abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16450832
Heb ik dat...

Na veel overwegingen en veel gepraat met elkaar waren we tot de conclusie gekomen dat we er allebei wel voor in zouden zijn; partnerruil.
Te Gek!... Na veel zoeken en praten hebben tenslotte een aantal ervaringen achter de rug, maar dat was niet wat we zochten.
Uit een vaag verleden hadden we nog kennissen waarmee het contact verbroken was om een stomme reden.
Dit contact hebben we weer opgenomen en vrijwel gelijk onze wensen aangekaart. Dit sloeg in als een bom en werdt positief beantwoord. Na eerst veel gepraat te hebben met elkaar over consequenties en verantwoordelijkheden hebben we een datum geprikt voor onze eerste afspraak.

Ik moet eerlijk zeggen dat de vrouw in kwestie (van dat andere stel) er enorm lekker uit ziet! vooral qua gezicht, en dat ze zich altijd enorm hitsig presenteerde (dat was ook de reden dat wij aan hun dachten voor partnerruil).

Nu hebben we inmiddels 2x partnerruil gedaan en daarna met z'n allen goed daarover gepraat. op zich mag ik eigenlijk helemaal niet klagen want zeg nou zelf; hoe gelukkig mag je je prijzen dat je zo een relatie hebt als ik ?!
Ik en mijn vrouw kunnen werkelijk alles bespreken en hebben een zeer stabiele relatie. Ons seksleven is uhm ... zeer actief, spannend en hartstochtelijk te noemen.

Nu had ik dus verwacht dat deze ervaring een uitbreiding zou zijn op hetgeen wat ik al heb. Na nu 2x sex te hebben gehad met die andere vrouw kan ik alleen maar zeggen dat ze behoorlijk tegen viel :S

Zo'n grote mond dat ze eigenlijk heeft en hoe uitdagend ze is tijdens normale visites enzo, zou je denken "dat is een beest, die kan niet stoppen, die maakt me gek!" maar het tegendeel is waar. Ok, ze doet wat dingetjes anders als mijn eigen vrouw wat ik opzich wel leuk vindt, maar dat zijn maar hele kleine details vergeleken met wat ik er van verwachtte.
Wat ook de-stimulerend werkt is het feit dat er tussen de bedrijven door allerlei serieuze dingen besproken werden waarover dan weer nagedacht moest worden. dat doen we dan wel met zijn vieren. Ik snap best dat er dingen besproken moeten worden, maar doe dat dan een dag later ofzo. Kijk, als het echt heel belangrijk is moet het wel direct besproken worden natuurlijk, das logisch.

Onze eigen relatie is door deze ervaringen wel weer veel sterker geworden dan voorheen en het besef dat wij zo'n goeie relatie hebben komt dan gauw naar boven. wij knuffelen wel, we geven elkaar blijk van liefde op allerlei manieren, we zijn romantisch, hartstochtelijk en zien elkaar na 10 jaar nog steeds als de ware!, ik zou niet zonder haar kunnen leven!
dat andere stel heeft dat dus allemaal niet, die hebben een heel ander soort relatie.

Ik zit nu gewoon een beetje in de knoop. Wat moet ik nu verder doen; geef ik het nog een kans, gaan we binnenkort maar eens praten of stoppen we er dan mee (met behoud van vriendschap natuurlijk).

wat me het meeste dwars zit, is dat ze zich vele malen beter voordeed als dat ze in werkelijkheid is. Ik had er zoveel hoge verwachtingen van, ik zag het helemaal zitten! ik wilde haar dingen laten beleven die ze alleen met mij zou kunnen beleven! (voor je gevoel dan he) ik zou 'r laten sidderen van genot, want mijn prestaties lagen gewoon veel hoger als bij haar eigen partner ( echt waar, dit was besproken ). en ik had begrepen dat zij dat wel kon waarderen. ....

ken je de uitdrukking "Wham Bam, Thank you M'am" ? ...

precies ... daar lag ik dan ....
Bleeh.. wat jammer zeg.... beetje teleurgesteld ben ik wel ja.

Maar goed, ik besef me daarnaast nog steeds dat ik 1 van die gelukkige ben die dit allemaal heeft mogen meemaken binnen een relatie. dat is dan wel weer een schrale troost.

Ik ben gewoon iemand van lang voorspel, en daarna langzaam naar 'de daad' toewerken om vervolgens ongeremd, hard en wild tekeer te gaan. Mijn vrouw is ook zo.

pfffff, ik kan hier wel uren lang hetzelfde blijven typen en jullie schieten er niks mee op, maar ik moest dit gewoon ff kwijt.

we hebben samen wel besloten, dat als deze partnerruil-relatie stopt, om wat voor reden dan ook. dan stoppen wij er ook definitief mee.

we hebben in onze ogen genoeg kunnen experimenteren en ervaringen opgedaan om voldaan terug te kijken op hetgeen wat er allemaal gebeurt is. En onze relatie is door al die ervaringen verbetert!

achja, en wie weet.... als we dadelijk ooit nog eens 50 worden dat we de draad weer oppakken

Groeten van .... mij

my secret postings device
pi_16450906
en hoe denken de andere drie erover?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16450937
Ik zou er mee stoppen joh, lijkt wel alsof je er gewoonm tegenop ziet.

Zou gewoon bij mijn eigen vrouw blijven, vooral als dat ook nog eens beter en fijner is.

Life sucks
pi_16451000
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
en hoe denken de andere drie erover?
Wat zij denkt weet ik nog niet. Mijn vrouw en hij hebben het goed naar hun zin. Hij maakt nu dingen mee die zij dus niet doet. (snap je um nog? ) Maar hij brengt ook geen extra waarde in de sexuele ervaringen van mijn vrouw.

dus zullen we het blijven doen puur om het feit dat je partnerruil doet en dus op zich wel spannend is maar geen meerwaarde levert, of moeten we gewoon tevreden zijn met ons eigen sexleven en dat andere stel als goede vrienden blijven ontmoeten zonder sexueel contact?

ik kan me voorstellen dat als we voor het laatste kiezen het soms moeilijk zal zijn om je in te houden. misschien is het wel beter dat we het zo afspreken dat we het 'in principe' niet meer doen, maar mocht de drang zodanig zijn bij ons vieren, dat we er wel voor open staan ofzo ...

FOK!fotograaf woensdag 21 januari 2004 @ 10:17:53 #5
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16451005
Tja, niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik denk niet dat je je hele ervaring met partnerruil moet baseren op 1 koppel. Kijk, als er nu een paar verschillende geweest zijn, ok, dan heb je referentiemateriaal zeg maar. Wie weet is een ander koppel wel meer dan je durfde hopen. En zoals je zelf al aangekaart hebt, je verwachtingen waren erg hoog. Misschien nog eens een poging wagen en er wat neutraler over denken qua verwachtingen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_16451049
je kan het ook als uitdaging beschouwen om van die andere vrouw het beest in bed te maken waarvan je dacht dat ze het al was...
pi_16451052
tja dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen dat dat tegen valt
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:20:24 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16451053
Ja sorry, maar wat had je dan verwacht

Bedankt voor het neerschrijven van je ervaringen in elk geval .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:20:43 #9
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16451059
Ik kan niet begrijpen dat iemand z'n vrouw door een andere kerel laat neuken.
Maar goed, ik ben dan ook ouderwets.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:21:07 #10
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16451069
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:17 schreef ann0niempjuh het volgende:

Dus zullen we het blijven doen puur om het feit dat je partnerruil doet en dus op zich wel spannend is maar geen meerwaarde levert, of moeten we gewoon tevreden zijn met ons eigen sexleven en dat andere stel als goede vrienden blijven ontmoeten zonder sexueel contact?

ik denk niet dat dat zal gaan werken. Eenmaal zoiets gedaan te hebben is de band tussen jullie allemaal dusdanig veranderd dat je nooit meer een "gewone" vriendschappelijke relatie kunt onderhouden met die twee andere mensen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16451084
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:14 schreef mr.marcus het volgende:
Ik zou er mee stoppen joh, lijkt wel alsof je er gewoonm tegenop ziet.

Zou gewoon bij mijn eigen vrouw blijven, vooral als dat ook nog eens beter en fijner is.

tegen op zien is een groot woord, ik zit er nu gewoon even mee. ik kan er me ook bij neerleggen en gewoon proberen te genieten van wat we ervaren. Kijk het is ook wel eens fijn om van een enorm knappe tafel te eten. dat stimuleerd behoorlijk, vooral omdat het contact puur sexueel is tijdens zo'n afspraak. Vat me niet verkeerd op, mijn vrouw ziet er zeker niet verkeerd uit... helemaal niet!, maar mjah.... toch ....;)
pi_16451130
quote:
Maar goed, ik besef me daarnaast nog steeds dat ik 1 van die gelukkige ben die dit allemaal heeft mogen meemaken binnen een relatie. dat is dan wel weer een schrale troost.
Ik zou het niet fijn vinden, als iemand anders, mijn vriendin penetreerde maar ieder zijn mening he, iig suc6
pi_16451150
mja, deze levenstijl zal zeker niet iedereen bevallen, dat begrijp ik best. maar je moet het van 2 kanten zien. ja... mijn vrouw wordt dan geneukt door een andere man, maar ik lig zelf ook te krikken met een andere vrouw Dan heb je dat ineens allemaal niet meer zo in de gaten.

en oordelen kun je pas als je het hebt meegemaakt.

pi_16451174
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:25 schreef ann0niempjuh het volgende:
mja, deze levenstijl zal zeker niet iedereen bevallen, dat begrijp ik best. maar je moet het van 2 kanten zien. ja... mijn vrouw wordt dan geneukt door een andere man, maar ik lig zelf ook te krikken met een andere vrouw Dan heb je dat ineens allemaal niet meer zo in de gaten.

en oordelen kun je pas als je het hebt meegemaakt.

groot gelijk geef ik je, maar ik zal hier nooit en te nimmer aan deze praktijken meedoen
pi_16451175
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:21 schreef ann0niempjuh het volgende:

[..]

blaah
Vat me niet verkeerd op, mijn vrouw ziet er zeker niet verkeerd uit... helemaal niet!, maar mjah.... toch ....;)

hahaha, je bent een man of je bent het niet... inderdaad
Life sucks
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:26:45 #16
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16451182
Ik ben dan misschien wel ouderwets, maar ben nooit jalours dat iemand met mijn vriendin zat te praten of aanraakte ofzo.. maar echt haar neuken, dat laat je toch niet toe als jezelf een serieuze relatie hebt!!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_16451183
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:20 schreef realist_ik het volgende:
je kan het ook als uitdaging beschouwen om van die andere vrouw het beest in bed te maken waarvan je dacht dat ze het al was...
Dan kan ik me voorstellen dat ze een relationeel probleem gaat krijgen met haar partner. "Hij wel, en ik niet?"
Maar tuurlijk doe ik daar mijn best voor. I'd Like to rock her world!
pi_16451202
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:20 schreef martijntie het volgende:
tja dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen dat dat tegen valt
en dat baseer je op? ....
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:27:42 #19
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_16451208
Hmmm, ik zou het toch nog eens een keer met een ander paar proberen. Zoals je ziet is het uiterlijk van een vrouw alleen niet altijd voldoende om er iets bijzonders van te maken. Zoek even lekker verder en probeer het nog eens! Zoals Xaviera zei: je moet altijd alles 2x proberen. In dit geval is het niet 2x met dezelfde persoon, maar met 2 verschillende paren.
Is een parenclub niet iets voor jullie?
pi_16451254
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ja sorry, maar wat had je dan verwacht

Bedankt voor het neerschrijven van je ervaringen in elk geval .

Zoals beschreven hebben we meerdere ervaringen gehad.. ook met 'kennissen'. Nou... daar heb ik echt van genoten hoor! die was net zo wild en gek als ik, we zijn toen heel de nacht door gegaan.

DAT had ik ook van haar verwacht

woensdag 21 januari 2004 @ 10:33:21 #21
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_16451340
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:17 schreef ann0niempjuh het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als we voor het laatste kiezen het soms moeilijk zal zijn om je in te houden. misschien is het wel beter dat we het zo afspreken dat we het 'in principe' niet meer doen, maar mocht de drang zodanig zijn bij ons vieren, dat we er wel voor open staan ofzo ...

Dit lijkt mij het beste plan...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:33:21 #22
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16451341
quote:
schreef ann0niempjuh het volgende:
Ik denk dat veel mannen bang zijn in zo'n situatie, ik denk dat mannen heel snel onzeker zijn over hun eigen kunnen in bed, en ik denk dat ze in het geniep bang zijn dat degene met wie ze geruild hebben het eigenlijk net zo goed doet, of misschien wel beter dan zij.

Dus ik zou zeggen kies eens voor je vrouw een stel uit, laat je vrouw eens kennis maken met een man die meer mans is dan jij. Misschien is dat beter voor jou, om te meer inzicht te krijgen in de psychologie van deze situatie.
Want volgens mij ben je vrij onwetend.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:34:37 #23
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16451365
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:25 schreef ann0niempjuh het volgende:
mijn vrouw wordt dan geneukt door een andere man, maar ik lig zelf ook te krikken met een andere vrouw
Als ik behoefte zou hebben om iemand anders dan m'n eigen vrouw/vriendin te neuken dan lossen we dat wel op, op een of andere manier.

But NO CHANCE IN HELL dat ik ooit m'n vrouw/ vriendin door een andere kerel zou laten neuken!

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_16451378
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:27 schreef EdPowers het volgende:
bla...

Is een parenclub niet iets voor jullie?

dat hebben we overwogen, en hebben ons hierover goed laten informeren. Maar nee, dat is dus niet wat we zoeken. wat we zochten hebben we gevonden in feite. 1 stel waarmee je langdurig partnerruil gaat doen. en in principe hoeft er niet bij iedere afspraak iets te gebeuren. en ook niet met regelmaat (1x per maand ofzo) maar zoiets moet bijzonder blijven.

Als je er zo over praat en de reakties leest, krijg je wel gemengde gevoelens ja.... waar ben ik nou eigenlijk mee bezig

zolang we het beide eens zijn in onze beslissingen kun je alles aan. zodra 1 iemand het niet leuk meer vindt, moet je er gewoon mee nokken lijkt me...

woensdag 21 januari 2004 @ 10:35:41 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16451389
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik denk dat veel mannen bang zijn in zo'n situatie, ik denk dat mannen heel snel onzeker zijn over hun eigen kunnen in bed, en ik denk dat ze in het geniep bang zijn dat degene met wie ze geruild hebben het eigenlijk net zo goed doet, of misschien wel beter dan zij.
Spreek voor jezelf zou ik zeggen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')