Maar ik zal nog ff bij bioscopen hier in de buurt (regio assen/groningen) vragen of ze wat hebben.
En ik hoop natuurlijk dat er Fok!ers zijn die wat voor me in de aanbieding hebben.
quote:ze bezorgen gewoon thuis hoor, ik was voor zes stoelen plus bezorging minder dan 120 euro kwijt..
Op woensdag 21 januari 2004 13:50 schreef Schaartje het volgende:
Ja ik heb www.bioscoopstoel.nl gezien, maar het nadeel is dat die in het westen zit. Woon zelf in Noord NL......
quote:hmmm nu wil ik er 1 hebben waarbij 2 stoelen aan elkaar vast zitten, en niet inklapbaar zijn... en die moeten naar zolder
Op woensdag 21 januari 2004 15:03 schreef extreme het volgende:[..]
ik was in totaal voor zes stoelen en bezorging 120e kwijt, en daarvoor werd het keurig tot aan m'n voordeur gebracht (bioscoopstoelen wegen een ton, ze zijn van uitermate duurzame materialen gemaakt, moet ook wel, want ze moeten 20 jaar lang dag in dag uit alle soorten en maten mensen huisvesten die niet bepaald hun best doen om zuinig te zijn op de stoelen)
dus bezorgkosten waren 20e ofzo, anders moet je ze gewoon ff bellen, het zijn hardstikke aardige jongens van die site.
quote:met z'n 2en til je dat net aan, maar wel uitkijken voor het pleisterwerk..
Op woensdag 21 januari 2004 15:06 schreef UrbanMike het volgende:[..]
hmmm nu wil ik er 1 hebben waarbij 2 stoelen aan elkaar vast zitten, en niet inklapbaar zijn... en die moeten naar zolder
![]()
gaat dus een flinke klus worden?
bij mijn stoelen kon de zitting er af, ik ga wel ff zoeken naar een fotootje,
quote:alleen jammer van die honderden euro's prijsverschil..
Op woensdag 21 januari 2004 15:09 schreef JeOma het volgende:
Denk trouwens ook na of je misschien niet toch een "gewone" relax-fauteuil wilt kopen. Bioscoop-stoeltjes zitten best lekker. Een uur of 2, daarna vind ik het wel weer welletjes eigenlijk. Tijdje terug heb ik zo'n "Dreamchair" gekocht, zo'n leren stoel die je ook kunt "uitklappen" tot semi-lig of geheel-lig model. Op dat ding kan ik wel 'n dagje verblijven zonder klote te moeten zitten.
quote:Ik wil denk ik die stoelen van 20 euro (andere stoelen pas vanaf e60), maar er staat duidelijk bij dat die niet verzorgd worden......
Op woensdag 21 januari 2004 13:54 schreef extreme het volgende:[..]
ze bezorgen gewoon thuis hoor, ik was voor zes stoelen plus bezorging minder dan 120 euro kwijt..
quote:Kan je me vertellen waar die straat zit? Zie hem niet zo snel op de routeplanner....
Op woensdag 21 januari 2004 22:31 schreef koele het volgende:
Ah, in het noorden dus... Kijk eens in de Folkeringestraat in Groningen, daar zit een zaakje die ze verkoopt in verschillende prijsklassen!
quote:Ach kan niet missen ze hebben altijd een paar van die bioscoop stoelen naast de ingang staan
Op donderdag 22 januari 2004 11:28 schreef Schaartje het volgende:
heb m al gevonden, is die straat vlakbij vismarkt. zal er ff kijken, maar heb je ook een naam voor die winkel? beetje lastig om elke winkel in te gaan, maar iig bedankt voor de tip!
quote:en weet je ook wat de prijzen daar ongeveer zijn? (zelfde als bseated.nl??)
Op donderdag 22 januari 2004 11:50 schreef SilverBolt het volgende:[..]
Ach kan niet missen ze hebben altijd een paar van die bioscoop stoelen naast de ingang staan
quote:ik hoop ook dat ze dezelfde prijzen hebben, ga morgenochtend ff kijken
Op donderdag 22 januari 2004 12:45 schreef mordradead het volgende:[..]
en weet je ook wat de prijzen daar ongeveer zijn? (zelfde als bseated.nl??)
quote:maak maar een foto..
Op donderdag 22 januari 2004 18:43 schreef PeanutDaan het volgende:
Hoi,
ik heb er nog twee staan hier !!
Ze zijn blauw en staan op een "plank" anders vallen ze om
Het waren modellen die in een showroom stonden.
Een stoel heeft twee scheurtjes, één in de armleuning en één in de zitting. Ze hebben een tijd lang hier bij me thuis gestaan ( staan nu in de garage sinds een maand of twee ).
Als je geinteresseerd bent wil ik wel een foto maken voor je ... lees het wel.
ik heb ook nog 2 bioscoopstoelen staan, het zijn rode opklapbare stoeltjes, je moet ze wel nog op een plank zetten, maar ze zitten heerlijk. Als je na de andere aanbieder nog interesse hebt, mail je maar of ik zet hier een foto neer. De prijs is heel redelijk. Ik woon in omgeving Maastricht dus dat kan wel een probleem zijn.
DaDude Mail: ikbenfons apepiemel hotmail.com
wie de mooiste stoel heeft, het dichste bij Groningen woont en een aardig prijsje heeft, daar zal ik vast wel mee verder gaan
dit is hem dus, je ziet wat krasjes en dergelijke, doe zelf maar een bod, jij moet ze immers komen ophalen vanuit Groningen
Maarja ik ga nu voor bseated of voor de stoel die u aanbiedt...............
Goed bij deze dus ... 2 beschadigingen zoals te zien op de foto.
*eerste in de leuning ( die is wat groter dan de tweede )
*tweede in de rechter zitvlak ( als je voor de stoelen staat )
Stoelen staan gemonteerd op een zwart "leren" ( zal eerder iets van plastic zijn ) houten plaat. Nouh verder moet je maar kijken hoe en of wat .... dussss lees het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |