quote:grappig... okeej als jij dat vind
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:[..]
Hoe oud ben jij trouwens, jij bent wel grappig
quote:antisemitisme/racisme valt onder een eigen mening, maar dan zie ik toch liever mensen zonder eigen mening
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:neej jij voelt je lekker...
gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...
(of nog beter, met eigen mening maar zonder racistische trekjes)
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 21-01-2004 16:19]
quote:Vooroordeel?
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef afhrodite het volgende:[..]
weer zo'n vooroordeel.. wat denk je van al die stoere Yoh Yoh negers...
Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?
quote:Ah vandaar dat de neo-nazi's met de Hitler groet komen!
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef afhrodite het volgende:[..]
uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd...
we hebben het over nu!
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 16:21]
quote:he afhrodite, hoe jij er nu uitziet werd je vroeger als "UNTERMENSCH" aangezien.
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:[..]
neej jij voelt je lekker...
gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...
quote:Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:
Hoe oud ben jij trouwens, jij bent wel grappig
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef JohnDoes het volgende:
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
quote:Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes
Op woensdag 21 januari 2004 16:19 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Vooroordeel?
Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?
[..]Ah vandaar dat de neo-nazi met de Hitler groet komen!
quote:Doe dat nou niet, man. Je bent even medeplichtig (ook al ga jij b.v. niet slaan als het zo ver komt).
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef JohnDoes het volgende:
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
De politie pakt iedereen op (inclusief jou) omdat je willens en wetens daar naar toe bent gegaan, en derhalve ben je even schuldig als de jongens met bivakmutsen op.
quote:zegguh je beseft je toch wel dat ook jij in WOII een makkelijk slachtoffer was met je aanstellerige meeloop outfits en zwarte haartjes?
Op woensdag 21 januari 2004 16:18 schreef afhrodite het volgende:[..]
grappig... okeej als jij dat vind
quote:daar gingen we t niet meer over hebben
Op woensdag 21 januari 2004 16:21 schreef afhrodite het volgende:[..]
Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes
quote:Oeehh... spannend ik doe mavo.. Sow what
Op woensdag 21 januari 2004 16:20 schreef Aurelium het volgende:[..]
Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop
quote:Ziek wijf, ga hulp zoeken.
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef afhrodite het volgende:[..]
heb jij je wel eens in ze verdiept.. neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
Ik knikker hem dicht, als de TS het bij terug komst nog de moeite waard vindt om te posten zien we dat dan wel weer.
Dit gaat nergens meer over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |