abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16459044
Ik ben stad en land afgeweest voor deze merken maar niet gevonden. Waarschijnlijk niet goed gezocht . GAP kan ik echt NERGENS vinden, en Scapa heb ik gevonden in den haag, een een groot filiaal, hele hele hele mooie winkel. Maar die zoek ik niet, ik zoek er een in een overdekt winkelcentrum ofzoiets (ooit van gehoord) kan iemand mij helpen aan deze 2?
pi_16459289
reg.cop. draagt nu een GAP trui gekocht in Breda...

zoekt en gij zult vinden....denk dat iedere zichzelf enigzins respecterend modewinkel toch wel wat van gap verkoopt????

The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_16459718
America Today verkoopt spul van GAP! Ik vind er niet veel aan eerlijk gezegd, maar ieder zijn ding uiteraard!
pi_16459834
tnx, wat is t adres van die winkel in breda? heb van t weekend nix te doen, may-b ga'k er dan wel naartoe . Ik had het over deze trui:
http://www.gap.com/assets/product/main/gap/ga218814-00p1.jpg
hoe duur was je trui ong? sorry dat ik het vraag
pi_16459882
die gap truien zijn 40 euro ofzo. Bij The Sting hebben ze ze ook gehad.
Scapa Sports vind je vooral in belgie (duhuh, tis belgisch, en niet schots). En bij de wat chiquere zaak die naast cliche tommy en lacoste ook (de steeds meer cliche wordende) scapa heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Zop op 21-01-2004 15:29]

Back off, you sentimental 'moralknights' !
pi_16459888
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:10 schreef registered.copyright het volgende:
reg.cop. draagt nu een GAP trui gekocht in Breda...

zoekt en gij zult vinden....denk dat iedere zichzelf enigzins respecterend modewinkel toch wel wat van gap verkoopt????

ok, ook bedankt, america today zit ook in r'dam! Komt goed uit! Verkopen ze daar deze trui ook?
http://www.gap.com/assets/product/main/gap/ga218814-00p1.jpg
alvast bedankt
pi_16460215
bij de Bonneterie en bij Steppin'out hebje GAP
en Scapa heb je ook bij de Bonneterie...
in Laren heb je bijna al de merken
pi_16460316
tnQ
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:01:48 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_16460933
GAP heeft de lekkerste, en de langste spijkerbroeken die er zijn! het is ideaal voor lange meiden! ik moet ook opzoek naar een GAP! en..in Amerika zijn het ook nog eens leuke winkels. Zien er goed uit, je wordt geholpen door zeer vriendelijke en mooie jongens..en ze hebben een groot assortiment! ik stem voor een GAP in Nederland!

Trouwens..als je die trui wilt, je zou hem volgens mij ook kunnen bestellen van GAP . Je zult dan waarschijnlijk wel S&H moeten betalen.

En, als de nood heel erg hoog is, in Duitsland, Engeland en Frankrijk zitten GAP winkels. ook daarvoor...url=http://www.gap.com]GAP[/url].

[Dit bericht is gewijzigd door AKnynke op 21-01-2004 16:06]

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_16462613
Driekwart van het breezerdrinkend volk in België loopt met Scapa rond,dus hier vind je massas veel winkels ervan...
Alles is relatief.
pi_16591649
bedoel je deze trui

die komt uit groningen....volgens mij ook uit een america today ofzo...en is pas een jaar of twee oud hoor...

The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_16591856
registered.copyright's trui komt bij de Sting vandaan. Ze verkochten die truien echt OVERAL! Of de Sting ze nog heeft betwijfel ik maar America today heeft ze nog steeds en die zitten in iedere grote stad.
dat is doctorandus sonneke voor jou, ja!?
pi_16592016
quote:
Op maandag 26 januari 2004 12:11 schreef sonneke het volgende:
registered.copyright's trui komt bij de Sting vandaan. Ze verkochten die truien echt OVERAL! Of de Sting ze nog heeft betwijfel ik maar America today heeft ze nog steeds en die zitten in iedere grote stad.
En hoe weet jij dat?.....?
pi_16592298
ehmm...
dat is doctorandus sonneke voor jou, ja!?
  zondag 21 maart 2004 @ 23:19:41 #15
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_17877624
Sinds kort verkopen ze ook Scapa bij Newport Blue...
  maandag 22 maart 2004 @ 00:02:09 #16
62913 Blik
The one and Only!
pi_17878725
In Den Bosch en in Breda hebben ze een Scapa winkel (Den Bosch is ongeveer de kakstad van Nederland buiten de randstad, ze hebben ook een Lacoste winkel, wat vrij bijzonder is)
  maandag 22 maart 2004 @ 11:00:44 #17
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_17882805
scapa winkel? :S
Waar in DB dan?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:01:00 #18
62913 Blik
The one and Only!
pi_17888228
Scapa sports winkel dan (weet niet of er verschil is)

in het verlengde van de Kerkstraat, schuin tegenover het postkantoor
pi_17933353
Als het hier gaat om Scapa of Scotland dan kun je terecht in de PC Hooftstraat in Amsterdam. Als je vanaf de museumkant de straat in loopt/rijdt dan is het aan de rechterkant.

En inderdaad ook in België zoals al is gezegd. Scapa is schaap noch Schots. Maar doodgewone confectie uit België.

Waarschijnlijk kun je op de website wel vinden waar ze hun verkooppunten hebben. En dat zal GAP ook wel hebben.

En anders even een mailtje de deur uit naar GAP en/of Scapa en je weet waar ze zitten.
pi_17933587
Geen gap winkels in nederland, snap alleen niet waarom? Maar ben vaak genoeg geweest naar gap winkels en de laatste 2 jaar valt hun collectie enorm tegen
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:34:31 #21
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17941771
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:02 schreef Blik het volgende:
In Den Bosch en in Breda hebben ze een Scapa winkel (Den Bosch is ongeveer de kakstad van Nederland buiten de randstad, ze hebben ook een Lacoste winkel, wat vrij bijzonder is)
Maastricht heeft anders ook een Lacoste winkel dus zo bijzonder is het niet.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zaterdag 1 mei 2004 @ 22:24:45 #22
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18820077
Hoeveel betaal je in Nederland voor een Scapa polo? En verschilt dat veel met de prijs die je er in België voor betaalt (waar het vandaan komt)?
pi_18827785
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 22:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoeveel betaal je in Nederland voor een Scapa polo? En verschilt dat veel met de prijs die je er in België voor betaalt (waar het vandaan komt)?
Ligt er een beetje aan, maar van 100+ euri hoef je niet op te kijken geloof ik.
  zondag 2 mei 2004 @ 11:38:46 #24
89297 BigB
tja.........
pi_18829068
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 22:24 schreef Joran-Joran het volgende:
¤75 is de duurste die ik ben tegen gekomen............
pi_18829694
In Utrecht zit ook nog een Scapa-winkel, achter de dom (weet alleen niet hoe de straat heet). Het is dezelfde straat als waar ook Players en Image zitten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')