quote:......la maar.............
Op woensdag 21 januari 2004 12:46 schreef urkerboy het volgende:
koeman is gewoon een fluttrainer die teert op zijn naam.
Als trainer heeft hij alleen de prijzen gewonnen waarbij Co Adriaanse de weg naar het kampioenschap en de beker had vrijgemaakt. Sinds hij het elftal het hele seizoen alleen coacht winnen ze geen enkele prijs meer. Dit seizen hebben ze zelfs nog niet 1 goede wedstrijd gespeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 21-01-2004 12:59]
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:42 schreef Speed1971 het volgende:[..]
He lees mijn eerdere post
[..].......case closed
quote:En dat geldt dus ook voor Koeman, en daar zit'm de kneep. Zelfspot lijkt me juist een positieve eigenschap voor iemand die een groep moet leiden. Erg teleurstellende en onverwachte reactie van Koeman vind ik.
Op woensdag 21 januari 2004 12:43 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zie de GKL niet voldoende humor en zelfrelativering hebben om iemand uit te nodigen die z'n club, de spelers en de technische staf afzeikt hoor...
quote:Doc, en dit is dus weer zo'n reactie als waar ik op doelde.
Op woensdag 21 januari 2004 12:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ga jij gewoon eens je eigen slaapkamertje voel poepen manjongen
Wie zulke opmerkingen van een cabaretier serieus neemt, is volgens mij flink gefrustreerd. Het zou erger zijn geweest als Freek 100 x had gezegd : "ajax wordt toch wel kampioen" en "het gaat geweldig met ajax"...
Wat verwacht Koeman dan? Dat iemand als Freek een bloedserieuze positieve toespraak gaat staan houden?
.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 21-01-2004 12:53]
quote:Ik zie ook wel eens iets over het hoofd. Behalve dingen die uit Urk komen natuurlijk
Op woensdag 21 januari 2004 12:50 schreef ErikT het volgende:[..]
Sorry Speed
quote:Maar de GKL is dan ook een debiel.
Op woensdag 21 januari 2004 12:43 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zie de GKL niet voldoende humor en zelfrelativering hebben om iemand uit te nodigen die z'n club, de spelers en de technische staf afzeikt hoor...
quote:Zoals al eerder opgemerkt, lees aub mijn eerdere post.
Op woensdag 21 januari 2004 12:51 schreef Viper-X het volgende:[..]
Doc, en dit is dus weer zo'n reactie als waar ik op doelde.
Wie zulke opmerkingen van een cabaretier serieus neemt, is volgens mij flink gefrustreerd.
Ik doelde op jou poep-uitspraak dat jij je verheugde op de reactie van Koeman na het verlies tegen Roda........maar ja het is je vergeven, je heet immers Loekie
quote:Denk je dat VanMarwijk wel het allemaal prima zou vinden dan? Lijkt me niet.
Op woensdag 21 januari 2004 12:50 schreef the-O het volgende:[..]
En dat geldt dus ook voor Koeman, en daar zit'm de kneep. Zelfspot lijkt me juist een positieve eigenschap voor iemand die een groep moet leiden. Erg teleurstellende en onverwachte reactie van Koeman vind ik.
Bij Ajax hebben ze tenminste een Voorzitter die zelf relativering heeft. Vrij uniek.
quote:Oh, hoe vaak heb ik hier niet van een ajacied gelezen 'ik kan niet wachten op de reactie van Bertje!' als Feyenoord weer is verloren/slecht gespeeld had. En dat mag dan weer wel?
Op woensdag 21 januari 2004 12:53 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zoals al eerder opgemerkt, lees aub mijn eerdere post.
Ik doelde op jou poep-uitspraak dat jij je verheugde op de reactie van Koeman na het verlies tegen Roda........maar ja het is je vergeven, je heet immers Loekie
En lees is goed, ik zei "áls ajax mocht verliezen".
.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 21-01-2004 12:56]
quote:Nee, Koemand verwacht dat het bestuur niet iemand uitnodigt die hem bij een officiële Ajax gelegenheid afzeikt.
Op woensdag 21 januari 2004 12:51 schreef Viper-X het volgende:
Wat verwacht Koeman dan? Dat iemand als Freek een bloedserieuze positieve toespraak gaat staan houden?.
quote:Dan had Koeman van tevoren in moeten grijpen, als ie wist dat er een cabaretier zou komen. Want een cabaretier "zeikt af!". Dat is z'n beroep! Als ie serieus zou zijn, was het geen cabaretier meer.
Op woensdag 21 januari 2004 12:58 schreef Doc het volgende:[..]
Nee, Koemand verwacht dat het bestuur niet iemand uitnodigt die hem bij een officiële Ajax gelegenheid afzeikt.
quote:Hebben we het over Van Marwijk dan?
Op woensdag 21 januari 2004 12:55 schreef Doc het volgende:[..]
Denk je dat VanMarwijk wel het allemaal prima zou vinden dan? Lijkt me niet.
Bij Ajax hebben ze tenminste een Voorzitter die zelf relativering heeft. Vrij uniek.
Wat ik hoorde in die bewuste toespraak was zo hard nog niet, en alles werd met een knipoog gebracht. Aan het einde zette hij nog het clublied in. Ik kon er wel om lachen.
quote:Calimero, jankbak
Op woensdag 21 januari 2004 07:20 schreef Master-JiP het volgende:
mokte Koeman
quote:Als je het als afzeiken ervaart. Jek an er ook gewoon om lachen en het op juiste waarde schatten.
Op woensdag 21 januari 2004 12:32 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk inderdaad dat je dat kan verwachten als je Freek uitnodigd, maar ik denk dat Koeman dan ook enigszins teleurgesteld is dat door het bestuur iemand is uitgenodigd die hem en zijn spelers afzijkt.
quote:Ik denk dat de meeste mensen die bij een officiële gelegenheid van de plek waar ze werken publiekelijk afgezeken worden daar verre van gelukkig mee zijn. Heb dat elders ook wel gehoord dat ooit bij een werkplek personen publiek voor het hele bedrijf werd afgezeken - in cabaret vorm. En daar was die afdeling verre van blij mee en had een behoorlijke interne rel opgeleverd.
Op woensdag 21 januari 2004 13:03 schreef the-O het volgende:[..]
Hebben we het over Van Marwijk dan?
Ik had van Koeman wat meer humor verwacht, ik doe niet in Feyenoord-Ajax-PSV spelletjes.
En zeker in het voetbal wereldje is zoiets "not done".
Daarom is het des te opmerkelijker dat er bij Ajax een voorziter zit die wel dat zelfrelativerings vermogen heeft, en men er bij de club wel om kon lachen. Dat maak je niet bij veel clubs mee. Dat "het slachtoffer" er minder de lol van inziet vind ik wel begrijpelijk, en dat zal je dus ook elders - niet alleen ind e voetballerij vinden. Zeker als het afzeiken gebeurt uit een hoek waar je het niet van verwacht.
quote:Ik vind je reactie nogal dubbel. Je prijst Ajax de tent uit maar praat het ook goed dat mensen er niet tegen kunnen. Het is gewoon sterk van het bestuur en kinderachtig van Koeman, daar komt het feitelijk op neer.
Op woensdag 21 januari 2004 13:11 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat de meeste mensen die bij een officiële gelegenheid van de plek waar ze werken publiekelijk afgezeken worden daar verre van gelukkig mee zijn. Heb dat elders ook wel gehoord dat ooit bij een werkplek personen publiek voor het hele bedrijf werd afgezeken - in cabaret vorm. En daar was die afdeling verre van blij mee en had een behoorlijke interne rel opgeleverd.
En zeker in het voetbal wereldje is zoiets "not done".
Daarom is het des te opmerkelijker dat er bij Ajax een voorziter zit die wel dat zelfrelativerings vermogen heeft, en men er bij de club wel om kon lachen. Dat maak je niet bij veel clubs mee. Dat "het slachtoffer" er minder de lol van inziet vind ik wel begrijpelijk, en dat zal je dus ook elders - niet alleen ind e voetballerij vinden. Zeker als het afzeiken gebeurt uit een hoek waar je het niet van verwacht.
En die laatste zin van je klopt niet. Het komt uit een waarvan je het wel kan verwachten. Juist iemand die Ajax steunt, mag dit soort grappen maken. Dat laat je bij Ajax niet door Gerard Cox doen.
Verder vind ik het weer typisch dat je meteen doet alsof het zo super is van Ajax om dit te doen: het is echt niet uniek en andere clubs kennen ook veel zelfspot. Maar hebben vaak een wat volwassener trainer.
Zou de mol dan eindelijk van binnenuit z'n werk gaan doen?
quote:Wat ik zeg is: het is te prijzen van het bestuur, maar het is begrijpelijk dat Koeman gepikeerd is.
Op woensdag 21 januari 2004 13:16 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vind je reactie nogal dubbel. Je prijst Ajax de tent uit maar praat het ook goed dat mensen er niet tegen kunnen. Het is gewoon sterk van het bestuur en kinderachtig van Koeman, daar komt het feitelijk op neer.
quote:O ja? Kan je daar voorbeelden van geven?
Op woensdag 21 januari 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
En die laatste zin van je klopt niet. Het komt uit een waarvan je het wel kan verwachten. Juist iemand die Ajax steunt, mag dit soort grappen maken. Dat laat je bij Ajax niet door Gerard Cox doen.Verder vind ik het weer typisch dat je meteen doet alsof het zo super is van Ajax om dit te doen: het is echt niet uniek en andere clubs kennen ook veel zelfspot. Maar hebben vaak een wat volwassener trainer.
Koeman mag een voorbeeld nemen aan v. Raaij, die heel hard moest lachen en zelfs mee ging doen, met een aantal grappen die over hem werden gemaakt bij Kopspijkers.
Maar ja, Zijne Koninglijke Hoogheid meneer Koeman duidt met zijn godenclub natuurlijk geen enkel (satirisch) grapje.
.
quote:Tuurlijk moet je cabaret met een korreltje zout nemen.
Op woensdag 21 januari 2004 13:24 schreef Viper-X het volgende:
Doc, jij houdt zeker niet van cabaret. Nog 1 keer : cabaratiers zeiken altijd mensen af. En dat moet je met een korreltje zout nemen, want het is altijd heel erg overdreven en vrijwel altijd 'negatief'. (Als het positief zou zijn was het niet meer grappig geweest.)Koeman mag een voorbeeld nemen aan v. Raaij, die heel hard moest lachen en zelfs mee ging doen, met een aantal grappen die over hem werden gemaakt bij Kopspijkers.
Maar ja, Zijne Koninglijke Hoogheid meneer Koeman duidt met zijn godenclub natuurlijk geen enkel (satirisch) grapje.
.
ECHTER, ook in de rest van de wereld is het zo dat als je voor groot publiek INTERN binnen je bedrijf, op verzoek van je "bazen", te kakken wordt gezet -ook al is dat in cabaretvorm-, je daar niet blij mee bent. Niet alleen een karakter trek van Koeman.
(Koeman heeft ook nooit gezeken over het cabaret bij Henk Spaan hoor; het gaat er grotendeels om dat het intern vanuit de organisatie zo georganiseerd is)
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 21-01-2004 13:29]
quote:Nee dat is niet begrijpelijk, dat is stom - hij maakt zichzelf er een beetje zielig en belachelijk mee.
Op woensdag 21 januari 2004 13:23 schreef Doc het volgende:[..]
Wat ik zeg is: het is te prijzen van het bestuur, maar het is begrijpelijk dat Koeman gepikeerd is.
Ik vind het erg jammer dat je het meteen in de sfeer van: kijk eens wat zijn we dapper bij Ajax, trekt. Het is namelijk nogal een stomme actie van het bestuur als je de trainer niet achter je hebt staan. Slechte communicatie.
Ik ga geen voorbeelden zoeken: maar zelfspot of is echt geen uitvinding van ajax.
quote:Ik zou er juist heel hard om lachen als ik Koeman geweest was. Juist in 'crisis-tijd' is satire leuk om met je schouders overeind te blijven.
Op woensdag 21 januari 2004 13:27 schreef Doc het volgende:[..]
Tuurlijk moet je cabaret met een korreltje zout nemen.
ECHTER, ook in de rest van de wereld is het zo dat als je voor groot publiek INTERN binnen je bedrijf -op verzoek van je "bazen"- te kakken wordt gezet -ook al is dat in cabaretvorm-, je daar niet blij mee bent.
En over IEDEREEN van ajax werden grapjes gemaakt, het was zeker niet zo dat Koeman de hele tijd in z'n eentje voor lul gezet werd ofzo. Die 'bazen' zelf werden toch ook gepakt op de slechte resultaten van ajax?
quote:Ben ik niet met je eens omdat je het nogal overdrijft. Het is maar hoe je het ervaart. Ik lees niet dat mensen te kakken zijn gezet maar dat er grappen zijn gemaakt - als dat gebeurt door iemand die hart heeft voor de club, dan kan je daar best om lachen. Soms als een boer met kiespijn. Het kan juist zeer louterend zijn. Jij noemt het "te kakken zetten" - maar ik vind dat niet de juiste kwalificatie van de grappen die ik gelezen heb.
Op woensdag 21 januari 2004 13:27 schreef Doc het volgende:[..]
Tuurlijk moet je cabaret met een korreltje zout nemen.
ECHTER, ook in de rest van de wereld is het zo dat als je voor groot publiek INTERN binnen je bedrijf, op verzoek van je "bazen", te kakken wordt gezet -ook al is dat in cabaretvorm-, je daar niet blij mee bent. Niet alleen een karakter trek van Koeman.
quote:Denk het niet. Gebeurt in de wereld buiten het voetbal evenzo.
Op woensdag 21 januari 2004 13:29 schreef SCH het volgende:[..]
Nee dat is niet begrijpelijk, dat is stom - hij maakt zichzelf er een beetje zielig en belachelijk mee.
quote:Met de opmerking van de slechte communicatie ben ik het eens.
Op woensdag 21 januari 2004 13:29 schreef SCH het volgende:Ik vind het erg jammer dat je het meteen in de sfeer van: kijk eens wat zijn we dapper bij Ajax, trekt. Het is namelijk nogal een stomme actie van het bestuur als je de trainer niet achter je hebt staan. Slechte communicatie.
quote:Als je een club weet te vinden die op een offciële gelegenheid iemand uitnodigt die de spelers en trainer af zeikt vind ik het knap.
Op woensdag 21 januari 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
Ik ga geen voorbeelden zoeken: maar zelfspot of is echt geen uitvinding van ajax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |