Cool!!!quote:Op zondag 7 maart 2004 20:03 schreef The_Frog het volgende:
Ook eens wat geprobeerd in deze richting. Hi-key lukt niet eerg heb daar geen lampen voor.
Vroeg me af of dit low-key is????
[afbeelding]
[afbeelding]
haha ik zie het nu!quote:Op zondag 7 maart 2004 20:33 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Cool!!!
Dat ei is net de maan![]()
![]()
Maar ik heb begrepen dat dat niet mag.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:19 schreef Geminis het volgende:
Als je dat skelet in negatief bekijkt heb je trouwens een coole Hi Key
niet mag? Uhh van WIE niet?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Maar ik heb begrepen dat dat niet mag.
ik heb toch goed begrepen dat je de foto mbmv van lampen moet maken en niet teveel moet bewerken in PS![]()
Ik heb nergens gezegd dat het niet mag. Ik heb aangegeven dat je zoveel mogelijk uit de opname moet halen. Wat de opname niet biedt kun je in de donkere kamer (of met Photoshop) proberen op te halen.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Maar ik heb begrepen dat dat niet mag.
ik heb toch goed begrepen dat je de foto mbmv van lampen moet maken en niet teveel moet bewerken in PS![]()
Ok thnx. Ik heb dit topic blijkbaar iets te vluchtig gelezen. Ik zou dus idd in PS een reverse bewerking kunnen maken en eens zien wat daar uitkomt.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet mag. Ik heb aangegeven dat je zoveel mogelijk uit de opname moet halen. Wat de opname niet biedt kun je in de donkere kamer (of met Photoshop) proberen op te halen.
De reden om zoveel mogelijk al in de verlichting en belichting te leggen is simpelweg dat je er dan op afwerk-time veel meer controle over hebt.
Hoe ie nog beter kan: De lichtbrond die de lichtzoom veroorzaakt kan nog iets naar achteren, waardoor de lichtzoom kleiner wordt.
Hier is dus net iets te weinig schaduw werking, daardoor komt de bloem net niet los van de ondergrond, ook het standpunt maakt het niet echt spannend om naar te kijken, Maar al met al een goede pogingquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:38 schreef SweT het volgende:
Voor het eerst geprobeerd een high key foto te maken
Resultaat:
[afbeelding]
Commentaar altijd welkom..
Prachtige fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:13 schreef SweT het volgende:
meteen nog maar wat geprobeerd ..
Mijn 2de dus :
[afbeelding]
Vind deze zelf mooie als mijn eerste ..
Je bent echt goed bezigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:12 schreef SweT het volgende:
Nog maar 2 gemaakt ..
Vind het steeds leuke worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraag me alleen nog steeds af of die wel goed hi-key is .. Of moet het echt overlopen in iets wits .. en meer scherpte diepte erin ??
Ben benieuwd naar je low key pogingenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:55 schreef SweT het volgende:
Thnx fr.oosje !!
en low key ook geprobeerd maar vind ik een stuk moeilijke ..
maarja straks nog ff proberen mischien komt er wel wat leuks uit
Mijn low key poging... Vind het opzich een stuk moeilijke dan hi-key .quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:01 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je low key pogingen![]()
Bij low key moet je proberen om maar een hel klein lichtstrookje lans je onderwerp te laten schijnen. Dus eigenlijk net andersom aan jouw fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:03 schreef SweT het volgende:
[..]
Mijn low key poging... Vind het opzich een stuk moeilijke dan hi-key .![]()
[afbeelding]
hoop dat dit beetje word bedoeld met low ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |