Ik open maar bij deze deel 3 waar alle HIM fans/geinteresseerden terecht kunnen voor de nodige info en natuurlijk voor een gezellig praatje over deze extreem vette band!
Veel plezier!!!!
Suc6 met ut topic
quote:repost ivm nieuw topic
Op dinsdag 20 januari 2004 17:05 schreef KELDER het volgende:
Even over het vervoer naar het concert...Bij het 'reageer' gedeelte van 013web.nl las ik dat het concert waarschijnlijk tot 23:15 of 23:30 zou gaan duren, en aangezien mn laatste trein richting hilversum om 23:39 rijdt (en ik heb 2 overstaps, dus de laatste trein nemen is sowieso al riskant) heb ik 2 opties
1) eerder weg gaan bij t concert (...)
2) jullie hier lief aankijken en informeren wie er toevallig langs Hilversum rijdt onderweg naar tilburg (en terug) volgende maand en mij wil meenemenuiteraard betaal ik mee aan benzine/onkosten
quote:It's All Tears
Op woensdag 21 januari 2004 18:57 schreef Archeodude het volgende:
Wicked Game!!!
en nog Minder als een maand!
heb er nu al zin in!
K'heb trouwens vanaf vorige week kabelinternet op mn kamertje en meteen de clip van BuriedAliveByLove gedllt, Ik moet zeggen dat ik in tegenstelling van wat veel anderen vinden hem echt prachtig vind!
quote:Niet zo stom doen jij! Je hebt nog geluk! Denk eens aan de mensen die niet kunnen!
Op vrijdag 23 januari 2004 19:19 schreef KELDER het volgende:
niemand die me lift kan geven
ziet er dan toch naar uit dak eerder moet weg gaan bij concert...
quote:Ik kan dus niet, he
Op vrijdag 23 januari 2004 19:20 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Niet zo stom doen jij! Je hebt nog geluk! Denk eens aan de mensen die niet kunnen!
![]()
quote:van tilburg > hilversum om 23:39
Op vrijdag 23 januari 2004 21:59 schreef RAM_ het volgende:
Hoe laat vertrekt de laaste trein van tilburg dan?
quote:dan moet je er wel heel erg aan toe zijn. Daar doe je echt maar 5 a 10 minuten over hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 23:54 schreef KELDER het volgende:[..]
van tilburg > hilversum om 23:39
concert duurt tot ongeveer 23:15/23:30 volgens medewerker van de 013 op hun site. Van 013 naar station is minuutje of 20 lopen na een zwaar concert...
ik ben ook op t concert als t goed is, moet alleen nog even inluisteren, ben er nog niet zwaar bekend mee.
quote:En als ik nou even wil melden dat ik het saaie muziek vind? Mag dat hier ook?
Op woensdag 21 januari 2004 15:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik open maar bij deze deel 3 waar alle HIM fans/geinteresseerden terecht kunnen
Ik ken eigenlijk alleen razorblade romance, moet de andere nog ffkes luisteren...
Ik hoop dat ze daar zowiezo veel van spelen, oa poison girl,razorblade kiss,join me en gone with the sin
quote:ik ga ook en zo erg is toch niet via papendrecht ga gewoon met bus of pont naar dordt en neem de intercity doe ik ook (vanaf dordt) en zo ver reizen is tilburg niet waldrock was verder
Op maandag 19 januari 2004 20:38 schreef Archeodude het volgende:[..]
GAAF! Mooi, heb ik eindelijk die website gevonden
Hmmm...begint al best vroeg, da's wel minder. Ff kijken of ik daar vrij voor kan krijgen bij de AH...
Ander probleem: Tilburg is niet echt dicht bij de deur voor een jongen uit Papendrecht (zoek maar op in je Atlas) en dan die treinverbindingen... Waar is de goeie tijd dat alles nog gewoon in Den Haag speelde
![]()
Wie gaan er eigenlijk? Behalve Spleed dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |