Afgelopen zaterdag zat ik met een groep kameraden bij richard tv te kijken en te drinken/blowen. Was allemaal gezelli totdat zijn broertje belde die problemen had in het centrum met een groep nazis. Richard dus als een gek naar buiten op zijn fiets erachteraan, ik ook mee.....
Komen we daar aan blijken dat dezelfde gasten te zijn..... dus wij staan daar met zen 6en tegenover die groep van 12 man...zijn broertje had inmiddels onder bedreiging verteld waar sander woont. Vervolgens loopt de leider van de groep naar sander toe en verteld hem doodleuk dat hem weet te wonen en hem komt doodschieten....daarna deden ze de hitlergroet voor een kroeg en liepen rustig weg.
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
quote:een groot probleem minder
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
gekke vriendinnen
nazi's..........
zou ff checken of je wel wakker bent ??
De enige optie voor hem is, ze zo bang maken dat ze nooit meer iets durven te doen.
quote:Wat een primitieve mongolen. En dan zitten ze nog te zeuren over die nazi's ook
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Ga dan gewoon naar de politie wegens ernstige (doods)bedreigingen...
quote:Ik gok.. dat de ts neger is? of veel neger vrienden heeft..
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?
Maarre.. ik zou toch de politie dr ff bijhalen.. die gasten gelijk achter slot en grendel zetten
Beetje stom om vrienden in te schakelen die het dan wel eventjes af zouden handelen. Mocht het fout gaan ben jij degene die verantwoordelijk (Heerlijk woord) is daarvoor.
quote:Hitlergroet en negers? Dat is waarschijnlijk de reden
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?
Ik snap het niet......maar ja zulke trieste figuren zijn er nog steeds....
2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.
Dat zou ik tenminste doen.
quote:hhehehe Rumble in teh Bronxx
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Kun je denk je een videostreampje regelen?.
Ik ga vast popcorn inkopen!
quote:Of 0906-TUIG voor de zwepenbrigade.
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik bel alvast 0900-TUIG
Nederland begint steeds zieker te worden. Nog een paar jaar zo doorgaan en ik verkas voorgoed naar het buitenland.
In Tsjechie kom je ze overigens ook nog genoeg tegen
Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....
Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs ". Toen werd ie dus "logisch
" afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"
quote:ik ben blij dat je je alleen maar daarover druk maakt
bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken
quote:Plus een krat bier natuurlijk.
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Kun je denk je een videostreampje regelen?.
Ik ga vast popcorn inkopen!
Ik vraag me namelijk af waarom Richard er specifiek zoveel veel negers bij heeft gehaald. In dat geval lijkt het mij toch echt een beetje op het misbruiken van deze naieve, waarschijnlijk niet al te intelligente figuren (gezien ze mee gaan doen met Richard), voor eigen gewin.
quote:
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt[b] (veel negers) [b]en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
ja moet je vooral met veel negers naar een 'nazi' groepie gaan.
worden hun getrapt.
later komen hun weer met een groepie (veel hitler knaapjes) en worden hun weer getrapt.
daar na komen de negers met een geweer.
daarna de nasi's met 2 geweren etc.
schiet niet op he
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef JohnDoes het volgende:We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"
quote:Koop jij de popcorn & chips? Neem ik het bier mee!
Op woensdag 21 januari 2004 15:56 schreef StephanL het volgende:
Welke stad
quote:Vraagje, waar woon je ongeveer?
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef JohnDoes het volgende:
Hoe het probleem onstaan is?Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....
Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs
". Toen werd ie dus "logisch
" afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"
s-i-m-p-e-l.
quote:Logisch afgerost door die groep... ??
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef JohnDoes het volgende:
Hoe het probleem onstaan is?Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....
Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs
". Toen werd ie dus "logisch
HOezo Logisch... Niks logisch aan als je normaal vraagt of ze aan de kant willen... Snap wel dat zo'n groep agressie uit kan stralen, maar dat betekend niet dat je iemand willekeurig als hij iets vraagt gewoon maar in eklaar mag slaan. Ook al gebeurt die overigens wel steeds vaker....
De politie zal er vrij weinig aan doen. Maarja je moet ook geen kwaad met kwaad gaan vergelden. (ik lijk wel een priester )
quote:En dan? In Nederland kan de politie helaas weinig hiermee. Er moet eerst iets gebeuren. Preventief oppakken kan niet. (misschien moet dat eens worden ingevoerd maar ja). Een goed gesprek kan helpen maar ik denk van niet.
Op woensdag 21 januari 2004 15:56 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
![]()
Ik zou ze nog maar eens bellen en vertellen over die doodsbedreiging, dat nemen ze echt wel serieus.
quote:Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik het verhaal verzin. Het is echt de waarheid en ik maak me er behoorlijke zorgen over.
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Het IS een twijfel geval qua topic, maar kunnen we wel AUB een beetje serieus reageren? Onzin is hiernaast!
quote:Er is nog een héél goede reden om de politie erbij te halen: frontpage.fok.nl
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken
quote:Nee de rest
Op woensdag 21 januari 2004 15:59 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik het verhaal verzin. Het is echt de waarheid en ik maak me er behoorlijke zorgen over.
quote:Sluit ik me bij aan...
Op woensdag 21 januari 2004 15:51 schreef GazGas het volgende:
1. Aangifte doen bij de politie, of je nou vertrouwen in ze hebt of niet.2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.
Dat zou ik tenminste doen.
quote:Deze jongens oppakken vanwege geweldpleging & bedreiging? Dit hebben ze al eerder gedaan hebben we hier net kunnen lezen.
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Nimitz het volgende:[..]
En dan? In Nederland kan de politie helaas weinig hiermee. Er moet eerst iets gebeuren. Preventief oppakken kan niet. (misschien moet dat eens worden ingevoerd maar ja). Een goed gesprek kan helpen maar ik denk van niet.
Probleem is echter dat dit soort jongeren waarschijnlijk niet van ophouden weten en alleen maar wraak zullen willen nemen nadat ze weer vrij zijn gekomen. Met een groepje negers op ze afgaan is nog dommer, aangezien deze nazi's ook in dat geval hoogstwaarschijnlijk alleen maar aan wraak zullen denken.
quote:nee die zijn altijd heel aardig, gaan voor je opzij zeggen u en amen
Op woensdag 21 januari 2004 16:00 schreef afhrodite het volgende:
Als je ruzie hebt met nazi's zou je zelf wel iets erg fout hebben gedaan. Want agressief zijn nazi's echt niet hoor!
het gaat erom wat hij nou het beste kan doen niet of je nog even een vooroordeel in de groep wil gooien
quote:Huh?...
Als je ruzie hebt met nazi's zou je zelf wel iets erg fout hebben gedaan. Want agressief zijn nazi's echt niet hoor!
quote:en hoelang heb jij de laatste tijd geslapen.
tijd dat je je ogen weer open doet...
dacht het wel dat ze agressief zijn. (debielen)
quote:hij bedoelt volgens mij dat hij twijfelt of het verhaal waar is maar hij wil wel dat er serieus gereageert wordt.
Op woensdag 21 januari 2004 15:59 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik het verhaal verzin. Het is echt de waarheid en ik maak me er behoorlijke zorgen over.
quote:en ik zeg gewoon dat het zijn eigen schuld wel zou zijn dus hij zoekt zelf maar uit wat hij doet.. Neej met een stel negers naar nazi's (zoals jullie te noemen) toegaan dat is pas sneu!!! Dan doet hij precies het zelfde...
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
nee die zijn altijd heel aardig, gaan voor je opzij zeggen u en amen
het gaat erom wat hij nou het beste kan doen niet of je nog even een vooroordeel in de groep wil gooien
quote:zeker niet meer dan anderen
quote:
Beste afhrodite,
Dat jij toevallig een paar nazi's kent waar je geen problemen mee hebt, zegt niks over nazi's in zijn algemeen.
quote:heb jij je wel eens in ze verdiept.. neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
Op woensdag 21 januari 2004 16:02 schreef biertank het volgende:[..]
en hoelang heb jij de laatste tijd geslapen.
quote:nou, ik heb meer last van allochtonen dan zogenaamde nazi's
Op woensdag 21 januari 2004 16:02 schreef biertank het volgende:[..]
en hoelang heb jij de laatste tijd geslapen.
das wel fijn
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 21-01-2004 16:05]
quote:dankjewel
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Graveland het volgende:[..]
zeker niet meer dan anderen
* Graveland knows
quote:inderdaad ze komen altijd voor je op!
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef _GdR_ het volgende:[..]
nou, ik heb meer last van allochtonen dan zogenaamde nazi's
ik bedoel ze zijn een stuk minder irritant
en een keer toen ik gezeik had met buitenlanders kwam er ook toevallig een groepie 'nazi's' voorbij huppellen. en die hebben me toen wel ff mooi geholpen.das wel fijn
quote:geen prob
Op woensdag 21 januari 2004 16:05 schreef afhrodite het volgende:[..]
dankjewel
dat bedoel ik dus
quote:Pardon
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef afhrodite het volgende:[..]
heb jij je wel eens in ze verdiept.. neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
quote:eindelijk iemand die er iets van af weet...
Op woensdag 21 januari 2004 16:05 schreef ReSpawn het volgende:
Nazi's bestaan niet meer... Neo-nazi's en skinheads wel.. Er is een verschil....
quote:dat is inderdaad cool. voor je landgenoten hoor je op te komen. vooral nu met al die probleemallochtonen
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef _GdR_ het volgende:[..]
nou, ik heb meer last van allochtonen dan zogenaamde nazi's
ik bedoel ze zijn een stuk minder irritant
en een keer toen ik gezeik had met buitenlanders kwam er ook toevallig een groepie 'nazi's' voorbij huppellen. en die hebben me toen wel ff mooi geholpen.das wel fijn
quote:In 40-45 hebben ze ons land anders goed naar de tering geholpen.
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef afhrodite het volgende:heb jij je wel eens in ze verdiept.. neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
quote:wat liev van ze
Op woensdag 21 januari 2004 16:06 schreef afhrodite het volgende:[..]
inderdaad ze komen altijd voor je op!
ze zien het als hun plicht om hun land vrij te houden van dat soort tuig
quote:OMFG
Als er dan toch ongeregeldheden ontstaan, zorg dan dat iemand die niet betrokken is van een afstandje de zaak op video zet . . heb je achteraf en eventueel bewijsmateriaal en eventueel een mooie video om naar Hart in Actie te sturen
quote:Gelukkig dat je niet kotst op mensen die dmv geweld iemands adres te weten proberen komen, om de persoon naar eigen zeggen te kunnen vermoorden.
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef afhrodite het volgende:[..]
en ik zeg gewoon dat het zijn eigen schuld wel zou zijn dus hij zoekt zelf maar uit wat hij doet.. Neej met een stel negers naar nazi's (zoals jullie te noemen) toegaan dat is pas sneu!!! Dan doet hij precies het zelfde...
ik kots op dat soort mensen
quote:uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd...
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef Vision het volgende:[..]
In 40-45 hebben ze ons land anders goed naar de tering geholpen.
quote:ja maar helaas waren dat duitsers en geen nederlanders.
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef Vision het volgende:[..]
In 40-45 hebben ze ons land anders goed naar de tering geholpen.
quote:Grapjas
uuuh... nee hoor!!!! echt niet!
/breezer mode uit
@ts: Melden, melden, en nog eens melden bij de politie. Zolang to ze gek van je worden, anders doen ze er net niks aan. Tenzij er echte slachtoffers vallen, dan natuurlijk weer wel.."we hielden ze in de gaten, maar dat het zo zou escaleren had niemand kunnen voorzien"
.. uh hu.
quote:Lonsdale hoer allert!!!
quote:Wiet en nepnegers mag je terecht een hekel aan hebben
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef JohnDoes het volgende:
En die Nazis hebben een tering hekel aan wiet,negers, en nepnegers (wat ze van Richard vinden)
quote:als 't echte neo's zijn staan ze achter de ideeen van de nazi's van toen.
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef afhrodite het volgende:uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd...
we hebben het over nu!
ben je echt zo dom als je je hier voor doet?
quote:Nou leg maar uit, hoe verdedigen ze dit land
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef afhrodite het volgende:
neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
quote:Anders ga jij ff nutig opmerkingen maken ofzo!!8)7
quote:Zeg teer ff een eind op.
quote:
Neo-nazi's! Onze laatste redding!
quote:Mijn land wat ze in 40-45 kapot hebben gemaakt? Dat land bedoel je?
Nederland?
quote:Ooit gehoord van de groep sympathisanten die onder de noemer NSB'er door het leven gingen?
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef _GdR_ het volgende:ja maar helaas waren dat duitsers en geen nederlanders.
quote:Yup we hebben het over nu. Een tijd waarin iedereen fatsoenlijk naar elkaar moet leren leven. Waarom die neo's dan altijd in die tijd van 40-45 blijven hangen..?
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef afhrodite het volgende:[..]
uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd...
we hebben het over nu!
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 21-01-2004 16:10]
quote:weer zo'n vooroordeel.. wat denk je van al die stoere Yoh Yoh negers...
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Gelukkig dat je niet kotst op mensen die dmv geweld iemands adres te weten proberen komen, om de persoon naar eigen zeggen te kunnen vermoorden.
quote:neeej dat waren de slechte nazi's, dit zijn NEOnazi's die zijn veel liever
Op woensdag 21 januari 2004 16:09 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Mijn land wat ze in 40-45 kapot hebben gemaakt? Dat land bedoel je?
Nederland?
*zucht* sommige mensen he?
quote:Eens
quote:Hahahaha, jij ben echt dom, je past er zo tussen.
Op woensdag 21 januari 2004 16:06 schreef afhrodite het volgende:[..]
inderdaad ze komen altijd voor je op!
ze zien het als hun plicht om hun land vrij te houden van dat soort tuig
"je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben"
hahahahahaha
Bij ons heb je ook een groep van die kneuzen, ze rijden de hele dag alleen maar rondjes in hun auto, je hoor alleen maar gebonk uit die auto komen, en ze kunnen niks alleen.
quote:dankjewel voor het compliment
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sieb het volgende:[..]
Hahahaha, jij ben echt dom, je past er zo tussen.
quote:Dat zijn gabbers, enzo
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sieb het volgende:[..]
Hahahaha, jij ben echt dom, je past er zo tussen.
"je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben"
hahahahahahaBij ons heb je ook een groep van die kneuzen, ze rijden de hele dag alleen maar rondjes in hun auto, je hoor alleen maar gebonk uit die auto komen, en ze kunnen niks alleen.
quote:Blijkbaar hebben mij voorouders in WOII wat steekjes laten vallen.
Domme trut.
quote:Uhm nooit gehoort van NSB-ers??
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ja maar helaas waren dat duitsers en geen nederlanders.
quote:Hehe, ja idd, ze zijn opeens heel lief nu.
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
neeej dat waren de slechte nazi's, dit zijn NEOnazi's die zijn veel liever
*zucht* sommige mensen he?
quote:Ja, en misschien vlieg ik dalijk naar huis ipv in de file te staan!
Op woensdag 21 januari 2004 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de discussie over Nazi's an sich hier ff buiten laten?
quote:Meningen even zonder persoonlijke aanval houde, aub
Op woensdag 21 januari 2004 16:12 schreef Megumi het volgende:[..]
Blijkbaar hebben mij voorouders in WOII wat steekjes laten vallen.
Domme trut.
quote:\
Op woensdag 21 januari 2004 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de discussie over Nazi's an sich hier ff buiten laten? Het gaat om dit specifieke geval, niet over politiek en geschiedenis. Er zijn topics zat over Nazisme etc...
Je hebt helemaal gelijk alleen iedereen reageerde beetje te heftig op wat ik zei.. ach jah dan heb je wel zo een topic vol
quote:maar dat waren nep-neo's
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef Vision het volgende:[..]
Ooit gehoord van de groep sympathisanten die onder de noemer NSB'er door het leven gingen?
Triest kind...
Hmmzz doet me denken aan de Revu Neger: Thijs Boschma ofzo
quote:sterk punt
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef afhrodite het volgende:[..]
\
Je hebt helemaal gelijk
alleen iedereen reageerde beetje te heftig op wat ik zei.. ach jah dan heb je wel zo een topic vol
fotoboek
quote:Oh graveland, is dat je vriendinnetje nou?
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef Graveland het volgende:[..]
Meningen even zonder persoonlijke aanval houde, aub
quote:oeeehhh gaan we schelde.. ik word bang... *tril* hehe
Op woensdag 21 januari 2004 16:12 schreef Megumi het volgende:[..]
Blijkbaar hebben mij voorouders in WOII wat steekjes laten vallen.
Domme trut.
quote:Misschien zit je auto wel op SLOT
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, en misschien vlieg ik dalijk naar huis ipv in de file te staan!
quote:Nein
Op woensdag 21 januari 2004 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Oh graveland, is dat je vriendinnetje nou?
Hoi, Eef
quote:Idd mijn menig dus. Niks mis mee. Lijkt mij.
quote:*haalt opgelucht adem*
Op woensdag 21 januari 2004 16:14 schreef Graveland het volgende:[..]
Nein
Hoi, Eef
quote:Alles goed?
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
*haalt opgelucht adem*
Ha Marius
quote:in 40-45 had je nog geen neo's
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef _GdR_ het volgende:maar dat waren nep-neo's
maaruh, ontopic: de TS kan beter aangifte gaan doen tegen bedreiging en geweldpleging zoals iemand anders hem ook al aangeraden heeft.
quote:ik vind.. dat je niet helemaal goed bij je ei bent.
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef JohnDoes het volgende:
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
quote:Tering, mensen, als je de laaste 10 jaar niet op straat bent geweest zeg dan ff niks oke??
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sworth het volgende:[..]
Eens
Wat een bullshit dit.. Je woont toch niet in een achterbuurt van New York ofzo? als je een probleem heb moet je dat zelf oplossen en geen politie erbij halen en zeker geen vrienden in eerste instantie. Spreek gewoon die 'leider'
1 op 1 aan.. en vertel wat je wil..
Je moet niet zo moeilijk doen: die 'nazi-figuren' zijn dezelfde mensen als jij en ik. Ze willen zich alleen een beetje profileren met uiterlijk vertoon.. Niets mis mee lijkt me!
Bovendien kan je met bijna iedereen 1 op 1 een normaal gesprek voeren!
En uhm gast ik hoop voor jou dat je geen ruzie krijgt want dan voorspel ik je een heleboel klappen.
quote:Wifi aansluiting plus webcam graag.
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
quote:dankjewel
quote:Lol
Hoe oud ben jij trouwens, jij bent wel grappig
quote:sjonge jonge de intelligentie druipt er echt aan alle kanten vanaf.
Aan hun kant en aan die van jullie.
foto's maken.... Sukkel
quote:neej jij voelt je lekker...
quote:wanneer? nu? welke stad?
En heatwave houd alsjeblieft wel eff open tot de foto's erzijn
quote:Er zijn miljoenen mensen vermoord in '40 - '45 door mensen die geen eigen mening hadden.
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:[..]
neej jij voelt je lekker...
gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...
quote:grappig... okeej als jij dat vind
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:[..]
quote:antisemitisme/racisme valt onder een eigen mening, maar dan zie ik toch liever mensen zonder eigen mening
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:neej jij voelt je lekker...
gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...
(of nog beter, met eigen mening maar zonder racistische trekjes)
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 21-01-2004 16:19]
quote:Vooroordeel?
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef afhrodite het volgende:[..]
weer zo'n vooroordeel.. wat denk je van al die stoere Yoh Yoh negers...
Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?
quote:Ah vandaar dat de neo-nazi's met de Hitler groet komen!
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef afhrodite het volgende:[..]
uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd...
we hebben het over nu!
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 16:21]
quote:he afhrodite, hoe jij er nu uitziet werd je vroeger als "UNTERMENSCH" aangezien.
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:[..]
neej jij voelt je lekker...
quote:Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:
quote:
quote:Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes
Op woensdag 21 januari 2004 16:19 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Vooroordeel?
Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?
[..]Ah vandaar dat de neo-nazi met de Hitler groet komen!
quote:Doe dat nou niet, man. Je bent even medeplichtig (ook al ga jij b.v. niet slaan als het zo ver komt).
De politie pakt iedereen op (inclusief jou) omdat je willens en wetens daar naar toe bent gegaan, en derhalve ben je even schuldig als de jongens met bivakmutsen op.
quote:zegguh je beseft je toch wel dat ook jij in WOII een makkelijk slachtoffer was met je aanstellerige meeloop outfits en zwarte haartjes?
Op woensdag 21 januari 2004 16:18 schreef afhrodite het volgende:[..]
grappig... okeej als jij dat vind
quote:daar gingen we t niet meer over hebben
Op woensdag 21 januari 2004 16:21 schreef afhrodite het volgende:[..]
Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes
quote:Oeehh... spannend ik doe mavo.. Sow what
Op woensdag 21 januari 2004 16:20 schreef Aurelium het volgende:[..]
Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop
quote:Ziek wijf, ga hulp zoeken.
Ik knikker hem dicht, als de TS het bij terug komst nog de moeite waard vindt om te posten zien we dat dan wel weer.
Dit gaat nergens meer over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |