Wat moet ik nu, iemand tips?
quote:Het is een spier, dus hij moet wat vaker oefenen/trainen. (serieus!)
Op dinsdag 20 januari 2004 19:38 schreef striplezer het volgende:
[..]
Zelf had ik hem de deur gewezen ; want laten we wel wezen..ik kan mezelf ook wel vingeren.
Hem uitlachen is natuurlijk geen optie, dat zou wreed zijn. Grappig, dat zeker, maar toch wreed.
Als je van hem houd en zijn gemis aan mannelijkheid geen probleem vind, moet je misschien eens open met hem praten en aangeven dat je het wel geil vind als ie je volpropt.
Zelf voordoen werkt het snelst!
Dat moet dan zeker goed gaan.
Ff zonder dollen, gewoon na een tijdje gaan spelen met zo'n huls van de Pabo.
Hebben jullie beiden goede sex.
Creatieve oplossingen zijn er ook nog natuurlijk, maar die kan je zelf ook wel bedenken. Toch ???
En is trouwens een spiraaltje niets voor je ???
Is dat ook gelijk opgelost.
quote:Lol, of jij hebt het niet helemaal gelezen/begrepen..
Op dinsdag 20 januari 2004 19:42 schreef SHE het volgende:
die condoom maakt geen verschil hoor..althans ik heb nooit gehoord dat een pik daar harder en dikker van wordt.
Zelf had ik hem de deur gewezen ; want laten we wel wezen..ik kan mezelf ook wel vingeren.
Hem uitlachen is natuurlijk geen optie, dat zou wreed zijn. Grappig, dat zeker, maar toch wreed.
Als je van hem houd en zijn gemis aan mannelijkheid geen probleem vind, moet je misschien eens open met hem praten en aangeven dat je het wel geil vind als ie je volpropt.Zelf voordoen werkt het snelst!
Punt is wel dat het hele sex gebeuren wel super is, ik raak helemaal van de wereld (af en toe zegt ie "aarde roept *mijn naam*"), totdat we daadwerkelijk aan de daad toekomen. Misschien binnenkert toch weer aan de pil beginnen.
Inderdaad zal ik het hem wel duidelijk moeten maken, maar ja, dan wel zonder dat ie daar extra onzeker van wordt....
want dan durft ie straks niet goed meer en dan zit ik zonder
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een spier, dus hij moet wat vaker oefenen/trainen. (serieus!)
quote:serieus: onzin; het is een verzameling zwellichamen waar een (meerdere) spier(en) alleen de richting van bepaalt in meer of mindere mate.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het is een spier, dus hij moet wat vaker oefenen/trainen. (serieus!)
jij denkt zeker dat hij ook groeit, naar mate je meer krikt?
quote:dat laatste, alle vrouwen denken het ..ik zeg het hardop.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:46 schreef Mac.Nificent het volgende:[..]
Lol, of jij hebt het niet helemaal gelezen/begrepen..
Of jij bent echt een behoorlijke ego trut![]()
asjeblieft.
Bovendien hoeft het niet eens aan hem te liggen, kan ook zijn dat zij wat wijder is...ze komen immers in alle soorten en maten. Echter, als je als vrouw wat beter gevuld betn geweest en ineens een partner krijgt die toch even laffer aanvoelt...dan ga je toch zoeken naar een oplossing ( mits de rest van de sex ok is ).
Ik vind het heel lief van haar dat ze er wat mee doet...
quote:[edit] geen getroll hiero, reageer ontopic!
Nou heb ik een nieuwe vriend, maar hij heeft een kortere dunnere penis dan mijn vorige relaties.
't is best lastig. Ik houd ook nogal van wilde sex, maar dat is dus lastig voor hem. Vooral als ik op z'n hondjes wil zeg maar, of bovenop hem zit.
Wat zijn oplossingen? Ik kan niet bij de 3e keer sex al aan hem voorstellen om te spelen met een dildo
Het hele sex spel is wel leuk, maar de daad op zich is dus een beetje lam
Hij is bovendien erg onzeker erover. Hij heeft nog maar 1 relatie hiervoor gehad en in totaal zo'n 20 x sex in z'n leven, hij is 28 jaar.
Ik wil hem niet voor het hoofd stoten. Hij wil nu de hele tijd dat ik de pil weer ga slikken omdat het voor hem leuker is zonder condoom. Maar ik wasa gestopt met de pil omndat ik daar erg van aankwam.Wat moet ik nu, iemand tips?
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 20-01-2004 22:25]
quote:Ik heb aantoonbare meetverschillen van horen zeggen. (ja een vriendin)
Op dinsdag 20 januari 2004 19:50 schreef dr.dunno het volgende:[..]
serieus: onzin; het is een verzameling zwellichamen waar een (meerdere) spier(en) alleen de richting van bepaalt in meer of mindere mate.
quote:Pc spier trainen maakt idd de penis niet groter...
Op dinsdag 20 januari 2004 19:50 schreef dr.dunno het volgende:[..]
serieus: onzin; het is een verzameling zwellichamen waar een (meerdere) spier(en) alleen de richting van bepaalt in meer of mindere mate.
Als zij nu haar pc spier goed traint zal ze hem wel wat beter kunnen omsluiten, maar of je de hele tijd wil gaan liggen te knijpen tijdens de sex is weer een ander verhaal....
quote:Simpel! 1 + 1 = 2, toch?
Ik kan niet bij de 3e keer sex al aan hem voorstellen om te spelen met een dildo
Hij wil nu de hele tijd dat ik de pil weer ga slikken omdat het voor hem leuker is zonder condoom.
Met andere woorden: als hij van jou mag verlangen dat je aan de pil gaat, dan mag jij toch zeker wel over het onderwerp dildo beginnen? Of wordt 'ie dan jaloers omdat 'ie groter is...?
quote:je kan hoogstends proberen dr harder op te zuigen
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef fuzzybear het volgende:
Ach, en verder verander je niks aan z'n lengte dus daar moet je wat op gaan verzinnen
quote:sjezus, wat ben jij een zielige kampmongool zeg, tyf lekker een end op naar Cu2 ofzo..
Op dinsdag 20 januari 2004 19:53 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
ikke: 22 jaar, 20 cm lang en een lekkere grote omvang.
email me maar
condooms geen probleem.
als ik zonder wil neem ik je gewoon een keer lekker ruig in je anus
quote:Nee, jouw reactie is lekker volwassen...
Op dinsdag 20 januari 2004 20:07 schreef extreme het volgende:[..]
sjezus, wat ben jij een zielige kampmongool zeg, tyf lekker een end op naar Cu2 ofzo..
Anders word het zo'n doe normaal darkster topic ipv dat we op de TS ingaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |