haha ja idd, ik vond eigenlijk de iteractie van de band met het publiek maar matig. tzag er allemaal zo ingstudeerd uit, alsof ze e zelf geen lol in beleefden...quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:17 schreef Spleed het volgende:
MrMichiel, echt leuke foto's! Filmpjes zijn ook leuk, moest wel lachen om de eerste. Daar loopt Linde zo'n rondje, dat deed ie de hele tijd.
![]()
waarschijnlijk bezorgd om mr valo want in tavastia was t perfect hij was gewoon nu ziek maar gas had t naar zn zinquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:46 schreef MrMichiel het volgende:
[..]
haha ja idd, ik vond eigenlijk de iteractie van de band met het publiek maar matig. tzag er allemaal zo ingstudeerd uit, alsof ze e zelf geen lol in beleefden...
Ja dat ben ik wel een beetje met je eens. Hoewel Gas en Burton het wel leuk deden, Mige...mjah...z'n manier van bas spelen is wel leukquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:46 schreef MrMichiel het volgende:
[..]
haha ja idd, ik vond eigenlijk de iteractie van de band met het publiek maar matig. tzag er allemaal zo ingstudeerd uit, alsof ze e zelf geen lol in beleefden...
De versie die ik heb (met DVD) heeft geen boekje, alleen een poster. Of bedoel je die?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Brr gisteren hele zoektocht door de stad gehouden voor "and love said no", maar bij alle cd's waren de boekjes eruitgejat :S. Naja dan maar via internet bestellen he!
in dordrecht is u nu te koop voor 18,95 met posterquote:Op woensdag 21 april 2004 14:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja echt prachtig, wel echt een van mn favorieten! Mooie productie ook met de zang, whoei!
Brr gisteren hele zoektocht door de stad gehouden voor "and love said no", maar bij alle cd's waren de boekjes eruitgejat :S. Naja dan maar via internet bestellen he!
o dan moet ik toch maar is gaan kijken zou t ook in de nieuwe blad komen te staan?? wanneer komt ie eigenlijk uit? ( krijg hm meestal toch veel later dan de rest en dat na 4 jr trouw )quote:Op donderdag 29 april 2004 15:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik wilde even melden dat de Large nu echt een shitload aan HIM spullen heeft, vooral de shirts vinnik echt heel mooi![]()
Toch maar weer eens wat betsellen (en ik was al zo blij met mn suede heartagramshirt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |