abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 15:17:25 #51
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17000580
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:29 schreef Ils het volgende:

[..]

Helsinki was gewoon speciaal en ik ben geen Ville-aanbidder o.i.d ( hij mag er wel zijn daar niet van )

absoluut lekker ding maar zn vriendin mag hm houden ik kijk liever ik ben veel ste jaloers denk ik dan
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
pi_17144095
Zowat elke grote site propt Him in het hokje ''Gothic metal'. In hoeverre klopt dat eigenlijk, ís meneer Valo gothic? Iemand die er meer over weet?
Op vrijdag 13 februari 2004 13:52 schreef Internationalist het volgende:
Zowat elke grote site propt Him in het hokje ''Gothic metal'. In hoeverre klopt dat eigenlijk, ís meneer Valo gothic? Iemand die er meer over weet?
HIM is ''Love Metal''

Maarja, ik hou zowiezo niet van hokjes dus ik zou m niet gothic willen noemen

vrijdag 13 februari 2004 @ 17:10:50 #54
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17149231
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 13:52 schreef Internationalist het volgende:
1 ik hou niet van hokjes
en 2 iedereen heeft er weer n andere definitie dus....

HIM is eigenlijk gewoon lekker apart en past in geen hokje

pi_17150865
4 jaar gelden vond ik HIM helemaal hip.
De laatste jaren doen ze me eigenlijk niet meer zoveel.
Na Razorblade Romance hebben ze naar mijn smaak weinig puiks meer op de markt gebracht. Jammer.

Toch heb ik fijne herinneringen wanneer ik ('oude') HIM luister.
Leve de nostalgie!

En Finland is mooi.:D

Hang on to your IQ..
pi_17151832
Is "Right Here In My Arms" trouwens een cover ? normaal luister ik niet naar de muziek die op me werk afgespeeld word, maar opeens hoorde ik bekende lyrics en na ff luisteren kwam ik erachter dat het "Right Here In My Arms" was maar dan heel anders gezongen en door een of andere ouwe gozer...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:37:55 #57
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17153450
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:03 schreef Pandora-00 het volgende:
Na Razorblade Romance hebben ze naar mijn smaak weinig puiks meer op de markt gebracht. Jammer.

Leve de nostalgie!

hip? dat woord heb ik al n tijd niet meer gezien

ik vind zelf love metal toch n aardig goed album geworden maar ja ieder n andere smaak en jazeker finland is mooi wil weer

pi_17155756
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:03 schreef Pandora-00 het volgende:

Leve de nostalgie!

Helemaal mee eens!
Ook leuk dat in de finse supermarkten gewoon reclame is te zien voor HIM cd's.. en dat ville op de pop-agenda naast britney staat!
pi_17156872
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:52 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Ook leuk dat in de finse supermarkten gewoon reclame is te zien voor HIM cd's.. en dat ville op de pop-agenda naast britney staat!

Ja idd, alhoewel dat tegenwoordig wel meer het geval zal zijn dan toen ik er was. Alhoewel het toen al nationale helden waren..

Voor wie het zie: Ja, ik wil ook weer terug.
Heb er 4 jaar geleden (alweer..) in een gastgezin gezeten. Heel aparte ervaring. Toendertijd ook door Finse vrienden aangestoken met het 'HIM-virus' (inmiddels genezen ) Extra leuk was het toen natuurlijk ook omdat de band hier nog onbekend was.

Hang on to your IQ..
pi_17157931
Naar het schijnt wordt "Join Me" nu released in Amerika... Kwam dit tegen bij radio releases:

FEBRUARY 10
Deep Purple "Haunted" (Sanctuary)
Everlast "White Trash Beautiful" (IDMG)
H.I.M. "Join Me" (Universal)
Jet "Cold Hard Bitch" (Elektra)

Raar als het nu nog een hit wordt daar!

pi_17160207
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:29 schreef Pandora-00 het volgende:

[..]

Ja idd, alhoewel dat tegenwoordig wel meer het geval zal zijn dan toen ik er was. Alhoewel het toen al nationale helden waren..

Voor wie het zie: Ja, ik wil ook weer terug.
Heb er 4 jaar geleden (alweer..) in een gastgezin gezeten. Heel aparte ervaring. Toendertijd ook door Finse vrienden aangestoken met het 'HIM-virus' (inmiddels genezen ) Extra leuk was het toen natuurlijk ook omdat de band hier nog onbekend was.

Ik heb ze ook 4 jaar geleden ontdekt, toen Join me voor het eerst op de radio kwam, bij het intro was ik meteen verkocht, WIE ZIJN DIT?? Ik vraag me nog steeds af waarom HIM nu pas hier is doorgebroken, en niet 4 jaar terug.. toen ze nog zoooveel beter waren! (vind ik dan)
Wel cool dat jij in hun land van herkomst fan bent geworden

Ik heb nog effe niet zo'n behoefte om terug te gaan.. ben er in de zomer van 2002 2 weken geweest en voornamelijk bomen bomen meren en bomen gezien... heel mooi hoor maar na 2 weken was ik het wel zat De moeder en oma van mn vriend wonen vlakbij Helsinki dus toen we die gingen bezoeken zijn we natuurlijk de stad nog ingegaan, daar wil ik zeker weer een keer naartoe!! Dat park in het centrum
Kennen jullie toevallig die Finse 'bonbons', Fazer mint?? VERSLAVEND!! Waarom verkopen ze die hier niet!!

vrijdag 13 februari 2004 @ 23:37:24 #62
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17160776
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:14 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik heb ze ook 4 jaar geleden ontdekt, toen Join me voor het eerst op de radio kwam, bij het intro was ik meteen verkocht, WIE ZIJN DIT?? Ik vraag me nog steeds af waarom HIM nu pas hier is doorgebroken, en niet 4 jaar terug.. toen ze nog zoooveel beter waren! (vind ik dan)

die gingen bezoeken zijn we natuurlijk de stad nog ingegaan, daar wil ik zeker weer een keer naartoe!! Dat park in het centrum

Kennen jullie toevallig die Finse 'bonbons', Fazer mint?? VERSLAVEND!! Waarom verkopen ze die hier niet!!

dat had ik ook prachtig maar zag later de clip (de laser versie) en had oke grappige clip toen zag ik de ice ( was zo dol op napster toen) versie en ik was verkocht ik dacht deze clip past er veel beter bij snap t ook niet waarom maar ik had toen al n klein groepje die gek erop was en dat groepje groeit elk jaar weer n beetje (vriendengroep die gek op HIM zijn ..nou ja de meeste gek op ville )
ja t park is heel mooi (weet niet meer hoe die heet ) enige nadeel van helsinki vind ik al die mac's eb 3 a 4 dagen door de stad gezworven prachtig veel foto's gemaakt hoop dat ze gelukt zijn

fazer mint die moeten ze hier absoluut gaan verkopen mjam

pi_17161649
Ben je nog in dat cafe geweest dat tegen dat park aanligt? Hangen boven de bar allemaal grote foto's van blote lichamen (zie je echt zo'n kont hangen haha) Als ik aan Helsinki denk, denk ik aan die ass
Post effe een pic als je ze hebt, is leuk!! Heb geen foto's gemaakt daar (spijt) alleen van de omgeving van ons vakantie huissie.. dat dorpje heette trouwens Villala (Ville-la denk ik dan weer.. haha)

Die fazer mint kun je wel 1 keer per jaar bij de Finse kerstmarkt in Rotterdam kopen, wel zo'n 10 euro per doos...grrr import.. maar dan heb je ook wat De moeder van mn vriend stuurt ze ook met verjaardagen en kerst Panteri is trouwens ook lekker!!! die mint-droppies!!!

pi_17161746
~weeeh~ ik wil terug!
pi_17161763
En dan nog even over HIM.. haha
Ik had toen die 'groene versie' heel vaak gezien (opgenomen op video, had nog geen adsl ofzo dus kon niks downloaden grmbl), en helemaal verliefd op Ville.. toen kwam die ijsversie, daar moest ik wel effe aan wennen! maarja het betekende wel NOG meer Ville, en wat duidelijker in beeld hehe!
Van die groene zijn ook verschillende versies he, waar ie zo'n rare witte kraag om zn nek heeft.. Vette nicht meteen.. haha
Had je toen dat interview met Ville en Mige bij Mtv Select gezien? Dat was de 1e keer dat ik Ville zonder make up zag.. was WEER effe wennen maar wat een schoonheid.. *flauwval-smiley*
  zaterdag 14 februari 2004 @ 13:35:36 #66
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17169328
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben je nog in dat cafe geweest dat tegen dat park aanligt? Hangen boven de bar allemaal grote foto's van blote lichamen (zie je echt zo'n kont hangen haha) Als ik aan Helsinki denk, denk ik aan die ass
Post effe een pic als je ze hebt, is leuk!! Heb geen foto's gemaakt daar (spijt) alleen van de omgeving van ons vakantie huissie.. dat dorpje heette trouwens Villala (Ville-la denk ik dan weer.. haha)

Die fazer mint kun je wel 1 keer per jaar bij de Finse kerstmarkt in Rotterdam kopen, wel zo'n 10 euro per doos...grrr import.. maar dan heb je ook wat De moeder van mn vriend stuurt ze ook met verjaardagen en kerst Panteri is trouwens ook lekker!!! die mint-droppies!!!

nee heb er geen foto van we gaan volgende x wat meer op barrenjacht
maar ik moet absoluut is naar die finse kerstmarkt dan waar in rotterdam weet je dat? want heb wel meerdere dingen die ik wel lekker vond
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
En dan nog even over HIM.. haha
Ik had toen die 'groene versie' heel vaak gezien (opgenomen op video, had nog geen adsl ofzo dus kon niks downloaden grmbl), en helemaal verliefd op Ville.. toen kwam die ijsversie, daar moest ik wel effe aan wennen! maarja het betekende wel NOG meer Ville, en wat duidelijker in beeld hehe!
Van die groene zijn ook verschillende versies he, waar ie zo'n rare witte kraag om zn nek heeft.. Vette nicht meteen.. haha
Had je toen dat interview met Ville en Mige bij Mtv Select gezien? Dat was de 1e keer dat ik Ville zonder make up zag.. was WEER effe wennen maar wat een schoonheid.. *flauwval-smiley*
ik noem die groene die laser en ik ken vooral die met die kraag die zie je t meest en ik heb die interview op internet gezien vond hm toen ook al mooi maar ik heb zitten rekenen ik heb die ice versie en laser versie gezien toen ik nog in middelbaar zat in de laatste klas en dat was 1999 ik dacht dat ik ze pas in 2000 gezien had vreemd **zet in agenda afspraak maken voor dokter **
pi_17171824
Volgens mij was het ook in 2000.. tenminste toen kwam de single hier uit, misschien dat je het in 1999 al op internet hebt gezien?
Pff ik weet nog wel dat ik zooo graag het album (RR) wilde hebben maar dat duurde nog een paar weken voordat ie uitkwam! Ik moest het maar effe doen met de Join me single (Its all tears acoustic ) en een soundsample op internet van Right here in my arms.. maar ik was meteen fan

ja die kerstmarkt is in de Finse Zeemanskerk in Rotterdam, geen idee hoe je daar precies komt maar dat kan je wel op internet opzoeken denk ik. Is een heel klein kerkje, je loopt er zo doorheen maar het is heel gezellig, en buiten staat dan zo'n tent waar je allemaal lekker vreten kan kopen

zaterdag 14 februari 2004 @ 16:44:43 #68
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17173425
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgens mij was het ook in 2000.. tenminste toen kwam de single hier uit, misschien dat je het in 1999 al op internet hebt gezien?
Pff ik weet nog wel dat ik zooo graag het album (RR) wilde hebben maar dat duurde nog een paar weken voordat ie uitkwam! Ik moest het maar effe doen met de Join me single (Its all tears acoustic ) en een soundsample op internet van Right here in my arms.. maar ik was meteen fan

ja die kerstmarkt is in de Finse Zeemanskerk in Rotterdam, geen idee hoe je daar precies komt maar dat kan je wel op internet opzoeken denk ik. Is een heel klein kerkje, je loopt er zo doorheen maar het is heel gezellig, en buiten staat dan zo'n tent waar je allemaal lekker vreten kan kopen

mijn hart ging ook behoorlijk hard kloppen jah :p ik heb zelfs toen ik in koln was in 2000 de single poison girl gekocht die was hier niet uit en mn cd had ik daar ook gekocht veel goedkoper dan in nl **in nl toen amper te koop **
en ik weet al waa die kerk staat 's-Gravendijkwal daar staat ie in t centrum van rotterdam ik ga daar maar eens kijken denk ik
pi_17174429
Je had ook van die rare, maar lekkere mint&chocolade-snoepjes, Marianne's heten die volgens mij.
In oa. Haarlem zit een Fins winkeltje, misschien dat daar jouw mintsnoepjes te koop zijn?

Echt in kroegen ben ik toendertijd niet geweest want ik was pas 15.
We hebben wel avonden in een kraakpand gezeten, met heeeel veel waxinelichtjes (die dan heel groot in de vorm oa. een heartagram werden gelegd), zelfgestookte wijn (zja..) en heel veel gave Finse mensjes. En natuurlijk lekker met z'n allen gitaar spelen en zingen....
Argh, ik wil terug! Wat een tijd.

Maar ja goed, zoals ik al zei (en het even bij het topic te houden ) bij HIM komt dat hele Finland-gevoel van toen weer boven.

Jullie ook naar optredens in de Paradiso geweest (ik geloof 2000 en 2001)?

Hang on to your IQ..
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:58:54 #70
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_17180380
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:21 schreef Pandora-00 het volgende:

Jullie ook naar optredens in de Paradiso geweest (ik geloof 2000 en 2001)?

weet niet meer waarom maar ik kon toen niet ik weeet nog wel dat ik verschrikkelijk baalde toen
pi_17218153
Ik ben ook naar de paradiso-optredens geweest! 1e keer was leuker dan de 2e keer weet ik nog (de sfeer, het publiek, de nummers, Zoltan ipv bluuhrton) Zag je bij het 1e optreden bij de rij buiten Ville nog de straat oversteken? Allemaal meiden erachteraan die half overreden werden

Die Mariannes vond ik eerst onwijs lekker maar later niet meer.. ligt nog een halve zak hier te verrotten (anderhalf jaar oud) maarja dat bewaar ik dan maar als aandenken aan de vakantie..

pi_17220228
Lees ik net op de 013 site dat HIM al een aantal shows heeft gecanceld deze week omdat Ville ziek is!!
Neeeeee dat mag niet, ze moeten vrijdag komen hoor!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 16 februari 2004 @ 17:08:24 #73
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_17227712
M'n vriendin vertelt me net dat ze het onderstaande ergens las (zij is grote fan):
quote:
Ik heb net bericht van de personal assistant van HIM, er zijn wel degelijk concerten afgelast, op advies van de dokter mag hij zeker de komende week géén optredens geven. Ik houd jullie op de hoogte
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 01:37:51 #74
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17245026
vers van de pers:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
We had to cancel San Sebastian on Sunday due to the flu bug that's been bothering Ville and some of the other guys since leaving Finland. He saw a doctor in Barcelona, who ordered new medication and absolute rest for at least two days. Ville did the show in Barcelona against doctor's orders, but unfortunately San Sebastian the following day had to be cancelled at short notice in order to guarantee the continuation of the tour.
Our apologies to all who came to the show to find out that it was canceled ... and especially those who traveled long distances.

All dates in Madrid, Tilburg, Birmingham and London are going ahead as planned.

--------------------------------------------------------------------------------

bron: www.heartagram.com

dinsdag 17 februari 2004 @ 14:45:15 #75
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_17254861
nogmaals mn oproep dan maar om te kunnen carpoolen naar t concert vanuit Hilversum.., wie heeft er ruimte/zin om mij een lift te geven naar tilburg en terug ?
uiteraard betaal ik benzinekosten..

heb nml echt geen zin in trein (en misschien daardoor eerder weg te moeten gaan bij t concert)

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')