abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 21:30:31 #51
41262 ysklontje2000
Drop Dead Gorgeous
pi_16440958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ga fietsen!

Man, het is midden in de nacht.
You can't help that. We're all mad here
pi_16440988
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:30 schreef ysklontje2000 het volgende:

[..]

Man, het is midden in de nacht.

Je lult!
Huh!?
pi_16441355
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[afbeelding]

oeps, ik geloof dat het een beetje te laat is om de BOB te zijn

Zui*hik*plap! Wieeeehmoettur nu rij-juh? Hmm? Ikknie! Ennu kkksnnn.. kssnnn.... kssnn... Die groooote L, die kannook nie *hik* rije, dat zei die net. Wel maf eigenluk.. *giechel* dat zo'n insuckteur niet kan rije...
  MOL-held dinsdag 20 januari 2004 @ 21:43:48 #54
44635 XMN8R
mag dat?
pi_16441374
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_16441515
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Zui*hik*plap! Wieeeehmoettur nu rij-juh? Hmm? Ikknie! Ennu kkksnnn.. kssnnn.... kssnn... Die groooote L, die kannook nie *hik* rije, dat zei die net. Wel maf eigenluk.. *giechel* dat zo'n insuckteur niet kan rije...

Go G_E!
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16441685
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Go G_E!

't see-ooooh-see van Swolle haal ik nie, vannach.. .
pi_16441801
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

't see-ooooh-see van Swolle haal ik nie, vannach.. .

maar Waxje zit nu op je te wachten

ook een slokje?

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16442103
door amazon browsend op zoek naar een boek van quentin crisp.
een anekdote verteld door quentin crisp, "the englishman in new york":

In Soho - the hooligan district of London - there lived a woman known to her fellow hooligans as the Countess. She suffered from almost all the ill effect of undernourishment and exposure to inclement weather. she had no fixed address and no means of support and her body was bent double from a lifelong hebit of looking into trash cans to see if she could find something she could possibly sell to a kind friend or, if not, that she herself might be able to use.
One day in a garbage can in the most expensive part of London, she found a complete backless, beaded dress. She longed for night to fall so that she could nip into a dark doorway and try it on, but by about half past 6 her patience was worn out. It was barely dusk, but she went into a churchyard in the middle of London and there she proceeded to take off her clothes. This caused a crowd to collect, and the crowd caused a policeman to collect.
The next day in court, when the magistrate said, "...and what exactly were you doing, strippingamong the dead?" she replied, "I was doing what any woman would be doing at that hour - changing for dinner".

pi_16442246
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:08 schreef ajuu het volgende:
een anekdote verteld door quentin crisp, "the englishman in new york":
[verhaal]
LOL
pi_16442264
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:43 schreef XMN8R het volgende:
De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
Het loopt nog niet echt storm. .

Hup kinderen, post eens wat. .

pi_16442490
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:08 schreef ajuu het volgende:
een anekdote verteld door quentin crisp, "the englishman in new york"
!

Een vrouwelijk collega vergeleek mij eens met "the englishman in new york", maar dat was omdat ze me vond lijken op

.

.

Ik geloof niet dat ze de ware Englishman in New York kende.

[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 20-01-2004 22:22]

pi_16442531
Niet dat ik op Sting lijk, trouwens. .
pi_16442804
En hoe gaan jullie dat doen doen op een meeting? Valt iedereen dan ook opeens stil? Of rent iedereen plotseling de kroeg uit? Zonder Nou dag G_E, leuk je ontmoet te hebben? .

.

pi_16442874
Dan kan ik net zo goed in m'n eentje een meeting houden. Ga ik fijn shoppen bij de Bijenkorf enzo. Hoef ik tenminste ook geen Enge Vreemde Mensen te ontmoeten, of interessant & boeiend te doen. .
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:36:06 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16443036
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

!

Een vrouwelijk collega vergeleek mij eens met "the englishman in new york", maar dat was omdat ze me vond lijken op

[afbeelding].

.

Ik geloof niet dat ze de ware Englishman in New York kende.

Sting gaat Lestat spelen in de broadway musical van The Vampire Chronicles (deel 1tm 3, ofwel Interview with the Vampire, The Vampire Lestat en Queen of the Damned)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:39:00 #66
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16443117
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
of interessant & boeiend te doen. .
Hoe kun je dat doen, als je dat toch niet bent?

Nee hoor, jij bent heel interessant en boeiend. Daar hoef je niet eens moeite voor te doen...

pi_16443228
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan kan ik net zo goed in m'n eentje een meeting houden.
Een meeting zonder meet, is geen meeting .
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:47:49 #68
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16443405
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sting gaat Lestat spelen in de broadway musical van The Vampire Chronicles (deel 1tm 3, ofwel Interview with the Vampire, The Vampire Lestat en Queen of the Damned)

Hoe kunnen ze die drie nou ooit in 1 musical gooien? Dat duurt toch veel te lang? Alleen de verfilming van QotD mislukte al jammerlijk...
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:52:08 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16443541
* Ang3l luistert Sofuja...

Taaaaaaaaake meeee aaaaaaaaas Iiii aaaaaaam!!

(jah, da's die dude van het nationaal songfestival en van idols)
*kippenvelkrijgvannummer*

L'Amour menaçant:
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:55:57 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16443635
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:47 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze die drie nou ooit in 1 musical gooien? Dat duurt toch veel te lang? Alleen de verfilming van QotD mislukte al jammerlijk...

Omdat deel 1 t/m 3 1 verhaal zijn.
In deel 2 komt nl deel 1 voor, en deel 2 en 3 zijn 1 verhaal met een echt einde en begin.

En idd, deel 3 is slecht verfilmd, maar dat was ook lowbudget en zonder Anne Rice. Dit wordt groots, met Sting en Elton John die de muziek schrijven en met Sting dus als Lestat En met Anne Rice. Op zich is een musical niet geheel onlogisch.... ik bedoel, Lestat IS rockzanger

L'Amour menaçant:
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:17:28 #71
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16444269
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In deel 2 komt nl deel 1 voor, en deel 2 en 3 zijn 1 verhaal met een echt einde en begin.

En idd, deel 3 is slecht verfilmd, maar dat was ook lowbudget en zonder Anne Rice. Dit wordt groots, met Sting en Elton John die de muziek schrijven en met Sting dus als Lestat En met Anne Rice. Op zich is een musical niet geheel onlogisch.... ik bedoel, Lestat IS rockzanger

Jawel, maar hoe willen ze dat hele verhaal nou in 2 à 2,5 uur proppen?
pi_16444317
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp gaat 2 verder waar Interview With the Vampire ophield?
pi_16444456
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:17 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Jawel, maar hoe willen ze dat hele verhaal nou in 2 à 2,5 uur proppen?

MP3
Afkorting van MPEG-1 Audio Layer-3. Dit is een compressietechniek die audio verkleint tot ongeveer 1/12de van de oorspronkelijke grootte. De kwaliteit blijft bijna volledig behouden.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:30:22 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16444639
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp gaat 2 verder waar Interview With the Vampire ophield?

Nee

Nou kijk, het zit zo....
Deel 1 is de wedergeboorte van Louis de Pointe du Lac (Brad Pitt) en zijn leven met Lestat en Claudia. Lestat (Tom Cruise) is de bad guy in zijn ogen. En zo lijkt het ook.

Deel 2 is de wedergeboorte van Lestat en zijn leven als Vampier van heel vroeger tot aan heden. En in die periode zit OOK de periode die beschreven wordt door Louis in deel 1, maar dan nu vanuit Lestat's oogpunt. En dan blijkt het ineens iets anders te zijn.

Deel 3 gaat verder waar deel 2 is opgehouden (Lestat staat op na jaren slapen) en gaat over zijn drang naar roem (rockster) en daar doorheen geweven zitten de verhalen van verschillende bekende Vampieren en de oorsprong van de Vampierensoort. Dat komt uiteindelijk tot een climax wanneer de bkende Vampieren (uiteindelijk 1 coven geworden) het moeten opnemen tegen de Moeder Aller vampieren (Queen of the Damned, in de film Aaliyh) die ontwaakt is door Lestats godslasterende (lees: vampierlasterende) rockmuziekteksten

En daana heb je nog:
Deel 4: Tale of the Body Thief (meer over Lestat)
Deel 5: Memnoch the Devil (Lestat ontmoet satan en God en leert over het begin van de mensheid en Hemel en Aarde)
Deel 6: The Vampire Armand (het leven van 1 van de bekende vampieren)
Deel 7: Merrick (samenvoeging van The Vampire Chronicles en Lives of the Mayfair Witches)
Deel 8: Blood & Gold (het leven van Marius, 1 van de Coven)
Deel 9: Blackwood Farm (weer een Mayfair/Vampire boek)
Deel 10: Blood Canticle (laatste deel Nog niet uit....)

L'Amour menaçant:
pi_16444692
hallo

Ang3l: Sil heeft geregistreerd

en verder: toch maar ff lort2 kijken want ik wil spoedig naar rotk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')