Babietjes:
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
1 maart 2003: Wesley, zoon van Dwork (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
* 15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny
15 augustus 2003: Cas, zoon van Moussy en Black_Crow
* 26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
20 januari 2004: Aiken, zoon van Kimpiedimpie
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
25 januari 2004: Elianne, dochter van 70four (papa)
* vermeldingen in het rood zijn officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 26-01-2004 09:27]
quote:ja ... maar ze heeft dan al een slaapzakje aan, dus dat zou het probleem toch niet mogen zijn...
Op woensdag 21 januari 2004 09:24 schreef moussy het volgende:[..]
Leg haar anders eens in een bedje dat verwarmd is.
quote:Cas wil ook niet in een koud bed, met of zonder slaapzak.
Op woensdag 21 januari 2004 12:18 schreef Bright het volgende:[..]
ja ... maar ze heeft dan al een slaapzakje aan, dus dat zou het probleem toch niet mogen zijn...
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:46 schreef moussy het volgende:[..]
Cas wil ook niet in een koud bed, met of zonder slaapzak.
quote:Niks verwennerietus, niet iedereen houdt van een koud bed.
Op woensdag 21 januari 2004 12:54 schreef Bright het volgende:[..]
verwennerietus? Nou ja, we kunnen het natuurlijk altijd proberen he... (Gaan we weer aan de gang met kruiken; een verwarmingsdekentje even over het matras net voor de laatste voeding lijkt me gemakkelijker)
Wij hebben een mini-verwarmingsdeken in zn bed, gewoon op het matras en tussen het dekbedje. Als Cas dan naar bed gaat halen we dat er uit en heeft hij een heerlijk warm bed. Na één keer een lekkende kruik, ben ik daar van genezen.
Easy-going ~ Leuk dat Sven het al iets leuker vind tijdens het zwemmen! Wilyan mag morgen "afzwemmen" voor zijn Guppy1.
(moeders is hier al helemaal zenuwachtig )
Jonnetje, ze ligt voor haar laatste voeding in de huiskamer. Na de voeding (in haar kamertje gegeven) gaat ze linea recta naar bed (na boertje/verschoning) We hebben gisteravond na de een na laatste voeding haar alvast naar bed gedaan (uur of 7), zodat ze daar al in lag bij de laatste voeding, maar dat accepteerde ze dus echt niet; krijsen bij het leven!
Wat vinden de anderen hier van een radiootje op haar kamer? Ze raakt daar dan toch ook helemaal aan gewend?
Ze houdt wel van herrie en actie om zich heen. Hoe meer drukte, hoe beter het is, mar ze wordt dan wel doodmoe met als gevolg dat ze al helemaal niet in slaap kan vallen (behalve in de wandelwagen als je ermee gaat wandelen)
En wens Wilyan alvast heel veel suk6
quote:Haha, wij wilden ook steeds al beginnen, het kan al vanaf 8 weken maar er kwam hier ook steeds iets tussen. Nu is hij morgen 8 maanden en komt het ritme er zowaar in.
Op woensdag 21 januari 2004 13:41 schreef bixister het volgende:
leuk easy-going, dat sven lol begint te krijgen in zwemmen. ik had ook al veel eerder met Piet willen gaan zwemmen maar er kwam steeds wat tussen. nu gaan we a.s. weekend naar CenterParks () dus komt het er eindelijk van. heb je nog leuke tips of oefeningen die we met hem kunnen doen in 't zwembad?
edit: en Wilyan natuurlijk succes met zijn guppie examen natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 21-01-2004 14:39]
quote:Het lijkt mij handiger om haar te laten wennen aan haar bed en haar daar dus overdag ook in te leggen.
Op woensdag 21 januari 2004 14:35 schreef Bright het volgende:
(..)
Jonnetje, ze ligt voor haar laatste voeding in de huiskamer. Na de voeding (in haar kamertje gegeven) gaat ze linea recta naar bed (na boertje/verschoning) We hebben gisteravond na de een na laatste voeding haar alvast naar bed gedaan (uur of 7), zodat ze daar al in lag bij de laatste voeding, maar dat accepteerde ze dus echt niet; krijsen bij het leven!Wat vinden de anderen hier van een radiootje op haar kamer? Ze raakt daar dan toch ook helemaal aan gewend?
(..)
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:26 schreef Grijs het volgende:[..]
Het lijkt mij handiger om haar te laten wennen aan haar bed en haar daar dus overdag ook in te leggen.
en terwijl ik dit zit te typen heeft meneertje zich de halve kamer doorgeschoven (het begint zowaar op kruipen te lijken en dat mis ik bijna door dit te typen ) Ik ga nu mijn mannetje maar eens even observeren
Maar hoe lang is dit bezig? Uit ervaring kan ik je zeggen dat iedere keer als je een bepaald patroon denkt te ontdekken dat het weer over is. Elise groeit ook hier vast wel weer over heen. Geruststellende gedacht he!
--> Ik wil ook graag met Jadey zwemmen, maar dat wordt hier alleen op donderdag en vrijdag gegeven. Dan moet ik werken!!!!!
quote:bright, maak je vooral geen zorgen dat ze niet voldoende indrukken opdoet hoor. en al valt Elise het makkelijkst in slaap in een drukke omgeving, dit is eigenlijk een 'negatieve' reden voor haar om in slaap te vallen: ze sluit zich dan af omdat het teveel voor haar is. de meeste kinderen moeten nog leren om alleen (in een rustige omgeving) in slaap te vallen, daar moet je ze dus een beetje bij helpen, oftewel in laten oefenen. dat betekent: zodra je het idee hebt dat ze moe is: in bed leggen. als ze niet in slaap valt, geen probleem, maar laat haar in ieder geval ervaren dat het ook fijn kan zijn om in d'r bedje te liggen en wat rust te hebben. (anders zit je straks met een kind dat altijd vermaakt moet worden!) ik zou ook absoluut geen radiootje op d'r kamer zetten! succes ermee.
Op woensdag 21 januari 2004 14:35 schreef Bright het volgende:
Jonnetje, ze ligt voor haar laatste voeding in de huiskamer. Na de voeding (in haar kamertje gegeven) gaat ze linea recta naar bed (na boertje/verschoning) We hebben gisteravond na de een na laatste voeding haar alvast naar bed gedaan (uur of 7), zodat ze daar al in lag bij de laatste voeding, maar dat accepteerde ze dus echt niet; krijsen bij het leven!Wat vinden de anderen hier van een radiootje op haar kamer? Ze raakt daar dan toch ook helemaal aan gewend?
Ze houdt wel van herrie en actie om zich heen. Hoe meer drukte, hoe beter het is, mar ze wordt dan wel doodmoe met als gevolg dat ze al helemaal niet in slaap kan vallen (behalve in de wandelwagen als je ermee gaat wandelen)
Ik kan Jadey nu wakker in bed leggen en dat gaat ze met haar 3 knuffels de dag weer ff doornemen. Ze hebben het altijd erg gezellig met z'n viertjes!
melonovy hoe is 't eigenlijk met chiara's slaap-oefeningen? slaapt ze de nachten nu standaard door?
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:30 schreef danosa het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf het begin al Jadey steeds naar bed gebracht . Van slapen grooei je en slapen doe je maar in je eigen bed! Je moet ook opletten dat ze niet te moe is als je d'r naar bed brengt Bright, soms kunnen babies dan moeilijker in slaap komen.
quote:Het is pas 2 dagen (avonden) bezig en daarvoor enkele keren onregelmatig.
Maar hoe lang is dit bezig? Uit ervaring kan ik je zeggen dat iedere keer als je een bepaald patroon denkt te ontdekken dat het weer over is. Elise groeit ook hier vast wel weer over heen. Geruststellende gedacht he!
quote:Da's jammer zeg! Het is wel echt leuk hoor, zeker als ze gaan reageren op de bewegingen en echt gaan meedoen (volgende keer doet ze misschien nog beter mee)![]()
![]()
--> Ik wil ook graag met Jadey zwemmen, maar dat wordt hier alleen op donderdag en vrijdag gegeven. Dan moet ik werken!!!!!
Leuk dat het beter met Sven ging in het water!
Wij zijn gisteren voor de tweede keer gaan zwemmen. Thomas was nogal moe en vond het iets minder leuk dan de eerste keer. Ik vond het water zelf eigenlijk ook best fris. Maar het blijft leuk om zo samen bezig te zijn. Bij ons worden er ook oefeningen gedaan en liedjes gezongen (de meeste liedjes ken ik echt nog niet, maar dat komt vast vanzelf wel) Gaan de babies bij jullie ook even onder water? Thomas vindt dat echt nog niet fijn, en ik kan hem eigenlijk geen ongelijk vinden .
Ik zal snel weer eens foto's plaatsen. Ik doe dit niet zo vaak omdat ik het zelf niet kan (moet dat toch echt eens leren) en ik hulp van husbie nodig heb.
quote:de avonden gaan echt top! Geen huilpartijen meer, soms is ze even wakker en jammert ze wat, meestal laten we haar even huilen en valt ze weer in slaap. Soms laat ik me even zien, doe ik haar speen in de mond, aai over de bol en dan verlaat ik de kamer weer, of ze nu wel of niet getroost is. Ik blijf er niet bij zitten totdat ze slaapt.
Op donderdag 22 januari 2004 16:31 schreef bixister het volgende:
melonovy hoe is 't eigenlijk met chiara's slaap-oefeningen? slaapt ze de nachten nu standaard door?
's Nachts slaapt ze niet door, maar vanaf morgen gaan we daar mee aan de slag. Vanaf dan krijgt ze geen nachtvoedingen meer, is de bedoeling, ik hoop dus dat het gaat lukken.
Wilyan Heeft zijn Guppy1 gehaald !
Het zwemmen.... (visje, visje in het water, met z'n allen naar het midden)
Wilyan krijgt zijn Guppy1-diploma
Wilyan met zijn Guppy1-diploma......
(op-etuhhh / of ff goed laten zien/bekijken, tis maar hoe je het bekijkt)
quote:Ja, bij ons gaan ze ook onder water. Omdat het nu wat beter ging heb ik hem de 2e keer ook even laten zakken. Maar dat vind ik wel een beetje tegennatuurlijk om te doen. Hij ging gelukkig niet huilen anders zou ik het nooit meer doen denk ik. Ik ken de meeste liedjes trouwens ook niet
Op donderdag 22 januari 2004 20:18 schreef -Lies- het volgende:
Leuk dat het beter met Sven ging in het water!
Wij zijn gisteren voor de tweede keer gaan zwemmen. Thomas was nogal moe en vond het iets minder leuk dan de eerste keer. Ik vond het water zelf eigenlijk ook best fris. Maar het blijft leuk om zo samen bezig te zijn. Bij ons worden er ook oefeningen gedaan en liedjes gezongen (de meeste liedjes ken ik echt nog niet, maar dat komt vast vanzelf wel) Gaan de babies bij jullie ook even onder water? Thomas vindt dat echt nog niet fijn, en ik kan hem eigenlijk geen ongelijk vinden.
.Fijn dat het slapen beter gaat melonovy, ik hoop dat de nachttraining net zo snel resultaat oplevert als de "avondtraining".
edit: Yesss Wilyan, Gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |