abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16460340
Ik heb een tijd terug al gepost op dit forum dat ik in elkaar geslagen was door een groep.... een kameraad van mij is laatst hetzelfde overkomen (richard).

Afgelopen zaterdag zat ik met een groep kameraden bij richard tv te kijken en te drinken/blowen. Was allemaal gezelli totdat zijn broertje belde die problemen had in het centrum met een groep nazis. Richard dus als een gek naar buiten op zijn fiets erachteraan, ik ook mee.....

Komen we daar aan blijken dat dezelfde gasten te zijn..... dus wij staan daar met zen 6en tegenover die groep van 12 man...zijn broertje had inmiddels onder bedreiging verteld waar sander woont. Vervolgens loopt de leider van de groep naar sander toe en verteld hem doodleuk dat hem weet te wonen en hem komt doodschieten....daarna deden ze de hitlergroet voor een kroeg en liepen rustig weg.

Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.

Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem

Optiefen!
pi_16460388
Ja...dan is het allemaal jou schuld straks...je had beter moeten weten
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:45:58 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16460397
Ehm politie erbij ofzo.

Waarom heb jullie ruzie met hun gekregen?

woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:47 #4
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_16460423
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:44 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ben bang dat het uit de handloopt.... stel dat die overlijd dan hebben we een groot probleem
een groot probleem minder
Gebakken ei met peperkoek!
pi_16460427
jij maakt wat mee???

gekke vriendinnen
nazi's..........

zou ff checken of je wel wakker bent ??

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:58 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16460433
Je was in elkaar geslagen. Daarvan aangifte gedaan bij de politie? Veel vertrouwen heb ik niet in de politie. Maar wat moet je naders.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16460476
Ik probeer me erbuiten te houden maar dat is erg moeilijk aangezien die Scheinheilhitlers weten dat ik bij Richard hoor. En ik kan Richard ook wel begrijpen omdat er weinig alternatieven zijn.... hij kan afwachten totdat er iets met hem of zijn broertje gebeurd... of hij kan naar de politie gaan die er een keer op visite gaan zodat die lui weten dat Richard de politie heeft gebeld.

De enige optie voor hem is, ze zo bang maken dat ze nooit meer iets durven te doen.

Optiefen!
pi_16460477
zodra je die leider laat afranselen door negers, gaat dit extreem uit de hand lopen. ik geef je 1 tip en doe dit niet!!!
pi_16460479
quote:
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt (veel negers) en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.
Wat een primitieve mongolen. En dan zitten ze nog te zeuren over die nazi's ook

Ga dan gewoon naar de politie wegens ernstige (doods)bedreigingen...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_16460480
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.

Ik gok.. dat de ts neger is? of veel neger vrienden heeft..
en die nazi's die zijn daar meestal tegen.. gok ik

Maarre.. ik zou toch de politie dr ff bijhalen.. die gasten gelijk achter slot en grendel zetten

verlangen voorbij vanitas
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:48:25 #11
29301 Bl00dy
Powered by my girl !
pi_16460485
Ik zou gewoon aangifte doen van een geweldsdelict bij de politie, dat heeft een hoge prio bij de politie.
Age si quid agis!
pi_16460495
1 groot hek er om heen en kijken wie het wint..

Beetje stom om vrienden in te schakelen die het dan wel eventjes af zouden handelen. Mocht het fout gaan ben jij degene die verantwoordelijk (Heerlijk woord) is daarvoor.

My brave Face
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:49:04 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_16460503
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ehm politie erbij ofzo.

Hitlergroet en negers? Dat is waarschijnlijk de reden

Ik snap het niet......maar ja zulke trieste figuren zijn er nog steeds....

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_16460525
Afschieten, een voor een.
Dr Phil: "There is no reality! There are only perceptions!"
pi_16460566
Kun je denk je een videostreampje regelen? .

Ik ga vast popcorn inkopen!

pi_16460584
1. Aangifte doen bij de politie, of je nou vertrouwen in ze hebt of niet.

2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.

Dat zou ik tenminste doen.

pi_16460633
klinkt als het verhaal van american history X
pi_16460640
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:

hhehehe Rumble in teh Bronxx
pi_16460642
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik bel alvast 0900-TUIG
Of 0906-TUIG voor de zwepenbrigade.
Dr Phil: "There is no reality! There are only perceptions!"
pi_16460662
Nederlandse Nazi's Nederland werd mooi bezet door de Nazi's en leeggeroofd tot er alleen nog maar bloembollen te koop waren. Mijn vader heeft als tiener de oorlog meegemaakt en de haat voor Nazi's zal ook niet meer weggaan.

Nederland begint steeds zieker te worden. Nog een paar jaar zo doorgaan en ik verkas voorgoed naar het buitenland.

In Tsjechie kom je ze overigens ook nog genoeg tegen

All good things must come to an end...
pi_16460665
De politie erbij roepen. Anders gebeurt dat achteraf wel en dan heb je veel meer problemen. Als je tegenpartij dit niet als beschaafde mensen op wil lossen betekent dat nog niet dat je je tot hun niveau hoeft te verlagen. Gebruik de politie om je problemen op te lossen, daar betaal je immers belasting voor! Misschien kunnen zij meegaan en even een hartig woordje met die rechtsextremisten spreken, misschien zijn die dan ook onder de indruk.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_16460677
Hoe het probleem onstaan is?

Die groep nazi figuren zijn compleet geschift en lopen iedereen te zieken....

Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs ". Toen werd ie dus "logisch " afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"

Optiefen!
pi_16460680
quote:
ik ben blij dat je je alleen maar daarover druk maakt
gelukkig lost vechten al je problemen op
[sarcasme modus uit]

bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:54:47 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16460694
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef veldmuis het volgende:

Plus een krat bier natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16460747
Welke stad
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:56:16 #27
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16460749
Aan TS, ben je zelf neger? Is Richard neger?

Ik vraag me namelijk af waarom Richard er specifiek zoveel veel negers bij heeft gehaald. In dat geval lijkt het mij toch echt een beetje op het misbruiken van deze naieve, waarschijnlijk niet al te intelligente figuren (gezien ze mee gaan doen met Richard), voor eigen gewin.

Krekker is de bom!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:56:38 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_16460760
quote:
Nu heeft Richard een hele groep opgetrommelt[b] (veel negers) [b]en zijn ze van plan om die "leider" morgen verschrikkelijk af te tuigen.

ja moet je vooral met veel negers naar een 'nazi' groepie gaan.
worden hun getrapt.
later komen hun weer met een groepie (veel hitler knaapjes) en worden hun weer getrapt.
daar na komen de negers met een geweer.
daarna de nasi's met 2 geweren etc.

schiet niet op he

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:56:59 #29
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16460772
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef JohnDoes het volgende:

We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"

Ik zou ze nog maar eens bellen en vertellen over die doodsbedreiging, dat nemen ze echt wel serieus.
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:57:07 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16460775
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:56 schreef StephanL het volgende:
Welke stad
Koop jij de popcorn & chips? Neem ik het bier mee!
Krekker is de bom!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:57:20 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16460783
Het IS een twijfel geval qua topic, maar kunnen we wel AUB een beetje serieus reageren? Onzin is hiernaast!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16460802
quote:

Richard fietste op een avond achter die groep op het fietspad en zei "als jullie ff aan de kant gaan, kan ik er ook nog langs ". Toen werd ie dus "logisch " afgerost door die groep....en sindsdien zitten ze hem en zijn broertje lastig te vallen. We hebben al geinformeerd bij de politie en die groep is bekend en ze "houden ze in de gaten"

Vraagje, waar woon je ongeveer?
pi_16460811
pff kan me echt niks schelen als zo'n nazi gast in elkaar getieft wordt. Lekker doen gewoon.
Jupiler is goed
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:58:25 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16460818
Misschien ook verstandig om eens met die goede vriend van je, de leider van de neger-crew, te praten.
Krekker is de bom!
pi_16460819
Eerst wordt ie met de dood bedreigt en dan laten jullie diegene afronselen.... dit .... gaat ...fout....

s-i-m-p-e-l.

pi_16460829
quote:

Logisch afgerost door die groep... ??

HOezo Logisch... Niks logisch aan als je normaal vraagt of ze aan de kant willen... Snap wel dat zo'n groep agressie uit kan stralen, maar dat betekend niet dat je iemand willekeurig als hij iets vraagt gewoon maar in eklaar mag slaan. Ook al gebeurt die overigens wel steeds vaker....

De politie zal er vrij weinig aan doen. Maarja je moet ook geen kwaad met kwaad gaan vergelden. (ik lijk wel een priester )

My brave Face
pi_16460832
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:56 schreef DubbelFrisss het volgende:

[..]

Ik zou ze nog maar eens bellen en vertellen over die doodsbedreiging, dat nemen ze echt wel serieus.

En dan? In Nederland kan de politie helaas weinig hiermee. Er moet eerst iets gebeuren. Preventief oppakken kan niet. (misschien moet dat eens worden ingevoerd maar ja). Een goed gesprek kan helpen maar ik denk van niet.
pi_16460851
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Het IS een twijfel geval qua topic, maar kunnen we wel AUB een beetje serieus reageren? Onzin is hiernaast!
Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik het verhaal verzin. Het is echt de waarheid en ik maak me er behoorlijke zorgen over.
Optiefen!
pi_16460861
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
bel nou maar gewoon de politie en ga niet als een stel kansloze stakkers op elkaar in staan beuken
Er is nog een héél goede reden om de politie erbij te halen: frontpage.fok.nl
Als die vechtpartij doorgaat heb je een grote kans om de frontpage te halen, en dat is dan nogal genant...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_16460869
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:59 schreef JohnDoes het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik het verhaal verzin. Het is echt de waarheid en ik maak me er behoorlijke zorgen over.

Nee de rest
pi_16460873
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:51 schreef GazGas het volgende:
1. Aangifte doen bij de politie, of je nou vertrouwen in ze hebt of niet.

2. Zelf niks uitlokken of verder erbij betrokken raken.

Dat zou ik tenminste doen.

Sluit ik me bij aan...
pi_16460889
maar waar speelt dit zich af dan?
pi_16460903
Als je ruzie hebt met nazi's zou je zelf wel iets erg fout hebben gedaan. Want agressief zijn nazi's echt niet hoor!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:01:45 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16460930
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Nimitz het volgende:

[..]

En dan? In Nederland kan de politie helaas weinig hiermee. Er moet eerst iets gebeuren. Preventief oppakken kan niet. (misschien moet dat eens worden ingevoerd maar ja). Een goed gesprek kan helpen maar ik denk van niet.

Deze jongens oppakken vanwege geweldpleging & bedreiging? Dit hebben ze al eerder gedaan hebben we hier net kunnen lezen.

Probleem is echter dat dit soort jongeren waarschijnlijk niet van ophouden weten en alleen maar wraak zullen willen nemen nadat ze weer vrij zijn gekomen. Met een groepje negers op ze afgaan is nog dommer, aangezien deze nazi's ook in dat geval hoogstwaarschijnlijk alleen maar aan wraak zullen denken.

Krekker is de bom!
pi_16460937
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:00 schreef afhrodite het volgende:
Als je ruzie hebt met nazi's zou je zelf wel iets erg fout hebben gedaan. Want agressief zijn nazi's echt niet hoor!
nee die zijn altijd heel aardig, gaan voor je opzij zeggen u en amen

het gaat erom wat hij nou het beste kan doen niet of je nog even een vooroordeel in de groep wil gooien

pi_16460947
quote:
Huh?...
pi_16460959
quote:
en hoelang heb jij de laatste tijd geslapen.

tijd dat je je ogen weer open doet...

dacht het wel dat ze agressief zijn. (debielen)

pi_16460966
ik zou me er geen zorgen over maken. die nazi's én die negers willen toch beide vechten? laat ze dan...
pi_16460967
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:59 schreef JohnDoes het volgende:

[..]

hij bedoelt volgens mij dat hij twijfelt of het verhaal waar is maar hij wil wel dat er serieus gereageert wordt.
Jupiler is goed
pi_16460996
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee die zijn altijd heel aardig, gaan voor je opzij zeggen u en amen

het gaat erom wat hij nou het beste kan doen niet of je nog even een vooroordeel in de groep wil gooien

en ik zeg gewoon dat het zijn eigen schuld wel zou zijn dus hij zoekt zelf maar uit wat hij doet.. Neej met een stel negers naar nazi's (zoals jullie te noemen) toegaan dat is pas sneu!!! Dan doet hij precies het zelfde... ik kots op dat soort mensen
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:03:58 #51
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461009
quote:
zeker niet meer dan anderen
* Graveland knows
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:04:25 #52
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16461028
quote:

Beste afhrodite,

Dat jij toevallig een paar nazi's kent waar je geen problemen mee hebt, zegt niks over nazi's in zijn algemeen.

Krekker is de bom!
pi_16461033
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:02 schreef biertank het volgende:

[..]

heb jij je wel eens in ze verdiept.. neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:04:45 #54
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_16461034
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:02 schreef biertank het volgende:

[..]

nou, ik heb meer last van allochtonen dan zogenaamde nazi's
ik bedoel ze zijn een stuk minder irritant
en een keer toen ik gezeik had met buitenlanders kwam er ook toevallig een groepie 'nazi's' voorbij huppellen. en die hebben me toen wel ff mooi geholpen.

das wel fijn

pi_16461036
Ik koop voor de getroffenen vast een fruitmand (behalve voor de nasi's )
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:05:15 #56
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_16461048
Nazi's bestaan niet meer... Neo-nazi's en skinheads wel.. Er is een verschil....

[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 21-01-2004 16:05]

Ach...
Your uppance will come!
pi_16461051
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Graveland het volgende:

[..]

zeker niet meer dan anderen
* Graveland knows

dankjewel dat bedoel ik dus
pi_16461061
Even voor de duidelijkheid...ik ben geen neger en Richard ook niet. Hij heeft wel veel negervrienden...... "zit bij zon breakdanceclub". Ook heeft hij veel contacten in het euhm ....Wietdealcircuit . In ieder geval allemaal mensen die een tering hekel hebben aan die nazis.
Optiefen!
pi_16461073
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

en een keer toen ik gezeik had met buitenlanders kwam er ook toevallig een groepie 'nazi's' voorbij huppellen. en die hebben me toen wel ff mooi geholpen.

das wel fijn

inderdaad ze komen altijd voor je op! ze zien het als hun plicht om hun land vrij te houden van dat soort tuig
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:06:32 #60
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461087
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:05 schreef afhrodite het volgende:

[..]

dankjewel dat bedoel ik dus

geen prob
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16461092
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef afhrodite het volgende:

[..]

Pardon ?
Jupiler is goed
pi_16461097
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:05 schreef ReSpawn het volgende:
Nazi's bestaan niet meer... Neo-nazi's en skinheads wel.. Er is een verschil....
eindelijk iemand die er iets van af weet...
pi_16461100
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

das wel fijn

dat is inderdaad cool. voor je landgenoten hoor je op te komen. vooral nu met al die probleemallochtonen
pi_16461112
quote:

In 40-45 hebben ze ons land anders goed naar de tering geholpen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_16461123
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:06 schreef afhrodite het volgende:

[..]

inderdaad ze komen altijd voor je op! ze zien het als hun plicht om hun land vrij te houden van dat soort tuig

wat liev van ze
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16461124
quote:
OMFG

Als er dan toch ongeregeldheden ontstaan, zorg dan dat iemand die niet betrokken is van een afstandje de zaak op video zet . . heb je achteraf en eventueel bewijsmateriaal en eventueel een mooie video om naar Hart in Actie te sturen

Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_16461128
En die Nazis hebben een tering hekel aan wiet,negers, en nepnegers (wat ze van Richard vinden)
Optiefen!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:07:50 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16461135
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef afhrodite het volgende:

[..]

en ik zeg gewoon dat het zijn eigen schuld wel zou zijn dus hij zoekt zelf maar uit wat hij doet.. Neej met een stel negers naar nazi's (zoals jullie te noemen) toegaan dat is pas sneu!!! Dan doet hij precies het zelfde... ik kots op dat soort mensen

Gelukkig dat je niet kotst op mensen die dmv geweld iemands adres te weten proberen komen, om de persoon naar eigen zeggen te kunnen vermoorden.
Krekker is de bom!
pi_16461144
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef Vision het volgende:

[..]

uhmm... nu hebben ze eentje wan die oude tijd... we hebben het over nu!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:08:22 #70
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_16461152
problemen met nazi's? heb ik ook gehad... kweet nie wat je gedaan heb.. maar raadt je aan, blijf voorlopig uit "hun terrotorium".. ga naar de politie... neo-nazi's worden standaard opgepakt... jij van je probleem af...
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:08:25 #71
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_16461154
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef Vision het volgende:

[..]

ja maar helaas waren dat duitsers en geen nederlanders.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:08:30 #72
16664 kula
8 December
pi_16461158
quote:
Grapjas

uuuh... nee hoor!!!! echt niet!
/breezer mode uit

@ts: Melden, melden, en nog eens melden bij de politie. Zolang to ze gek van je worden, anders doen ze er net niks aan. Tenzij er echte slachtoffers vallen, dan natuurlijk weer wel.."we hielden ze in de gaten, maar dat het zo zou escaleren had niemand kunnen voorzien"
.. uh hu.

W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
pi_16461161
quote:

[..]

Lonsdale hoer allert!!!
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:08:58 #74
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461167
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef JohnDoes het volgende:
En die Nazis hebben een tering hekel aan wiet,negers, en nepnegers (wat ze van Richard vinden)
Wiet en nepnegers mag je terecht een hekel aan hebben
pi_16461175
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef afhrodite het volgende:

als 't echte neo's zijn staan ze achter de ideeen van de nazi's van toen.

ben je echt zo dom als je je hier voor doet?

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_16461180
quote:
neej dus!! Ze verdedigen jouw land hoor!
Nou leg maar uit, hoe verdedigen ze dit land ? Met een stelletje bazooka's bij de grens staan en iedere indringer neerknallen?
Duf mens.
pi_16461182
quote:

[..]

Anders ga jij ff nutig opmerkingen maken ofzo!!8)7
Wil jij zeggen dat ik landverader ben ofzo??
Die gasten trappen mensen om niks, kijk als iemand mij slaat of mij probeert te broven zie ik geen kleur gaat ie gewoon naar de grond.
maar ik zou nooit iemand slaan, en al helemaal niet om huidskleur.
pi_16461186
quote:

[..]

Zeg teer ff een eind op.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:09:28 #79
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16461192
quote:

[..]

Neo-nazi's! Onze laatste redding!

Krekker is de bom!
pi_16461201
quote:

[..]

Mijn land wat ze in 40-45 kapot hebben gemaakt? Dat land bedoel je?

Nederland?

pi_16461218
die (neo) nazi's laten zich alleen lijden door haat. Het meest foute wat je kunt doen in je leven. Die allochtonen sloegen ze niet voor jou in elkaar maar voor hun eigen plezier. En dat vind ik niet heldhaftig.
Jupiler is goed
pi_16461220
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef _GdR_ het volgende:

Ooit gehoord van de groep sympathisanten die onder de noemer NSB'er door het leven gingen?
pi_16461222
quote:

[..]

Yup we hebben het over nu. Een tijd waarin iedereen fatsoenlijk naar elkaar moet leren leven. Waarom die neo's dan altijd in die tijd van 40-45 blijven hangen..?

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 21-01-2004 16:10]

pi_16461230
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gelukkig dat je niet kotst op mensen die dmv geweld iemands adres te weten proberen komen, om de persoon naar eigen zeggen te kunnen vermoorden.

weer zo'n vooroordeel.. wat denk je van al die stoere Yoh Yoh negers...
pi_16461238
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:09 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Mijn land wat ze in 40-45 kapot hebben gemaakt? Dat land bedoel je?

Nederland?

neeej dat waren de slechte nazi's, dit zijn NEOnazi's die zijn veel liever

*zucht* sommige mensen he?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:10:45 #86
78732 sworth
gewoon kappuh ja!?
pi_16461239
quote:
Eens Wat een bullshit dit.. Je woont toch niet in een achterbuurt van New York ofzo? als je een probleem heb moet je dat zelf oplossen en geen politie erbij halen en zeker geen vrienden in eerste instantie. Spreek gewoon die 'leider' 1 op 1 aan.. en vertel wat je wil..
Je moet niet zo moeilijk doen: die 'nazi-figuren' zijn dezelfde mensen als jij en ik. Ze willen zich alleen een beetje profileren met uiterlijk vertoon.. Niets mis mee lijkt me!
Bovendien kan je met bijna iedereen 1 op 1 een normaal gesprek voeren!
duiven doden volgens onderzoek wreed en zinloos
pi_16461245
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:06 schreef afhrodite het volgende:

[..]

Hahahaha, jij ben echt dom, je past er zo tussen.

"je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben"
hahahahahaha

Bij ons heb je ook een groep van die kneuzen, ze rijden de hele dag alleen maar rondjes in hun auto, je hoor alleen maar gebonk uit die auto komen, en ze kunnen niks alleen.

woensdag 21 januari 2004 @ 16:11:39 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461272
Zullen we de discussie over Nazi's an sich hier ff buiten laten? Het gaat om dit specifieke geval, niet over politiek en geschiedenis. Er zijn topics zat over Nazisme etc...
Get woke, go broke!
pi_16461295
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sieb het volgende:

[..]

dankjewel voor het compliment
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:12:35 #90
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461302
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sieb het volgende:

[..]

"je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben"
hahahahahaha

Bij ons heb je ook een groep van die kneuzen, ze rijden de hele dag alleen maar rondjes in hun auto, je hoor alleen maar gebonk uit die auto komen, en ze kunnen niks alleen.

Dat zijn gabbers, enzo
dat is iets anders..
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:12:37 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16461304
quote:

[..]

Blijkbaar hebben mij voorouders in WOII wat steekjes laten vallen.

Domme trut.

pi_16461309
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Uhm nooit gehoort van NSB-ers??
pi_16461318
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

neeej dat waren de slechte nazi's, dit zijn NEOnazi's die zijn veel liever

*zucht* sommige mensen he?

Hehe, ja idd, ze zijn opeens heel lief nu.
Aphrodite beweerd dat ze niet meer aan 40/45 praktijken doen. Waarom dan toch die Hitlergroet en de identieke symboliek?
pi_16461322
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de discussie over Nazi's an sich hier ff buiten laten?
Ja, en misschien vlieg ik dalijk naar huis ipv in de file te staan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_16461324
ja ik wil graag weten waar zich dit nou afspeelt, misschien zijn het wel dezelfde als waar ik het over heb
pi_16461329
ik weet wel wie er geen vrienden maakt in dit topic

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:13:33 #97
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461334
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Domme trut.

Meningen even zonder persoonlijke aanval houde, aub
pi_16461337
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de discussie over Nazi's an sich hier ff buiten laten? Het gaat om dit specifieke geval, niet over politiek en geschiedenis. Er zijn topics zat over Nazisme etc...
\

Je hebt helemaal gelijk alleen iedereen reageerde beetje te heftig op wat ik zei.. ach jah dan heb je wel zo een topic vol

woensdag 21 januari 2004 @ 16:13:51 #99
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_16461343
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef Vision het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de groep sympathisanten die onder de noemer NSB'er door het leven gingen?

maar dat waren nep-neo's
pi_16461350
Afhrodite! Ga je naam eer aan doen...al betwijfel ik of je weet wat ik bedoel. Weet waar je over praat zeg!

Triest kind...

woensdag 21 januari 2004 @ 16:14:06 #101
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_16461353
'nepneger' ?

Hmmzz doet me denken aan de Revu Neger: Thijs Boschma ofzo

Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:14:10 #102
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461354
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef afhrodite het volgende:

[..]

\

Je hebt helemaal gelijk alleen iedereen reageerde beetje te heftig op wat ik zei.. ach jah dan heb je wel zo een topic vol

sterk punt

fotoboek

pi_16461359
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef Graveland het volgende:

[..]

Oh graveland, is dat je vriendinnetje nou?
pi_16461362
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Domme trut.

oeeehhh gaan we schelde.. ik word bang... *tril* hehe
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:14:40 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461372
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, en misschien vlieg ik dalijk naar huis ipv in de file te staan!

Misschien zit je auto wel op SLOT .
Get woke, go broke!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:14:46 #106
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461377
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oh graveland, is dat je vriendinnetje nou?

Nein

Hoi, Eef

woensdag 21 januari 2004 @ 16:14:51 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16461381
quote:

[..]

Idd mijn menig dus. Niks mis mee. Lijkt mij.
pi_16461384
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

Nein

Hoi, Eef

*haalt opgelucht adem*
Ha Marius
pi_16461388
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
Optiefen!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:15:19 #110
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461391
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

*haalt opgelucht adem*
Ha Marius

Alles goed?
pi_16461397
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:13 schreef _GdR_ het volgende:

maar dat waren nep-neo's

in 40-45 had je nog geen neo's , die kwamen daarna pas (zoals de naam neo ook aangeeft )

maaruh, ontopic: de TS kan beter aangifte gaan doen tegen bedreiging en geweldpleging zoals iemand anders hem ook al aangeraden heeft.

pi_16461400
Iemand uit '83 kan natuurlijk ook niet echt weten wat nazi's nou eigenlijk echt zijn he.
pi_16461407
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:15 schreef JohnDoes het volgende:
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
ik vind.. dat je niet helemaal goed bij je ei bent.
maargoed das mijn mening.
pi_16461420
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef sworth het volgende:

[..]

Eens Wat een bullshit dit.. Je woont toch niet in een achterbuurt van New York ofzo? als je een probleem heb moet je dat zelf oplossen en geen politie erbij halen en zeker geen vrienden in eerste instantie. Spreek gewoon die 'leider' 1 op 1 aan.. en vertel wat je wil..
Je moet niet zo moeilijk doen: die 'nazi-figuren' zijn dezelfde mensen als jij en ik. Ze willen zich alleen een beetje profileren met uiterlijk vertoon.. Niets mis mee lijkt me!
Bovendien kan je met bijna iedereen 1 op 1 een normaal gesprek voeren!

Tering, mensen, als je de laaste 10 jaar niet op straat bent geweest zeg dan ff niks oke??
Wat hebben we nou aan dit soort dome opmerkingen.

En uhm gast ik hoop voor jou dat je geen ruzie krijgt want dan voorspel ik je een heleboel klappen.

woensdag 21 januari 2004 @ 16:16:08 #115
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16461421
quote:
Wifi aansluiting plus webcam graag.
pi_16461424
quote:

[..]

dankjewel
pi_16461434
ik denk niet dat dit topic nog lang open blijft
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:16:32 #118
16664 kula
8 December
pi_16461439
quote:

[..]

Lol Wat een argument om sympathie op te wekken voor die vredelievende nazis. Een vraagje, wel eens gehoord of gelezen over W.O. II ? (de tweejde wereld oorlog) Dan snap je misschien vast wel dat de meeste mensen enigszins sceptisch of terughoudend zijn wat betreft het geloven van de vriendelijke bedoelingen van deze groep. Ik zeg niet dat ze bij voorbaat slecht zijn, maar enige twijfel is niet ongegrond.

Hoe oud ben jij trouwens, jij bent wel grappig

W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:16:41 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461446
Uiteraard is aangifte doen om alles te voorkomen het beste. Maar daar schijnt het te laat voor te zijn...
Get woke, go broke!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:16:58 #120
15600 BB-King
Long live the King!
pi_16461453
Laat ze elkaar maar afslachten, zal om beide groepen niet rouwen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_16461454
quote:
sjonge jonge de intelligentie druipt er echt aan alle kanten vanaf.

Aan hun kant en aan die van jullie.

foto's maken.... Sukkel

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16461474
quote:
neej jij voelt je lekker... gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...
pi_16461478
quote:
wanneer? nu? welke stad?

En heatwave houd alsjeblieft wel eff open tot de foto's erzijn

Jupiler is goed
pi_16461503
ohja over dat 1 op 1 gesprek... ik heb zelf al met die gozer proberen te praten maar het enigste wat eruit komt is "IK MAAK JE KANKUH KAPOT!! IK MAAK JE KAPOT!! ZIE JE DEZE KOGEL!?! *kogel aan ketting zien laat*
Optiefen!
pi_16461505
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:17 schreef afhrodite het volgende:

[..]

neej jij voelt je lekker... gewoon meegaan maar je wel je erbuiten houden.. hoe zwak!! Geen eigen mening zeker...

Er zijn miljoenen mensen vermoord in '40 - '45 door mensen die geen eigen mening hadden.
pi_16461506
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:

[..]

grappig... okeej als jij dat vind
pi_16461516
quote:

antisemitisme/racisme valt onder een eigen mening, maar dan zie ik toch liever mensen zonder eigen mening

(of nog beter, met eigen mening maar zonder racistische trekjes)

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 21-01-2004 16:19]

woensdag 21 januari 2004 @ 16:19:30 #128
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16461524
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:10 schreef afhrodite het volgende:

[..]

weer zo'n vooroordeel.. wat denk je van al die stoere Yoh Yoh negers...

Vooroordeel?

Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?

quote:

[..]

Ah vandaar dat de neo-nazi's met de Hitler groet komen!

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 16:21]

Krekker is de bom!
pi_16461526
quote:

[..]

he afhrodite, hoe jij er nu uitziet werd je vroeger als "UNTERMENSCH" aangezien.
dan werd je ook het concentratiekamp ingeflikkerd
pi_16461541
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:16 schreef kula het volgende:
Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop
Jupiler is goed
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:20:22 #131
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16461552
quote:

sorry, waar woon je?
pi_16461559
Wanneer gaat het allemaal gebeuren?
pi_16461574
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Vooroordeel?

Dus als in een topic vertel dat ik laatst in elkaar ben geslagen door een Marokkaan is dat een vooroordeel?
[..]

Ah vandaar dat de neo-nazi met de Hitler groet komen!

Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes
pi_16461584
quote:
Doe dat nou niet, man. Je bent even medeplichtig (ook al ga jij b.v. niet slaan als het zo ver komt).

De politie pakt iedereen op (inclusief jou) omdat je willens en wetens daar naar toe bent gegaan, en derhalve ben je even schuldig als de jongens met bivakmutsen op.

pi_16461597
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:18 schreef afhrodite het volgende:

[..]

grappig... okeej als jij dat vind

zegguh je beseft je toch wel dat ook jij in WOII een makkelijk slachtoffer was met je aanstellerige meeloop outfits en zwarte haartjes?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16461602
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:21 schreef afhrodite het volgende:

[..]

Neej als jij zegt dat je in elkaar bent geslagendoor een marokkaan dat geloof ik je op je woord ook als je zegt dat je door een neonazi ik elkaar bent geslagen... Alleen dan heb je wel wat geflikt en die groet laat ze dan lekker zelf weten.. iedereen zijn rare trekjes

daar gingen we t niet meer over hebben
pi_16461609
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:20 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ze doet mavo... dat zegt ook al weer en hoop

Oeehh... spannend ik doe mavo.. Sow what
pi_16461621
quote:

[..]

Ziek wijf, ga hulp zoeken.
It's easier to get forgiveness than permission.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:22:37 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16461638
De TS is weg en de reacties in dit topic zijn niet echt hoogstaand moet ik zeggen, vooroordelen over scholing, afkomst etc.

Ik knikker hem dicht, als de TS het bij terug komst nog de moeite waard vindt om te posten zien we dat dan wel weer.

Dit gaat nergens meer over...

Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')