Ik ga nu slapen. Morgen zit Sjeng bij de laatste 32.
Overigens is mevrouw Fokina ook bezig. Samen met Fattakhetdinova.
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar mee doe voor de lol!
quote:
Patrons devoured over 159,000 ice-creams, 18,000 burgers, 17,000 units of sushi, 119,000 coffees, 18,500 sausages, 4,000 curries, 12,900 portions of noodles, 250,000 Heinekens and 126,000 bottles of Evian water.
quote:Tsja, de publieke omroepen moesten bezuinigen van de regering
Op woensdag 21 januari 2004 01:36 schreef hans12581 het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze tot vorig jaar of zo gewoon 's nachts uitzonden op ned 2. Hebben ze die rechten maar wegbezuinigd dit jaar?
Dat uurtje wat ze in de middag uitzenden gaat al helemaal nergens over. samenvattingen van een paar minuten en dan een nietszeggend interview
quote:Ze kunnen alle wedstrijden nu ook al live uitzenden, alleen kost dat meer dan 46 keer per nacht het journaal te laten zien
Op woensdag 21 januari 2004 01:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn wedstrijden ook "los" te koop?
Dus mocht Sjeng de finale halen, wordt dat dan wel uitgezonden?
Mauresmo trouwens erg eenvoudig door
quote:waarom geeft die muts op eurosport ook geen tussenstanden?
Op woensdag 21 januari 2004 01:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hij breekt weer meteen terug.
quote:http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
Op woensdag 21 januari 2004 01:53 schreef evert het volgende:waarom geeft die muts op eurosport ook geen tussenstanden?
zei alleen dat hij deze nacht nog in actie zou komen.
leef je uit
quote:Daar heb ik niets aan TM.
Op woensdag 21 januari 2004 01:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ze kunnen alle wedstrijden nu ook al live uitzenden, alleen kost dat meer dan 46 keer per nacht het journaal te laten zien
quote:ja, die volg ik ook
Op woensdag 21 januari 2004 01:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
leef je uit
quote:Misschien zenden ze de wedstrijd straks nog uit?
Op woensdag 21 januari 2004 01:55 schreef evert het volgende:[..]
ja, die volg ik ook
maar afgelopen nacht werd er ook nog verteld over van scheppingen, waarom nu niet?
quote:Niet
Op woensdag 21 januari 2004 01:55 schreef Dr.Daggla het volgende:Daar heb ik niets aan TM.
.
Maar de finale wordt volgens mij sowieso live uitgezonden
quote:Nu maar hopen dat Sjeng het haalt.
Op woensdag 21 januari 2004 01:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet
Maar de finale wordt volgens mij sowieso live uitgezonden
quote:En hij breek weer terug, 3-4.
Op woensdag 21 januari 2004 01:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En Schalken weer gebroken, staat nu met 4-2 achter
Verder hebben Roddick (6-2, 6-2, 6-3 tegen Ulihrach) en Agassi (6-0, 6-2, 6-4) makkelijk hun partijen gewonnen.
Eigenlijk geen verrassingen vannacht.
Verkerk en Sluiter verloren ook hun partij in de 1e ronde van het dubbelspel.
goed dat Sjeng door is, maar o o o wat heeft ie de laatste jaren toch mazzel met het schema zeg..als je zit wat voor tegenstanders hij in de eerste rondes treft..puur geluk.
Todd Martin
won met 7-6 7-6 7-6 van de reus Karlovic, die echt een openbaring begint te worden..hij kan niet breaken maar wordt ook nooit gebroken.
leuke quote van Todd over Karlovic:
quote:
Listen, he's 6'10", he serves from a tree.
quote:Vind je het gek Schalken is een geplaatste speler en zal pas in de 4e ronde of Kwartfinale als ik het goed begrepen heb Roddick tegenkomen als Roddick er niet eerder uitgemept wordt.
Op woensdag 21 januari 2004 16:52 schreef mitt het volgende:
als je zit wat voor tegenstanders hij in de eerste rondes treft..puur geluk.
Geldt ook voor Sjeng.
quote:Kijk even naar de tegenstanders : Carlsen, Ferrer en Melzer
Op woensdag 21 januari 2004 16:56 schreef Bartoli het volgende:[..]
Vind je het gek Schalken is een geplaatste speler en zal pas in de 4e ronde of Kwartfinale als ik het goed begrepen heb Roddick tegenkomen als Roddick er niet eerder uitgemept wordt.
Geldt ook voor Sjeng.
Roddick heeft Gonzalez, Ulihrach en Dent...van twee van drie wint Schalken niet hoor.
quote:Van Gonzalez, Ulihrach en Dent wint Schalken ook. Okeej al zal Gonzalez iets moeilijker gaan maar van die andere wint die.
Op woensdag 21 januari 2004 16:59 schreef mitt het volgende:[..]
Kijk even naar de tegenstanders : Carlsen, Ferrer en Melzer
Roddick heeft Gonzalez, Ulihrach en Dent...van twee van drie wint Schalken niet hoor.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:07 schreef Bartoli het volgende:[..]
Van Gonzalez, Ulihrach en Dent wint Schalken ook. Okeej al zal Gonzalez iets moeilijker gaan maar van die andere wint die.
Als die Roddick tegenkomt zou je zeggen dat Sjeng verloren is maar zeg nooit nooit in zo'n toernooi.
Sjeng heeft nog nooit een set van hem gewonnen. ik bedoel alleen te zeggen, kijk eens naar zoveel andere geplaatste spelers die een zoveel moeilijkere loting hebben, daarbij heeft Sjeng gewoon altijd geluk.
Dat had ie vorig jaar op de Australian Open ook, maar toen kon ie zelfs niet van Ancic winnen.
We moeten Sjeng niet gaan overschatten, zeker niet in deze tijd van het jaar.
quote:Ik ken Dent wel alleen zeggen de statistieken niet altijd alles. Sjeng staat in de top 15 van de Wereld en Dent is verder weg te zoeken om maar ff het klasseverschil aan te geven.
Op woensdag 21 januari 2004 17:09 schreef mitt het volgende:[..]
ken je Taylor Dent niet?
Sjeng heeft nog nooit een set van hem gewonnen. ik bedoel alleen te zeggen, kijk eens naar zoveel andere geplaatste spelers die een zoveel moeilijkere loting hebben, daarbij heeft Sjeng gewoon altijd geluk.
Dat had ie vorig jaar op de Australian Open ook, maar toen kon ie zelfs niet van Ancic winnen.
We moeten Sjeng niet gaan overschatten, zeker niet in deze tijd van het jaar.
En je moet kijken op het ondersoort waar ze spelen dat verschilt ook. Dus dat zegt niet alles.
quote:We wachten af. Tuurlijk onderschat ik Dent niet maar dan nog Schalken moet hem kunnen hebben.
Op woensdag 21 januari 2004 17:14 schreef mitt het volgende:
laten we dan maar hopen dat het Dent vs Schalken wordt in de vierde ronde, dan wil ik je graag gelijk geven dat Sjeng gaat winnen
Verder : Hup Saulnier, Arthurs, Pavel, Volandri, Nalbandian, Ferreira, Kucera, Nadal en Sargsian
quote:Da's meestal voor een blessure.
Op donderdag 22 januari 2004 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferrero staat nu te spelen en heeft de eerste set gewonnen
Hij kreeg net wel een blessure behandeling maar waarvoor weet ik niet...
Ah, een zouteloze opmerking. Tijd om te gaan slapen dus.
Vanaf nu wordt het pas echt interessant eigenlijk!
Enerverend dat vrouwentennis.
Hewitt
quote:Ben daar maar niet zo zeker van.
Op woensdag 21 januari 2004 17:07 schreef Bartoli het volgende:[..]
Van Gonzalez, Ulihrach en Dent wint Schalken ook.
quote:Dus nog niet de komende nacht?
Op donderdag 22 januari 2004 13:27 schreef ilona-scuderia het volgende:De NOS zendt de partij van Schalken (eindelijk) rechtstreeks uit
De partij is zo rond 4:00 uur in de vroege zaterdagochtend (vrijdagnacht dus) te bewonderen op Ned.2
quote:Daar staat Sjeng wel op geprogrammeerd.
Op donderdag 22 januari 2004 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dus nog niet de komende nacht?
quote:Nee, als ik het goed heb gehoord dan is het zaterdagochtend rond 4:00 uur...
Op donderdag 22 januari 2004 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dus nog niet de komende nacht?
Simpel.
Een damespartij duurt op zn langst 1,5 uur (toch?), kwartiertje(halfuurtje?) pauze tussen partijen, dus ongeveer 3,5 uur na 11:00 begint Sjeng,
dus 14.30 lokale tijd, 14.30-10.00= 04.30
Of toch niet
Sjeng speelt vannacht om ONGEVEER 4.00 (volgens mijn berekeningen 4.30) tegen Melzer, en het wordt LIVE uitgezonden op TV2!
goed nieuws, ff die wekker zetten en kijken die hap
quote:Hoe weet je zo zeker dat Ned. 2 het uitzendt? Ik ga natuurlijk niet voor Jan Lul mn wekker zetten.
Op donderdag 22 januari 2004 15:17 schreef Damzzz het volgende:
Okey, effe opgezocht:Sjeng speelt vannacht om ONGEVEER 4.00 (volgens mijn berekeningen 4.30) tegen Melzer, en het wordt LIVE uitgezonden op TV2!
quote:Haha, het staat op teletekst en op de australian open website die hierboven ergens al genoemd staat!
Op donderdag 22 januari 2004 15:19 schreef Butra het volgende:[..]
Hoe weet je zo zeker dat Ned. 2 het uitzendt? Ik ga natuurlijk niet voor Jan Lul mn wekker zetten.
Oja,
http://teletekst.nos.nl
Pagina 202 (en evt 224)
quote:Zet je de wekker op tijd, zul je net zien dat die damespartij een marathonpartij wordt.
Op donderdag 22 januari 2004 15:19 schreef Butra het volgende:[..]
Hoe weet je zo zeker dat Ned. 2 het uitzendt? Ik ga natuurlijk niet voor Jan Lul mn wekker zetten.
quote:Klopt, dan heb ik het het toch verkeerd begrepen
Op donderdag 22 januari 2004 14:44 schreef Juha het volgende:
volgens mij is het echt vannacht hoor....kijk maar op : http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html
quote:Pfff wat een kuttijd
Op donderdag 22 januari 2004 15:17 schreef Damzzz het volgende:
Okey, effe opgezocht:Sjeng speelt vannacht om ONGEVEER 4.00 (volgens mijn berekeningen 4.30) tegen Melzer, en het wordt LIVE uitgezonden op TV2!
quote:tussen 4 en half 5, live op Ned 2.
Op donderdag 22 januari 2004 23:16 schreef JPM01 het volgende:
hoe laat mot sjeng?
quote:Had gehoopt op een lange 5 setter, dan had ik vanmorgen na het wakker worden het einde nog kunnen zien. Maar hij slaat hem er weer gewoon in 3 sets af.
Op vrijdag 23 januari 2004 07:15 schreef Remzz het volgende:
En hij heeft gewonnen 7-6 6-4 6-1
Mooi, nu kijken hoe die het er tegen (waarschijnlijk) Roddick vanaf brengt. Maar tot nu toe gewoon top!
quote:Wat is dit nu voor een scorebordjournalistiekopmerking...
Op donderdag 22 januari 2004 08:32 schreef tong80 het volgende:
Zie net dat Clijsters met 6-0 6-0 heeft gewonnen.Enerverend dat vrouwentennis.
quote:6-2, 6-0, 6-2 voor Roddick.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:36 schreef mitt het volgende:
Wat doeeeee je Dent
Hoezo hij is niet in vorm...
quote:zei ik het je niet Mitt over die Dent
Op vrijdag 23 januari 2004 10:36 schreef mitt het volgende:
Wat doeeeee je Dent
Maar Sjeng zal het tegen Roddick lastig krijgen zeer lastig. Maar goed vorig jaar had Sjeng hem ook bijna geklopt dus wie weet nu wel.
quote:Ik denk dat Sjeng blij mag zijn als hij een paar ballen heb kunnen raken, voordat ze weer de baan afstappen. Als Sjeng zo speelt als in de 1e set van vandaag, dan is de partij binnen een uurtje gedaan.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:36 schreef Bartoli het volgende:[..]
Maar Sjeng zal het tegen Roddick lastig krijgen zeer lastig. Maar goed vorig jaar had Sjeng hem ook bijna geklopt dus wie weet nu wel.
quote:Ja dat wel maar als die speelt zoals in die andere 2 sets en in de voorgaande partijen niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef Butra het volgende:[..]
Ik denk dat Sjeng blij mag zijn als hij een paar ballen heb kunnen raken, voordat ze weer de baan afstappen. Als Sjeng zo speelt als in de 1e set van vandaag, dan is de partij binnen een uurtje gedaan.
quote:Heb je de partij wel gezien? Ik werd er niet echt vrolijk van hoor. Hij kreeg 11 breakpoints tegen, en had het vaak lastig met de middelmatige service van Melzer.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:46 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja dat wel maar als die speelt zoals in die andere 2 sets en in de voorgaande partijen niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 23-01-2004 12:59]
quote:Heb de partij gedeeltelijk gezien en ja moet zeggen heb set 1 niet gezien. Maar goed nogmaals meestal is de concentratie ook minder tegen spelers waarvan je denkt dat het een eitje wordt en dan gaat het meestal of fout of gaat het in de 1e set fout en besef je dat je beter kan.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:50 schreef Butra het volgende:[..]
Heb je de partij wel gezien? Ik werd er niet echt vrolijk van hoor. Hij kreeg 11 breakpoints tegen, en had het vaak lastig met de middelmatige service van Melzer.
Sjeng mag zn handjes dichtknijpen dat Melzer zn zenuwen niet onder controle had bij 5-6 in de 1e set.
Maargoed, Sjeng zal zelf ook wel weten dat het tegen Roddick beter moet.
quote:Ik houdt het op 3-1
Op vrijdag 23 januari 2004 14:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schalken was redelijk, Roddick was goed tot zeer goed en Dent was dramatisch, dus Sjeng gaat er kansloos met 3-0 vanaf vrees ik
quote:Dan moet Schalken z'n service wel verbeteren en Roddick minder gaan serveren
Op vrijdag 23 januari 2004 15:20 schreef Bartoli het volgende:Ik houdt het op 3-1
quote:Van zaterdag op zondag.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer is Sjeng - Roddick?
quote:Safin
Safin liep vloekend en tierend over de baan,smeet geregeld met zijn racket
Ook leuk dat zowel Safin als Srichapan vanuit Australie, Ajax steunen.
quote:Zondag heel erg vroeg, NOS zendt het weer live uit en het tijdstip wordt morgenmiddag bekend gemaakt
Op vrijdag 23 januari 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer is Sjeng - Roddick?
Ik denk trouwens niet dat Sjeng in staat is om dit te winnen...
Jammer dat Escude eruit is , Roddick en Agassi gaan elke keer toch wel heel makkelijk door, wat Dent deed was echt pure onzin, maar hij staat wel bekend om in grote wedstrijd te bevriezen.
Leuk dat Schalken ook hier de 4e ronde kan halen, al is het na 1,5 uur tegen Roddick weer voorbij.
Goed dat Safin er weer is, al had ik het Todd Martin toch meer gegund.
quote:Hoezo Pro-Amerikaan
Op vrijdag 23 januari 2004 17:01 schreef mitt het volgende:
Toch opvallend dat er bij de heren na de eerste rondes weinig verrassingen zijn gevallen.Jammer dat Escude eruit is
, Roddick en Agassi gaan elke keer toch wel heel makkelijk door, wat Dent deed was echt pure onzin, maar hij staat wel bekend om in grote wedstrijd te bevriezen.
Leuk dat Schalken ook hier de 4e ronde kan halen, al is het na 1,5 uur tegen Roddick weer voorbij.
Goed dat Safin er weer is, al had ik het Todd Martin toch meer gegund.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:12 schreef Bartoli het volgende:[..]
Hoezo Pro-Amerikaan
zo goed?
quote:Moet je toch ook zelf weten wie je liever wel of niet ziet doorgaan maar goed als Nederlander hoop ik dat Schalken een superdag heeft tegen Roddick en hem verslaat maar denk helaas van niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:13 schreef mitt het volgende:[..]
Roddick
zo goed?
quote:Mooie sport lijkt me toch belangrijker dan iets kleins als nationaliteit
Op vrijdag 23 januari 2004 17:19 schreef Bartoli het volgende:Moet je toch ook zelf weten wie je liever wel of niet ziet doorgaan maar goed als Nederlander hoop ik dat Schalken een superdag heeft tegen Roddick en hem verslaat maar denk helaas van niet.
quote:Ik
Op vrijdag 23 januari 2004 17:19 schreef Bartoli het volgende:[..]
Moet je toch ook zelf weten wie je liever wel of niet ziet doorgaan maar goed als Nederlander hoop ik dat Schalken een superdag heeft tegen Roddick en hem verslaat maar denk helaas van niet.
quote:Serieus?
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mooie sport lijkt me toch belangrijker dan iets kleins als nationaliteit
quote:Mjah, opzich heb je wel gelijk maar ik haat Roddick dus ik hoop toch echt dat Schalken wint, met alle mazzel die er is. Want dat heeft hij nodig.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mooie sport lijkt me toch belangrijker dan iets kleins als nationaliteit
quote:Schandalig hoe Dent speelde, die gozer heeft dus duidelijk maar één wapen en dat is een service die vandaag niet liep
Schalken was redelijk, Roddick was goed tot zeer goed en Dent was dramatisch, dus Sjeng gaat er kansloos met 3-0 vanaf vrees ik
Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen?
Heren: Federer
Dames: Williams
quote:Hewit, hmm heeft wel het publiek mee, maar hij speelt niet echt super, ik bedoel de vorm van 1,5 jaar terug is er niet, maar je weet maar nooit
Hewitt en Venus
quote:venus williams inmiddels uit het toernooi geslagen door lisa raymond
Op vrijdag 23 januari 2004 19:38 schreef mitt het volgende:
Hewitt en Venus
quote:Williams exit
Raymond stoot Williams uit toernooiLisa Raymond heeft in de derde ronde van de Australian Open voor een daverende verassing gezorgd door Venus Williams te verslaan. De als derde geplaatste Williams ging met 6-4, 7-6(5) ten onder tegen Raymond. Williams maakte na een half jaar absentie haar rentree in Melbourne, maar tegen het prima spel van Raymond was ze niet opgewassen.
Kim Clijsters bereikte probleemloos de vierde ronde. De Belgische walste met 6-2, 6-1 over de Russische Dinara Safina heen.
quote:Nederlandse tijd
Op zaterdag 24 januari 2004 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Schalken speelt de 4e partij in de Rod Laver Arena, na 2 damespartijen (1-1,5 uur per partij) en Agassi - Srichaphan (2-2,5 uur) + uurtje pauze bijelkaar. Eerste partij begint om 01.00, dus Schalken hoeven we denk ik niet voor een uur of 06.30 te verwachten
Dan speelt hij morgen dus
quote:Ja, Nederlandse tijd.
Op zaterdag 24 januari 2004 10:39 schreef Duiveltja het volgende:[..]Nederlandse tijd
Hij heeft mogelijk gelijk, maar wat is het nut van deze volstrekt zinloze uitspraak?
Ik vind dit typisch Amerikaans. Er staan even 2 Belgische dames in de ranking voor een hoop Amerikaanse en plots stelt het allemaal niet veel meer voor en moet er even mee gelachen worden. Stelletje losers.
Go Schalken! (dit heeft niets met de uitlatingen van Gilbert te maken, ik vind Roddick sowieso de grootste lul die de laatste 10 jaar op een tennisveld heeft gelopen)
quote:Als dat gebeurt verbaasd dat mij niet. Er is een aantal jaar geleden weleens een wedstrijd geweest tussen ik dacht Venus Williams en de nummer 300 nog wat van de mannen, Venus kwam er totaal niet aan te pas in die wedstrijd..
Op zaterdag 24 januari 2004 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brad Gilbert, de coach van Roddick, zou trouwens gezegd hebben dat de nummer 1000 op de wereldranglijst bij de mannen met gemak Justine Henin zou kunnen kloppen.
quote:Beetje jaloers dat vrouwentennis de laatste jaren populairder is geworden dan mannentennis vrees ik...
Brad Gilbert, de coach van Roddick, zou trouwens gezegd hebben dat de nummer 1000 op de wereldranglijst bij de mannen met gemak Justine Henin zou kunnen kloppen.
Hij heeft mogelijk gelijk, maar wat is het nut van deze volstrekt zinloze uitspraak?Ik vind dit typisch Amerikaans. Er staan even 2 Belgische dames in de ranking voor een hoop Amerikaanse en plots stelt het allemaal niet veel meer voor en moet er even mee gelachen worden. Stelletje losers.
Go Schalken! (dit heeft niets met de uitlatingen van Gilbert te maken, ik vind Roddick sowieso de grootste lul die de laatste 10 jaar op een tennisveld heeft gelopen)
Het klopt waarschijnlijk, al hoe wel nummer 1000 misschien wel overdreven is, maar doet dat dan iets af van het vrouwenntennis?
quote:6-1 6-2 geloof ik, tegen die rokende Duitser met bril, Braasch. Ieder mocht één set spelen. Tussendoor rolde hij nog een Shagje
Op zaterdag 24 januari 2004 13:37 schreef Ambrosius het volgende:Als dat gebeurt verbaasd dat mij niet. Er is een aantal jaar geleden weleens een wedstrijd geweest tussen ik dacht Venus Williams en de nummer 300 nog wat van de mannen, Venus kwam er totaal niet aan te pas in die wedstrijd..
Schalken wordt trouwens rond 07.00 verwacht
quote:Inderdaad, het was zoiets. Heb het overlaatst nog ergens gelezen.
6-1 6-2 geloof ik, tegen die rokende Duitser met bril, Braasch. Ieder mocht één set spelen. Tussendoor rolde hij nog een Shagje
quote:Ik denk dat Brad niet ver van de waarheid af zal zitten.
Brad Gilbert, de coach van Roddick, zou trouwens gezegd hebben dat de nummer 1000 op de wereldranglijst bij de mannen met gemak Justine Henin zou kunnen kloppen.Hij heeft mogelijk gelijk, maar wat is het nut van deze volstrekt zinloze uitspraak?
Ik vind dit typisch Amerikaans. Er staan even 2 Belgische dames in de ranking voor een hoop Amerikaanse en plots stelt het allemaal niet veel meer voor en moet er even mee gelachen worden. Stelletje losers.
Henman.
quote:Inderdaad ja, Karsten Braasch. Hij had die avond daarvoor nog flink lopen stappen ook... echt melig!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:43 schreef Heero het volgende:[..]
Inderdaad, het was zoiets. Heb het overlaatst nog ergens gelezen.
quote:Brad Gilbert moet z'n muil houden met z'n powertennis. Neem een voorbeeld aan hoe Federer speelt. Kun je dat niet, ga dan inderdaad maar lekker bij de dames ballen. Het ziet er totaal niet uit wat die Hewitt en Roddick doen. Dan kijk ik zelfs nog lievier naar het vrouwentennis.
"COME ONNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!"
Ben blij dat Henman eruit is, wat heb ik een hekel aan die gast. Canas
quote:Hoezo bij de dames gaan? Daar gaat het toch tien keer minder om de kracht dan bij de mannen?
Brad Gilbert moet z'n muil houden met z'n powertennis. Neem een voorbeeld aan hoe Federer speelt. Kun je dat niet, ga dan inderdaad maar lekker bij de dames ballen. Het ziet er totaal niet uit wat die Hewitt en Roddick doen. Dan kijk ik zelfs nog lievier naar het vrouwentennis.
Da's ook waarom vrouwentennis populairder geworden is. Het kan dan wel met momenten saaier zijn, minder verrassingen enzo. Maar de techniek die ze laten zien is vaak mooier dan bij de mannen. En je hebt veel meer persoonlijkheden, terwijl bij de mannen tegenwoordig iedereen vuistjes wil ballen zoals Hewitt.
quote:ik zag net de samenvatting van die partij...
Op zaterdag 24 januari 2004 16:14 schreef twi het volgende:[..]
Ben blij dat Henman eruit is, wat heb ik een hekel aan die gast. Canas
Canas... fantastisch gespeeld!
quote:Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker
Op zaterdag 24 januari 2004 20:36 schreef ActualFantasy het volgende:
Denken jullie dat Schalken uitgezonden word op TV ? Dat zou ik nl wel graag willen weten.AF
Wedstrijd wordt tussen 06.30 en 07.30 verwacht
quote:Ja, op teletekst stond ± 06.00, ik denk dat het eerder ± 07.15 ofzo wordt.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker
Wedstrijd wordt tussen 06.30 en 07.30 verwacht
quote:Ik hoop het!
Op zondag 25 januari 2004 05:58 schreef JosBoes het volgende:
hee schalken begint zo.
ik denk dat agassi srichaphan wel in 3 sets verslaat
plus minus 6 uur zeggen ze dan...
Gaat nog wel even duren, dus...
quote:Ja idd .... Daar gaat mijn nachtrust.
Op zondag 25 januari 2004 06:02 schreef Da_Sandman het volgende:plus minus 6 uur zeggen ze dan...
Gaat nog wel even duren, dus...
Schalken - Roddick moet gewoon gezien worden!
quote:Als je lekker aan de zuip bent geweest en je bed lacht links naast je heeeel lief naar je ga je toch twijfelen...
Op zondag 25 januari 2004 06:03 schreef Ceriel het volgende:[..]
Ja idd .... Daar gaat mijn nachtrust.
Maar:......... no way!
Schalken - Roddick moet gewoon gezien worden!
quote:Is zo... is zo...
Op zondag 25 januari 2004 06:05 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als je lekker aan de zuip bent geweest en je bed lacht links naast je heeeel lief naar je ga je toch twijfelen...
Mijn bed lacht ook (rechts van me dan) maar ik kan me er niet van weerhouden op te blijven.
Heb overigens een prima koffiezet apparaat.
quote:Ja, hier wel gekeken.
Op zondag 25 januari 2004 08:44 schreef SCH het volgende:
Niemand gekeken?
Hij was een zuchtje in de wind - jammerlijke loting. Volgend jaar beter.
Jammer dat hij geen set heeft kunnen winnen, Roddick was gewoon te sterk.
Wou wel kijken maar zie al dat 't niet echt de moeite was.
Aan de cijfers te zien aan ware afslachting.
Maar ja, Roddick is dan ook de nummer 1 in de wereld.
quote:Volgende ronde eruit tegen Safin
Op zondag 25 januari 2004 11:02 schreef popolon het volgende:
Maar ja, Roddick is dan ook de nummer 1 in de wereld.
Maar er komen sowieso nog een aantal schitterende partijen aan, vannacht bijvoorbeeld Hewitt - Federer en natuurlijk Nalbandian - Cañas
quote:Nope, ik geloof er niks van. Ik vind Roddick een arrogante eikel met lelijk spel, maar hij is ten eerste in topvorm, en ten tweede is zijn techniek superieur. Ik geef hem 70% kans dat hij de AO wint.
Op zondag 25 januari 2004 11:21 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Volgende ronde eruit tegen Safin
. Of anders in de halve finale tegen Agassi. Of de finale tegen Federer. No way dat hij die alle 3 klopt.
quote:Blessure dacht ik.
Op zondag 25 januari 2004 18:12 schreef socko het volgende:
Weet iemand waarom mw. Krajicek niet mee doet?
Had haar wel verwacht...
Kim Clijsters speelt straks tegen de Italiaanse Farina Elia (20e geplaatst) in de 4e ronde.
Verwonderlijk vind ik wel de weinige verrassingen.
wel goed dat Safin zo ver komt, hup Marat
quote:Omdat hij van Roddick, nummer 1 van de wereld, verliest? Niet meer dan logisch denk ik....
Op zondag 25 januari 2004 19:03 schreef BVO het volgende:
Wat een drol is die Schalken toch
quote:Nee, omdat hij als een zoutzak op die baan staat en ook niet maar een klein beetje de indruk geeft dat hij daar staat omdat hij kán en wíl winnen.
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef Heero het volgende:[..]
Omdat hij van Roddick, nummer 1 van de wereld, verliest? Niet meer dan logisch denk ik....
quote:Roddick? Techniek?
Op zondag 25 januari 2004 12:08 schreef QOnline het volgende:[..]
Nope, ik geloof er niks van. Ik vind Roddick een arrogante eikel met lelijk spel, maar hij is ten eerste in topvorm, en ten tweede is zijn techniek superieur. Ik geef hem 70% kans dat hij de AO wint.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:04 schreef mitt het volgende:
wel goed dat Safin zo ver komt, hup Marat
Hewitt nu bezig tegen Federer. 6-4 2-4 voor Hewitt.
En wat blijft het toch een irritant kutventje.
Arazi is wel een speler naar mijn hart. Jammer alleen die hij niet zo constant is..
quote:En Hewitt speelde niet eens slecht, Federer is gewoonweg briljant
Op maandag 26 januari 2004 11:36 schreef Butra het volgende:
Jammer, ik schakel net pas in. Die 6-0 afslachting in de 3e set had ik eigenlijk niet willen missen..
Niemand die Federer in deze vorm kan stoppen
Roddick - Safin
Agassi - Grosjean
Arazi - Ferrero
Nalbandian - Federer
en bij de vrouwen
Henin - Davenport
Mauresmo - Zuluaga
Schnyder - Raymond
Myskina - Clijsters
Power Play
quote:idd, dat denk ik ook..was echt een mooie wedstrijd.
Op maandag 26 januari 2004 12:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schitterend hoe Hewitt door bleef knokken, maar Federer wint uiteindelijk met 4-6, 6-3, 6-0, 6-4Niemand die Federer in deze vorm kan stoppen
Hewitt
quote:Nounou.
Op maandag 26 januari 2004 12:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niemand die Federer in deze vorm kan stoppen
Ik vond Federer toch een beetje onrustig spelen, wat gejaagd, zeker in de eerste 2 sets.
Hij zal toch echt een graadje beter moeten, wil hij Roddick verslaan.
Maar we hopen natuurlijk dat Roddick wordt gepiepeld door Safin.
quote:Dat heeft Federer eigenlijk bij alle partijen tot nu toe gehad. Eigenlijk al sinds de Masters Cup. Het lijkt wel alsof 'ie een beetje op gang moet komen, en aan het einde van de partij speelt 'ie z'n beste tennis.
Op maandag 26 januari 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nounou.
Ik vond Federer toch een beetje onrustig spelen, wat gejaagd, zeker in de eerste 2 sets.
Hij zal toch echt een graadje beter moeten, wil hij Roddick verslaan.
Maar we hopen natuurlijk dat Roddick wordt gepiepeld door Safin.
Het is wel typisch dat als Federer slecht speelt, hij niet weggespeeld wordt. Terwijl als het met Hewitt niet goed gaat, hij gelijk met 6-0 of 6-1 verliest.
Nalbandian
wat een genot om naar m'n Argentijn te kijken , en wat sneu dat ze elkaar al in de kwartfinale tegenkomen.
Federer heeft het altijd enorm lastig tegen Nalbandian, 5-1!!! in het voordeel van de Argentijn.
onderlinge ontmoetingen :
Roddick - Safin 0-1
Agassi - Grosjean 3-2
Ferrero - Arazi 3-2
Nalbandian - Federer 5-1
Voor vannacht : Safin vs Agassi zou een fantastische halve finale zijn.
En Clijsters door naar de kwartfinale, met 6-3 6-3 tegen Farina Elia! Overmorgen moet ze tegen Myskina.
En Justine speelt vannacht tegen Davenport. Ze zal alleszins een pak beter moeten spelen dan de vorige wedstrijden, wil ze Davenport (en zeker Mauresmo in de volgende ronde) tegen houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Heero op 26-01-2004 21:36]
quote:Wat een superpot
Op dinsdag 27 januari 2004 04:18 schreef Poepoog het volgende:
Oo... Davenport
iemand die ook aan het kijken is ?
quote:Is ook al geblesseerd. Verzorger is al op de baan geweest.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:19 schreef Leatherface het volgende:
Komop Marat!
quote:Gebeurde in de eerste set ook al.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:30 schreef Butra het volgende:
Stifler wordt eindelijk weer eens gebroken.
quote:Ik word net pas wakker, vandaar.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:30 schreef zjroentje het volgende:[..]
Gebeurde in de eerste set ook al.
Nog 1 setje Marat.
Enne, GO MARAT
quote:Jammer dat ik het niet kan zien.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar jongens jongens, wat een niveauEnne, GO MARAT
quote:2-6, 6-3, 7-5 voor Safin.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:43 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat is de tussenstand nu van Roddick - Safin ?
Ik hoop dat Eurosport deze partij nog eens intergraal uitzendt
Enne, Andy Roddick is dus OOK kwetsbaar
quote:Ha!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Safin is in deze de betere.
Roddick mag naar huis.
.
Maar wat een pracht van wedstrijd! .
quote:Mooi
Op dinsdag 27 januari 2004 13:05 schreef Butra het volgende:
En de break!
quote:Hij wint het op zijn sloffen