abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:13:55 #76
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16447997
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:10 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel.

ik vermoed eerder psychiatrisch om eerlijk te zijn
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_16448004
Dit is een probleem dat nog een soort taboe op zich heeft,
mensen als ik worden maar al te vaak niet serieus genomen,
daarbij komt dat het voor mannen toch al een grote stap is om er over te praten zeker omdat ze weten dat ze zullen worden uitgelachen of net als hier,niet serieus genomen.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:15:22 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16448010
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:12 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ho ho, vrouwen die zich geëmancipeerd op willen stellen, mogen wat mij betreft altijd een klap terug verwachten; als je al zó ver moet gaan, door je argumentatie vermogen je al zo snel in de steek slaat, dan verdien je als vrouw gewoon een ros terug; sorry hoor

daar waren we het ook over eens, maar ik bedoelde met hard slaan, expres slaan, als mijn vriend en ik aan het stoeien zijn doe ik hem wel eens perongeluk pijn of hij mij, natuurlijk niet de bedoeling om elkaar daarom helemaal af te rossen
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:15:57 #79
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16448013
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:14 schreef eendagsvlinder het volgende:
daarbij komt dat het voor mannen toch al een grote stap is om er over te praten zeker omdat ze weten dat ze zullen worden uitgelachen of net als hier,niet serieus genomen.
Ik wil je best serieus nemen, maar ik kan me niet voorstellen dat een man zich laat slaan door een vrouw.
Bond voor koekies!
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:17:42 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16448031
quote:
nou ok, stel voor ik neem je serieus, dan moet je haar aangeven of hulp zoeken, wij kunnen hier niks voor je doen, er zijn zelfhulpgroepen waar je terecht kan en die mensen leren je om van je vrouw/vriendin weg te gaan.
die mensen hebben daar voor gestudeerd en zijn veel beter in staat om je goed advies te geven.

zo goed.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16448039
quote:
Ik ben het met je vrouw eens.
Dus...
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:18:21 #82
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16448040
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:15 schreef koekfront_nl het volgende:

[..]

Ik wil je best serieus nemen, maar ik kan me niet voorstellen dat een man zich laat slaan door een vrouw.

ik wel, maar in dit geval is het verhaal gewoon totaal ongeloofwaardig en bovendien een kloon van een eerder topic (weet ik bijna zeker).
pi_16448048
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:15 schreef koekfront_nl het volgende:

[..]

Dat is het ,mensen geloven het vaak niet omdat het het beeld bestaat van de sterke man en de zwakker vrouw,maar niets is minder waar,
helaas komt het maar al te vaak voor dat de man de zwakkere is in de relatie,wat voor veel mesnen niet voor te stellen is.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:20:30 #84
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16448050
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:19 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Dat is het ,mensen geloven het vaak niet omdat het het beeld bestaat van de sterke man en de zwakker vrouw,maar niets is minder waar,
helaas komt het maar al te vaak voor dat de man de zwakkere is in de relatie,wat voor veel mesnen niet voor te stellen is.

Ja, wat wil je met een wijf van 1.94m he.
Bond voor koekies!
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:21:20 #85
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_16448056
Ik heb medelijden met vrouwen zoals jij
FourX Bitter
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:21:44 #86
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16448060
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:21 schreef Toebroodjie het volgende:
Ik heb medelijden met vrouwen zoals jij
Volgens mij is het een man.
Bond voor koekies!
pi_16448062
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:18 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik wel, maar in dit geval is het verhaal gewoon totaal ongeloofwaardig en bovendien een kloon van een eerder topic (weet ik bijna zeker).

Word jij zelf ook mishandelt? zo nee vorm je dan ook geen mening over iets waar je je helemaal niets bij voor kan stellen.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:22:55 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16448072
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

nou ok, stel voor ik neem je serieus, dan moet je haar aangeven of hulp zoeken, wij kunnen hier niks voor je doen, er zijn zelfhulpgroepen waar je terecht kan en die mensen leren je om van je vrouw/vriendin weg te gaan.
die mensen hebben daar voor gestudeerd en zijn veel beter in staat om je goed advies te geven.

zo goed.

negeer je dit expres omdat er iets zinnigs in staat

[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 21-01-2004 02:24]

pi_16448074
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:20 schreef koekfront_nl het volgende:

[..]

Ja, wat wil je met een wijf van 1.94m he.

Fysiek is ze inderdaad vele malen sterker dan mij,daar schaam ik mij niet voor ,en durf ik ook rustig toe te geven.
pi_16448091
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

negeer je dit expres omdat er iets zinnigs in staat

Ik negeer dit zeker niet,ik ben ook bezig om hulp te zoeken,
alleen de drempel om echt bij een instantie naar binnen te stappen is voor mij op dit moment nog te groot,de angst die ik krijg als ik er zelfs maar aan denk,
dat kan je je toch wel voorstellen?
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:27:22 #91
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16448098
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:21 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Word jij zelf ook mishandelt? zo nee vorm je dan ook geen mening over iets waar je je helemaal niets bij voor kan stellen.

dude, kap alsjeblieft met je onzin; er trapt toch geen gezond mens in je verhaal

wat denk je nou, dat je zomaar hier op fok een experimentje kan verrichten, over hoe mensen erop reageren? Denk je nou werkelijk dat er alleen maar "domme" mensen zijn hier? Ik ben in de afgelopen jaren opgeleid om het kaf van het koren te scheiden en man, jij, echt, serieus, jij bent echt niet goed wijs

woensdag 21 januari 2004 @ 02:28:29 #92
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16448103
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:25 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Ik negeer dit zeker niet,ik ben ook bezig om hulp te zoeken,
alleen de drempel om echt bij een instantie naar binnen te stappen is voor mij op dit moment nog te groot,de angst die ik krijg als ik er zelfs maar aan denk,
dat kan je je toch wel voorstellen?

schop onder je hol richting het RIAGG en de politie dan; als het serieus was (verre van dit), dan had je dat natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.

ga toch iemand anders voor de gek proberen te houden man

pi_16448106
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:27 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dude, kap alsjeblieft met je onzin; er trapt toch geen gezond mens in je verhaal

wat denk je nou, dat je zomaar hier op fok een experimentje kan verrichten, over hoe mensen erop reageren? Denk je nou werkelijk dat er alleen maar "domme" mensen zijn hier? Ik ben in de afgelopen jaren opgeleid om het kaf van het koren te scheiden en man, jij, echt, serieus, jij bent echt niet goed wijs

Ik begin dit echt vervelend te vinden ik vind dat mensen zoals jij die mijn probleem en topic vernederen want zo noem ik het,die zouden moeten worden verwijdert,jij hoeft mij niet serieus t enemen zoek een ander topic wat je belachelijk kan maken,niet mijn probleem.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:30:53 #94
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16448114
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:29 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Ik begin dit echt vervelend te vinden ik vind dat mensen zoals jij die mijn probleem en topic vernederen want zo noem ik het,die zouden moeten worden verwijdert,jij hoeft mij niet serieus t enemen zoek een ander topic wat je belachelijk kan maken,niet mijn probleem.

Geslagen worden door je vrouw van 1.94m is op zijn minst wel een probleem te noemen ja
Bond voor koekies!
pi_16448115
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

schop onder je hol richting het RIAGG en de politie dan; als het serieus was (verre van dit), dan had je dat natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.

ga toch iemand anders voor de gek proberen te houden man

Had eerlijk gezegd geen ander antwoord van jou verwacht.
pi_16448122
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:30 schreef koekfront_nl het volgende:

[..]

Geslagen worden door je vrouw van 1.94m is op zijn minst wel een probleem te noemen ja

Ik zit hier om ervaringen te wisselen,tenminste in de hoop dat iemand dat wil,maar dat is nu zeker uitgesloten door somigge mensen in dit topic die het hele probleem heel erg belachelijk maken bedankt mensen.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:33:44 #97
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16448124
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:30 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Had eerlijk gezegd geen ander antwoord van jou verwacht.

ik ook niet minder onzin van jouw kant; wijs mij een zwarte-band karataka (of hoe je zo'n mormel ook noemt) aan met een kunstgebit, die 30cm langer is dan jij en je alleen maar mept omdat je vreemd gaat en ik geloof je meteen; tot die tijd pis ik bijna in mn broek van het lachen
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:34:24 #98
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16448126
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:33 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

Ik zit hier om ervaringen te wisselen,tenminste in de hoop dat iemand dat wil,maar dat is nu zeker uitgesloten door somigge mensen in dit topic die het hele probleem heel erg belachelijk maken bedankt mensen.

Alstublieft.
Maar waarom zoek je geen hulp dan?
Bond voor koekies!
pi_16448129
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik ook niet minder onzin van jouw kant; wijs mij een zwarte-band karataka (of hoe je zo'n mormel ook noemt) aan met een kunstgebit, die 30cm langer is dan jij en je alleen maar mept omdat je vreemd gaat en ik geloof je meteen; tot die tijd pis ik bijna in mn broek van het lachen

Je heb er lol in,het is wat ze zeggen he,geen beter vermaak dan leedvermaak blijkt wel weer.
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:35:22 #100
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_16448131
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:33 schreef eendagsvlinder het volgende:

[..]

graag gedaan

discussie over dit onderwerp is helemaal niets mis mee, maar ga dan niet een of ander zwakzinnig verzinseltje hier op het forum gooien dat compleet ongeloofwaardig overkomt, daar 1. mis je ten eerste je doelgroep mee en 2. maak je elke serieuze discussie over het onderwerp onmogelijk door

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')