[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-01-2004 11:04]
quote:Inderdaad. Niets aan de hand. Kinderachtig gehuil.
Op woensdag 21 januari 2004 11:04 schreef detulp050 het volgende:
God. Verdom mij.
Het is toch een negatieve zelfvervloeking ?
mensen schelden...live with it
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-01-2004 12:14]
Oh ja en veldmuis, als je mijn topics zo kut vindt, blijf dan ook uit mijn topics of probeer eens wat zinnigs te melden. Geef jij nu maar gerust toe, dat jij je direct of indirect altijd aangesproken voelt omdat er bij jou de nodige normen en waarden ontbreken.
quote:Het lijkt godverdomme wel of meer mensen het niet dan wel met je eens zijn.
Op woensdag 21 januari 2004 11:03 schreef Koolraap het volgende:
Ik vind dat eigenlijk een slechte ontwikkeling, want het is tamelijk respectloos.
quote:Het is de naam van God ijdel gebruiken en heel vervelend voor gelovige mensen. Je kan het vergelijken met constant de naam van Allah betrekken in een negatieve uitspraak "allahverdamme" bijvoorbeeld.
Op woensdag 21 januari 2004 11:04 schreef detulp050 het volgende:
God. Verdom mij.
Het is toch een negatieve zelfvervloeking ?
Of vervloekt men God
Vind het topic wel goed zeker nu we de mond vol hebben over het missen van respect voor het individu na die recente moord op een leraar.
Dit is een heel klein steentje die je daaraan kan bijdragen.
quote:Gaat toch heen man ga kleine kinderen indoctrineren met je zwakke EO gezwam daar zit niemand op te wachten.
Op woensdag 21 januari 2004 11:10 schreef Koolraap het volgende:
Zoveel domheid in één topic verzameld. Het woord spreekt inderdaad een zelfvervloeking uit, maar het gaat om de subjectieve lading. Je gebruikt de naam "God" in ongepaste negatieve situaties. Je creëert een relatie tussen God en negativisme en dat is niet de bedoeling. Dat is waaraan de mensen (vooral gelovigen) zich storen. Is dat namelijk nu echt nodig? Leer eens wat respect op te brengen.Oh ja en veldmuis, als je mijn topics zo kut vindt, blijf dan ook uit mijn topics of probeer eens wat zinnigs te melden. Geef jij nu maar gerust toe, dat jij je direct of indirect altijd aangesproken voelt omdat er bij jou de nodige normen en waarden ontbreken.
quote:Ja veldmuis, wat heb jij daar godverdomme nog op te zeggen?
Oh ja en veldmuis, als je mijn topics zo kut vindt, blijf dan ook uit mijn topics of probeer eens wat zinnigs te melden. Geef jij nu maar gerust toe, dat jij je direct of indirect altijd aangesproken voelt omdat er bij jou de nodige normen en waarden ontbreken.
quote:Ga eens ergens zeuren bij iemand die het wel een biet kan schelen.
Zoveel domheid in één topic verzameld. Het woord spreekt inderdaad een zelfvervloeking uit, maar het gaat om de subjectieve lading. Je gebruikt de naam "God" in ongepaste negatieve situaties. Je creëert een relatie tussen God en negativisme en dat is niet de bedoeling. Dat is waaraan de mensen (vooral gelovigen) zich storen. Is dat namelijk nu echt nodig? Leer eens wat respect op te brengen.
GOTverdomme
GOT is offline
[/tweaker-modus]
quote:Happens all the time
Op woensdag 21 januari 2004 11:13 schreef Steve-O het volgende:
[tweaker-modus]GOTverdomme
GOT is offline
[/tweaker-modus]
quote:Dan kunnen we concluderen dat het grootste gedeelte hier de nodige heropvoeding nodig heeft.
Op woensdag 21 januari 2004 11:10 schreef Beetlebug het volgende:[..]
Het lijkt godverdomme wel of meer mensen het niet dan wel met je eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |