abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30848379
Ik vond het concert echt toppie Ik stond vooraan, en had best goed uitzicht

Ik wil nog eeeens
  vrijdag 23 september 2005 @ 09:38:28 #227
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30850022
Het concert was zeker vet, maar live viel ville zn zang me toch wel tegen (amper hoorbaar soms)
en heb nog NOOIT bij een concert (en ben er toch bij aardig wat geweest) een band zo vaak een de geluidstechnici zien vragen of er iets hoger/lager mocht echt om t nummer zag je wel een der bandleden contact zoeken met de zijkant

maar was zeker wel een hele happing om zoveel coole nummers eens live te zien
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30850630
ik vond het geweldig

ik stond op het balkon naast het podium, dus ik had wel goed uitzicht...en toen ik thuis kwam lag de special internet edition van Dark Light op me te wachten
pi_30851676
die nieuwe cd zuigt idd echt hard, him is nu officieel 1v/d duizenden standaard popbandjes geworden. Zag ze laatst zelfs langskomen op TMF.
Waar is de 'harde' sound van gitaren! Ik vind het een mietjes cd met ville vallo die zingt met een nichtenstem.
Ik dacht dat HIM een rockband was misschien dat ze kunnen optreden bij de tmf awards ofzo

man wat een tegenvaller zeg. Maar nu weet je tenminste hoe het gesteld is met HIM, aleen de eerste 4 albums zijn gewoon super en in de toekomst niets meer verwachten van ze (jammer).
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:42:52 #230
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_30854789
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef Laverne het volgende:
Nou het was een prima concert..

Setlist:
1. Vampire Heart
2. Right Here In My Arms
3. Buried Alive By Love
4. Join Me In Death
5. It's All Tears
6. Wicked Game
7. Killing Loneliness
8. Funeral Of Hearts
9. Your Sweet 616
10. In Joy And Sorrow
11. Poison Girl
12. Poison Heart
13. Heartache Every Moment
14. Razorblade Kiss
15. Soul On Fire
16. Wings Of A Butterfly
17. The Sacrament

Nu nog ff kijken of de foto's gelukt zijn..
Ben benieuwd naar de foto's!!! wel posten he!!

Wat eenb setlist trouwens! jammer dat ik al dat moois gemist heb!
pi_30855360
/miereneuker Your Sweet 616? Is dat een remix van Your sweet 666? /miereneuker

ben trouwens even naar het album aan het luisteren op hottopic.com en tot nu toe vind ik m best aardig (ben nog maar bij track 3) Misschien helpt een negatieve instelling, kan het alleen maar meevallen..

[ Bericht 41% gewijzigd door ZwarteMagika op 23-09-2005 13:14:51 ]
pi_30857276
Okee ik neem alles terug. Dat nieuwe album is geweldig

Maar die nieuwe single blijft bout. Beetje slechte keuze..
pi_30864372
Ville heeft weer eens uitgelegd dat 666 eigenlijik 616 moet zijn, omdat er een oude bijbel is gevonden waarin staat dat 616 het nummer van de duivel is . Your Sweet 666 is nu dus Your Sweet six-sixteen...
pi_30864409
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Okee ik neem alles terug. Dat nieuwe album is geweldig

Maar die nieuwe single blijft bout. Beetje slechte keuze..
Geweldig HAHAHAHHAAAAAA.
pi_30865389
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef Hollandia2 het volgende:
die nieuwe cd zuigt idd echt hard, him is nu officieel 1v/d duizenden standaard popbandjes geworden. Zag ze laatst zelfs langskomen op TMF.
Waar is de 'harde' sound van gitaren! Ik vind het een mietjes cd met ville vallo die zingt met een nichtenstem.
Ik dacht dat HIM een rockband was misschien dat ze kunnen optreden bij de tmf awards ofzo

man wat een tegenvaller zeg. Maar nu weet je tenminste hoe het gesteld is met HIM, aleen de eerste 4 albums zijn gewoon super en in de toekomst niets meer verwachten van ze (jammer).

Join me stond volgens mij zelfs in de top 40, niet zeiken over dat ze commercieel zijn en dus op tmf langs komen..

Het concert was geweldig, heb de CD daar gekocht, moet m nog wel luisteren..
pi_30882604
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef tonks het volgende:

[..]

Geweldig HAHAHAHHAAAAAA.
Ja grappig he.

Na wat meer luisteren zijn het een aantal nummers die ik heel goed vind, niet allemaal.. weet iemand op welke versie va t album de bonusnummers staan (The Cage en dinges Venus)?
pi_30882711
Waar staat Poison Heart eigenlijk op? De jongen waarmee ik mee was wist het ook niet, en die heeft alle cd's :S
pi_30890216
Venus (in our blood) en The Cage staan allebei op de 'limited internet edition' (die ik heb ), op de 'special edition' staat alleen The Cage als bonustrack...

en Poison Heart (cover van The Ramones) staat niet op een album, maar op een van de versies van de Wings of a Butterfly single
pi_30890246
edit: oops
pi_30890460
Klling Loneliness...Wat een geweldig nummer
pi_30893650
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef heartagirl het volgende:
Venus (in our blood) en The Cage staan allebei op de 'limited internet edition' (die ik heb ), op de 'special edition' staat alleen The Cage als bonustrack...

en Poison Heart (cover van The Ramones) staat niet op een album, maar op een van de versies van de Wings of a Butterfly single
Aha, thanks
pi_30894345
foto's van het concert: : http://www.llukygallery.nl/him220905.php

(niet van mij hoor, ik had een wegwerpcamera )
pi_30894590
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef heartagirl het volgende:
foto's van het concert: : http://www.llukygallery.nl/him220905.php

(niet van mij hoor, ik had een wegwerpcamera )
thnx.. ik had geen camera bij me
  zondag 25 september 2005 @ 17:43:57 #244
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_30920954
hij doet het niet.........................
pi_30921112
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
hij doet het niet.........................
nee niet meer :S Heb de foto's wel opgeslagen, geen zin om ze online te zetten, als je me toevoegt op msn kan ik je de zip wel sturen?
pi_30921997
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef heartagirl het volgende:

Ah okeej, de special edition is gewoon in de winkel te koop toch, zelfde soort hoesje als die speciale versie van Love Metal? Zag The Cage geloof ik niet op het hoesje staan daar, of is het een hidden track? Gaat mij vooral om dit nummer, die ander vind ik niet zo bijzonder..

Killing Loneliness is goed ja, m'n favoriet is Play Dead, hoe dat refrein gezongen is, echt supermooi Dark Light vind ik echt een zeiknummer..
pi_30940701
Hmmz, ik was van plan 'm te kopen maar ik hou 't toch maar bij m'n mp3tjes.. vampire heart, killing loneliness, play dead en the cage vind ik erg goed, maar de rest vind ik bij elke keer luisteren minder worden. Hadden de meesten van jullie toch gelijk
pi_30942284
ik vind hem juist elke keer beter worden

misschien ga ik de editie met DVD nog wel kopen, als ie hier uitkomt...
pi_30945741
Venus in Our Blood
In het begin...zit daar soms een verborgen tekst in??!!
pi_30946901
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef DjDev het volgende:
Venus in Our Blood
In het begin...zit daar soms een verborgen tekst in??!! [afbeelding]
ja, dat dacht ik ook al...het blijkt een meisjesstem te zijn die zegt: "Where are we going, daddy?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')