quote:Hm, ik zie de topictitel, en deze post. Ik ben niet verrast.
Op zaterdag 24 januari 2004 14:50 schreef pennyroyaltea het volgende:
ik heb opeens spuugneigingen
quote:ging over vrij te krijgen voor t concert maare als je deze band niks vind waarom kom je dan op deze topic??
Op zaterdag 24 januari 2004 14:50 schreef pennyroyaltea het volgende:
ik heb opeens spuugneigingen o baasjeben ziek tot maandag
(nu alleen nog n baas zoeken
)
quote:Uhm, je moest wel even de goede quoten.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:25 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ging over vrij te krijgen voor t concert maare als je deze band niks vind waarom kom je dan op deze topic??
quote:Dat mag ook
Op zaterdag 24 januari 2004 15:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Uhm, je moest wel even de goede quoten.
Daarbij: Kijk naar het posticon. En waarom zou ik in een Him-topic niet even, op ludieke wijze, mogen melden dat ik het niks vind?
quote:Daar ben ik het nou volledig mee eens
Op zaterdag 24 januari 2004 15:40 schreef Mouw het volgende:
Wat een heerlijke muziek maken die gasten.
Eigenlijk wil ik dan niet, want dan denkt iedereen dat ik jank omdat ik Ville in het echt zie . Maar meneer Valo is best wel heel erg bijzaak.
quote:Herkansing van een tentamen van een college waarbij elke motivatie binnen 1 minuut uit je schoenen is weggelopen... Schiet niet op dus
Op zaterdag 24 januari 2004 12:53 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Het leven is hard. Kun je je anders niet ziek melden bij je AH-baasje?
.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:45 schreef Spleed het volgende:
Ik ben wel trots, dat mijn HIM-tppic al een deel 3 heeft!
quote:Ach, verzin dan maar een excuus dat iemand je heeft geslagen ofzo in een tijdelijk moment van gestoordheid...of maak er continu van, lijk je helemaal een slachtoffer van de omstandigheden
Eigenlijk wil ik dan niet, want dan denkt iedereen dat ik jank omdat ik Ville in het echt zie. Maar meneer Valo is best wel heel erg bijzaak.
quote:ik quote mezelf om te laten zien waar ik t over had dus expres en 1 x melden dat je t niks vind ok maar om dat de hele tijd te melden is ook niet echt aardig
Op zaterdag 24 januari 2004 15:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Uhm, je moest wel even de goede quoten.
Daarbij: Kijk naar het posticon. En waarom zou ik in een Him-topic niet even, op ludieke wijze, mogen melden dat ik het niks vind?
quote:ik ook niet maar weet wel (helinki sorry meiden) dat in helsinki alles gezellig was niet van die histeria's (nou ja niet veel) en alles boven 18 maar ken wel mensen die ff n traantje na t concert moesten weg pinken gewoon van de spanning vermoed ik maar als hij net zo vrolijk is als in helsinki en de band ook lekker in zn vel zit zal t n top concert worden
Op zaterdag 24 januari 2004 19:58 schreef RAM_ het volgende:
och.. god k hoop niet dat er veel van jankende ville aanbidders komen!
quote:Als je mij ziet janken, is het niet omdat ik Ville zie. Maar omdat ik hem hoor.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:58 schreef RAM_ het volgende:
och.. god k hoop niet dat er veel van jankende ville aanbidders komen!
quote:let je wel op je makup
Op zondag 25 januari 2004 15:22 schreef Spleed het volgende:[..]
Als je mij ziet janken, is het niet omdat ik Ville zie. Maar omdat ik hem hoor.
quote:Moet je eens een keer naar de special edition luisteren van Razorblade Romance, daar staan een aantal life-uitvoeringen op die niet voor het origineel onderdoen
Op vrijdag 30 januari 2004 16:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel echt benieuwd ben naar hun "sound" zoals ze die live neerzetten!
quote:o mijn god...
Op zaterdag 24 januari 2004 15:45 schreef Spleed het volgende:
Ik ben wel trots, dat mijn HIM-tppic al een deel 3 heeft! Nog heel eventjes en dan is het zover. Vanochtend zat ik samen met mijn broertje het live concert van Muse te kijken op de Hullabaloo dvd, ik moest huilen bij het nummer Microcuts, zo mooi! En ik stond niet eens zelf in de zaal. Ben benieuwd hoe hard ik ga huilen bij HIM.Eigenlijk wil ik dan niet, want dan denkt iedereen dat ik jank omdat ik Ville in het echt zie
. Maar meneer Valo is best wel heel erg bijzaak.
die drummer van him is ook zooooo lekkurr
quote:gas..???
Op vrijdag 30 januari 2004 22:56 schreef googoodoll het volgende:[..]
o mijn god...
die drummer van him is ook zooooo lekkurr
quote:Ja in Finland is de alcohol vrij prijzig... een bar vol met HIM-fans, dan kunnen ze lekker drinken op de kosten van de fans! Slimme jongens!
Op zaterdag 31 januari 2004 09:58 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
gas..???
die is aardig
en die loopt met gemak (helsinki) in n club vol met HIM fans naar de bar om te zuipendas gezellig
geloof burton ook
maar dat weet ik niet zeker
Join Me - Gregorian
Echt mooi, samen met Sarah Brightman!
quote:als band krijg je t meestal gratis maare ik vermoed dat ze gewoon n rekening hebben hoor
Op dinsdag 3 februari 2004 18:13 schreef Spleed het volgende:[..]
Ja in Finland is de alcohol vrij prijzig... een bar vol met HIM-fans, dan kunnen ze lekker drinken op de kosten van de fans! Slimme jongens!
quote:
Op zondag 25 januari 2004 00:35 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ik ook niet maar weet wel (helinki sorry meiden) dat in helsinki alles gezellig was niet van die histeria's (nou ja niet veel) en alles boven 18 maar ken wel mensen die ff n traantje na t concert moesten weg pinken gewoon van de spanning vermoed ik maar als hij net zo vrolijk is als in helsinki en de band ook lekker in zn vel zit zal t n top concert worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |