Ben benieuwd naar de foto's!!! wel posten he!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef Laverne het volgende:
Nou het was een prima concert..
Setlist:
1. Vampire Heart
2. Right Here In My Arms
3. Buried Alive By Love
4. Join Me In Death
5. It's All Tears
6. Wicked Game
7. Killing Loneliness
8. Funeral Of Hearts
9. Your Sweet 616
10. In Joy And Sorrow
11. Poison Girl
12. Poison Heart
13. Heartache Every Moment
14. Razorblade Kiss
15. Soul On Fire
16. Wings Of A Butterfly
17. The Sacrament
Nu nog ff kijken of de foto's gelukt zijn..
Geweldigquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Okee ik neem alles terug. Dat nieuwe album is geweldig![]()
Maar die nieuwe single blijft bout. Beetje slechte keuze..
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef Hollandia2 het volgende:
die nieuwe cd zuigt idd echt hard, him is nu officieel 1v/d duizenden standaard popbandjes geworden. Zag ze laatst zelfs langskomen op TMF.
Waar is de 'harde' sound van gitaren! Ik vind het een mietjes cd met ville vallo die zingt met een nichtenstem.
Ik dacht dat HIM een rockband wasmisschien dat ze kunnen optreden bij de tmf awards ofzo
man wat een tegenvaller zeg. Maar nu weet je tenminste hoe het gesteld is met HIM, aleen de eerste 4 albums zijn gewoon super en in de toekomst niets meer verwachten van ze (jammer).
Ja grappig he.quote:
Aha, thanksquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef heartagirl het volgende:
Venus (in our blood) en The Cage staan allebei op de 'limited internet edition' (die ik heb), op de 'special edition' staat alleen The Cage als bonustrack...
en Poison Heart (cover van The Ramones) staat niet op een album, maar op een van de versies van de Wings of a Butterfly single![]()
thnx.. ik had geen camera bij mequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef heartagirl het volgende:
foto's van het concert: : http://www.llukygallery.nl/him220905.php
(niet van mij hoor, ik had een wegwerpcamera)
nee niet meer :S Heb de foto's wel opgeslagen, geen zin om ze online te zetten, als je me toevoegt op msn kan ik je de zip wel sturen?quote:Op zondag 25 september 2005 17:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
hij doet het niet.........................
Ah okeej, de special edition is gewoon in de winkel te koop toch, zelfde soort hoesje als die speciale versie van Love Metal? Zag The Cage geloof ik niet op het hoesje staan daar, of is het een hidden track? Gaat mij vooral om dit nummer, die ander vind ik niet zo bijzonder..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef heartagirl het volgende:
Venus (in our blood) en The Cage staan allebei op de 'limited internet edition' (die ik heb), op de 'special edition' staat alleen The Cage als bonustrack...
en Poison Heart (cover van The Ramones) staat niet op een album, maar op een van de versies van de Wings of a Butterfly single![]()
ja, dat dacht ik ook al...het blijkt een meisjesstem te zijn die zegt: "Where are we going, daddy?"quote:Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef DjDev het volgende:
Venus in Our Blood
In het begin...zit daar soms een verborgen tekst in??!! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |