abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16458302
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:35 schreef ann0niempjuh het volgende:
Ik heb zojuist alle postings samen met mijn vrouw nogmaals doorgelezen en willen iedere serieuze poster bedanken voor hun reakties en visie hier op. Lering hoeven wij hier niet uit te trekken want in principe hebben we deze punten samen allang besproken.

mijn gevoelens die ik momenteel ervaar zijn uit de laatste omtmoeting ontsproten;

we hebben allebei kinderen (wij en het andere stel) in de leeftijd dat ze nog niks begrijpen....
normaal zorgen we er met klem voor dat we voor zulke afspraken kinderloos zijn..... maar goed... dat ging nu ff niet.... maar wilde heel graag afspreken....
dus die lagen te slapen, en wij waren lekker aan het stoeien en opgeilen, totdat er 1 wakker werd. toen 2 .... dat werkt niet stimulerend.
loopt er 1 naar boven ( de man van het andere stel ), en komt met onweer op zijn gezicht terug.... en zegt ook eerlijk dat hij ff uit de mood is maar dat dat wel weer goed komt..... hij is ff een stukje gaan wandelen met mijn vrouw, en alles was weer ok!
Toen sloeg zij in 1 keer om.... totaal lusteloos... toen hebben we nog veel gepraat... en zijn wij ook een stukje gaan wandelen... en ja, dat hielp ook.... voor haar..... niet voor mij.... ze heeft er echt wel wat voor moeten doen om mij weer zo-ver te krijgen.

Op DAT moment kwam ik er dus definitief achter dat ze niet is zoals ze zich voordoet!
ze komt over als volgt; Maakt niet uit, wanneer, waar, hoe lang, of wat dan ook... ik wil je! en ze heeft overal het schijt aan!
dat komt dus niet overeen met hetgeen ik zojuist heb getypt....

daar moet ik gewoon ff overheen...

Ja sorry hoor, maar als er een kind wakker word is de zin wel even weg ja, zeker als manlief met een onweersgezicht naar beneden komt en daarna even moet gaan wandelen om alles weer ok te krijgen.

Beetje overdreven om daarom te zeggen, ze doet zich anders voor als dat ze is.

Je kan mij wakker maken voor sex, ben er dol op, maar een huilend kind werkt echt zwaar tegen opwinding, een sjago hoofd ook...

Je gaat toch niet zeggen over iemand, je bent niet geil genoeg omdat je als je kind huilt en je man zo sjago is dat hij moet gaan wandelen niet goed kan hebben....

My god zeg, stel dat ik ooit sex met andere zou hebben terwijl de kleine thuis is en hij word wakker, dan stop ik dus op dat moment met sex, gaan we wel even kletsen ofzo, misschien dat het dan later nog wat word.
Als mijn man dan ook nog eens met een hoofd als een donderwolk rondloopt dan eindig ik die avond en dan komt het wel een ander keertje.

Edit: even wat weggehaalt, heb algemeen genomen een rotbui, dus had iets dat ietwat onaardig was neergezet.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 21-01-2004 15:23]

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16459584
opzich klinkt allemaal leuk maar je moet spiegelen ofzo had ik gehoord met swingen en dat is nou net het punt waar het mis gaat voor mij......
-
pi_16472220
brr het idee dat een andere vent mijn vriendin ligt te douwen
moet er niet aan denken maargoed

ik denk dat de TS beter kan stoppen met dit aangezien het voor jullie allebei geen meerwaarde geeft en het hele idee ervan dus al geen nut meer heeft

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_16473746
ho, stop... ik baseer mijn ervaringen op 2 ontmoetingen he! het is niet zo dat heel mijn gemoedstoestand afhangt van dat ene moment!, tuurlijk heb ik daar begrip voor!. Alleen als je haar kent!, dan zou je weten dat dat soort dingen haar totaal niet boeit! (huilende kids of sjago vriend). Ze liet op dat moment gewoon haar ware aard zien, en die is wel heel gezond. maar voldoet niet aan het profiel/ imago wat ze probeert te creëren.

Ik ga nu slapen ... enzo morgen lees ik wel weer verder!... groetjes van mij! x

my secret postings device
pi_16486950
quote:
Er is geen enkel verschil tussen partnerruil en je meid die met een andere meid het bed in duikt of in een trio meeneemt.
Sex met andere is sex met andere, simpel....
Je vergist je daar deerlijk in, realiteit is geen fantasie hoor....

Het verliefd worden op een ander, als dat gebeurt dan was dat toch wel gebeurt, sex of geen sex...

Waarom wil je wel sex hebben met een andere meid in een trio, zie je dat wel als ok, maar met een stel is het ineens het begin van het einde in jouw ogen...

wat is er zo anders aan, helemaal niets, dat kan ik je uit ervaring vertellen.

hold on horsy

haha... dit was mijn mening he... en dit is jou mening, ik vind niet dat jij kan zeggen dat er geen enkel verschil is, dat vind jij mischien maar is geen feit.

en ik denk dat jij me niet helemaal goed begrepen hebt, sex met een meid erbij of met een stel erbij is in mijn ogen geen probleem en daar hoef je je ervaringen niet bij te halen ik weet hoe het is.

maar als je aan partner ruil gaat doen VIND IK (mijn mening, geen feit) dat dat heel erg verkeerd kan gaan.

dat is geen aanvulling meer op je eigen sex leven want jij bent er helemaal niet bij, mijn vriendin zou dus in een ander huis sex hebben met een andere man... wat is daar een aanvulling van op ons sexleven ? ik heb daar niet veel mee te maken.

aan de andere kant, als je dus sex hebt met een vrouw of een stel erbij is dat in mijn ogen wel een aanvulling op je eigen sexleven want jij doet daar aan mee, je hebt dan met 3 of 4 man lol en je bent er met je eigen partner bij betrokken en op dat moment als het een nieuw persoon is zou ik me sexueel mischien iets meer aangetrokken voelen tot de nieuwe dame in kwestie, niet omdat ze leuker is oid maar omdat ze nieuw is, het spannende gedeelte dus wat je ook hebt als je net een leuk meisje leert kennen. maar het houden van en dat gedeelte blijft toch echt bij mijn vriendin.

als ik dus met een andere meid alleen sex zou hebben en ze is er niet bij zou ik me niet fijn voelen, in mijn ogen kan dat gewoon niet goed zijn... al je aandacht aan een ander geven, diegene volop laten genieten en recht in d'r ogen aan kijken als je haar aan het neuken bent en haar dus begeren zonder je eigen partner erbij. dat vind ik zeker niet goed, op dat moment vergeet je lijkt mij je hele eigen vriendin want al je gevoel en aandacht zit bij diegene waar je dan mee bezig bent.

het idee dat mijn vriendin op dat moment door een andere man genomen word en zij mij op dat moment vergeet zal mij veel pijn doen denk ik.

bij een trio of kwartet heb je dat dus niet, je bent met zijn vieren bezig en hebt sex, lol en maakt een praatje enz. maar op dat moment kan je je niet afzonderen van je eigen partner en ikzelf denk ook niet dat je het zover moet laten komen.

je zegt, als ze verliefd zou worden word ze dat ook wel zonder sex.

DAT IS GROTE ONZIN

je kan dingen natuurlijk ook opzoeken, klein voorbeeldje...

de kans dat je vermoord word is er altijd... maar als jij bv. elke dag in een of andere getto buurt gaat rondhangen in new york ofzo dan is je kans natuurlijk 100 x groter.

net als verliefd worden op een ander, als ik uitga dan kom ik vele meisjes tegen maar het is niet zo dat ik spontaan verliefd word, tuurlijk kan je er 1 leuk vinden, iets meer dan normaal maar het zal niet 123 gebeuren dat ik spontaan verliefd word.

als ik nou met al die meisjes ook nog eens sex mag gaan hebben van mijn vriendin, en stel dat het er 50 zijn.. reken er maar op dat de kans heel erg groot is dat ik op een paar daarvan heel erg verliefd zou kunnen gaan worden.

in mijn ogen is het dus een groot verschil of je een kwarter of trio gaat doen of dat je aan partner ruil gaat doen, bij sex met anderen en je eigen partner is erbij blijf je dus met je eigen partner bezig maar sex alleen met een ander is de kans dan vergroot vind ik dat je een ander leuk gaat vinden. en in mijn ogen is dat je relatie dan een beetje op het spel zetten, je kan dan aan het eind ALS het fout is gegaan niemand de schuld geven behalve jezelf, je wist waar je aan begon.

je moet echt 1000% zeker zijn van je relatie ga je aan zulke dingen beginnen, trio's en kwartetjes en dergelijke maar als je aan partner ruil gaat doen denk ik niet dat je ooit 100% zeker kan zijn dat het altijd goed blijft gaan... op een dag kom je de verkeerde dan tegen denk ik en dan is het einde oefening.

btw... dit zijn mijn gedachtes en meningen he dus geen feiten. maar zo denk ik er over.

nice fine girls for my gf wanted
pi_16494336
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:08 schreef ann0niempjuh het volgende:
Maar goed, ik besef me daarnaast nog steeds dat ik 1 van die gelukkige ben die dit allemaal heeft mogen meemaken binnen een relatie. dat is dan wel weer een schrale troost.
Gelukkige? Kan er me niks bij voorstellen maarja. Ieder het zijne.
pi_16495072
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:10 schreef pand3mon het volgende:

[..]

hold on horsy

haha... dit was mijn mening he... en dit is jou mening, ik vind niet dat jij kan zeggen dat er geen enkel verschil is, dat vind jij mischien maar is geen feit.

en ik denk dat jij me niet helemaal goed begrepen hebt, sex met een meid erbij of met een stel erbij is in mijn ogen geen probleem en daar hoef je je ervaringen niet bij te halen ik weet hoe het is.

maar als je aan partner ruil gaat doen VIND IK (mijn mening, geen feit) dat dat heel erg verkeerd kan gaan.

dat is geen aanvulling meer op je eigen sex leven want jij bent er helemaal niet bij, mijn vriendin zou dus in een ander huis sex hebben met een andere man... wat is daar een aanvulling van op ons sexleven ? ik heb daar niet veel mee te maken.

aan de andere kant, als je dus sex hebt met een vrouw of een stel erbij is dat in mijn ogen wel een aanvulling op je eigen sexleven want jij doet daar aan mee, je hebt dan met 3 of 4 man lol en je bent er met je eigen partner bij betrokken en op dat moment als het een nieuw persoon is zou ik me sexueel mischien iets meer aangetrokken voelen tot de nieuwe dame in kwestie, niet omdat ze leuker is oid maar omdat ze nieuw is, het spannende gedeelte dus wat je ook hebt als je net een leuk meisje leert kennen. maar het houden van en dat gedeelte blijft toch echt bij mijn vriendin.

als ik dus met een andere meid alleen sex zou hebben en ze is er niet bij zou ik me niet fijn voelen, in mijn ogen kan dat gewoon niet goed zijn... al je aandacht aan een ander geven, diegene volop laten genieten en recht in d'r ogen aan kijken als je haar aan het neuken bent en haar dus begeren zonder je eigen partner erbij. dat vind ik zeker niet goed, op dat moment vergeet je lijkt mij je hele eigen vriendin want al je gevoel en aandacht zit bij diegene waar je dan mee bezig bent.

het idee dat mijn vriendin op dat moment door een andere man genomen word en zij mij op dat moment vergeet zal mij veel pijn doen denk ik.

bij een trio of kwartet heb je dat dus niet, je bent met zijn vieren bezig en hebt sex, lol en maakt een praatje enz. maar op dat moment kan je je niet afzonderen van je eigen partner en ikzelf denk ook niet dat je het zover moet laten komen.

je zegt, als ze verliefd zou worden word ze dat ook wel zonder sex.

DAT IS GROTE ONZIN

je kan dingen natuurlijk ook opzoeken, klein voorbeeldje...

de kans dat je vermoord word is er altijd... maar als jij bv. elke dag in een of andere getto buurt gaat rondhangen in new york ofzo dan is je kans natuurlijk 100 x groter.

net als verliefd worden op een ander, als ik uitga dan kom ik vele meisjes tegen maar het is niet zo dat ik spontaan verliefd word, tuurlijk kan je er 1 leuk vinden, iets meer dan normaal maar het zal niet 123 gebeuren dat ik spontaan verliefd word.

als ik nou met al die meisjes ook nog eens sex mag gaan hebben van mijn vriendin, en stel dat het er 50 zijn.. reken er maar op dat de kans heel erg groot is dat ik op een paar daarvan heel erg verliefd zou kunnen gaan worden.

in mijn ogen is het dus een groot verschil of je een kwarter of trio gaat doen of dat je aan partner ruil gaat doen, bij sex met anderen en je eigen partner is erbij blijf je dus met je eigen partner bezig maar sex alleen met een ander is de kans dan vergroot vind ik dat je een ander leuk gaat vinden. en in mijn ogen is dat je relatie dan een beetje op het spel zetten, je kan dan aan het eind ALS het fout is gegaan niemand de schuld geven behalve jezelf, je wist waar je aan begon.

je moet echt 1000% zeker zijn van je relatie ga je aan zulke dingen beginnen, trio's en kwartetjes en dergelijke maar als je aan partner ruil gaat doen denk ik niet dat je ooit 100% zeker kan zijn dat het altijd goed blijft gaan... op een dag kom je de verkeerde dan tegen denk ik en dan is het einde oefening.

btw... dit zijn mijn gedachtes en meningen he dus geen feiten. maar zo denk ik er over.

Hmmm ja op die fiets snap ik je wel, maar partnerruil staat niet gelijk aan apart van elkaar dingen doen, je kan ook aan partnerruil in dezelfde ruimte doen, niet echt met z'n 4-en dus(wisselen enzo), maar gewoon samen op 1 bed en dan ruilen...

Moet zeggen dat ik er idd ook geen behoefte aan heb om een date met een man apart te doen, zie daar het nut niet van in, heb liever dan 2 mannen tot m'n beschikking

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:04:39 #58
27929 piere
doe mij maar bier
pi_16495199
ero, vragie. kan je dat quoten van lappen text wat minderen, dat leest wat lekkerder voor iedereen. (misschien gewoon quoten en dan de lap text deleten?)

bvd .

fok you ja!
pi_16497866
quote:
Hmmm ja op die fiets snap ik je wel, maar partnerruil staat niet gelijk aan apart van elkaar dingen doen, je kan ook aan partnerruil in dezelfde ruimte doen, niet echt met z'n 4-en dus(wisselen enzo), maar gewoon samen op 1 bed en dan ruilen...
Moet zeggen dat ik er idd ook geen behoefte aan heb om een date met een man apart te doen, zie daar het nut niet van in, heb liever dan 2 mannen tot m'n beschikking
tja... dat zou ik dus helemaal raar vinden

ligt een halve meter naast je je eigen partner te hijgen...

lig je daar naast elkaar te wippen, lijkt meer op een neukstrijd haha.

nee, dan kan je net zogoed een kwartet doen he krijg toch zin in me eigen vriendin dan.

en tja.. dat je er 2 tot je beschikking wilt ff andersom voor mij met dames dan... maar daarin kan ik je een hand schudden

nice fine girls for my gf wanted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')