Afgelopen zaterdag zat ik met een groep kameraden bij richard tv te kijken en te drinken/blowen. Was allemaal gezelli totdat zijn broertje belde die problemen had in het centrum met een groep nazis. Richard dus als een gek naar buiten op zijn fiets erachteraan, ik ook mee.....
Komen we daar aan blijken dat dezelfde gasten te zijn..... dus wij staan daar met zen 6en tegenover die groep van 12 man...zijn broertje had inmiddels onder bedreiging verteld waar sander woont. Vervolgens loopt de leider van de groep naar sander toe en verteld hem doodleuk dat hem weet te wonen en hem komt doodschieten....daarna deden ze de hitlergroet voor een kroeg en liepen rustig weg.
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
quote:een groot probleem minder
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
gekke vriendinnen
nazi's..........
zou ff checken of je wel wakker bent ??
De enige optie voor hem is, ze zo bang maken dat ze nooit meer iets durven te doen.
quote:Wat een primitieve mongolen. En dan zitten ze nog te zeuren over die nazi's ook
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Ga dan gewoon naar de politie wegens ernstige (doods)bedreigingen...
quote:Ik gok.. dat de ts neger is? of veel neger vrienden heeft..
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?
Maarre.. ik zou toch de politie dr ff bijhalen.. die gasten gelijk achter slot en grendel zetten
Beetje stom om vrienden in te schakelen die het dan wel eventjes af zouden handelen. Mocht het fout gaan ben jij degene die verantwoordelijk (Heerlijk woord) is daarvoor.
quote:Hitlergroet en negers? Dat is waarschijnlijk de reden
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?
Ik snap het niet......maar ja zulke trieste figuren zijn er nog steeds....
2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.
Dat zou ik tenminste doen.
quote:hhehehe Rumble in teh Bronxx
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Kun je denk je een videostreampje regelen?.
Ik ga vast popcorn inkopen!
quote:Of 0906-TUIG voor de zwepenbrigade.
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik bel alvast 0900-TUIG
Nederland begint steeds zieker te worden. Nog een paar jaar zo doorgaan en ik verkas voorgoed naar het buitenland.
In Tsjechie kom je ze overigens ook nog genoeg tegen
Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....
Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs ". Toen werd ie dus "logisch
" afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"
quote:ik ben blij dat je je alleen maar daarover druk maakt
bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken
quote:Plus een krat bier natuurlijk.
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Kun je denk je een videostreampje regelen?.
Ik ga vast popcorn inkopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |