abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16460340
Ik heb een tijd terug al gepost op dit forum dat ik in elkaar geslagen was door een groep.... een kameraad van mij is laatst hetzelfde overkomen (richard).

Afgelopen zaterdag zat ik met een groep kameraden bij richard tv te kijken en te drinken/blowen. Was allemaal gezelli totdat zijn broertje belde die problemen had in het centrum met een groep nazis. Richard dus als een gek naar buiten op zijn fiets erachteraan, ik ook mee.....

Komen we daar aan blijken dat dezelfde gasten te zijn..... dus wij staan daar met zen 6en tegenover die groep van 12 man...zijn broertje had inmiddels onder bedreiging verteld waar sander woont. Vervolgens loopt de leider van de groep naar sander toe en verteld hem doodleuk dat hem weet te wonen en hem komt doodschieten....daarna deden ze de hitlergroet voor een kroeg en liepen rustig weg.

Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.

Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem

Optiefen!
pi_16460388
Ja...dan is het allemaal jou schuld straks...je had beter moeten weten
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:45:58 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16460397
Ehm politie erbij ofzo.

Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?

woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:47 #4
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_16460423
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
een groot probleem minder
Gebakken ei met peperkoek!
pi_16460427
jij maakt wat mee???

gekke vriendinnen
nazi's..........

zou ff checken of je wel wakker bent ??

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:58 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16460433
Je was in elkaar geslagen. Daarvan aangifte gedaan bij de politie? Veel vertrouwen heb ik niet in de politie. Maar wat moet je naders.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16460476
Ik probeer me erbuiten te houden maar dat is erg moeilijk aangezien die Scheinheilhitlers weten dat ik bij Richard hoor. En ik kan Richard ook wel begrijpen omdat er weinig alternatieven zijn.... hij kan afwachten totdat er iets met hem of zijn broertje gebeurd... of hij kan naar de politie gaan die er een keer op visite gaan zodat die lui weten dat Richard de politie heeft gebeld.

De enige optie voor hem is, ze zo bang maken dat ze nooit meer iets durven te doen.

Optiefen!
pi_16460477
zodra je die leider laat afranselen door negers, gaat dit extreem uit de hand lopen. ik geef je 1 tip en doe dit niet!!!
pi_16460479
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Wat een primitieve mongolen. En dan zitten ze nog te zeuren over die nazi's ook

Ga dan gewoon naar de politie wegens ernstige (doods)bedreigingen...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_16460480
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.

Ik gok.. dat de ts neger is? of veel neger vrienden heeft..
en die nazi's die zijn daar meestal tegen.. gok ik

Maarre.. ik zou toch de politie dr ff bijhalen.. die gasten gelijk achter slot en grendel zetten

verlangen voorbij vanitas
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:48:25 #11
29301 Bl00dy
Powered by my girl !
pi_16460485
Ik zou gewoon aangifte doen van een geweldsdelict bij de politie, dat heeft een hoge prio bij de politie.
Age si quid agis!
pi_16460495
1 groot hek er om heen en kijken wie het wint..

Beetje stom om vrienden in te schakelen die het dan wel eventjes af zouden handelen. Mocht het fout gaan ben jij degene die verantwoordelijk (Heerlijk woord) is daarvoor.

My brave Face
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:49:04 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_16460503
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.

Hitlergroet en negers? Dat is waarschijnlijk de reden

Ik snap het niet......maar ja zulke trieste figuren zijn er nog steeds....

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_16460525
Afschieten, een voor een.
Dr Phil: "There is no reality! There are only perceptions!"
pi_16460566
Kun je denk je een videostreampje regelen? .

Ik ga vast popcorn inkopen!

pi_16460584
1. Aangifte doen bij de politie, of je nou vertrouwen in ze hebt of niet.

2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.

Dat zou ik tenminste doen.

pi_16460633
klinkt als het verhaal van american history X
pi_16460640
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:

hhehehe Rumble in teh Bronxx
pi_16460642
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik bel alvast 0900-TUIG
Of 0906-TUIG voor de zwepenbrigade.
Dr Phil: "There is no reality! There are only perceptions!"
pi_16460662
Nederlandse Nazi's Nederland werd mooi bezet door de Nazi's en leeggeroofd tot er alleen nog maar bloembollen te koop waren. Mijn vader heeft als tiener de oorlog meegemaakt en de haat voor Nazi's zal ook niet meer weggaan.

Nederland begint steeds zieker te worden. Nog een paar jaar zo doorgaan en ik verkas voorgoed naar het buitenland.

In Tsjechie kom je ze overigens ook nog genoeg tegen

All good things must come to an end...
pi_16460665
De politie erbij roepen. Anders gebeurt dat achteraf wel en dan heb je veel meer problemen. Als je tegenpartij dit niet als beschaafde mensen op wil lossen betekent dat nog niet dat je je tot hun niveau hoeft te verlagen. Gebruik de politie om je problemen op te lossen, daar betaal je immers belasting voor! Misschien kunnen zij meegaan en even een hartig woordje met die rechtsextremisten spreken, misschien zijn die dan ook onder de indruk.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_16460677
Hoe het probleem onstaan is?

Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....

Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs ". Toen werd ie dus "logisch " afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"

Optiefen!
pi_16460680
quote:
ik ben blij dat je je alleen maar daarover druk maakt
gelukkig lost vechten al je problemen op
[sarcasme modus uit]

bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:54:47 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16460694
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:

Plus een krat bier natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')