ik heb dit nummer live gehoord vorig jaar in helsinkiquote:Op zondag 19 september 2004 21:36 schreef Internationalist het volgende:
mooialleen dat nummer nu wel te vaak gehoord, krijg je he als je de cd hebt.
Ja ik heb your sweet 666, join me en gone with the sin, maar ik vind join me echt geweldig, op begeven moment als de bridge opkomt wordt het helemaal stil en hoor je alleen de kickdrum nog, en dan het hele publiek juichen en dan zingt ville daar over heen. Een van de mooiste tv momenten van HIM vind ik wel!quote:Op zondag 19 september 2004 23:29 schreef Internationalist het volgende:
watallemaal. Als fan zijnde dan
Ik vind het wel mooi af en toe.
Hebben jullie die filmpjes op Rock am Ring gezien die op kazaa circuleren? Gone with the sin live was er geweldig, wat een sfeer in die muziek en stem.
'Your pretty face is going to hell'
quote:Op maandag 20 september 2004 15:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja ik heb your sweet 666, join me en gone with the sin, maar ik vind join me echt geweldig, op begeven moment als de bridge opkomt wordt het helemaal stil en hoor je alleen de kickdrum nog, en dan het hele publiek juichen en dan zingt ville daar over heen. Een van de mooiste tv momenten van HIM vind ik wel!
idd. Die kerel is een beetje mensenschuw ofzo? Echt geen woord gezegd, het enige was een vluchtige 'see you soon thank you' en weg was ie. Of juist een tikkeltje arrogantquote:Op maandag 20 september 2004 15:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja ik heb your sweet 666, join me en gone with the sin, maar ik vind join me echt geweldig, op begeven moment als de bridge opkomt wordt het helemaal stil en hoor je alleen de kickdrum nog, en dan het hele publiek juichen en dan zingt ville daar over heen. Een van de mooiste tv momenten van HIM vind ik wel!
al gezien?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:58 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
![]()
yep (mn vriend heeft hm van internet afgehaald)quote:Op woensdag 22 september 2004 10:09 schreef Internationalist het volgende:
[..]
al gezien?
ja das zeker aardig nummertjequote:Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
haha
trouwens het nr. "don't close your heart" vind ik echt geniaal! Nooit eerder aandachtig geluisterd, maar wat een mooi nr
ik vind de clip wel heel mooi staat op dat singletje heb ik mee genomen uit helsinki was ie lekker goedkoopquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
En hoe vinden jullie dat nummer van Ville met apocalyptica en die gast van The rasmus.. vind m een beetje tegenvallen maar heb m 1 keer half geluisterd, moet misschien nog groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |