je een geheim gebiedje.
er zit geen VR training in.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:25 schreef bugeye het volgende:
zucht, 'kan niet wachten op dit spel,
zit die VR Training er ook en is ie uitgebreider?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komen er nog remakes van Deel 1 en 2. En dan bedoel ik Snakes Revenge, die zoog.
En ik kijk nu al uit naar MGS3. Die gaat weer terug naar zijn roots, jungle!
Of toch niet?
Ojawel, dat zeker. Maar ik wist dat ik dat kon verwachten omdat ik de 26 min trailer bekeken had. Tuurlijk, 1e deel blijft beter (wat een impact had dat toendertijd zeg..) maar de nieuwe "film director" past wel toffe dingen toe. Af en toe een erg hoog matrix gehalte (en dat vond ik kut films) maar niet storend.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:16 schreef Gamedemon het volgende:
kvond in tegenstelling tot jou eitjes al die cut scenes een beetje fucked up..
errug errug errug john woo allemaal
Yep. als je opgeeft dan sterft ze. Ook een geweldige scene in het origineel.. Geef je niet op dan blijft ze leven en is er een hoop gedoe met Otacon.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:43 schreef Bolderbast het volgende:
ik heb in het origineel nooit Meryl kunnnen redden.....zit me nu nog steeds dwars :')
heeft te maken met die torturing toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:33 schreef HomerJ het volgende:
Hey,
Vraagje wat ik nu niet snap en in het orgineel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:36 schreef BMH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:49 schreef capibar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit niet langer meer hier.... snik....
best hard stukje ja.... als hij die gast doormidden slasht met zijn zwaard.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:41 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Metal gear Solid ruled gewoon.....
En de GC versie is helemaal vet... eindelijk zien we wat er met die mannetjes echt gebeurd is in die hal... als Grayfox is langs geweest...nice!
hmm, ik kan het me niet zogoed herinneren....quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:41 schreef Bolderbast het volgende:
trouwens wat ik ook nog mis is de 'Danger' theme van de psx versie, als ze je in de gaten hebben kwam zo'n supervet deuntje........dat is er nu niet meer...of misschien later in de game wel weer?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:49 schreef capibar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik vind het einde nog steeds verbluffend. Gray fox vs. Rex is ongelofelijk mooi gemaakt. De eindba(zen) zijn wel iets te simpel.quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:20 schreef Eitjes het volgende:
Zo. Uitgespeeld met het Otacon einde. Het einde is een lachertje vergeleken met het orgineel. Het is zo.. nep.. Morgen maar even snel Meryl einde halen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]dat heb ik ook wel gehoord ja, maar toch is het nogsteeds onrealistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat gesprek met mr. president aan het einde, is dat een soort voorstukje voor deel 2 ofzo?
rex is nu echt heel erg makkelijk, ik had hem ineenkeer verslagen, en maar 1 ration daarvoor gebruiktquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het einde nog steeds verbluffend. Gray fox vs. Rex is ongelofelijk mooi gemaakt. De eindba(zen) zijn wel iets te simpel.
smoking rules nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
Ik speel het spel nu op extreem. Vind em totaal niet moeilijk. Ik weet precies me wegen te timen, en word door niemand gezien. Ben nu 1 uur aan het spelen en ben bij Gray fox.
p.s
Smoking rules
half half...quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:53 schreef capibar het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel gehoord ja, maar toch is het nogsteeds onrealistisch.
en dat gesprek met mr. president aan het einde, is dat een soort voorstukje voor deel 2 ofzo?
en die heet dus solidusquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
half half...
het draait wel om de president die dus de 3de snake is....en waar je ook tegen vecht als Raiden zijnde.....
ps
ik ga hier geen spoiler tags gebruiken...konami heeft in de trailers het hele spel al verspoiled dus
Ja, zijn echte naam is george sears en dat is de 3de snake die een soort kopie is van big boss, en hij was president. ocelot praat ook met solidus aan het eind van mgs1 en dat is gewoon een gebeurtenis die fans in spanning houd.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef capibar het volgende:
[..]
en die heet dus solidus
tuxedo snake (uit mgs2: substance) is niet zo leuk als de sneaking suitquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:44 schreef capibar het volgende:
[..]
smoking rules niet
(snake stapt voorzichtig uit de cel)quote:Op donderdag 1 april 2004 19:12 schreef bugeye het volgende:
"I'm telling you, I am no rookie!"
"Liar, that scary looking in your eyes"
die ken ik ook wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
(snake stapt voorzichtig uit de cel)
"Don't move! so you killed the chief, you bastard!""
(snake kijkt even naar meryl en beweegt even snel)
"i said don't move!!!"
"Is this the first time you ever pointed your gun at a person? your hands are shaking"
(snake haalt SOCOM tevoorschijn of houdt zijn hand voor het geweer als je de SOCOM nog niet hebt)
"can you shoot me rookie?"
"careful, i'm no rookie"
"Liar, that nervous glance, that scared look in your eyes, they are rookie's eyes as i ever saw them"
"i'm telling you i am no rookie!"
"you didn't even take the safety of, rookie"
klein opfriscursusje![]()
Niet goed dus. Jullie vergeten:quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef capibar het volgende:
[..]
die ken ik ook wel uit mijn hoofd
dit stukje:quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:06 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
Ja, zijn echte naam is george sears en dat is de 3de snake die een soort kopie is van big boss, en hij was president. ocelot praat ook met solidus aan het eind van mgs1 en dat is gewoon een gebeurtenis die fans in spanning houd.
Je hoort ook als ocelot "mr. president" zegt zo'n horror tune
ja diequote:Op zondag 4 april 2004 12:33 schreef capibar het volgende:
[..]
dit stukje:
Ocelot : Yes sir. The entire unit was wiped out. Those two are still alive.
The vector? Yes sir, FoxDie should become activated soon... Right
on schedule.
Yes, sir. I recovered all of Rex's dummy warhead data. ...No, sir.
My cover is intact. Nobody knows who I really am. Yes, the DARPA
Chief knew my identity, but he's been disposed of.
Yes. The inferior one was the winner after all. ...That's right.
Until the very end, Liquid thought he was the inferior one. Yes,
sir. I agree completely. It takes a well-balanced individual...
such as yourself to rule the world. No, sir. No one knows that
you were the third one... Solidus. ...What should I do about the
woman? Yes sir. I'll keep her under surveillance.
Yes. Thank you. Good-bye. Mr. President.
Slaat mogelijk op meryl?quote:Op zondag 4 april 2004 12:33 schreef capibar het volgende:
[..]
dit stukje:
What should I do about the
woman? Yes sir. I'll keep her under surveillance.
Yes. Thank you. Good-bye. Mr. President.
ik weet het niet.quote:Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Slaat mogelijk op meryl?
Tenzij je voor het andere einde bent gegaan.quote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet het niet.
meryl is gewoon met snake mee naar buiten gegaan, en zo niet is ze doodgegaan.
welk andere einde?quote:Op zondag 4 april 2004 15:17 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Tenzij ze je het andere einde hebt.
Ik denk eerder dat het om Naomi of Mei Ling gaat.
die met otaconquote:Op zondag 4 april 2004 15:18 schreef capibar het volgende:
[..]
welk andere einde?
quote:Op zondag 4 april 2004 15:53 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
die met otacon
quote:meryl is gewoon met snake mee naar buiten gegaan, en zo niet is ze doodgegaan.
Het spel heeft 2 eindes. Of je gaat met Meryl naar buiten en otacon blijft leven of Meryl sterft en laat je achter als alles instort.quote:Op zondag 4 april 2004 15:18 schreef capibar het volgende:
[..]
welk andere einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |