ik weet t welquote:Op maandag 3 mei 2004 09:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik kijk altijd op hun site.................... www.large.nl
Idem. Het beste album van HIM!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:03 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
En toch zweer ik bij Greatest Lovesongs Vol. 666
dat valt wel mee hoor ville zat de hele tijd te lachen naar onze kant en naar t midden ook best welquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:40 schreef pascalheister het volgende:
ze vielen mij ook tegen, als je het publiek zou weghalen zou je hetverschil niet merken, helemaal geen contact met het publiek
Jaaaa geweldig! Veel covers zijn goed. Hoewel ik het originele Enjoy the Silence van Depeche Mode beter vind dan de HIM-versie. En Solitary Man en And Lobve Said No zijn twee kutnummers heb ik besloten. Ik vind het echt heel jammer dat het allemaal zo toegankelijk klinkt nu. GLV666 is gewoon het aller beste!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:13 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
Hoe denken jullie over het nummer 'Rendezvous with Anus' ?
Een van mijn favorieten!![]()
ben het met je eens dat solitary man kut is maar alsn vind ik wel redelijk hoor had hm vorig jaar oud en nieuw al gehoord en vond hm leuk solitary man ach..... de clip zie ik niet graag best wel engquote:Op zondag 12 september 2004 13:27 schreef Spleed het volgende:
[..]
Jaaaa geweldig! Veel covers zijn goed. Hoewel ik het originele Enjoy the Silence van Depeche Mode beter vind dan de HIM-versie. En Solitary Man en And Lobve Said No zijn twee kutnummers heb ik besloten. Ik vind het echt heel jammer dat het allemaal zo toegankelijk klinkt nu. GLV666 is gewoon het aller beste!
Ik zou het nummer niet eens mee kunnen zingen, als ik de cd luister skip ik m altijd.. Ik weet niet waarom, hij is gewoon irritant.. Ik heb gelezen op de heartagram-site dat Ville al wel bezig is nieuwe nummers te schrijven. Ik hoop echt dat ze weer wat harder zijn en niet a la And Love Said No...quote:Op maandag 13 september 2004 11:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik "and love said no" wel een heel goed nummer vind! Missschien niet tekstueel, maar qua productie en montage is het wel echt zo practhig met die volle gitaartonen en die filters over de zang, echt een mooie toevoeging aan het album!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |